Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2014
ποια θεωρειται δαιδαλωδης διαδρομη απο ανω πευκη προς νερατζιωτισσα|
η απο ανω πευκη προς μαρουσι;Επισης υπαρχει και η δημοτικη συγκοινωνια λυκοβρυσης-πευκης που παει κατ απευθειας απο ανω πευκη και μετα παει στη νερατζιωτισσα μεσω του υπολοιπου κομματιου της ανω πευκης http://www.dimospefkis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=684&Itemid=26 η γραμμη ειναι κυκλικη μιας και δεν υπαρχει χωρος σταθμευσης στη νερατζιωτισσα
Εδώ και αρκετές μέρες (ειδικότερα από τα επεισόδια στα Εξάρχεια και τα δύο καμμένα λεωφορεία) δεν διέρχεται κανένα λεωφορείο από την επίμαχη περιοχή, με εντολή των αμαξοστασίων.
Ειδικότερα :

035/046 : Στην κάθοδο από Βραϊλα, δεξιά Αλεξάνδρας, αριστερά Πατησίων και μετά το μεν 035 την κανονική διαδρομή, το δε 046 αριστερά προς Βασ. Ηρακλείου (Μουσείο- Αφετηρία)

060 : Από αφετηρία (Μουσείο) αριστερά Μπουμπουλίνας, αριστ. Αλεξάνδρας, αριστ. Πατησίων , αριστ. Χαλκοκονδύλη συνέχεια κανονικά. Στην επιστροφή από Σόλωνος, αριστερά Καποδιστρίου, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Μαρνη, αριστ. Πατησίων, δεξιά Βασ. Ηρακλείου (Μουσείο).

224 : Στη διαδρομή προς Πολύγωνο από από Σόλωνος, αριστερά Καποδιστρίου, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Μαρνη, αριστ. Πατησίων, δεξιά Βασ. Ηρακλείου (Μουσείο), αριστ. Μπουμπουλίνας, συνέχεια κανονικά.
(17-12-2014, 01:08 AM)Citaro Έγραψε: Εδώ και αρκετές μέρες (ειδικότερα από τα επεισόδια στα Εξάρχεια και τα δύο καμμένα λεωφορεία) δεν διέρχεται κανένα λεωφορείο από την επίμαχη περιοχή, με εντολή των αμαξοστασίων.
Ειδικότερα :

035/046 : Στην κάθοδο από Βραϊλα, δεξιά Αλεξάνδρας, αριστερά Πατησίων και μετά το μεν 035 την κανονική διαδρομή, το δε 046 αριστερά προς Βασ. Ηρακλείου (Μουσείο- Αφετηρία)

060 : Από αφετηρία (Μουσείο) αριστερά Μπουμπουλίνας, αριστ. Αλεξάνδρας, αριστ. Πατησίων , αριστ. Χαλκοκονδύλη συνέχεια κανονικά. Στην επιστροφή από Σόλωνος, αριστερά Καποδιστρίου, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Μαρνη, αριστ. Πατησίων, δεξιά Βασ. Ηρακλείου (Μουσείο).

224 : Στη διαδρομή προς Πολύγωνο από από Σόλωνος, αριστερά Καποδιστρίου, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Μαρνη, αριστ. Πατησίων, δεξιά Βασ. Ηρακλείου (Μουσείο), αριστ. Μπουμπουλίνας, συνέχεια κανονικά.
Και πολύ το άργησαν....

Το πρωί αν βοηθήσει ο καιρός ίσως δοκιμάσω το νέο 444 και θα μεταφέρω εντυπώσεις.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
(17-12-2014, 02:07 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Το πρωί αν βοηθήσει ο καιρός ίσως δοκιμάσω το νέο 444 και θα μεταφέρω εντυπώσεις.

Χθές το μεσημέρι παρατήρησα για ένα μισάωρο περίπου (14:45 - 15:15) την κίνηση των γραμμών ΟΣΥ στα Άνω Πατήσια με έμφαση στα νέα δρομολόγια (619, 444). Είδα:

619 των 14:25 να έρχεται 14:53 από Φιλαδέλφεια και να ξαναπερνάει από τη στάση "Αλυσίδα" στις 15:00. Επιβίβαση περίπου 15 -20 ατόμων στη στάση κάτω από τη γέφυρα του ΗΣΑΠ.
619 των 14:45 να έρχεται 15:08 από Φιλαδέλφεια και να ξαναπερνάει από τη στάση "Αλυσίδα" στις 15:14. Επιβίβαση περίπου 10 ατόμων.

Συμπέρασμα : Χρόνος μετάβασης προς Α. Πατήσια 25 λεπτά περίπου και διέλευση προς Φιλαδέλφεια περίπου σε 30 λεπτά από το χρόνο αναχώρησης. Επιβατική κίνηση μέτρια.

444 των 14:35 εθεάθη στη στάση "Αλυσίδα" περίπου στις 15:10. Επιβίβαση από στάση Αγ. Λαύρας περί τα 10 άτομα. Χρόνος εκτέλεσης δρομολογίου από Ειρήνη προς Πατήσια 35' .

605 : Ήρθε στις 15:12 με τσιμεντόλιθο και 2-3 επιβάτες. Πήρε άλλους 5-6 από Αγ. Λαύρας.
(15-12-2014, 12:30 PM)Citaro Έγραψε: Ανέβηκαν και τα νέα δρομολόγια των τροποποιημένων γραμμών. Τα σχόλια δικά σας :

619 (πρωην Β8) : Όπως πρόβλεψα, εφαρμόσθηκε το απαισιόδοξο σενάριο με συχνότητες 20/20/25 και ... ένα όχημα ανά 50λεπτο τις Κυριακές. Σαφέστατα χειρότερη υπηρεσία σε σχέση με το παλιό Β8.

501/527 : "Σφαγή" στην κυριολεξία. Όλη η πρωϊνή "αιχμή" με ΕΝΑ όχημα και για τις δύο γραμμές μέχρι τις 08:00 !! Και συχνότητες 45-50 λεπτά! Μένει μια μισάωρη λειτουργία ανά γραμμή για τις ώρες 08:00 - 18:00 και μετά, ξανά τα ιδια (ένα όχημα για δύο γραμμές) και λήξη συγκοινωνίας στις 22:15. Ας μη μιλήσουμε για το ΣΚ που η συγκοινωνία θα διεξάγεται 06:30 - 20:30, το μεν Σάββατο με δύο οχήματα, τη δε Κυριακή με ένα όχημα και 50λεπτο ανα γραμμή.
Δεν γνωρίζω, βέβαια, τί επιβατική κίνηση είχαν οι δύο αυτές γραμμές, αλλά πρόκειται για δείγμα απαξίωσης της τοπικής - τροφοδοτικής συγκοινωνίας και - άλλη μια - επιβεβαίωση των επικριτών της κατάργησης των ακτινικών γραμμών προς το κέντρο της Αθήνας.
Η μόνη λύση μετακίνησης για τους κατοίκους της περιοχής είναι, αναγκαστικά πλέον, η πεζοπορία μέχρι το σταθμό ΚΑΤ ή προς τη Λεωφ. Ειρήνης ώστε να πάρουν το Α8.

619: Εκτός από τις Κυριακές τις άλλες μέρες έχει λίγα παραπάνω δρομολόγια σε σχέση με το Β8.

501/27: Οι συχνότητες μέσα στη μέρα έχουν βελτιωθεί (από 40' σε 30'). ¨ομως, περιορίστηκε αρκετά το ωράριο ειδικά τα ΣΚ.
Μικροαλλαγές στην γραμμή 046, η οποία πλεόν θα εξυπηρετεί καλύτερα την συνοικία των Ελληνορώσων, αλλά και την Λ. Κατεχάκη. Έτσι λοιπόν, η νέα διαδρομή της γραμμής έχει ως εξής: Γρ. Ξενοπούλου, δεξιά Δημ. Μάργαρη, δεξιά Γεωρ. Βλάχου, αριστερά Μακεδονομάχου Πραντούνα, αριστερά Κατεχάκη, δεξιά Μεσογείων.

At https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%92%CE%A...nline=true
(23-12-2014, 06:15 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Μικροαλλαγές στην γραμμή 046, η οποία πλεόν θα εξυπηρετεί καλύτερα την συνοικία των Ελληνορώσων, αλλά και την Λ. Κατεχάκη. Έτσι λοιπόν, η νέα διαδρομή της γραμμής έχει ως εξής: Γρ. Ξενοπούλου, δεξιά Δημ. Μάργαρη, δεξιά Γεωρ. Βλάχου, αριστερά Μακεδονομάχου Πραντούνα, αριστερά Κατεχάκη, δεξιά Μεσογείων.

At https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%92%CE%A...nline=true

Nothing new! Η παλιά διαδρομή του 046 ξαναζωντανεύει. Είχε κοπεί πριν 4-5 χρόνια, αν θυμάμαι καλά, για το λόγο που αναφέρεται στο προοίμιο της απόφασης : Ανάγκαζαν το λεωφορείο να διασχίσει κάθετα το ρεύμα ανόδου της Κατεχάκη (από τους πιό φορτωμένους άξονες) ΧΩΡΙΣ φανάρια και να μπεί στο ρεύμα καθόδου, κόβοντας την ροή της κυκλοφορίας.
Και επειδή οι συνθήκες ασφαλείας ήταν απαράδεκτες, κόψανε την διέλευση από την οδο Πραντούνα. Τώρα που θα μπεί φανάρι, επανέρχεται η διαδρομή.
(23-12-2014, 06:39 PM)Citaro Έγραψε: Nothing new! Η παλιά διαδρομή του 046 ξαναζωντανεύει. Είχε κοπεί πριν 4-5 χρόνια, αν θυμάμαι καλά, για το λόγο που αναφέρεται στο προοίμιο της απόφασης : Ανάγκαζαν το λεωφορείο να διασχίσει κάθετα το ρεύμα ανόδου της Κατεχάκη (από τους πιό φορτωμένους άξονες) ΧΩΡΙΣ φανάρια και να μπεί στο ρεύμα καθόδου, κόβοντας την ροή της κυκλοφορίας.
Και επειδή οι συνθήκες ασφαλείας ήταν απαράδεκτες, κόψανε την διέλευση από την οδο Πραντούνα. Τώρα που θα μπεί φανάρι, επανέρχεται η διαδρομή.

Πάντως αναρωτιέμαι τι κόσμο να 'χει το 046 στο κομμάτι αυτό... Εγώ όσες φορές το 'χω πετύχει άδειο είναι! Φαίνεται με την Κηφισίας και τη Μεσογείων σε απόσταση περπατήματος (αν και οι κλίσεις είναι αρκετά μεγάλες) καθώς και το μετρό, κανείς δεν περιμένει το 046! Μήπως να το κόβανε στην Πανόρμου, να γλυτώσουν και οι οδηγοί το μαρτύριο που λέγεται φανάρι Λαρίσης/Κηφισίας;
(24-12-2014, 02:40 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως αναρωτιέμαι τι κόσμο να 'χει το 046 στο κομμάτι αυτό... Εγώ όσες φορές το 'χω πετύχει άδειο είναι! Φαίνεται με την Κηφισίας και τη Μεσογείων σε απόσταση περπατήματος (αν και οι κλίσεις είναι αρκετά μεγάλες) καθώς και το μετρό, κανείς δεν περιμένει το 046! Μήπως να το κόβανε στην Πανόρμου, να γλυτώσουν και οι οδηγοί το μαρτύριο που λέγεται φανάρι Λαρίσης/Κηφισίας;

Το λες κι ο ίδιος. Αν δει κανείς το χάρτη, είναι να απορεί με την "πολυτέλεια" της Αθήνας, να έχει σε κάθε γειτονιά και λεωφορειακή γραμμή. Αν όμως λάβει υπόψη το ανάγλυφο, θα του περάσει η απορία! Πράγματι, το μετρό είναι σε απόσταση λιγότερη των 600 μέτρων. ΑΛΛΑ : Ο δρόμος μοιάζει με ορειβασία! Και είναι αρκετοί αυτοί που δεν μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν τα όρη και τα βουνα.
(24-12-2014, 02:40 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως αναρωτιέμαι τι κόσμο να 'χει το 046 στο κομμάτι αυτό... Εγώ όσες φορές το 'χω πετύχει άδειο είναι! Φαίνεται με την Κηφισίας και τη Μεσογείων σε απόσταση περπατήματος (αν και οι κλίσεις είναι αρκετά μεγάλες) καθώς και το μετρό, κανείς δεν περιμένει το 046! Μήπως να το κόβανε στην Πανόρμου, να γλυτώσουν και οι οδηγοί το μαρτύριο που λέγεται φανάρι Λαρίσης/Κηφισίας;

Το 046 είναι το μόνο λεωφορείο που προσεγγίζει σε ικανοποιητικό βαθμό την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής (πρ. Περιφέρεια Αττικής επί προ ''Καλλικράτη'' εποχής), η οποία δέχεται και κοινό. Και όπως λέει και ο Citaro, οι κλίσεις στο σημείο αυτό είναι αρκετές.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 122 28.353 23-11-2024, 01:32 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.036 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.513 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.988 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 101.077 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.683 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.419 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.442 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.234 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.836 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)