Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
21-01-2014, 01:51 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-01-2014, 01:54 AM από mercedes elbo.)
(20-01-2014, 10:56 PM)'marios.ilioupoli' Έγραψε: Φαντάζομαι για να μπορούν να ξεχωρίζουν στο Συν. Ποντίων το προς ποια κατεύθυνση πάει το λεωφορείο, μιας και υπάρχουν κοινές στάσεις και στις δύο κατευθύνσεις, θα αναγκαστούν να περάσουν ξεχωριστή προμετωπίδα. Διαφορετικά, θα παίρνει ο άλλος το λεωφορείο για να πάει Ζηρίνειο και θα καταλήγει να κάνει μία βόλτα από Κρυονέρι (αν τύχει και σε διάλειμμα, βοήθειά του!), να ξαναγυρίζει εκεί που μπήκε και κάποτε να φτάσει στον προορισμό του.
Απορώ γιατί, αφού επέλεξαν να το κάνουν έτσι, τουλάχιστον δεν το έβαζαν στην κατεύθυνση από Ζηρίνειο να συνεχίζει στην Τραπεζούντος και να κάνει αριστερά στην ανώνυμη μετά το ΤΕ508, αριστερά στην ΠΕΟ και αριστερά στη Χέλμου και συνέχεια κανονικά. Και αντίστροφα στην επιστροφή από Κρυονέρι.
Λογικά ταμπέλα θα έχει στο παρμπρίζ όπως γίνεται με το μεικτό 203-204 και το 724. Bέβαια το βράδυ αντε να δεις τι λέει η ταμπέλα.
Δημοσιεύσεις: 69
Θέματα: 5
Εγγραφή: 18-09-2009
(20-01-2014, 10:56 PM)'marios.ilioupoli' Έγραψε: Φαντάζομαι για να μπορούν να ξεχωρίζουν στο Συν. Ποντίων το προς ποια κατεύθυνση πάει το λεωφορείο, μιας και υπάρχουν κοινές στάσεις και στις δύο κατευθύνσεις, θα αναγκαστούν να περάσουν ξεχωριστή προμετωπίδα. Διαφορετικά, θα παίρνει ο άλλος το λεωφορείο για να πάει Ζηρίνειο και θα καταλήγει να κάνει μία βόλτα από Κρυονέρι (αν τύχει και σε διάλειμμα, βοήθειά του!), να ξαναγυρίζει εκεί που μπήκε και κάποτε να φτάσει στον προορισμό του.
Μια που έθιξες αυτό το ζήτημα, ίσως θα έπρεπε σε κάποια στιγμή να αναθεωρηθεί όλο το σύστημα με τις προμετωπίδες, έτσι ώστε ανάλογα με την κατεύθυνση να αναφέρεται μόνο ο προορισμός (και ενδιάμεσες σημαντικές περιοχές που εξυπηρετεί μια γραμμή, π.χ. Αγία Παρασκευή - Ανθούσα) και όχι και η αφετηρία, η οποία δεν ενδιαφέρει. Πιθανότατα το να αναγράφονται ανεξαρτήτως κατεύθυνσης αφετηρία και τέρμα είναι κατάλοιπο των συμβατικών πινακίδων-ρολό, αλλά στην εποχή των ηλεκτρονικών είναι μάλλον αναχρονισμός. Πέραν αυτού δημιουργεί και σύγχυση στο επιβατικό κοινό σε γραμμές όπου και οι δύο κατευθύνσεις εξυπηρετούνται από κοινή στάση (όρα τη στάση του 421 στην 25ης Μαρτίου στο Χαλάνδρι παλιότερα, τώρα νομίζω έχουν βάλει δύο ξεχωριστές στην ίδια πλευρά του δρόμου).
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(21-01-2014, 04:02 PM)'420 Peiraias - Agia Paraskevi' Έγραψε: (όρα τη στάση του 421 στην 25ης Μαρτίου στο Χαλάνδρι παλιότερα, τώρα νομίζω έχουν βάλει δύο ξεχωριστές στην ίδια πλευρά του δρόμου).
Έτσι έχει γίνει. Η στάση των 421/444 προς Φιλαδέλφεια/Γαλάτσι είναι πιο κοντά στην Παπανικολή/Παλαιολόγου, επίσης η συγκεκριμένη στάση έχει αυτοκόλλητα με μεγάλα κόκκινα κεφαλαία γράμματα που γράφουν την κατευθυνση που έχουν τα οχήματα των 421/444 που σταματούν εκεί. Η άλλη κοινή τους στάση στον ίδιο δρόμο, προς πλατεία Κέννεντυ, είναι λίγο πιο ψηλά (~100 μέτρα).
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
21-01-2014, 06:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-01-2014, 06:24 PM από Citaro.)
(21-01-2014, 04:02 PM)'420 Peiraias - Agia Paraskevi' Έγραψε: Μια που έθιξες αυτό το ζήτημα, ίσως θα έπρεπε σε κάποια στιγμή να αναθεωρηθεί όλο το σύστημα με τις προμετωπίδες, έτσι ώστε ανάλογα με την κατεύθυνση να αναφέρεται μόνο ο προορισμός (και ενδιάμεσες σημαντικές περιοχές που εξυπηρετεί μια γραμμή, π.χ. Αγία Παρασκευή - Ανθούσα) και όχι και η αφετηρία, η οποία δεν ενδιαφέρει. Πιθανότατα το να αναγράφονται ανεξαρτήτως κατεύθυνσης αφετηρία και τέρμα είναι κατάλοιπο των συμβατικών πινακίδων-ρολό, αλλά στην εποχή των ηλεκτρονικών είναι μάλλον αναχρονισμός.
Oύτε επί εποχής συμβατικών ρολό δικαιολογείτο η μη αλλαγή τους. Δεν θα 'πεφτε το χέρι του οδηγού να τα γυρίσει. Ειδικά όμως με τις ηλεκτρονικές προμετωπίδες, αυτό που γίνεται είναι απαράδεκτο.
Η μόνη ορθή πρακτική είναι αυτή που λές. Ανά κατεύθυνση αλλαγή προμετωπίδας. Πχ στην περίπτωσή μας
509 ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ - ΚΡΥΟΝΕΡΙ
(μέσω ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ - ΑΝΟΙΞΗΣ)
και
509 ΚΗΦΙΣΙΑ (ΖΗΡΙΝΕΙΟ)
(μέσω ΑΝΟΙΞΗΣ - ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ)
και, για τους αντίστοιχους κορμούς :
550 Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ - Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΚΗΦΙΣΙΑ (ΠΛ. ΠΛΑΤΑΝΟΥ)
και
550 Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΤΡΟΚΑΝΤΕΡΟ (ΜΑΡΙΝΑ ΦΑΛΗΡΟΥ)
Α7 Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΚΗΦΙΣΙΑ (ΠΛ. ΠΛΑΤΑΝΟΥ)
και
Α7 Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ)
Η τοποθέτηση διπλών στάσεων, μια για κάθε κατεύθυνση, είναι επίσης απαραίτητη.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(21-01-2014, 06:22 PM)Citaro Έγραψε: Η τοποθέτηση διπλών στάσεων, μια για κάθε κατεύθυνση, είναι επίσης απαραίτητη.
Στην περίπτωση του νέου 509, δε χρειάζεται τοποθέτηση νέων στάσεων. Απλά, στην κατεύθυνση προς Κρυονέρι θα έκανε τις στάσεις που κάνει το 508 προς ΤΕ508 και στην άλλη κατεύθυνση τις απέναντι.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 16
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-07-2010
http://xaidarisimera.blogspot.gr/2014/01/803-811.html
Δημοσίευμα σε μπλογκ του Χαϊδαρίου για πιθανές - επικείμενες τροποποιήσεις στις γραμμές 803/811 ώστε να προσεγγίζουν τον σταθμό της Αγίας Μαρινας.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(28-01-2014, 02:22 AM)GeorgeK Έγραψε: http://xaidarisimera.blogspot.gr/2014/01/803-811.html
Δημοσίευμα σε μπλογκ του Χαϊδαρίου για πιθανές - επικείμενες τροποποιήσεις στις γραμμές 803/811 ώστε να προσεγγίζουν τον σταθμό της Αγίας Μαρινας.
Αυτά που λέει έχουν γίνει από την ημέρα που άνοιξε ο στ. Αγ. Μαρίνα. Η τελευταία παράγραφος είναι το κάτι παραπάνω που ζητάει κάθε δήμαρχος πριν τις εκλογές.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Από την 1η Φεβρουαρίου και επίσημα από τον ΟΑΣΑ, η νέα γραμμή 509:
Σύναψη:Ενοποίηση γραμμών 508 και 509 σε νέα γραμμή 509 ΖΗΡΙΝΕΙΟ-ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ-ΚΡΥΟΝΕΡΙ
Από τo Σάββατο 1/2/2014 η λεωφορειακή γραμμή 508 ΖΗΡΙΝΕΙΟ-ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ και η λεωφορειακή γραμμή 509 ΖΗΡΙΝΕΙΟ-ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ενοποιούνται σε μια ενιαία γραμμή με αριθμό 509 και ονομασία γραμμής ΖΗΡΙΝΕΙΟ- ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ-ΚΡΥΟΝΕΡΙ
Διαδρομή γραμμής προς τέρμα
Από Γρ. Λαμπράκη, αριστερά Λεωφ. Κηφισίας, Λεωφ. Κηφισίας, Ελ. Βενιζέλου, Λεωφ. Θησέως, Λεωφ. Μαραθώνος, αριστερά και κάθετα τις σιδηροδρομικές γραμμές (ΟΣΕ), αριστερά Ηρώων Πολυτεχνείου (Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως), δεξιά Κοιμήσεως Θεοτόκου, δεξιά Τραπεζούντος, αναστροφή στην Τραπεζούντος στο τέρμα της 508, Τραπεζούντος, δεξιά Κοιμήσεως Θεοτόκου, αριστερά Χελμού, δεξιά Λεωφ. Κρυονερίου, Πλατ. Κρυονερίου, Κρυονερίου μέχρι τη νέα Πλατεία, κυκλικά την πλατεία, αριστερά Λεωφ. Κρυονερίου, δεξιά Δημοκρατίας (ΤΕΡΜΑ).
Διαδρομή γραμμής προς αφετηρία
Από Δημοκρατίας, αριστερά. Σολωμού, δεξιά, Λεωφ. Κρυονερίου, Πλατ. Κρυονερίου, Λεωφ. Κρυονερίου, αριστερά Χελμού, δεξιά Κοιμήσεως Θεοτόκου, αριστερά Τραπεζούντος, αναστροφή στην Τραπεζούντος στο τέρμα της 508, Τραπεζούντος, αριστερά Κοιμήσεως Θεοτόκου, αριστερά Ηρώων Πολυτεχνείου (Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως), δεξιά και κάθετα τις σιδηροδρομικές γραμμές (ΟΣΕ), δεξιά Λεωφ. Μαραθώνος, Λεωφ. Θησέως, Ελ. Βενιζέλου, Λεωφ. Κηφισίας, δεξιά Γρ. Λαμπράκη, αριστερά Γρ. Λαμπράκη (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).
Δημοσιεύσεις: 3.200
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
28-01-2014, 03:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-01-2014, 03:46 PM από ecoj.)
Γιατί 509 και όχι 508;
|