Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2014
#51
(28-03-2014, 06:09 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν αντιλέγω ότι θα ήταν καλύτερο να πήγαινε Ακαδημία αλλά μην ξεχνάμε και την επερχόμενη πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου που θα ανατρέψει πολλά απ' όσα ξέραμε για τις γραμμές του κέντρου.

Κάθοδος από Ακαδημίας - Χαλκοκονδύλη. Λύνεται. Μπορεί να κρατηθεί ανοιχτός ο διάδρομος Εδουάρδου Λώ/Σίνα προς Ακαδημία. Δεν θα χαλάσει το "feng shui" της πεζοδρόμησης (για την οποία διατηρώ πολλές, μα πάρα πολλές επιφυλάξεις - είδαμε και τις μονοδρομήσεις στον Πειραιά, που διάλυσαν ένα σωρό λεωφορειακές γραμμές).
#52
(28-03-2014, 05:26 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τροποποίηση του 051. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...3-%CE%9162

Επιτέλους κόβεται ο κύκλος μέχρι την Πλ. Βάθης και περνάει μπροστά από την Πλ. Ομόνοιας με στάση επί της Πανεπιστημίου.

Απ' το σημερινό χάλι, μια χαρά ειναι η αλλαγή! Αντε με το καλό και αφετηρία σε Σύνταγμα ή Ακαδημία! Wink
#53
(28-03-2014, 07:40 PM)Citaro Έγραψε: Κάθοδος από Ακαδημίας - Χαλκοκονδύλη. Λύνεται. Μπορεί να κρατηθεί ανοιχτός ο διάδρομος Εδουάρδου Λώ/Σίνα προς Ακαδημία. Δεν θα χαλάσει το "feng shui" της πεζοδρόμησης (για την οποία διατηρώ πολλές, μα πάρα πολλές επιφυλάξεις - είδαμε και τις μονοδρομήσεις στον Πειραιά, που διάλυσαν ένα σωρό λεωφορειακές γραμμές).
]

Η Εδουάρδου Λώ/Σίνα παραμένει ανοιχτή με φορά ανόδου αλλά σύμφωνα με τις προβλεπόμενες αλλαγές του Rethink Athens το 051 θα πηγαίνει Μενάνδρου από Αγ. Κωνσταντίνου.
#54
(30-03-2014, 04:35 AM)mercedes elbo Έγραψε: ]

Η Εδουάρδου Λώ/Σίνα παραμένει ανοιχτή με φορά ανόδου αλλά σύμφωνα με τις προβλεπόμενες αλλαγές του Rethink Athens το 051 θα πηγαίνει Μενάνδρου από Αγ. Κωνσταντίνου.

Οι αλλαγές των ΜΜΜ στο rethink είναι βασισμένες στο σημερινό πλαίσιο λειτουργίας των γραμμών. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι, με βάση τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, δεν μπορούν να τροποποιηθούν γραμμές στο μέλλον.
Η Εδουάρδου Λώ είναι το χαμηλότερο σημείο που πρέπει να φτάνει το 051 - αν και επαναλαμβάνω την πάγια θέση μου ότι πρέπει να γίνει διακεντρικό και να "πιάσει" Γουδί/Ζωγράφου, ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα. Για να μην τα ξαναγράφων, ορίστε και το λίνκ :
https://leoforeia.gr/forum/showthread.php?tid=25&pid=5444#pid5444
#55
(30-03-2014, 10:01 PM)Citaro Έγραψε: Οι αλλαγές των ΜΜΜ στο rethink είναι βασισμένες στο σημερινό πλαίσιο λειτουργίας των γραμμών. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι, με βάση τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, δεν μπορούν να τροποποιηθούν γραμμές στο μέλλον.
Η Εδουάρδου Λώ είναι το χαμηλότερο σημείο που πρέπει να φτάνει το 051 - αν και επαναλαμβάνω την πάγια θέση μου ότι πρέπει να γίνει διακεντρικό και να "πιάσει" Γουδί/Ζωγράφου, ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα. Για να μην τα ξαναγράφων, ορίστε και το λίνκ :
https://leoforeia.gr/forum/showthread.php?tid=25&pid=5444#pid5444

Την θυμάμαι την προτασή σου και θεωρητικά συμφέρει. Πρακτικά όμως θα υπάρχει σίγουρα πρόβλημα συντονισμού στην κατεύθυνση προς Κηφισό καθώς είναι δεν είναι ίδιοι οι χρόνοι εκτέλεσης των διαδρομών ΓΟΥΔΗ-ΚΤΕΛ και ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΚΤΕΛ. Ειδικά τις Κυριακές θα πρέπει να συντονίζονται μεταξύ τους 3 γραμμές (ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΚΤΕΛ, ΓΟΥΔΗ-ΚΤΕΛ, ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ-ΚΤΕΛ) πράγμα που το θεωρώ ακατόρθωτο.
#56
Και οταν θα κλεινει το συνταγμα και θα εκτρεπονται απο σεκερη εκει να δειτε μπλεξιμο
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
#57
(31-03-2014, 10:51 AM)Vasilis21 Έγραψε: Και οταν θα κλεινει το συνταγμα και θα εκτρεπονται απο σεκερη εκει να δειτε μπλεξιμο

Έχετε δίκιο σε όλα. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε κάθε μια από τις παρατηρήσεις σας :

1) Ο συντονισμός πρς Κηφισό είναι σχετικά εύκολος, καθώς οι δύο κλάδοι έχουν κατά το πλείστον κοινή διαδρομή. Η χρονική απόκλιση που έχει ο κλάδος Γουδιού με αυτόν του Ζωγράφου είναι περίπου 4-5 λεπτά. Δηλαδή, σε ώρα αιχμής από Ζωγράφου μέχρι "Άλεξ" (πρώτο κοινό σημείο) η διαδρομή είναι 12-13', ενώ από Γουδί είναι 8-9'. Σε ώρα εκτός αιχμής είναι από Ζωγράφου 9-10' και από Γουδί 5-6'. Το έχω παρακολουθήσει κατά καιρούς σε όλες τις κυκλοφοριακές φάσεις και είναι ψιλοστάνταρ. Το άλλο "καλό" είναι ότι το μποτιλιάρισμα ξεκινά από το κοινό σημείο και κάτω, επίσης, όταν έχει κίνηση στου Ζωγράφου, έχει και στο Γουδί (όμορες και αλληλένδετες περιοχές)

2) Τις Κυριακές που βάζω ενισχυτικά, ενδιαφέρει περισσότερο ο συντονισμός ΑΠΟ τα ΚΤΕΛ, που είναι βέβαιος και εφικτός με το μοτίβο, παρά ΠΡΟΣ τα ΚΤΕΛ (όπου και πάλι, τουλάχιστον οι κορμοί θα συντονίζονται).

3) Βέβαια, εδώ θεωρούμε πράγματα ακατόρθωτα, που στο εξωτερικό είναι δεδομένα. Σας ανεβάζω σε PDF καρτέλα δρομολόγησης της γραμμής-κορμού "6" του Αμβούργου Γερμανίας, για να δείτε πώς μπορεί ένας κορμός να έχει ΤΡΕΙΣ αφετηρίες (δύο κλάδους και μια ενδιάμεση) και πάλι να συντονίζεται. Ό,τι δηλαδή προτείνω και για μας.
Το μόνο που θέλει είναι ΕΝΑ κοινό σημείο συντονισμού (πείτε το Μεταξουργείο, πείτε το Βιβλιοθήκη)

4) Όταν έχει πορείες - κλεισίματα, πρέπει οι διακεντρικές να κόβονται από ανατολικά στον Ευαγγελισμό και από δυτικά στο Μεταξουργείο ή σε οποιοδήποτε άλλο σημείο κοντά στο μετρό. Όχι μόνο αυτές που προτείνω, αλλά και το 608 (με κόψιμο στον Πανελλήνιο), το 732 (με κόψιμο στην Πλ. Βάθης), το 054 (με κόψιμο στη Στουρνάρη).
Εξ άλλου, και με το νέο μοτίβο του ΟΑΣΑ για το 051, όταν θα έχει πορείες, θα υπάρχει πρόβλημα γιατί η Ομόνοια ΠΑΝΤΑ πήζει, αφού κόβουν ΠΑΝΤΑ τη Σταδίου.

5) Όποια και να είναι τα προβλήματα, αυτά είναι για 3 -4 ώρες και με σωστό συντονισμό μετριάζονται. Το όφελος όμως αυτών των γραμμών τις υπόλοιπες ώρες και ημέρες είναι κατα πολύ μεγαλύτερο. Το αποδεικνύουν καθημερινά το 608 και το 732, τα οποία κανείς δεν θέλει να πειράξει, γιατί απλά έχουν μεγάλη επιτυχία.

6) Θα λυθεί παράπλευρα και το πρόβλημα με τη σύνδεση του Γουδιού στην επιστροφή, όπου γίνεται μπάχαλο με τα 622/815.


Συνημμένα αρχείο(α)
.pdf   linienfahrplan-1.pdf (Μέγεθος: 79,31 KB / Λήψεις Αρχείων: 321)
#58
Αλλαγές απ' τις 9/4/2014 στον Πειραιά για τις λεωφορειακές γραμμές 049, Α1 και Ε90. Ουσιαστικά τα διώχνουν απ' το Πασαλιμάνι και τα πάνε μέσω Τσαμαδού, παρέα με 130, Β1 κλπ.

Οι αποφάσεις:
049: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%992%CE%9E
Α1: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-9%CE%911
Ε90: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%9B%CE%A5


Βέβαια, απορώ αν θα χωράνε οι νταλίκες του Α1 στην Τσαμαδου.

(Ελπίζω μόνο να μην βάλουν αποκλειστικά 12μετρα στο Α1 όπως παλαιότερα...)
#59
(03-04-2014, 09:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Βέβαια, απορώ αν θα χωράνε οι νταλίκες του Α1 στην Τσαμαδου.

Και το Ε90 έχει νταλίκα στο πρώτο πρωινό δρομολόγιο, όπως και το 049 έχει νταλίκες το ΣΚ. Στην Τσαμαδού μια χαρά χωράνε να περάσουν.
#60
(03-04-2014, 09:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Αλλαγές απ' τις 9/4/2014 στον Πειραιά για τις λεωφορειακές γραμμές 049, Α1 και Ε90. Ουσιαστικά τα διώχνουν απ' το Πασαλιμάνι και τα πάνε μέσω Τσαμαδού, παρέα με 130, Β1 κλπ.

Οι αποφάσεις:
049: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%992%CE%9E
Α1: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-9%CE%911
Ε90: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%9B%CE%A5


Βέβαια, απορώ αν θα χωράνε οι νταλίκες του Α1 στην Τσαμαδου.

(Ελπίζω μόνο να μην βάλουν αποκλειστικά 12μετρα στο Α1 όπως παλαιότερα...)

Σωστή κίνηση καθώς ξαναπιάνουν Δημοτικό Θέατρο. Όμως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν στέλνουν και τα 040/Χ96 από εκεί. Ειδικά τα Χ96 και Ε90 άμα χωράνε 18μετρα από την Τσαμαδού, που πιστεύω πως χωράνε θα μπορούσαν να πάνε από την διαδρομή από Εθν. Αντιστάσεως-Τσαμαδού γλιτώνοντας τον κύκλο από 2ας Μεραρχίας.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.618 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.964 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.381 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.898 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.960 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.548 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.337 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.273 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.125 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)