Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
(14-02-2014, 02:29 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Σε γενικές γραμμές, τα 18μετρα οχήματα (040, Α1, Χ96) τα στέλνουν από Πασαλιμάνι, ενώ τα 12μετρα (130, Β1, 217 κλπ) από την Τσαμαδού.
Εγώ θέλω να το δω αυτό να στρίβουν τα 18μετρα εκεί που εδώ δεν μπορεί το Irisbus να περάσει απλά σε μια ευθεία με τα παρκαρισμένα, που κακά τα ψέμματα πολύ αμφιβάλω αν θα σταματήσουν να τα παρκάρουν έτσι όπως παρκάρουν. Θα πέσει πολύ γέλιο. Επίσης δεν είμαι σίγουρος καν αν χωράνε και χωρίς τα παρκαρισμένα να στρίψουν απ' την μεραρχίας στην μουτσοπούλου. Εκτός κι αν τον μονοδρομήσουν όπως έχει ακουστεί ότι θα γίνει, αλλιώς δεν μπορεί να γίνει το συγκεκριμένο που λένε
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
http://www.oasa.gr/pdf/peiraias.pdf
Ήρθε και ο χάρτης με τις αλλαγές του Πειραιά, και μας λύνει και την απορία για την γραμμή 20. : Θα "σπάσει" σε δύο κυκλικά : Ο πρώτος κλάδος (20Δ) θα είναι Δραπετσώνα - Πειραιάς, άνοδος Εθν. Αντιστάσεως, κάθοδος Γούναρη (κυκλικό με αφετηρία/τέρμα τη Δραπετσώνα) και ο δεύτερος κλάδος θα είναι το 20Κ με αφετηρία Ν. Φάληρο, Πασαλιμάνι, Βασ. Γεωργίου, αριστ. Ηρώων Πολυτεχνείου, αριστερά 2ας Μεραρχίας, Μουτσοπούλου και συνέχεια προς Καστέλλα .
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(18-02-2014, 05:16 PM)Citaro Έγραψε: http://www.oasa.gr/pdf/peiraias.pdf
Ήρθε και ο χάρτης με τις αλλαγές του Πειραιά
Επίσης, τροποποιείται και η γραμμή 17 (Πειραιάς - Αγ. Γεώργιος), με προσωρινή μεταφορά της αφετηρίας της και διαδρομή στον Πειραιά αντίστοιχη με αυτή της 20Δ (μέσω Εθν. Αντιστάσεως / Δημ. Γούναρη).
Ωστόσο, η μεταφορά της αφετηρίας της γραμμής 17 και ο διαχωρισμός της 20 σε 20Δ και 20Κ είναι προσωρινές λύσεις, μέχρι την κατασκευή του νέου δικτύου στη Β' Μεραρχίας.
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Οι προετοιμασίες στον Πειραιά για τις αλλαγές βρίσκονται στο τελικό στάδιο. Σήμερα τοποθετήθηκαν οι στύλοι των στάσεων στις νέες θέσεις . Στην Τσαμαδού είδα και τις τρείς καινούργιες στάσεις. Η μία είναι στο ύψος του παλιού Sprider, πίσω από την Αγ. Τριάδα. Η επόμενη είναι απέναντι από το Notos Galleries έμπροσθεν της στοάς (πολύ καλή θέση, άπλετος χώρος και - κυρίως - απόλυτα στεγασμένος και προστατευόμενος από ήλιο και βροχή. Η τελευταία είναι στο ύψος της Κουντουριώτου, αν και μου φαίνεται περιττή γιατί είναι 3' σε απόσταση περπατήματος από την προηγούμενη.
Αν πράγματι λειτουργήσει το μοτίβο της αποκλειστικής λεωφορειολωρίδας στην Τσαμαδού και δεν διέρχονται άλλα οχήματα, θα έχουμε θεαματική βελτίωση των χρόνων διαδρομής των 130/217/229/Β1, καθώς έχαναν πάααρα πολύ χρόνο στο πήξιμο της Βασ. Γεωργίου για να στρίψουν αριστερά στη Λαμπράκη.
Ίδωμεν. Πάντως, χειρότερα από τη σημερινή τραγική κατάσταση δεν πιστεύω ότι γίνεται.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Σε νέα τροποποίηση στη διαδρομή της γραμμής τρόλεϊ 17 προχώρησε από σήμερα, Τρίτη 25/2, ο ΟΑΣΑ, ύστερα από ζητήματα εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού του Αγ. Γεωργίου και του Κερατσινίου
Η αφετηρία της γραμμής μεταφέρεται στον Πειραιά, με τα τρόλεϊ να ξεκινούν την αποβίβαση από τη στάση "ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΣΑΠ" που βρίσκεται επί της Ακτής Καλλιμασιώτη (ρεύμα κυκλοφορίας προς Αγ. Διονύσιο) και να ακολουθούν στη συνέχεια την κανονική διαδρομή, αποβιβάζοντας τους επιβάτες στη στάση "ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΣΑΠ" (ρεύμα κυκλοφορίας προς Πλ. Καραϊσκάκη).
Έτσι, από την προσωρινή διαδρομή της γραμμής 17, αφαιρείται το τμήμα Εθν. Αντιστάσεως - Δημ. Γούναρη, με κατάργηση των προσωρινών στάσεων που ιδρύθηκαν για την εξυπηρέτηση των επιβατών της γραμμής αυτής.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Μικροτροποποίηση διαδρομής της γραμμής 306 στη κατεύθυνση προς Ανθούσα, σύμφωνα με τη Διαύγεια.
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%9D2%CE%9E
Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
Αναστολή της λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής 835 ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...3-46%CE%9E
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Τροποποιήση της διαδρομής του 040 τη νύχτα. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...E%A5%CE%93
Τροποποίηση του 051. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...3-%CE%9162
Επιτέλους κόβεται ο κύκλος μέχρι την Πλ. Βάθης και περνάει μπροστά από την Πλ. Ομόνοιας με στάση επί της Πανεπιστημίου.
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
28-03-2014, 05:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-03-2014, 05:55 PM από Citaro.)
(28-03-2014, 05:26 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τροποποίηση του 051. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...3-%CE%9162
Επιτέλους κόβεται ο κύκλος μέχρι την Πλ. Βάθης και περνάει μπροστά από την Πλ. Ομόνοιας με στάση επί της Πανεπιστημίου.
Ημίμετρα. Θα περνάει μόνο στην επιστροφή από Ομόνοια/Πανεπιστημίου, για να καταλήγει στην αφετηρία στη Μενάνδρου και να τραβάει χειρόφρενο. Που σημαίνει ότι όσοι μεταβαίνουν προς τα ΚΤΕΛ, πάλι θα πρέπει να πηγαίνουν με τα πόδια στη Μενάνδρου, διαφορετικά θα έχουν δυό φορές αναμονή : Μία στην Πλατεία Ομονοίας για να έρθει το λεωφορείο από τα ΚΤΕΛ, και μια στη Μενάνδρου για να αναχωρήσει το ίδιο ή το προηγούμενό του.
Η μόνη λύση είναι : ΑΜΕΣΗ μεταφορά του τέρματος στην Εδουάρδου Λώ, ώστε να ακολουθεί πορεία από Ομόνοια - Σταδίου και επιστροφή Πανεπιστημίου με πρώτη στάση "Ακαδημία" . Έτσι θα μπορούσαν να καλύψουν και όλους αυτούς που προέρχονται από τις γραμμές κέντρου διερχόμενες ή με τέρμα την Ακαδημία, χωρίς να τους υποχρεώνεις σε ποδαρόδρομο ή χρήση μετρό (τα μπαγκάζια δεν είναι εύκολο πράγμα).
Ακόμη και με το μοτίβο που πάνε να εφαρμόσουν, όποιος έρχεται από Βύρωνα/Καισαριανή/Ζωγράφου/Παγκράτι με την οδική συγκοινωνία, θα φτάσει το πολύ μέχρι το Ρέξ ή την Πλατεία Λαυρίου - πάλι θέλει περπάτημα. Στη δε επιστροφή, καλό ανέβασμα μέχρι Πλ. Κάνιγγος ...
Και όσο για το κλασικό πρόβλημα που λέγεται "πορείες - κλείσιμο Σταδίου/Πανεπιστημίου", η λύση είναι στο πιάτο : Αναστροφή διαμέσω κύκλου Ομονοίας και αν ούτε αυτό γίνεται, τότε Μεταξουργείο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(28-03-2014, 05:53 PM)Citaro Έγραψε: Ημίμετρα. Θα περνάει μόνο στην επιστροφή από Ομόνοια/Πανεπιστημίου, για να καταλήγει στην αφετηρία στη Μενάνδρου και να τραβάει χειρόφρενο. Που σημαίνει ότι όσοι μεταβαίνουν προς τα ΚΤΕΛ, πάλι θα πρέπει να πηγαίνουν με τα πόδια στη Μενάνδρου, διαφορετικά θα έχουν δυό φορές αναμονή : Μία στην Πλατεία Ομονοίας για να έρθει το λεωφορείο από τα ΚΤΕΛ, και μια στη Μενάνδρου για να αναχωρήσει το ίδιο ή το προηγούμενό του.
Η μόνη λύση είναι : ΑΜΕΣΗ μεταφορά του τέρματος στην Εδουάρδου Λώ, ώστε να ακολουθεί πορεία από Ομόνοια - Σταδίου και επιστροφή Πανεπιστημίου με πρώτη στάση "Ακαδημία" . Έτσι θα μπορούσαν να καλύψουν και όλους αυτούς που προέρχονται από τις γραμμές κέντρου διερχόμενες ή με τέρμα την Ακαδημία, χωρίς να τους υποχρεώνεις σε ποδαρόδρομο ή χρήση μετρό (τα μπαγκάζια δεν είναι εύκολο πράγμα).
Ακόμη και με το μοτίβο που πάνε να εφαρμόσουν, όποιος έρχεται από Βύρωνα/Καισαριανή/Ζωγράφου/Παγκράτι με την οδική συγκοινωνία, θα φτάσει το πολύ μέχρι το Ρέξ ή την Πλατεία Λαυρίου - πάλι θέλει περπάτημα. Στη δε επιστροφή, καλό ανέβασμα μέχρι Πλ. Κάνιγγος ...
Και όσο για το κλασικό πρόβλημα που λέγεται "πορείες - κλείσιμο Σταδίου/Πανεπιστημίου", η λύση είναι στο πιάτο : Αναστροφή διαμέσω κύκλου Ομονοίας και αν ούτε αυτό γίνεται, τότε Μεταξουργείο.
Δεν αντιλέγω ότι θα ήταν καλύτερο να πήγαινε Ακαδημία αλλά μην ξεχνάμε και την επερχόμενη πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου που θα ανατρέψει πολλά απ' όσα ξέραμε για τις γραμμές του κέντρου.
|