Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Παιδιά νομίζω το 550 καλό θα ήταν να το αφήσουμε εκεί ακριβώς που είναι ή αν γίνεται να μικρύνουμε τη διαδρομή, ΟΧΙ να τη μεγαλώσουμε! Καλό είναι σαν ιδέα θεωρητικά με την έννοια ότι και απελευθερώνεις το χώρο στο Τροκαντερό που πλέον ασφυκτιά, και βελτιώνεις τη σύνδεση Παραλιακής-Κέντρου/Μετρό που μετά την "τοπικοποίηση" του Ε22 έχει μειωθεί δραστικά και μπορείς να καταργήσεις το Β2 και να "δώσεις" τα οχήματα αλλού, ΑΛΛΑ:

Ας μην καταλήγουμε και στο άλλο άκρο, δηλαδή να φτάσουμε στις "μακαρονογραμμές" των 80s τύπου Πειραιάς-Ν.Ερυθραία, Πειραιάς-Αγ.Στέφανος κτλ. Αυτές οι γραμμές καταργήθηκαν για ένα λόγο: Γιατί χάνονταν με τις ώρες στην κίνηση, με αποτέλεσμα να θέλουν 3 ώρες + για να ολοκληρώσουν τη διαδρομή τους, τινάζοντας έτσι το όποιο πρόγραμμα δρομολόγησης στον αέρα. Να μου πεις δεν υπάρχουν και διαδρομές μεγαλύτερες; Υπάρχουν! Τα 122/140/304/305 είναι μακράν πιο "μακρυνάρια". Αλλά επειδή δεν διέρχονται από το κέντρο και σπανίως πέφτουν σε κίνηση, (το 140 νομίζω μόνο στο Παγκράτι) και πιο αξιόπιστα είναι και λιγότερο κουραστικά για τον οδηγό! Ενώ ειδικά το 550 ειδικά στην Κηφισίας κολλάει με τις ώρες! Τις προάλλες περίμενα στο Γηροκομείο στην κάθοδο και μέσα σε 5 λεπτά πέρασαν ούτε ένα, ούτε δύο, άλλα 5(!!!) 550!! Και παραδόξως ήταν ΟΛΑ ΓΕΜΑΤΑ!! Ούτε που μπορώ να φανταστώ τι κόλλημα πρέπει να έφαγαν από την Κηφισιά για να έρθουν έτσι "παρεούλα!" Ούτε πόση ώρα μετά θα περίμενες για να ξανάρθει 550! Αυτή η γραμμή΄θέλει "στένεμα", ΟΧΙ ξεχείλωμα!
Απάντηση
(27-12-2014, 03:48 PM)pvuccino Έγραψε: Ενώ ειδικά το 550 ειδικά στην Κηφισίας κολλάει με τις ώρες! Τις προάλλες περίμενα στο Γηροκομείο στην κάθοδο και μέσα σε 5 λεπτά πέρασαν ούτε ένα, ούτε δύο, άλλα 5(!!!) 550!! Και παραδόξως ήταν ΟΛΑ ΓΕΜΑΤΑ!! Ούτε που μπορώ να φανταστώ τι κόλλημα πρέπει να έφαγαν από την Κηφισιά για να έρθουν έτσι "παρεούλα!" Ούτε πόση ώρα μετά θα περίμενες για να ξανάρθει 550! Αυτή η γραμμή΄θέλει "στένεμα", ΟΧΙ ξεχείλωμα!

Μήπως αυτό συμβαίνει γιατί -διορθώστε με αν κάνω λάθος- Συγγρού (πέρα από ένα μικρό τμήμα από το ύψος της Αμβρ. Φραντζή και μετά), Καλλιρόης, Αρδηττού και το μεγαλύτερο μέρος της Λ. Κηφισίας, δεν έχουν λεωφορειολωρίδα! Βασικοί οδικοί άξονες της Αθήνας, οι οποίοι δεν καλύπτονται από το Μετρό, δεν έχουν φροντίσει να έχουν αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων/τρόλεϊ, για να υπάρχει ταχύτερη διέλευση των λεωφορείων και των τρόλεϊ

Όχι ότι θα τηρούνταν, βέβαια. Και φαίνεται και από τη Λ. Αλεξάνδρας, που, παρά την παρέμβαση που έγινε για να διαμορφωθεί η λεωφορειολωρίδα με πράσινο χρώμα, ώστε να ξεχωρίζει και να μη γίνεται τόσο ελκυστική σε παραβίαση, με το που πέρασαν οι πρώτες εβδομάδες, οι οδηγοί συμπεριφέρονται σαν να μη συμβαίνει τίποτα και εισέρχονται κανονικά και ειδικά τις ώρες που έχει αυξημένη κυκλοφορία.
Απάντηση
(27-12-2014, 12:29 AM)mercedes1988 Έγραψε: Συμφωνώ για το 550 να κάνει τέρμα στην μαρίνα Αλίμου,όπως και το μελλοντικό 102 που αναφέρεις.Όσον αφορά το Ε1 που αναφέρεις,δεν το βλέπω να το βάζουν γιατί όταν πάει το τραμ στον Πειραιά θα καταργηθεί το Α1 και έτσι θα είναι το μόνο μέσο με τ΄οποίο θα πηγαίνει κάποιος απ΄τον Πειραιά στη Γλυφάδα.Αυτό έγινε με την κατάργηση του 110 στη Ν.Σμύρνη και το Π.Φάληρο και έτσι το τραμ γεμίζει στο καταργημένο τμήμα του 110 Σύνταγμα-Αχιλλέως.Εάν υπήρχε το 110 το τραμ θα ήταν ένα πραγματικά αποτυχημένο μέσο λόγω το ότι είναι αργό.Το Β2, άμα τερματίσει στο Φιξ καλύτερα κατάργηση.

Εννοείς το παλιό τρόλεϊ 10? Γιατί το 110 ουσιαστικά αντικατέστησε το τρόλεϊ αφότου ξηλώθηκαν οι γραμμές του και όσο κυκλοφορούσε παράλληλα με το τραμ του έπαιρνε αρκετό κόσμο, όπως λες.

Θα ήταν λάθος πιστεύω να μην υπάρχει ο κορμός 1 ακόμα και όταν φτάσει το τραμ στον Πειραιά, για τους εξής λόγους:

1. Υπάρχουν αρκετά σημεία με πολλή επιβατική κίνηση στη διαδρομή του που δεν εξυπηρετεί το τραμ (Φλοίσβος, στάσεις "Φόρος" και "Γέφυρα", Καλαμάκι)

2. Η συχνότητα των τραμ στην παραλιακή (Βούλα-ΣΕΦ) είναι 20' που πολύ απλά θα είναι ανεπαρκέστατη αν το τραμ μείνει μόνο του. Η προμήθεια νέων συρμών τραμ θα καθυστερήσει όπως φαίνεται τουλάχιστον 6 μήνες, οπότε τουλάχιστον για αυτό το διάστημα θα υπάρχουν ανεπαρκείς συχνότητες και ανεπαρκής χωρητικότητα στον άξονα της παραλιακής.

3. Τα λεωφορεία συνεχίζουν στην "καρδιά" του Πειραιά, ενώ το τραμ θα φτάνει μέχρι την πλατεία Καραϊσκάκη.

4. Το τραμ θα "ανεβαίνει" από Λαμπράκη και θα "κατεβαίνει" από την Εθνικής Αντιστάσεως, αντίθετα από τη διαδρομή που ακολουθούν τα λεωφορεία. Η απόσταση μεταξύ των 2 λεωφώρων είναι περίπου 700 μέτρα (διασχίζεις τον μισό Πειραιά) και αυτή η αποστάση είναι μεγαλύτερη για τον μέσο επιβάτη που ξεκινά τη διαδρομή του ή καταλήγει οπουδήποτε στο κέντρο του Πειραιά.

(27-12-2014, 03:48 PM)pvuccino Έγραψε: Παιδιά νομίζω το 550 καλό θα ήταν να το αφήσουμε εκεί ακριβώς που είναι ή αν γίνεται να μικρύνουμε τη διαδρομή, ΟΧΙ να τη μεγαλώσουμε! Καλό είναι σαν ιδέα θεωρητικά με την έννοια ότι και απελευθερώνεις το χώρο στο Τροκαντερό που πλέον ασφυκτιά, και βελτιώνεις τη σύνδεση Παραλιακής-Κέντρου/Μετρό που μετά την "τοπικοποίηση" του Ε22 έχει μειωθεί δραστικά και μπορείς να καταργήσεις το Β2 και να "δώσεις" τα οχήματα αλλού, ΑΛΛΑ:

Ας μην καταλήγουμε και στο άλλο άκρο, δηλαδή να φτάσουμε στις "μακαρονογραμμές" των 80s τύπου Πειραιάς-Ν.Ερυθραία, Πειραιάς-Αγ.Στέφανος κτλ. Αυτές οι γραμμές καταργήθηκαν για ένα λόγο: Γιατί χάνονταν με τις ώρες στην κίνηση, με αποτέλεσμα να θέλουν 3 ώρες + για να ολοκληρώσουν τη διαδρομή τους, τινάζοντας έτσι το όποιο πρόγραμμα δρομολόγησης στον αέρα. Να μου πεις δεν υπάρχουν και διαδρομές μεγαλύτερες; Υπάρχουν! Τα 122/140/304/305 είναι μακράν πιο "μακρυνάρια". Αλλά επειδή δεν διέρχονται από το κέντρο και σπανίως πέφτουν σε κίνηση, (το 140 νομίζω μόνο στο Παγκράτι) και πιο αξιόπιστα είναι και λιγότερο κουραστικά για τον οδηγό! Ενώ ειδικά το 550 ειδικά στην Κηφισίας κολλάει με τις ώρες! Τις προάλλες περίμενα στο Γηροκομείο στην κάθοδο και μέσα σε 5 λεπτά πέρασαν ούτε ένα, ούτε δύο, άλλα 5(!!!) 550!! Και παραδόξως ήταν ΟΛΑ ΓΕΜΑΤΑ!! Ούτε που μπορώ να φανταστώ τι κόλλημα πρέπει να έφαγαν από την Κηφισιά για να έρθουν έτσι "παρεούλα!" Ούτε πόση ώρα μετά θα περίμενες για να ξανάρθει 550! Αυτή η γραμμή΄θέλει "στένεμα", ΟΧΙ ξεχείλωμα!
Όντως υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην Κηφισίας (εκτός του Γηροκομείου, στον Φάρο, στο Δαχτυλίδι, στη διασταυρώσεις Αμαρουσίου-Μελισσίων, ακόμα και στο ύψος του Ζηρίνειου μέχρι Πλατεία Πλατάνου κάποιες φορές που συνεχίζεται το μποτιλιάρισμα και μετά από αυτή). Για να μην αναφερθούμε στους Αμπελοκήπους και στη διασταύρωση της Αλεξάνδρας και νοτιότερα (ειδικά στο Μετς, την Αρδηττού ακόμα και στην Καλλιρόης πολλές φορές).

Ωστόσο αυτά τα προβλήματα είναι δεδομένα και επηρεάζουν όλες τις γραμμές της Κηφισίας και ήδη το 550 έχει προγραμματισμένα 80-85' ανά κατεύθυνση ακριβώς λόγω αυτών των προβλημάτων. Τυχόν εφαρμογή μιας μικρής επέκτασης στην παραλιακή δε θα επιδυνώσει ούτε θα επηρεάσει αυτά τα προβλήματα. Αν είναι να γίνει κάτι για αυτά, ας περνάνε τα λεωφορεία "κάτω" από το Δαχτυλίδι και ας πηγαίνουν κάτω από τον κόμβο της Κατεχάκη (αρκεί να μετακινηθεί η στάση λίγα μέτρα νωρίτερα) - δεν βλέπω τι άλλο μπορεί να γίνει.

Η παραλιακή ανάμεσα στο Τροκαντερό και το Έδεμ παρ΄ όλο που κάποιες φορές έχει αρκετή κίνηση, δεν αντιμετωπίζει μποτιλιαρίσματα και τα λεωφορεία κάνουν 3-5 λεπτά για να διανύσουν την απόσταση ανά κατεύθυνση.

(27-12-2014, 04:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μήπως αυτό συμβαίνει γιατί -διορθώστε με αν κάνω λάθος- Συγγρού (πέρα από ένα μικρό τμήμα από το ύψος της Αμβρ. Φραντζή και μετά), Καλλιρόης, Αρδηττού και το μεγαλύτερο μέρος της Λ. Κηφισίας, δεν έχουν λεωφορειολωρίδα! Βασικοί οδικοί άξονες της Αθήνας, οι οποίοι δεν καλύπτονται από το Μετρό, δεν έχουν φροντίσει να έχουν αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων/τρόλεϊ, για να υπάρχει ταχύτερη διέλευση των λεωφορείων και των τρόλεϊ

Όχι ότι θα τηρούνταν, βέβαια. Και φαίνεται και από τη Λ. Αλεξάνδρας, που, παρά την παρέμβαση που έγινε για να διαμορφωθεί η λεωφορειολωρίδα με πράσινο χρώμα, ώστε να ξεχωρίζει και να μη γίνεται τόσο ελκυστική σε παραβίαση, με το που πέρασαν οι πρώτες εβδομάδες, οι οδηγοί συμπεριφέρονται σαν να μη συμβαίνει τίποτα και εισέρχονται κανονικά και ειδικά τις ώρες που έχει αυξημένη κυκλοφορία.

Επιβάλλεται να δημιουργηθούν περισσότερες λεωφορειολορίδες και, αν επιτηρούνταν από κάμερες, δε θα υπήρχαν παραβιάσεις τους από ΙΧ.
Απάντηση
(26-12-2014, 01:53 PM)panos1 Έγραψε: Έτσι, έχουμε:

Ε1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΓΛΥΦΑΔΑ EXPRESS
Χρόνος διαδρομής: 100'
Οχήματα: 11
Συχνότητα: 9'

Προσωπικά διαφωνώ. Πιστεύω πως το Α1 πρέπει να διατηρηθεί, ακόμα και όταν το τραμ φτάσει Πειραιά, έστω και αραιωμένο με 12μετρα οχήματα. Το Α1 σήμερα επικαλύπτει σημεία που δεν επικαλύπτει το τραμ. Αντίθετα, το τραμ μπορεί να θεωρηθεί ''οιονεί express'', μιας και οι στάσεις του είναι κάπως αραιές (και μπορούν να αραιώσουν περισσότερο) και κινείται σε αποκλειστικό διάδρομο.

Παράλληλα, πιστεύω πως το τέρμα πρέπει να είναι Βούλα. Χώρος υπάρχει, η διαδρομή Γλυφάδα-τέρμα Βούλας δεν είναι μεγάλη, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες εξυπηρετεί και την πλαζ Βούλας, εναν δημοφιλή προορισμό για τους πειραιώτες (πέρα από τα Βοτσαλάκια Tongue ). Προϋπόθεση βέβαια είναι το Α1 να μην μπαίνει στα στενά της Βούλας. Είναι καθαρά χάσιμο χρόνου.

(26-12-2014, 01:53 PM)panos1 Έγραψε: 550 ΜΑΡΙΝΑ ΑΛΙΜΟΥ - ΚΗΦΙΣΙΑ

Χρόνος διαδρομής: 180' (από 165')
Οχήματα: 20 (δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν 18, αλλά πάντως +2 κρατάνε τη συχνότητα στα 9')
Συχνότητα: 9'

Η σκέψη για κατάργηση του Β2 και επέκτασης του 550 μου έχει περάσει απ' το μυαλό ουκ ολίγες φορές. Πράγματι, η Μαρίνα Άλιμου είναι ένα καλό σημείο για αφετηρίες, αλλά έχει ένα μεγάλο αρνητικό: το φανάρι εξόδου από την μαρίνα στην Παραλιακή. Και σε συνδυασμό με τα διπλανά κέντρα διασκέδασης, το καλοκαίρι ειλικρινά γίνεται της εκδιδομένης γυναικός. Μένει να δούμε πως θα τα πάει το 101 που βγαίνει απο εκεί τους θερινούς μήνες.

Επίσης, εάν επεκταθεί το 550, δε γνωρίζω τι αντίκτυπο θα έχει στα πετρέλαια. Θα φτάνουν ή θα πρέπει το όχημα να πηγαίνει στο πλησιέστερο Α/Σ για ανεφοδιασμό; Ήδη το Α2, κυρίως τα καλοκαίρια, έχει αυτό το πρόβλημα. Κατά την γνώμη μου, τα πράγματα είναι καλύτερο να μείνουν ως έχουν.

(26-12-2014, 01:53 PM)panos1 Έγραψε: 102 ΜΑΡΙΝΑ ΑΛΙΜΟΥ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Χρόνος Διαδρομής: 80' (από 140')
Οχήματα: 4 (από 6)
Συχνότητα: 20'

Πολύ καλή πρόταση, με την προϋπόθεση βέβαια πως το τραμ θα φτάσει πρώτα στον Πειραιά.

(28-12-2014, 04:25 PM)panos1 Έγραψε: Θα ήταν λάθος πιστεύω να μην υπάρχει ο κορμός 1 ακόμα και όταν φτάσει το τραμ στον Πειραιά, για τους εξής λόγους:

1. Υπάρχουν αρκετά σημεία με πολλή επιβατική κίνηση στη διαδρομή του που δεν εξυπηρετεί το τραμ (Φλοίσβος, στάσεις "Φόρος" και "Γέφυρα", Καλαμάκι)

2. Η συχνότητα των τραμ στην παραλιακή (Βούλα-ΣΕΦ) είναι 20' που πολύ απλά θα είναι ανεπαρκέστατη αν το τραμ μείνει μόνο του. Η προμήθεια νέων συρμών τραμ θα καθυστερήσει όπως φαίνεται τουλάχιστον 6 μήνες, οπότε τουλάχιστον για αυτό το διάστημα θα υπάρχουν ανεπαρκείς συχνότητες και ανεπαρκής χωρητικότητα στον άξονα της παραλιακής.

3. Τα λεωφορεία συνεχίζουν στην "καρδιά" του Πειραιά, ενώ το τραμ θα φτάνει μέχρι την πλατεία Καραϊσκάκη.

4. Το τραμ θα "ανεβαίνει" από Λαμπράκη και θα "κατεβαίνει" από την Εθνικής Αντιστάσεως, αντίθετα από τη διαδρομή που ακολουθούν τα λεωφορεία. Η απόσταση μεταξύ των 2 λεωφώρων είναι περίπου 700 μέτρα (διασχίζεις τον μισό Πειραιά) και αυτή η αποστάση είναι μεγαλύτερη για τον μέσο επιβάτη που ξεκινά τη διαδρομή του ή καταλήγει οπουδήποτε στο κέντρο του Πειραιά.

+1000!
Απάντηση
(28-12-2014, 04:25 PM)panos1 Έγραψε: 3. Τα λεωφορεία συνεχίζουν στην "καρδιά" του Πειραιά, ενώ το τραμ θα φτάνει μέχρι την πλατεία Καραϊσκάκη.

4. Το τραμ θα "ανεβαίνει" από Λαμπράκη και θα "κατεβαίνει" από την Εθνικής Αντιστάσεως, αντίθετα από τη διαδρομή που ακολουθούν τα λεωφορεία. Η απόσταση μεταξύ των 2 λεωφώρων είναι περίπου 700 μέτρα (διασχίζεις τον μισό Πειραιά) και αυτή η αποστάση είναι μεγαλύτερη για τον μέσο επιβάτη που ξεκινά τη διαδρομή του ή καταλήγει οπουδήποτε στο κέντρο του Πειραιά.

Πάντως όσον αφορά το τραμ, (αν και λίγο off topic) με τη χάραξη που (εσφαλμένα) επιλέχτηκε ίσως θα ήταν προτιμότερο τα οχήματα να μην τερματίζουν στην Πλ.Καραϊσκάκη, αλλά από Βασ.Γεωργίου να στρίβουν κατευθείαν στην Εθν.Αντιστάσεως και να επιστρέφουν Βούλα ως κυκλικά. Αν και μ' αυτόν τον τρόπο αποκόπτεται η σύνδεση με ΗΣΑΠ και Προαστιακό, (κυρίως το δεύτερο, γιατί με τον ΗΣΑΠ συνδέεται στο Φάληρο) δημιουργείται η δυνατότητα στους επιβάτες επί της Γρ.Λαμπράκη και της Βασ.Γεωργίου (που είναι και τα πολυπληθέστερα σημεία) να ταξιδέψουν προς την Παραλιακή, έστω και με μια μικρή περιπορεία. Κάτι που σίγουρα δεν πρόκειται να συμβεί αν τους υποβάλλουμε σε μετεπιβίβαση και αναμονή στην Πλατ.Καραϊσκάκη! Αφού η χάραξη είναι ούτως ή άλλως μονή και κυκλική, γιατί να μη χρησιμοποιηθεί έτσι; Δεν πιστεύω ότι στο τραμ, που έχει στάνταρ χρόνους διέλευσης από την κάθε στάση και δεν εμπλέκεται σε κίνηση, θα δημιουργηθούν προβλήματα αναξιοπιστίας όπως στις κυκλικές λεωφορειακές γραμμές. Ίσως τότε να μπορούσε όντως να καταργηθεί το Α1, αφού φυσικά έφτιαχναν οι συχνότητες του τραμ. Όσο για την "Καρδιά του Πειραιά" αυτή δεν είναι ούτε η Τερψιθέα ούτε το Χατζηκυριάκειο, αλλά το Δημοτικό Θέατρο! Κι αυτό σε περίπτωση κυκλικής δρομολόγησης θα εξυπηρετείται απόλυτα.
Απάντηση
(27-12-2014, 04:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μήπως αυτό συμβαίνει γιατί -διορθώστε με αν κάνω λάθος- Συγγρού (πέρα από ένα μικρό τμήμα από το ύψος της Αμβρ. Φραντζή και μετά), Καλλιρόης, Αρδηττού και το μεγαλύτερο μέρος της Λ. Κηφισίας, δεν έχουν λεωφορειολωρίδα! Βασικοί οδικοί άξονες της Αθήνας, οι οποίοι δεν καλύπτονται από το Μετρό, δεν έχουν φροντίσει να έχουν αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων/τρόλεϊ, για να υπάρχει ταχύτερη διέλευση των λεωφορείων και των τρόλεϊ

Light Metro θελει το 550 οχι Λεωφορειολωριδα, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια...
Απάντηση
(13-02-2015, 12:33 PM)AquaSonic Έγραψε: Light Metro θελει το 550 οχι Λεωφορειολωριδα, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια...

Κατ' αρχήν θέλει συχνότητες της προκοπής. Αν είναι δυνατόν ένας από τους πιό σημαντικούς κορμούς της Αθήνας να δουλεύει με κάτι ... 13λεπτα σε ώρες επιβατικής αιχμής (17:00 - 18:30) ή, με εικοσάλεπτα και μισάωρα το Σαββατοκύριακο.
Απάντηση
(13-02-2015, 02:15 PM)Citaro Έγραψε: Κατ' αρχήν θέλει συχνότητες της προκοπής. Αν είναι δυνατόν ένας από τους πιό σημαντικούς κορμούς της Αθήνας να δουλεύει με κάτι ... 13λεπτα σε ώρες επιβατικής αιχμής (17:00 - 18:30) ή, με εικοσάλεπτα και μισάωρα το Σαββατοκύριακο.

Τα 13 λεπτα δεν φαινονται και χαλια, αρκει να ειναι οντως 13 λεπτα. Αμφιβαλλω αν η συχνοτητα τους παραμενει ιδια ωρες αιχμης λογω κινησης...

Η Σουπερ πηγμενη κηφισιας δεν ειναι για λεωφορεια. Η τουλαχιστον αρτηριακα. Το μετρο θα ανακουφησει πολυ, αλλα το θεωρω πανακριβο εργο.
Απάντηση
(13-02-2015, 12:33 PM)AquaSonic Έγραψε: Light Metro θελει το 550 οχι Λεωφορειολωριδα, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια...

Λεφτά υπάρχουν;
Απάντηση
(13-02-2015, 06:17 PM)AquaSonic Έγραψε: Τα 13 λεπτα δεν φαινονται και χαλια, αρκει να ειναι οντως 13 λεπτα. Αμφιβαλλω αν η συχνοτητα τους παραμενει ιδια ωρες αιχμης λογω κινησης...

Η Σουπερ πηγμενη κηφισιας δεν ειναι για λεωφορεια. Η τουλαχιστον αρτηριακα. Το μετρο θα ανακουφησει πολυ, αλλα το θεωρω πανακριβο εργο.

Δηλαδή, θέλεις να πείς ότι μια γραμμή-κορμός με δρομολόγηση αιχμής 13' είναι ... πρότυπο, αρκεί να τηρείται;; Να θυμίσω ότι η Κηφισίας φιλοξενεί αρκετές εκατοντάδες θέσεις εργασίας και οι οποίες τηρούν το ευρωπαϊκό ωράριο, με σχόλασμα μετά τις 5.30 - 6.00.
Επίσης, τολμώ να διαπιστώσω ότι τα Α7 και 550 δεν έχουν σοβαρά προβλήματα ώς προς την επάρκεια του δρομολογιακού τους χρόνου (κατά κανόνα). Κίνηση ή όχι, το 550 έχει 80 λεπτά να εκτελέσει μια διαδρομή. Ακόμη και 15' να καθυστερήσει, μπορεί να το επαναφέρει στην επιστροφή, καθώς η κίνηση είναι προς μία κατεύθυνση και όχι προς τις δύο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.930 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.157 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.706 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.924 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.767 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.918 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.903 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.909 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.442 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.598 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)