Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2014
Για τις φημολογούμενες αλλαγές στο δίκτυο, που διαβάζουμε σήμερα σε διάφορα ειδησεογραφικά site, έχω να σχολιάσω τα εξής :

Α4 : Απολύτως σωστή η μεταφορά της αφετηρίας στον Αγ. Δημήτριο. Η κάλυψη της Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως από τα Α3/Β3 είναι υπεραρκετή, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος συνεπικουρούνται και από το 856.

154 : Ομοίως, πολύ σωστή η κάθοδος του 154 στο Στ. Ελληνικού. Όμως, δεν διευκρινίζεται τί θα γίνει με την εξυπηρέτηση των πρώτων 2 στάσεων της Λ. Κύπρου.

Α16 : Καλώς να φύγει από την Κουμουνδούρου, αλλά απογυμνώνεται η Ιερά Οδός. Μήπως έπρεπε να επανέλθει το Γ16 στην παλιά του διαδρομή (μέσω Ιεράς και όχι μέσω Καβάλας; )

Β8 : Και πολύ άργησαν. Η καλύτερη λύση είναι η διασύνδεση με το 605 σε μία ενιαία γραμμή, καθώς έχουν ίδιες συχνότητες και όμοια ωράρια.

444 : Αυτό κι αν άργησε. Το προτείναμε ούκ ολίγες φορέςστο forum, το να συνδεθεί δηλαδή το Γαλάτσι με το ΟΑΚΑ (λόγω Mall, μαιευτηρίων, Νερατιζώτισσας και της εν γένει εμπορικής ανάπτυξης της περιοχής.) Η σύνδεση προς Χαλάνδρι δεν χάνεται, καθώς ούτως ή άλλως και σήμερα οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το συνδυασμό 608/421. Πρέπει όμως να φτιαχτεί η συχνότητα, δηλαδή τα 3 λεωφορεία που έχει η γραμμή να παραμείνουν και δώσουν έστω 25λεπτο.

Γ12 : Δεν κατάλαβα που θέλουν να το πάνε. Η λογική λέει Πλ. Αττικής, αλλά μήπως θέλουν Αγ. Αντώνιο;

420 : Πρέπει, οπωσδήποτε, να συνδεθεί το ΚΤΕΛ Κηφισού με τον Αγ. Αντώνιο, αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πάς προς τα Δυτικά Προάστια. Καλή κίνηση.

704, 747 : Δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό των αλλαγών και σε τί θα ωφελήσει.

Περιμετρικές δακτυλίου : Καλή ιδέα, λείπουν από το χάρτη, αλλά με τόση κίνηση που έχουν οι οδοί περιξ του δακτυλίου, θα αποτύχουν. Διαδρομή με ΙΧ από τα φανάρια Πειραιώς/Χαμοστέρνας μέχρι Ζωγράφου (μέσω Χαμοστέρνας, Ηλία Ηλιού, Φιλολάου κλπ.) πάνω από μισή ώρα και πρώτη-δευτέρα.
Σε σχέση με τις περιμετρικές: εάν ο σκοπός είναι να συνδεθούν οι σταθμοί μετρό μεταξύ τους θα ήταν πολύ καλύτερο να είχαμε περισσότερες γραμμές που συνέδεαν 2-3 σταθμούς παρά 2 γραμμές που στο μεγαλύτερο μέρος τους θα κολάνε σε δρόμους με αρκετή κίνηση.
Τελικά αυτές πρέπει να είναι επίσημα οι αλλαγές τουλάχιστον προς το παρόν. Εδώ υπάρχει και σε συννημένο το δελτίο τύπου της νέας εταιρείας όπου περιλαμβάνει τις προαναφερθείσες αλλαγές. Το ζήτημα είναι πότε θα ανέβουν στην Διαύγεια και πότε προβλέπεται η εφαρμογή τους;


(29-08-2014, 11:25 AM)Citaro Έγραψε: Για τις φημολογούμενες αλλαγές στο δίκτυο, που διαβάζουμε σήμερα σε διάφορα ειδησεογραφικά site, έχω να σχολιάσω τα εξής :

Α4 : Απολύτως σωστή η μεταφορά της αφετηρίας στον Αγ. Δημήτριο. Η κάλυψη της Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως από τα Α3/Β3 είναι υπεραρκετή, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος συνεπικουρούνται και από το 856.

154 : Ομοίως, πολύ σωστή η κάθοδος του 154 στο Στ. Ελληνικού. Όμως, δεν διευκρινίζεται τί θα γίνει με την εξυπηρέτηση των πρώτων 2 στάσεων της Λ. Κύπρου.

Α16 : Καλώς να φύγει από την Κουμουνδούρου, αλλά απογυμνώνεται η Ιερά Οδός. Μήπως έπρεπε να επανέλθει το Γ16 στην παλιά του διαδρομή (μέσω Ιεράς και όχι μέσω Καβάλας; )

Β8 : Και πολύ άργησαν. Η καλύτερη λύση είναι η διασύνδεση με το 605 σε μία ενιαία γραμμή, καθώς έχουν ίδιες συχνότητες και όμοια ωράρια.

444 : Αυτό κι αν άργησε. Το προτείναμε ούκ ολίγες φορέςστο forum, το να συνδεθεί δηλαδή το Γαλάτσι με το ΟΑΚΑ (λόγω Mall, μαιευτηρίων, Νερατιζώτισσας και της εν γένει εμπορικής ανάπτυξης της περιοχής.) Η σύνδεση προς Χαλάνδρι δεν χάνεται, καθώς ούτως ή άλλως και σήμερα οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το συνδυασμό 608/421. Πρέπει όμως να φτιαχτεί η συχνότητα, δηλαδή τα 3 λεωφορεία που έχει η γραμμή να παραμείνουν και δώσουν έστω 25λεπτο.

Γ12 : Δεν κατάλαβα που θέλουν να το πάνε. Η λογική λέει Πλ. Αττικής, αλλά μήπως θέλουν Αγ. Αντώνιο;

420 : Πρέπει, οπωσδήποτε, να συνδεθεί το ΚΤΕΛ Κηφισού με τον Αγ. Αντώνιο, αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πάς προς τα Δυτικά Προάστια. Καλή κίνηση.

704, 747 : Δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό των αλλαγών και σε τί θα ωφελήσει.

Περιμετρικές δακτυλίου : Καλή ιδέα, λείπουν από το χάρτη, αλλά με τόση κίνηση που έχουν οι οδοί περιξ του δακτυλίου, θα αποτύχουν. Διαδρομή με ΙΧ από τα φανάρια Πειραιώς/Χαμοστέρνας μέχρι Ζωγράφου (μέσω Χαμοστέρνας, Ηλία Ηλιού, Φιλολάου κλπ.) πάνω από μισή ώρα και πρώτη-δευτέρα.

Α4: Συμφωνώ απόλυτα με την τοπικοποιήση. Όμως πιστεύω θα έπρεπε να πάει Στ. Ηλιούπολης ή να αναλάβει το κομμάτι της Κ. Ηλιούπολης το 109 και το τοπικό Α4 να πηγαίνει μόνο από Κυπρου με αναστροφή στον Στ. Αλίμου.

Α16: Εκτός από το ότι ξεμένει η Ιερά Οδός από κορμό χάνεται και ο τροφοδότης των Τοπικών Ελευσίνας με συνέπεια την 2πλη υποχρεωτική μετεπιβίβαση. Καλύτερα να κόψουν τελείως το 876 και το νέο τοπικό Α16 και να μοιράσουν τα οχήματα τους στα τοπικά ώστε να έρθουν Στ. Αγίας Μαρίνας.

420/1: Σωστή κίνηση να πάνε Αγ. Αντώνιο. Ο Άγιος Αντώνιος αποκτά νέες συνδέσεις προς Πειραιά, Κηφισό, Χαλάνδρι, Αγ. Παρασκευή κλπ. Το μόνο που φοβάμαι είναι το καταπόσο θα χωρέσουν στην Κύπρου.

Γ12: Αν κρίνω από το Γ10 που το στέλνουν Κάτω Πατήσια μάλλον και αυτό για εκεί πάει.

704/747: Το 704 είναι τελείως βλακεία. Το 747 δεν είναι τελείως λάθος να πάει Ανθούπολη.

Περιμετρικές: Εκτός το όσων έχουν αναφερθεί μια ακόμα απορία είναι που θα κάνουν Αφετηρία;

Edit: H Αφετηρία των Περιμετρικών θα είναι κάπου στις αρχές της Π. Ράλλη.
(29-08-2014, 03:47 PM)mercedes elbo Έγραψε: Α16: Εκτός από το ότι ξεμένει η Ιερά Οδός από κορμό χάνεται και ο τροφοδότης των Τοπικών Ελευσίνας με συνέπεια την 2πλη υποχρεωτική μετεπιβίβαση. Καλύτερα να κόψουν τελείως το 876 και το νέο τοπικό Α16 και να μοιράσουν τα οχήματα τους στα τοπικά ώστε να έρθουν Στ. Αγίας Μαρίνας.

Η μετατροπή της Α16 σε τροφοδοτική του σταθμού "Αγία Μαρίνα" ήταν από τις πρώτες σχεδιαζόμενες αλλαγές που είχαμε μάθει και μάλιστα καιρό πριν. Προέβλεπε τη διατήρηση του κορμού, με δρομολόγιο ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ.

Αν κάνουμε την προσπάθεια να λάβουμε σοβαρά όσα γράφονται στο facebook, μάλλον δεν έχουμε μάθει όλες τις αλλαγές. Και φυσικά δε θα πρέπει να ξεχνάμε και τη μεγάλη οπισθοχώρηση του Υπουργείο για την τιμή των καρτών απεριορίστων διαδρομών Αεροδρομίου, που μας δείχνει ότι μέχρι να υλοποιηθεί στην πράξη κάτι, τα πάντα είναι ανοιχτά.
(29-08-2014, 03:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η μετατροπή της Α16 σε τροφοδοτική του σταθμού "Αγία Μαρίνα" ήταν από τις πρώτες σχεδιαζόμενες αλλαγές που είχαμε μάθει και μάλιστα καιρό πριν. Προέβλεπε τη διατήρηση του κορμού, με δρομολόγιο ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ.

Αν κάνουμε την προσπάθεια να λάβουμε σοβαρά όσα γράφονται στο facebook, μάλλον δεν έχουμε μάθει όλες τις αλλαγές. Και φυσικά δε θα πρέπει να ξεχνάμε και τη μεγάλη οπισθοχώρηση του Υπουργείο για την τιμή των καρτών απεριορίστων διαδρομών Αεροδρομίου, που μας δείχνει ότι μέχρι να υλοποιηθεί στην πράξη κάτι, τα πάντα είναι ανοιχτά.

Ακριβώς. Λογικά έπονται και άλλες αλλαγές π.χ. Δεν νομίζω να αφήσουν το Α13 να συνεχίζει προς Κέντρο όταν τοπικοποιούν τα Α4, Γ10 και Γ12.
Μάθαμε τις αλλαγές στις γραμμές του δήμου Φυλής. http://etheldrivers.blogspot.com/2014/10...st_50.html
Και σιγά σιγά το "κουβάρι" του Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη Αθηνών αποκαλύπτεται, με πρώτες τις αλλαγές στο Δήμο Φυλής.

Με δελτίο τύπου, η Δημοτική Αρχή ενημέρωσε τους πολίτες για τις σχεδιαζόμενες αλλαγές, καλώντας τους να υποβάλλουν τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις τους. Αναλυτικά, από τον Ο.Α.Σ.Α. σχεδιάζονται τα εξής:
  • Γραμμή 711 "ΖΩΦΡΙΑ - ΑΤΤΙΚΗ":
    Η διαδρομή της γραμμής περιορίζεται από τη Ζωφριά έως την Πλατεία Αγίων Αναργύρων.
  • Γραμμή 723 "ΦΥΛΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ":
    Η διαδρομή της γραμμής θα ακολουθεί την οδό Φυλής, χωρίς να διέρχεται από την περιοχή του Αμαξοστασίου Ο.ΣΥ. Άνω Λιοσίων.
  • Γραμμή 733 "ΑΧΑΡΝΑΙ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ":
    Η γραμμή καταργείται, λόγω επικάλυψης της διαδρομής της από τη γραμμή 712.
  • Γραμμή 735 "ΑΧΑΡΝΑΙ - ΖΕΦΥΡΙ - ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ":
    Η αφετηρία της γραμμής μεταφέρεται στην οδό Μπελογιάννη της Δ.Ε. Ζεφυρίου και διατηρείται ως έχει έως τον σταθμό Μετρό "Κάτω Πατήσια".
  • Γραμμή 749 "ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ":
    Η διαδρομή της γραμμής επεκτείνεται έως τον σταθμό "Άνω Λιόσια" του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.

Επίσης, αναμένεται η ανάρτηση ωρών διέλευσης σε όλες τις στάσεις για τις λεωφορειακές γραμμές 709 (ΤΟΠΙΚΗ ΔΡΟΣΟΥΠΟΛΗΣ Α') και 723 (ΦΥΛΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ).

Αναλυτικά: http://www.fyli.gr/attachments/article/1...o-oasa.pdf
http://etheldrivers.blogspot.com/2014/10...st_17.html
Δήμος και ΟΑΣΑ συμφώνησαν για αλλαγή στη διαδρομή του 101 και ευελπιστουν μέχρι το Δεκέμβριο να έχει αλλάξει η διαδρομή
Και μετά τη Φυλή, διαρροή -μέσω Αντιπολίτευσης!- στο διαδίκτυο των αλλαγών στο Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, που βέβαια δεν είναι και μεγάλες και σε γενικές γραμμές έχουν γίνει ήδη γνωστές μέσω του ημερήσιου τύπου.

Συγκεκριμένα, στο σχεδιασμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών βρίσκονται τα εξής:
  • Γραμμή 154 "ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ (ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΒΟΥΛΑΣ)":
    Η γραμμή μετατρέπεται σε τροφοδοτική του σταθμού Μετρό "Ελληνικό".
  • Γραμμή 201 "ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΑΦΝΗΣ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ":
    Η γραμμή μετατρέπεται σε τροφοδοτική των σταθμών Μετρό "Ηλιούπολη" και "Άγ. Δημήτριος".
  • Γραμμή Α4 "ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ":
    Η γραμμή μετατρέπεται σε τροφοδοτική του σταθμού Μετρό "Άγ. Δημήτριος".

Αναλυτικά: https://drive.google.com/file/d/0B2Y63kz...FCR2M/view

Ερωτηματικά δημιουργούνται σχετικά με το πως θα καλυφθεί το κενό που θα δημιουργηθεί στη Λ. Κύπρου από την απομάκρυνση της γραμμής 154, αλλά και τι σχεδιασμός υπάρχει για τις λεωφορειακές γραμμές 101 και 155, που εξυπηρετούν συνοικίες του ίδιου Δήμου.
Η πιο σωστή αλλαγή από όλες είναι αυτή στο 723! Το αμαξοστάσιο καλύπτεται άψογα από το Β12 και δεν χρειάζεται να χάνει χρόνο εκεί το λεωφορείο που εξυπηρετεί τη Φυλή!

Το 733 ελάχιστο κόσμο μάζευε οπότε λίγοι θα προσέξουν ότι δεν υπάρχει πια!

Μάλιστα το να λέεει πάνω σε κάθε στάση ώρες διέλευσης είναι πολύ χρήσιμο και για το 723 και για το 709 αφού έχουν αρκετά αραιά δρομολόγια!

Το Α4 έχει καταντήσει κοινό μυστικό ότι θα κοπεί στον Άγιο Δημήτριο κάποια στιγμή!

Απλά το ερώτημα είναι από πότε θα γίνουν όλα αυτά?


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.619 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.965 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.381 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.905 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.960 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.549 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.337 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.274 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.125 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)