Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Λογική η κατάργηση του 733 αφού δεν μάζευε παρά ελάχιστο ως καθόλου κόσμο. Ελάχιστοι θα προσέξουν την απουσία του.
Από την τροποποίηση του το 735 νομίζω θα κερδίσει κάποιο χρόνο διαδρομής! Βέβαια το σημείο της νέας αφετηρίας δεν είναι και το καλύτερο μπορώ να πω!
Τώρα η νέα γραμμή που θα φτιαχτεί αμφιβάλλω για τη κίνηση που θα έχει.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(31-10-2014, 01:24 AM)ecoj Έγραψε: Λογική η κατάργηση του 733 αφού δεν μάζευε παρά ελάχιστο ως καθόλου κόσμο. Ελάχιστοι θα προσέξουν την απουσία του.
Από την τροποποίηση του το 735 νομίζω θα κερδίσει κάποιο χρόνο διαδρομής! Βέβαια το σημείο της νέας αφετηρίας δεν είναι και το καλύτερο μπορώ να πω!
Τώρα η νέα γραμμή που θα φτιαχτεί αμφιβάλλω για τη κίνηση που θα έχει.
Με το 735 δεν έχω καταλάβει ποια θα είναι ακριβώς η νέα διαδρομή και πώς θα είναι πιο ασφαλής. Εκτός αν δεν θα διέρχεται πλέον μέσα από το Ζεφύρι όλη τη μέρα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
31-10-2014, 02:42 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-10-2014, 02:46 AM από marios.ilioupoli.)
Πειράζει που δεν έχω καταλάβει πως στο καλό θα πετύχουν μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής
724, η οποία θα είναι ικανή να επηρεάσει τη συχνότητα δρομολογίων; Κι επίσης, ποια διαδρομή θα ακολουθεί μετά το ΣΚΑ για να καταλήξει στη Νέα Ιωνία;
(31-10-2014, 01:46 AM)mercedes elbo Έγραψε: Με το 735 δεν έχω καταλάβει ποια θα είναι ακριβώς η νέα διαδρομή και πώς θα είναι πιο ασφαλής. Εκτός αν δεν θα διέρχεται πλέον μέσα από το Ζεφύρι όλη τη μέρα.
Όχι! Θα έχει αφετηρία μέσα στο Ζεφύρι! Συγκεκριμένα, στα ανατολικά του Πάρκου Άνω Λιοσίων. Και καλά για να φέρει την ασφάλεια στην περιοχή. Το τμήμα από το Μενίδι έως το Ζεφύρι, καταργείται.
Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
Μήπως υπάρχει κάποια ενημέρωση για τις αλλαγές στον Δήμο Αθηναίων ;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(03-11-2014, 09:55 PM)ns_ Έγραψε: Μήπως υπάρχει κάποια ενημέρωση για τις αλλαγές στον Δήμο Αθηναίων ;
Αφενός, μέχρι τις αρχές Δεκέμβρη, δε νομίζω να έχουμε αναδιάρθρωση του δικτύου σε άλλη περιοχή πέρα από αυτή των Νοτίων Προαστίων της Αθήνας, η εφαρμογή της οποίας αναμένεται την επόμενη Δευτέρα.
Αφετέρου, εκτός των τρόλεϊ 3, 13, 14 (που το πιο πιθανό είναι εφαρμοστούν και σ' αυτά οι αλλαγές την ερχόμενη Δευτέρα), δε νομίζω ότι πρέπει να αναμένουμε τίποτα παραπάνω για το Δήμο Αθηναίων, πέρα από τις περιμετρικές.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Και επίσημα απο το site του ΟΑΣΑ (επιτελους) όλες οι αλλαγές στα νότια προάστια. Στις περισσότερες στάσεις εχουν αφαιρεθεί τα αυτοκόλλητα των γραμμών που καταργούνται/τροποποιούνται και έχουν προστεθεί τα καινούργια. Επίσης σε κάποιες στάσεις υπαρχουν και τα "χαρτάκια" που εξηγούν τις τροποποιήσεις.
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
10-11-2014, 11:44 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2014, 03:04 PM από Citaro.)
Βλέποντας τα νέα δρομολόγια, τα όποια οχήματα κόπηκαν λόγω της αναδιάρθρωσης , δεν επαναχρησιμοποιήθηκαν για την αύξηση των συχνοτήτων διέλευσης. Συνεπώς, τα περί "αύξησης" της αποδοτικότητας του δικτύου, για τα οποία επαίρεται ο ΟΑΣΑ, είναι φούμαρα (για αλλη μια φορά).
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Προφανώς! Με το να πυκνώνει μια γραμμή από 10 σε 9 λεπτά στην αιχμή και μια άλλη από τα 35 στα 30 (χοντρικα) και να αραιώνουν ένα σωρό άλλες δεν καταφέρνουμε σπουδαία πράγματα! Η ιδια η πρόσβαση στο μετρό υποβαθμίζεται, το μετρό το οποίο εξακολουθεί κιόλας τα πιο αραια δρομολόγια στο νότιο τμήμα και τον υπερβολικό φόρτο στην μπλε γραμμή.
(10-11-2014, 11:44 AM)Citaro Έγραψε: Βλέποντας τα νέα δρομολόγια, τα όποια οχήματα κόπηκαν λόγω της αναδιάρθρωσης , δεν επαναχρησιμοποιήθηκαν για την αύξηση των συχνοτήτων διέλευσης. Συνεπώς, τα περί "αύξησης" της αποδοτικότητας του δικτύου, για τα οποία επαίρεται ο ΟΑΣΑ, είναι φούμαρα (για αλλη μια φορά).
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Αλλαγες στο Α3 & 122
Το 122 πλέον από Σάκη Καράγιωργα ενώ το Α3 θα πηγαίνει από Σοφίας Βέμπο & Γρ.Λαμπράκη
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
19-11-2014, 03:42 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-11-2014, 03:53 PM από N1Ellinikou.)
(19-11-2014, 02:22 PM)aliance Έγραψε: Αλλαγες στο Α3 & 122
Το 122 πλέον από Σάκη Καράγιωργα ενώ το Α3 θα πηγαίνει από Σοφίας Βέμπο & Γρ.Λαμπράκη
Ιδού και η απόφαση (η οποία φέρει πλέον και το νέο εμπορικό σήμα του ΟΑΣΑ):
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/dec...nline=true
Σωστή έιναι πιστεύω η αλλαγή στο
122, μιας και έτσι από την Πλ. Γλυφάδας (κατεύθυνση προς Βούλα) θα μπορεί κανείς να πάρει 120, 122 και 117 για να πάει προς τα κάτω.
Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι η πρεμούρα τόσο του ΟΑΣΑ (ή ΣΑ) όσο και του Δήμου Γλυφαδας να εξυπηρετηθεί η Σοφίας Βέμπο από γραμμή-κορμό.Έστω, να πάει το
Α3 από Γρ. Λαμπράκη, αλλά τι δουλεία έχει απο την Σ. Βέμπο και την Α. Παπανδρέου? Μαλλιά είχε βγάλει η γλώσσα μας να φύγουν οι κορμοί από τα στενά. Επίσης, με την αλλαγή αυτή, το Α3 θα φεύγει για Αθήνα από το ρεύμα της Παραλίας προς Βούλα. Εάν δηλαδή κάποιος θέλει να πάει από Γλυφάδα προς μετρό Ελληνικό, θα πρέπει είτε να επιλέξει το Α3 και να πάει απέναντι, είτε να επιλέξει 122 και να περιμένει στο ρεύμα προς Πειραιά, είτε να τρέξει στην Ζέρβα να πάρει 205 (ή και 124 στη χειρότερη). Τρία λεωφορεία, τρεις διαφορετικές στάσεις... Φακ λότζικ δηλαδή!