Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(11-07-2014, 03:06 PM)Citaro Έγραψε: Τελικά αυτός ο τόπος ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ !! Πάνω που έκαναν δύο ΟΡΘΕΣ κινήσεις, δηλ. να συνδέσουν δια της συντομότερης οδού το ΚΤΕΛ με την Ομόνοια χωρίς να περνάει μέσα από τη βρώμα και τη λέρα της Σωκράτους και επίσης, να μεταφέρουν το 813 στο Στ. Αμπελοκήπων ώστε να βοηθήσει λίγο στη σύνδεση της Ιπποκράτους, ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ τις ίδιες μλ#κίες και τα ξαναστέλνουν εκεί που κανείς δεν τα χρειάζεται !!!
Αλλά, ξέχασα!! Τα πέντε - δέκα χούφταλα που "τηλεφώνησαν" έχουν ψήφο και ενδιαφέρουν πιό πολύ το Δημόσιο.
Ειδικά η 051, πάνω που "σήκωσε κεφάλι" και ήρθε πιο κοντά στο κέντρο σε σχετικά ασφαλές σημείο, την ξαναστέλνουν στη "χολέρα"! Πλέον, όταν πηγαίνεις για ΚΤΕΛ, είναι πιο ασφαλής η μετακίνηση ως Μεταξουργείο με μετρό ή 12 / 057 και μετεπιβίβαση στο 051 από Λένορμαν!!
Μπορούσε κάλλιστα το 051, να έχει τις εξής εναλλακτικές οδεύσεις:
1) Πειραιώς-Σταδίου-Αρσάκη-Χαριλάου Τρικούπη-Ακαδημίας-Ιπποκράτους (τέρμα). Συνέχεια από Πανεπιστημίου-Ομόνοια-Αγίου Κωνσταντίνου και μετά ως έχει ή
2) Παραλλαγή της ανωτέρω ως Ακαδημία με τέρμα στην Σίνα ή μαζί με το Α5 ή
3) Από Σταδίου, αριστερά Εδουάρδου Λω και συνέχεια από Πανεπιστημίου.
Είμαι περίεργος να δω αν θα αντιδράσουν οι οδηγοί που σε άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν, "έβγαιναν μπροστά".
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(12-07-2014, 05:16 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Ειδικά η 051, πάνω που "σήκωσε κεφάλι" και ήρθε πιο κοντά στο κέντρο σε σχετικά ασφαλές σημείο, την ξαναστέλνουν στη "χολέρα"! Πλέον, όταν πηγαίνεις για ΚΤΕΛ, είναι πιο ασφαλής η μετακίνηση ως Μεταξουργείο με μετρό ή 12 / 057 και μετεπιβίβαση στο 051 από Λένορμαν!!
Μπορούσε κάλλιστα το 051, να έχει τις εξής εναλλακτικές οδεύσεις:
1) Πειραιώς-Σταδίου-Αρσάκη-Χαριλάου Τρικούπη-Ακαδημίας-Ιπποκράτους (τέρμα). Συνέχεια από Πανεπιστημίου-Ομόνοια-Αγίου Κωνσταντίνου και μετά ως έχει ή
2) Παραλλαγή της ανωτέρω ως Ακαδημία με τέρμα στην Σίνα ή μαζί με το Α5 ή
3) Από Σταδίου, αριστερά Εδουάρδου Λω και συνέχεια από Πανεπιστημίου.
Είμαι περίεργος να δω αν θα αντιδράσουν οι οδηγοί που σε άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν, "έβγαιναν μπροστά".
Οι οδηγοί προφανώς και θα είχαν αντιδράσει με την ολιγόμηνη τροποποίηση και ειδικά με τη στάση στην Πλ. Ομόνοιας, η οποία ήταν στο χειρότερο σημείο που θα μπορούσε να υπάρχει.
Όσο αφορά τις εναλλακτικές που προτείνεις:
1) Πόσα χρόνια έχεις να περάσεις από την Ιπποκράτους; Εκτός αν την κάνεις κυκλική, γιατί αφετηρία εκεί δε χωράει!
2) Ούτε στην Ακαδημία, ούτε στη Σίνα υπάρχει χώρος αυτή τη στιγμή για το 051.
3) Ίσως η καλύτερη επιλογή που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(12-07-2014, 05:16 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Μπορούσε κάλλιστα το 051, να έχει τις εξής εναλλακτικές οδεύσεις:
1) Πειραιώς-Σταδίου-Αρσάκη-Χαριλάου Τρικούπη-Ακαδημίας-Ιπποκράτους (τέρμα). Συνέχεια από Πανεπιστημίου-Ομόνοια-Αγίου Κωνσταντίνου και μετά ως έχει ή
2) Παραλλαγή της ανωτέρω ως Ακαδημία με τέρμα στην Σίνα ή μαζί με το Α5 ή
3) Από Σταδίου, αριστερά Εδουάρδου Λω και συνέχεια από Πανεπιστημίου.
Είμαι περίεργος να δω αν θα αντιδράσουν οι οδηγοί που σε άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν, "έβγαιναν μπροστά".
Τα 1), 2) δεν είναι εφικτά. Το 3) αν και είναι και θεωρητικά είναι σωστή κίνηση θα αυξήσει τον χρόνο διαδρομής με ανάλογη αραίωση δρομολογίων. Το σωστότερο ήταν αυτό που είχε γίνει, δηλαδή μέσω Πλ. Ομονοίας, που τελικά το ξαναγύρισαν από Μάρνη/Σωκράτους.
(12-07-2014, 05:28 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Οι οδηγοί προφανώς και θα είχαν αντιδράσει με την ολιγόμηνη τροποποίηση και ειδικά με τη στάση στην Πλ. Ομόνοιας, η οποία ήταν στο χειρότερο σημείο που θα μπορούσε να υπάρχει.
Όσο αφορά τις εναλλακτικές που προτείνεις:
1) Πόσα χρόνια έχεις να περάσεις από την Ιπποκράτους; Εκτός αν την κάνεις κυκλική, γιατί αφετηρία εκεί δε χωράει!
2) Ούτε στην Ακαδημία, ούτε στη Σίνα υπάρχει χώρος αυτή τη στιγμή για το 051.
3) Ίσως η καλύτερη επιλογή που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Τι πάει να πει αντιδράσαν οι οδηγοί; Δηλαδή οι γραμμές θα σχεδιάζονται όπως βολεύει τους οδηγούς; Όσο για την στάση της Ομόνοιας τόσα χρόνια το 035 που βγαίνει και αυτό από Αιόλου δεν έχει πρόβλημα. Το ίδιο και το 21 πλέον.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(12-07-2014, 06:35 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όσο για την στάση της Ομόνοιας τόσα χρόνια το 035 που βγαίνει και αυτό από Αιόλου δεν έχει πρόβλημα. Το ίδιο και το 21 πλέον.
Το 035 από Αιόλου δεν κάνει στάση εκεί. Εκεί κάνει μόνο το 035 από ΠΑΤΗΣΙΩΝ! Το 21 μόνο την κάνει τη μανούβρα. Όσο για το 051 αν προσέξατε δεν επανήλθε ακριβώς στην παλιά του διαδρομή, αλλά από Πλ.Καραϊσκάκη στρίβει Δεληγιάννη, κάνει στάση ακριβώς μπροστά στο Σταθμό του Μεταξουργείου μαζί με τα 1/057/Α15/Β15/Ε15 και μετά πάει δεξιά στη Φαβιέρου, βγαίνει Μάρνη κι από 'κει την παλιά του διαδρομή. Δηλαδή η όλη μανούρα έγινε για να κάνει στάση ακριβώς ΠΑΝΩ απ' το μετρό στο Μεταξουργείο, ενθαρρύνοντας έτσι τη μετεπιβίβαση του κόσμου εκεί και ΟΧΙ στην Ομόνοια που προφανώς ήταν και πιο χρονοβόρα (λόγω κίνησης) και πιο δύσκολη για τους οδηγούς!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Από συζήτηση μεταξύ οδηγών άκουσα ότι από Σεπτέμβρη καταργούνται 217 και 790 και το 218 πάει στην Δάφνη. Τώρα κατά πόσο αυτά ισχύουν δεν γνωρίζω.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(20-08-2014, 10:38 PM)mercedes elbo Έγραψε: Από συζήτηση μεταξύ οδηγών άκουσα ότι από Σεπτέμβρη καταργούνται 217 και 790 και το 218 πάει στην Δάφνη. Τώρα κατά πόσο αυτά ισχύουν δεν γνωρίζω. Για το 218 ειναι κοινό μυστικό πλεον. Βέβαια αν το 237 δεν πάρει 1 επιπλεον όχημα και νταλίκες θα μιλάμε για σφαγή στην Ηλιούπολη. Τωρα τα άλλα μου φαίνονται ψιλομπούρδες...πιο λογικό ειναι να καταργηθεί το 229 και να ενισχυθεί το 217, για το 790 απο πού και ως που; Εκτος αν έχουν στοχο να ξεριζώσουν όλες τις νυχτερινές γραμμες.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
20-08-2014, 11:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-08-2014, 11:08 PM από mercedes elbo.)
(20-08-2014, 10:45 PM)georgio Έγραψε: Για το 218 ειναι κοινό μυστικό πλεον. Βέβαια αν το 237 δεν πάρει 1 επιπλεον όχημα και νταλίκες θα μιλάμε για σφαγή στην Ηλιούπολη. Τωρα τα άλλα μου φαίνονται ψιλομπούρδες...πιο λογικό ειναι να καταργηθεί το 229 και να ενισχυθεί το 217, για το 790 απο πού και ως που; Εκτος αν έχουν στοχο να ξεριζώσουν όλες τις νυχτερινές γραμμες.
To 218 αν το κόψουν στην Δάφνη τις Καθημερινές 1 όχημα είναι το κέρδος που άμα πάει στο 237 το συνολικό κέρδος είναι 0. Ακόμα και στην περίπτωση της πύκνωσης του 237 στην αιχμή θα χαθούν 2-3 διελεύσεις/ώρα στην αιχμή από το κομμάτι Στ. Δάφνης- Πλ. Κανάρια που έχει γενικά αρκετή κίνηση από μόνο του, γι' αυτό και άλλωστε άμα έχει αρκετή ώρα να περάσει 237 το 218 γεμίζει. Για ΣΚ και ειδικά Κυριακές ή μικρή πύκνωση με τα 10'-15' που θα κερδηθούν ή αραιώση αν κόψουν 1 όχημα πάλι. Πάντως, αν θέλαν όντως να εξοικονομήσουν χρόνο και 1 όχημα τις Καθημερινές θα μπορούσαν να το πάνε στην Πλ. Καραϊσκάκη στο Πειραιά ώστε να γλίτωνει σίγουρα 15'. Άλλωστε μετά τον σταθμό του ΗΣΑΠ έχει ελάχιστους ή καθόλου επιβάτες και υπάρχουν και τα λεωφορεία του ΟΛΠ για την σύνδεση της Ε1 και Ε2 αλλά και του ΥΕΝ. Τα ίδια ισχύουν και για το Χ96.
Το 229 χρειάζεται γιατί είναι μόνο του στην Αμφιθέας για Πειραιά ενώ η Παραλιακή έχει και Α/Β1. Αλλά άμα καταργηθεί το 217 βλέπω το 229 να φέυγει από την Νέα Παραλιακή στην κατεύθυνση προς Δάφνη για να κάνει στάσεις.
Για το 790 και εμένα μου φάνηκε πολύ περίεργο.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(20-08-2014, 11:07 PM)mercedes elbo Έγραψε: To 218 αν το κόψουν στην Δάφνη τις Καθημερινές 1 όχημα είναι το κέρδος που άμα πάει στο 237 το συνολικό κέρδος είναι 0. Ακόμα και στην περίπτωση της πύκνωσης του 237 στην αιχμή θα χαθούν 2-3 διελεύσεις/ώρα στην αιχμή από το κομμάτι Στ. Δάφνης- Πλ. Κανάρια που έχει γενικά αρκετή κίνηση από μόνο του, γι' αυτό και άλλωστε άμα έχει αρκετή ώρα να περάσει 237 το 218 γεμίζει. Για ΣΚ και ειδικά Κυριακές ή μικρή πύκνωση με τα 10'-15' που θα κερδηθούν ή αραιώση αν κόψουν 1 όχημα πάλι. Πάντως, αν θέλαν όντως να εξοικονομήσουν χρόνο και 1 όχημα τις Καθημερινές θα μπορούσαν να το πάνε στην Πλ. Καραϊσκάκη στο Πειραιά ώστε να γλίτωνει σίγουρα 15'. Άλλωστε μετά τον σταθμό του ΗΣΑΠ έχει ελάχιστους ή καθόλου επιβάτες και υπάρχουν και τα λεωφορεία του ΟΛΠ για την σύνδεση της Ε1 και Ε2 αλλά και του ΥΕΝ. Τα ίδια ισχύουν και για το Χ96.
Το 229 χρειάζεται γιατί είναι μόνο του στην Αμφιθέας για Πειραιά ενώ η Παραλιακή έχει και Α/Β1. Αλλά άμα καταργηθεί το 217 βλέπω το 229 να φέυγει από την Νέα Παραλιακή στην κατεύθυνση προς Δάφνη για να κάνει στάσεις.
Για το 790 και εμένα μου φάνηκε πολύ περίεργο. Ναι αλλά μαζί με το 218 θα καταργηθεί και το 232 που εξοικονομεί 2 οχήματα αν δεν κάνω λάθος. Επίσης αν το 237 δεν πάρει επιπλεον όχημα πρεπει να βγαίνει με 6 νταλίκες χωρίς να λείπει όχημα πράγματα αδύνατον αν σκεφτουμε πως την περασμενη σεζον είχε συνήθως 5 καθημερινά
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(21-08-2014, 12:50 AM)georgio Έγραψε: Ναι αλλά μαζί με το 218 θα καταργηθεί και το 232 που εξοικονομεί 2 οχήματα αν δεν κάνω λάθος. Επίσης αν το 237 δεν πάρει επιπλεον όχημα πρεπει να βγαίνει με 6 νταλίκες χωρίς να λείπει όχημα πράγματα αδύνατον αν σκεφτουμε πως την περασμενη σεζον είχε συνήθως 5 καθημερινά
Tα 218/232 δρομολογιακά είναι μία γραμμή και οι χρόνοι διαδρομής είναι ίδιοι και για τις δύο γραμμές (85' ανά κατεύθυνση στην αιχμή). Απλά κάποια δρομολόγια αντί να συνεχίσουν από τον Υμηττό για Ηλιούπολη ως 218 πάνε προς Βύρωνα ως 232. Oπότε και να καταργηθεί το 232 τα δρομολόγια στο κομμάτι της γραμμής Πειραιάς-Δάφνη πρέπει να παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, δηλαδή το άθροισμα των δρομολογίων των σημερινών δρομολογίων 218+232. Το κέρδος από αυτή την τροποποιήση είναι το πολύ 1 όχημα τις Καθημερινές καθώς ο κύκλος Στ. Δάφνης-Ηλιούπολη/Βύρωνας-Στ. Δάφνης είναι γύρω στα 15' και η συχνότητα στα 10'-15' στην αιχμή. Αν αυτό το όχημα που θα εξοικονομηθεί πάει στο 237 από θέμα οχημάτων/βαρδιών πάλι στα ίδια είμαστε. Για τα Σάββατα που πέφτει ο χρόνος διαδρομής στα 80' ανά κατεύθυνση και η συχνότητα γίνεται 20'-25' δεν νομίζω πως γίνεται να υπάρξει κάποιο κέρδος. Ίσως πάλι 1 όχημα με μια μικρή απώλεια δρομολογίων. Αλλά Κυριακές με συχνότητα 25'-30' κέρδος σε οχήματα δεν μπορεί να υπάρξει. Και το κακό είναι ότι το 237 πλέον έχει ξεμείνει με δρομολόγια ανά 25' τις Κυριακές στο Χειμερινό. Γι' αυτο και θεωρώ ότι είναι λάθος να κοπεί το 218 από την Ηλιούπολη. Το 232 και να κοπεί δεν είναι τόσο τραγικό γιατί παραείναι αραιό και μόνο αν γνωρίζεις τα δρομολόγια μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.
Όσον αφορά τις γραμμές που δεν βγαίναν όλα τα οχήματα συστηματικά δεν είναι μόνο το 237 αλλά και 100, 250, 732, Β15 κ.α.
|