Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(07-12-2013, 04:18 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Λογικά θα είναι ''προσωρινά'' κυκλικό, όπως και σήμερα.
Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού.. Μια λύση που θα κατέβω αύριο να μελετήσω είναι η δυνατότητα τέρματος μαζί με το 653 στην Πανόρμου, αλλά κι αυτό δύσκολο μου φαίνεται..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
09-12-2013, 12:26 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-12-2013, 12:28 AM από antonis.)
(07-12-2013, 04:23 AM)nikos1991 Έγραψε: Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού.. Μια λύση που θα κατέβω αύριο να μελετήσω είναι η δυνατότητα τέρματος μαζί με το 653 στην Πανόρμου, αλλά κι αυτό δύσκολο μου φαίνεται..
Πως θα γίνεται αυτό;
Μήπως θα ήταν καλύτερα να σταματούσε στο τέρμα του 7;
Επιτέλους τώρα θα μπορούν τα ταξί να παρκάρουν και απο την απέναντι μεριά!
Πάντως η σύνδεση με το μετρό ειναι θετική.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(09-12-2013, 12:26 AM)antonis Έγραψε: Πως θα γίνεται αυτό;
Μήπως θα ήταν καλύτερα να σταματούσε στο τέρμα του 7;
Επιτέλους τώρα θα μπορούν τα ταξί να παρκάρουν και απο την απέναντι μεριά!
Πάντως η σύνδεση με το μετρό ειναι θετική.
Νομίζω πως δε μπορεί εύκολα να στρίψει μετά στη Μεσογείων. Ενώ από τη Ζαχάρωφ, όπως και τα Β5 και 230, στρίβει πιο εύκολα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Όπως ανέφερα και σε άλλο thread, από σήμερα η αφετηρία της 813 μεταφέρθηκε στη Λ. Αλεξάνδρας, εκεί που βρίσκονταν, μέχρι πριν το καλοκαίρι, η αφετηρία της γραμμής τρόλεϊ 8. Βέβαια το συνεργείο που πήγε για να βάλει τον καινούριο στύλο, δε μπήκε καν στον κόπο να ξηλώσει τον παλιό του τρόλεϊ.
Επίσης, ενόψει Αγ. Μαρίνας (πιθανώς το ΠΣΚ παραδίδεται), έρχεται μικρή τροποποίηση στη διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 892:
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A3%CE%9A8
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(09-12-2013, 02:49 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όπως ανέφερα και σε άλλο thread, από σήμερα η αφετηρία της 813 μεταφέρθηκε στη Λ. Αλεξάνδρας, εκεί που βρίσκονταν, μέχρι πριν το καλοκαίρι, η αφετηρία της γραμμής τρόλεϊ 8. Βέβαια το συνεργείο που πήγε για να βάλει τον καινούριο στύλο, δε μπήκε καν στον κόπο να ξηλώσει τον παλιό του τρόλεϊ.
Γραφειοκρατία και κινήσεις "θεαθήναι" : Η γραμμή "8" δεν καταργήθηκε, αλλά "ανεστάλη" η λειτουργία της μέχρι "νεωτέρας". Το ίδιο και η 7. Προφανώς υπάρχει λόγος, που δεσμεύει τον ΟΑΣΑ να μην προβεί στην τυπική κατάργησή τους κι έτσι αφήνουν την υποδομή ώς έχει (δεν ξήλωσαν την αφετηρία ούτε του 7, ούτε του 8, και τα αυτοκόλλητα τα ξανάβαλαν στις καινούργιες στάσεις).
Βέβαια, το ότι δεν πρόκειται να ξανακυκλοφορήσουν είναι δεδομένο. Όπως και το Γ1 που έχει κοπεί εδώ και τρία χρόνια και τα αυτοκόλλητα παραμένουν εκεί που είναι.
Χ..στηκαν για την παραπληροφόρηση του επιβατικού κοινού. Αρκεί γραφειοκρατικά να καλύπτονται.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(09-12-2013, 04:17 PM)Citaro Έγραψε: Γραφειοκρατία και κινήσεις "θεαθήναι" : Η γραμμή "8" δεν καταργήθηκε, αλλά "ανεστάλη" η λειτουργία της μέχρι "νεωτέρας". Το ίδιο και η 7. Προφανώς υπάρχει λόγος, που δεσμεύει τον ΟΑΣΑ να μην προβεί στην τυπική κατάργησή τους κι έτσι αφήνουν την υποδομή ώς έχει (δεν ξήλωσαν την αφετηρία ούτε του 7, ούτε του 8, και τα αυτοκόλλητα τα ξανάβαλαν στις καινούργιες στάσεις).
Βέβαια, το ότι δεν πρόκειται να ξανακυκλοφορήσουν είναι δεδομένο. Όπως και το Γ1 που έχει κοπεί εδώ και τρία χρόνια και τα αυτοκόλλητα παραμένουν εκεί που είναι.
Χ..στηκαν για την παραπληροφόρηση του επιβατικού κοινού. Αρκεί γραφειοκρατικά να καλύπτονται.
Υπάρχουν και άλλες γραμμές που ανεστάλη η λειτουργία τους όπως 134/135, 403, 408 κ.α. αλλά συνήθως αφαιρούνται από τις στάσεις. Όμως, είναι γεγονός ότι υπάρχουν στάσεις όπου αναγράφονται γραμμές που έχουν καταργηθεί π.χ. στην Παραλιακή υπάρχει σχεδόν παντόυ το Γ1 και το 340. Ειδικά το 340 καταργήθηκε κανονικά και συνεχίζουν να παραμένουν τα αυτοκόλλητα στις στάσεις.
Το παράξενο με τα 7/8 είναι που και στις καινούριες στάσεις κολλήθηκαν αυτοκόλλητα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Και για τη 202, αναστολή λειτουργίας είχαμε, αλλά η απόφαση όριζε απομάκρυνση των στάσεων που καταργούνται, κάτι που δεν έγινε ποτέ.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
11-12-2013, 03:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-12-2013, 03:10 PM από N1Ellinikou.)
Μικροαλλαγές και στην γραμμή 830, ενόψει της λειτουργίας του σταθμού Αγ. Μαρίνα. ( http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A46%CE%98 )
Παράλληλα, σύμφωνα με αυτήν την απόφαση του ΟΑΣΑ στη Διαύγεια, δεν θα ιδρυθεί η νέα στάση με ονομασία ''2η ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ'' για τις γραμμές 876, 866 & Χ63. Αναμένεται, λογικά, ορθή επανάληψη των αποφάσεων για τις παραπάνω γραμμές.
Δημοσιεύσεις: 107
Θέματα: 7
Εγγραφή: 19-04-2011
Τοποθετήθηκαν στις στάσεις τα αυτοκόλλητα της νέας γραμμής 876 ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(11-12-2013, 03:09 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Παράλληλα, σύμφωνα με αυτήν την απόφαση του ΟΑΣΑ στη Διαύγεια, δεν θα ιδρυθεί η νέα στάση με ονομασία ''2η ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ'' για τις γραμμές 876, 866 & Χ63. Αναμένεται, λογικά, ορθή επανάληψη των αποφάσεων για τις παραπάνω γραμμές.
Λεπτομέρεια ασήμαντη, αλλά δε νομίζω πως υπάρχει λόγο για να βγει "ορθή επανάληψη". Υπάρχει απόφαση που "καταργεί" (πριν την ώρα της) την εν λόγω στάση.
|