Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(03-11-2013, 04:31 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα δρομολόγια ίδια παρέμειναν. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι προστέθηκαν +5' χρόνος διαδρομής και πήγαν 1 ώρα νωρίτερα έναρξη/λήξη στο πρόγραμμα Κυριακής.

Πάντως μετρώντας τα δρομολόγια τις καθημερινές πριν είχε 41 ενώ τώρα έχει 36 από Δάφνη
Απάντηση
(03-11-2013, 05:06 AM)georgio Έγραψε: Πάντως μετρώντας τα δρομολόγια τις καθημερινές πριν είχε 41 ενώ τώρα έχει 36 από Δάφνη

Κάνοντας σύγκριση με το αρχείο της 20/09 (http://web.archive.org/web/2013092012195...hp?id=p212), εντοπίζω απώλεια 3 δρομολογίων σε σχέση με το υπάρχον.

Πάντως, αν δεν έχει επιβατική κίνηση το κομμάτι που έγινε η τροποποίηση, από 1/1 το 212 (εκτός απρόοπτου) επιστρέφει στα παλιά, μιας και είναι δοκιμαστική.
Απάντηση
(03-11-2013, 05:53 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κάνοντας σύγκριση με το αρχείο της 20/09 (http://web.archive.org/web/2013092012195...hp?id=p212), εντοπίζω απώλεια 3 δρομολογίων σε σχέση με το υπάρχον.

Πάντως, αν δεν έχει επιβατική κίνηση το κομμάτι που έγινε η τροποποίηση, από 1/1 το 212 (εκτός απρόοπτου) επιστρέφει στα παλιά, μιας και είναι δοκιμαστική.
Σωστός ξέχασα να βάλω τις "ώρες" που εχει 1 δρομολόγιο!
Απάντηση
Παιδιά αυτές οι τοπικές γραμμές που βρίσκονται σε απόσταση περπατήματος από το μετρό, έχουν λόγο ύπαρξης μόνο όταν έχουν συχνότητα από 10λεπτο και κάτω. Αλλιώς, άμα είναι να περιμένει ο άλλος 40 λεπτά το 212(ή το όποιο τοπικό) και στον ίδιο χρόνο προφταίνει να το 'χει κόψει ποδαράτο και να χει ήδη φτάσει κέντρο με το μετρό, ε ναι δε θα κάτσει να το περιμένει! Οπότε για μένα στη συγκεκριμένη περίπτωση δε με νοιάζει και τόσο η χάραξη της γραμμής, όσο το πόσο συχνά θα διέρχεται! Αλλά το να "το κόψεις με τα πόδια" δεν είναι και τόσο εύκολο πάντα, αφού υπάρχουν και οι "εξωτερικές" συνθήκες που περιπλέκουν τα πράγματα (κρύο, βροχές, καύσωνας κτλ) ειδικά αν είσαι και κάποιας ηλικίας. Το ίδιο ισχύει και με την Αργυρούπολη. Ο σταθμός είναι αρκετά κοντά στο κέντρο της πόλης, αλλά όλοι προτιμούν να πάρουν Α4/154 και να κατέβουν Αγ.Δημήτριο, γιατί ακριβώς δεν υπάρχει πυκνή σύνδεση τύπου shuttle προς το σταθμό που να τους εξυπηρετεί. Και για όσο καιρό δεν υπάρχει, θα συνεχίσουμε να έχουμε άλλον ένα φαραωνικό πανάκριβο σταθμό που υποχρησιμοποιείται.
Απάντηση
+1000.

Πέστα χρυσόστομε.

Όσον αφορά το μήκος της διαδρομής, θα μπορούσε, αντί να κάνει τέρμα στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου:

Α) Να στρίβει δεξιά στην Ακροπόλεως, και *όλο ευθεία* Ακροπόλεως-Ρουμπέση-Ηλ.Ηλιού να βγαίνει Στ. Ν. Κόσμου που θα ήταν άλλη σούπερ εξυπηρέτηση για όσους μένουν περιοχή Ζωοδόχου Πηγής και Φάρου

Ή

Β) Να μη σταματά Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, αλλά να προχωράει Μητρ. Ευθυβούλη - Έβρου στην Άνω Ν. Σμύρνη και να κάνει τέρμα στη συμβολή Έβρου και Ευξείνου Πόντου.
Απάντηση
(03-11-2013, 11:26 AM)pvuccino Έγραψε: Παιδιά αυτές οι τοπικές γραμμές που βρίσκονται σε απόσταση περπατήματος από το μετρό, έχουν λόγο ύπαρξης μόνο όταν έχουν συχνότητα από 10λεπτο και κάτω. Αλλιώς, άμα είναι να περιμένει ο άλλος 40 λεπτά το 212(ή το όποιο τοπικό) και στον ίδιο χρόνο προφταίνει να το 'χει κόψει ποδαράτο και να χει ήδη φτάσει κέντρο με το μετρό, ε ναι δε θα κάτσει να το περιμένει! Οπότε για μένα στη συγκεκριμένη περίπτωση δε με νοιάζει και τόσο η χάραξη της γραμμής, όσο το πόσο συχνά θα διέρχεται! Αλλά το να "το κόψεις με τα πόδια" δεν είναι και τόσο εύκολο πάντα, αφού υπάρχουν και οι "εξωτερικές" συνθήκες που περιπλέκουν τα πράγματα (κρύο, βροχές, καύσωνας κτλ) ειδικά αν είσαι και κάποιας ηλικίας. Το ίδιο ισχύει και με την Αργυρούπολη. Ο σταθμός είναι αρκετά κοντά στο κέντρο της πόλης, αλλά όλοι προτιμούν να πάρουν Α4/154 και να κατέβουν Αγ.Δημήτριο, γιατί ακριβώς δεν υπάρχει πυκνή σύνδεση τύπου shuttle προς το σταθμό που να τους εξυπηρετεί. Και για όσο καιρό δεν υπάρχει, θα συνεχίσουμε να έχουμε άλλον ένα φαραωνικό πανάκριβο σταθμό που υποχρησιμοποιείται.

Απ' τα Α4/154 σχεδόν κανένας δεν πάει Άγιο Δημήτριο. Πάνε Ηλιούπολη/Άλιμο αντίστοιχα. Όμως είναι γεγονός ότι ειδικά στο Α4 έχει πέσει πολύ η κίνηση. Επίσης, ο σταθμός της Αργυρούπολης παραδόξως έχει κίνηση.
Απάντηση
(03-11-2013, 04:50 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Εγώ δυο φορές το έχω δει το 212 να πηγαίνει προς Εθν. Μακαρίου και ήταν εντελώς άδειο. Είναι γεγονός λοιπόν, πως οι Δαφνιώτες προτιμούν να περπατούν προς το σταθμό, παρά να περιμένουν κάποιο τοπικο λεωφορείο.

Αν το λεωφορείο περνάει κάθε 30 λεπτά λογικό είναι...

Το τροφοδοτικό λεωφορείο της Δάφνης πρέπει να έχει δρομολόγια κάθε 15' στην αιχμή, δηλ. να έχει συχνότητα όχι χαμηλότερη του 218/232.

Επίσης πρέπει να ακολουθεί την διαδρομή του παλαιού 228 (τέρμα Αγ. Ιωάννης που είναι ο πρώτος σταθμός Μετρό που συναντά στην πορεία της αυτή η διαδρομή) με προέκταση Ακροπόλεως-Ρουμπέση-Ηλ.Ηλιού ώστε να εξυπηρετήσει όσους είναι πιο κοντά στο σταθμό του Ν. Κόσμου (στροφή από τέρμα Εθνάρχου Μακαρίου δεξιά στην Ακροπόλεως, νέες στάσεις Σάμου και Φάρο, μετά δύο στάσεις εκεί που κάνουν τα 218/232 και 137 επί της Ακροπόλεως, δύο νέες στάσεις επί της Ρουμπέση, και τέρμα Στ. Νέου Κόσμου.

Η διαδρομή ΔΕΝ πρέπει να είναι κυκλική, αλλά να ξεκινάει απλά το Στ. Ν. Κόσμου με αντίστροφη πορεία. Το τέρμα θα είναι εκεί που κάνει η Δημοτική συγκοινωνία της Ν. Σμύρνης. (είναι τραγικό που ολόκληρος σταθμός Ν. Κόσμου δεν έχει ΜΙΑ αφετηρία Ο.ΣΥ. του ΟΑΣΑ!). Στον Αγ. Ιωάννη υπάρχει άνετος χώρος για αφετηρία.

Επειδή η Ρουμπέση είναι μονόδρομος, στην επιστροφή θα πηγαίνει Ηλία Ηλιού, αριστερά αμέσως πριν το ΙΚΑ στην πλατεία, δεξιά Σουλιωτών, και αριστερά Μπακνανά ως τη Βιέννα.

Το βασικό, όπως προσφυώς ανεφέρθη και από συμφορουμίτες, είναι τα συχνά δρομολόγια, που είναι εκ των ουκ άνευ για τοπική τροφοδοτική γραμμή.

Με βάση τα παραπάνω, αναδιατυπώνω την πρότασή μου για τοπική τροφοδοτική του Μετρό γραμμή στη Δάφνη, με αναβίωση της γραμμής 228 στο τμήμα της ως τον Στ. Αγ. Ιωάννη (με κόψιμο δηλ. της συνέχειας της γραμμής ως την Αθήνα, ακριβώς όπως έγινε με τα 136/7 στο Στ. Συγγρού-Φιξ), και προεκτάσή της από το παλαιό της τέρμα στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου μέσω Ακροπόλεως στο Στ. Νέου Κόσμου (για να τροφοδοτείται _αυτός_ ο σταθμός απ' όσους μένουν στο δυτικό μέρος της Δάφνης), ως εξής:

228 ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ - ΣΤ. ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

με 15λεπτη συχνότητα στην αιχμή και διαδρομή:

Στ. Αγ. Ιωάννης - Λ. Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου - Ακροπόλεως - Ρουμπέση - Ηλ. Ηλιού - Στ. Νέος Κόσμος

Στ. Νέος Κόσμος - Ηλ. Ηλιού - Πλ. Μάχης Αναλάτου - Σουλιωτών - Μπακνανά - Βιέννα - Αραχναίων - Ακροπόλεως - Εθνάρχου Μακαρίου - Γραβιάς - Χίου - Ηλιουπόλεως - Αίνου - Στ. Αγ. Ιωάννης
Απάντηση
(11-11-2013, 11:32 PM)pvuccino Έγραψε: Καλά βέβαια ούτε η Πλ.Ηρώων Πολυτεχνείου ήταν στη αρχική του χάραξη πριν ανοίξει το μετρό! Αλλά είναι "κατά τι" λογικότερη σα λύση απ' τις υπόλοιπες...

Σωστός. Προ Μετρό, το 218 ανέβαινε τη Μεγάλου Αλεξάνδρου, έστριβε δεξιά Αγίας Βαρβάρας, αριστερά Ελ. Βενιζέλου, για να να βγει στην Εθνάρχου Μακαρίου λίγο πριν από την Τσαλαγανίδου, και μετά να στρίψει δεξιά στη Μπουμπουλίνας για να πάρει τη γνωστή πορεία του προς τα σχολεία του Αγίου Γεωργίου...

Επανέρχομαι με την πρότασή μου για ένα νέο 228, ελαφρώς τροποποιημένη, και ελπίζω βελτιωμένη...

Η γραμμή θα είναι:

228 ΣΤ. ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ

και θα έχει σχήμα "πετάλου"

Έχουμε και λέμε: αφετηρία έξω από το Μετρό του Ν. Κόσμου και 1η στάση ΙΚΑ (πολύ σημαντική για τα φτωχότερα και πιο ηλικιωμένα άτομα των περιοχών Δάφνης / Φάρου, που υπάγονται σ' αυτό και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του.

Μετά στροφή αριστερά Μπακνανά, και κάνει τις 3 στάσεις του 137 (3η και 4η Μπακνανά, Προσκόπων - επί της Ακροπόλεως, Πλ. Εθνικής Αντιστάσεως)

Δείτε το ευτράπελο που συμβαίνει τώρα: έστω κάτοικος (Άνω Δάφνης) που μένει στη Ακροπόλεως και θέλει να κατέβει στη στάση Προσκόπων. Με την τωρινή κατάσταση, θα αναγκαστεί να κατέβει στο σταθμό Συγγρού-Φιξ του Μετρό, να πάρει το 137 και να κάνει, προσέξτε πόσες στάσεις: Φιξ, Ολυμπιακή, Γέφυρα, Πάντειος, Αγ. Σώστης, Εφέσου, Δοϊράνης (!), Ευρυδάμαντος, Πύρρας, 1η και 2η Μπακνανά, δηλ. 11+1=12 στάσεις για να φτάσει στο Σκλαβενίτη, τη στιγμή που από τον Στ. Ν. Κόσμου είναι μόλις 2 στάσεις από εκεί! Ταξίδι 10 στάσεων τσάμπα και βερεσέ! Δηλ. ο κάτοικος της Ακροπόλεως του παραδείγματος μας, αντί για 4 στάσεις με την πρότασή μας από Ν. Κόσμο, τώρα κάνει... 14 (!) από Συγγρού-Φιξ.

Μετά, το λεωφορείο αφού βγει από την Πλατεία Φάρου θα κάνει στάση στη Σάμου (νέα) και θα στρίψει στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου ("τέρμα Δάφνης") αριστερά και θα διατρέξει την Εθνάρχου Μακαρίου και την Γραβιάς κάνοντας την κλασσική διαδρομή του 228 μέχρι τη Βουλιαγμένης. Θα περάσει απέναντι στη Χίου, αλλά για να μη κάνει κύκλο, καθώς στόχος είναι ο Σταθμός του Αγ. Ιωάννη, και όχι η Ηλιουπόλεως για να βγει κέντρο όπως παλιά, θα στρίψει αριστερά στην Αρτέμωνος, όπου αφού κάνει τις δύο στάσεις Ορφέα και Χρυσίππου θα στρίψει αριστερά στην Αίνου (είναι ο δρόμος μόλις πριν την Καφαντάρη) και θα βγει στην Βουλιαγμένης ακριβώς στον Άγιο Ιωάννη όπου θα κάνει τέρμα.

Από εκεί είναι πιο απλό: Λ. Βουλιαγμένης - Εθνάρχου Μακαρίου - Ακροπόλεως - Μπακνανά - Ηλία Ηλιού (αναστρεφοντας από Κριτίου αριστερά και Ζυγουρη πάλι αριστερα για να βγει στην αφετηρία του στο Στ. Ν. Κόσμου).

Συχνότητα 15'.

Έτσι θα ενδυναμωθουν οι σταθμοί ν. Κόσμου (δεν έχει καμία μετεπιβίβαση σε μέσα Ο.ΣΥ!) και Αγ. Ιωάννη ως σταθμοί μετεπιβίβασης και θα ανακουφισθούν η περιοχή Άνω Δάφνης και όμορες, που μετά το κόψιμο του 228 και την αστοχία στο σχεδιασμό του 202, πάσχουν συγκοινωνιακά.
Απάντηση
Τα λεωφορεία της Λ. Βουλιαγμένης που πάνε κέντρο είναι τα εξής πέντε (5):

227 ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ - ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ

Παραμένει ως έχει.

856 ΑΙΓΑΛΕΩ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΔΑΦΝΗ

Είναι η γραμμή του Υμηττού και της Χαραυγης. Η διακεντρικοτητα είναι πρόβλημα για τους γνωστούς λόγους (πορείες - κλεισιματα κέντρου). Επίσης, σε αντίθεση με την Βουλιαγμένης όπου ιδίως νότια του Αγ. Δημητρίου οι στάσεις των λεωφορείων είναι πολύ πυκνοτερες από τους σταθμούς του Μετρό, το 856, στον άξονα Στήλες - Ομόνοια έχει τις ίδιες στάσεις με το μετρό (Σύνταγμα - Πανεπιστημιο - Ομόνοια). Οι περιπτώσεις του να πάρει κανείς το 856 για να πάει από Χαραυγη - Υμηττό στο Α' Νεκροταφείο είναι ελάχιστες, και σε κάθε περίπτωση και αυτές οι λίγες θα καλύπτονται από την λεωφορειακή γραμμή κορμό της Βουλιαγμένης (βλ. παρακάτω). Η γραμμή της Υμηττού - Χαραυγης θα κάνει τέρμα στο Στ. Αγ. Ιωάννης. Ακόμα καλύτερα δε: (α) επειδή δεν είναι λογικό η γραμμή που έρχεται από Καρέα να αναγκάζεται να πηγαίνει Δάφνη, αντί να τερματίζει Στ. Δάφνης και (β) επειδή έχουμε ήδη ενιαίο δήμο Δάφνης - Υμηττού, να δημιουργηθεί η τροφοδοτική του Στ. Αγ. Ιωάννη γραμμή, με την υφισταμενη συχνότητα του 856 15' καθ' όλη σχεδόν την ημέρα

228 ΧΑΡΑΥΓΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ (μέσω ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ)

η οποία θα είναι το τωρινό 856 μέχρι Ηλιουπόλεως, Αίνου, ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, και μετά η διαδρομή του 057 μέχρι Εθν. Μακαρίου (τέρμα Δάφνης) και τουμπαλιν: διαδρομή 057 μέχρι Ηλιουπόλεως (θα μπορούσε να μπαίνει και Αρτέμωνος για να είναι η τροφοδοτική στάση από μεν άνω Δάφνη και προς δε Χαραυγη, ακόμα πιο κοντά στον αγ. Ιωάννη) και 856 από την Ηλιουπόλεως και μετά.

Θα την ονομαζα τροφοδοτική γραμμή του Αγ. Ιωάννη και διασυνδετικες άνω Δάφνης - Υμηττού - Χαραυγης. Με την τωρινή συχνότητα όμως.

* Α3 και Β3: Ενοποίηση του κορμού (Ακαδημία - Στ. Ελληνικού) καθώς και του καταργηθησομενου Α4 στο κομμάτι από Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και βορεια σε μια γραμμή, π.χ.

Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ (μέσω Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ)

με πολύ καλή συχνότητα (κάθε 6' στην αιχμή και όχι πάνω από 8' σε καμία περίπτωση) ώστε να υπάρχει άριστη εξυπηρέτηση και στο κομμάτι Καλλιρόης - Αγ. Ιωάννης που δεν την κάλυπτει το μετρό, και Νότια του Στ. Αγ. Δημήτριος που οι αποστάσεις από σταθμό σε σταθμό είναι μεγάλες, και γενικά να μπορεί κανείς χωρίς περπάτημα και χωρίς ξεροσταλιασμα στη στάση να πάει από οποιοδηποτε σημείο Α σε οποιοδήποτε σημείο Β επί της Βουλιαγμένης (αλλά και στο κέντρο).

Οι προεκτάσεις (ΕΥΡΥΑΛΗ και ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ) των Α3 και Β3 πέραν του Στ. Ελληνικό να τοπικοποιηθουν (πρβλ. Εντελώς όμοια περίπτωση με άνω Δάφνη και Υμηττό - Χαραυγη ανωτέρω). Έτσι και θα διασυνδεθουν αυτές οι περιοχές μεταξύ τους συγκοινωνιακα, αλλά και για όσους θέλουν να ανέβουν τη Βουλιαγμένης βόρεια παραμένει η επιλογή να κάνουν μετεπιβίβαση στο μετρο που γην έχουν και τώρα, η αν θέλουν να πάνε σε σημείο της Βουλιαγμένης όπου δεν βολεύει το Μετρό, θα πάρουν το λεωφορείο-κορμο της Βουλιαγμένης με μόλις 3' αναμονή κατά μ.ο.

Το κομμάτι του Α4 μετά το σταθμό ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ εννοείται θα παραμείνει ως

Α4 ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
Απάντηση
Η περιοχή του Γουδή είναι ίσως η πιο αδικημένη συνοικία του Ζωγράφου. Το κέντρο της πόλης (Λ. Παπάγου) έχει το 608, το 235 και επικουρικά το 230 με περίπου 20 διελεύσεις στις ώρες αιχμής, τα Άνω Ιλίσια έχουν τα 220/221 με άλλες 10 διελεύσεις στην αιχμή και το Γουδή έχει τα 622/815 με 6 διελεύσεις την ώρα. Το πρόβλημα δεν υφίσταται στη διαδρομή Γουδή - Κέντρο, αφού τα λεωφορεία περνάνε με τακτές αναχωρήσεις ανά 10', αλλά στην επιστροφή που δεν μπορεί να συντονιστεί το όχημα που έφυγε από τον Ταύρο με το αντίστοιχο του Γαλατσίου και φτάνουν συνήθως και τα 2 μαζί.
Επίσης το όχημα από τον Ταύρο δεν μεταφέρει πάνω από 2-3 επιβάτες μέχρι την Πειραιώς, από την οποία παίρνει κόσμο μόνο αν δεν έχει περάσει το 21 ή το 049.
Αντίστοιχα οι κάτοικοι του Άνω Γαλατσίου συνήθως εμπιστεύονται το 036 για να τους κατεβάσει στο μετρό Κατεχάκη και σαν δεύτερη επιλογή το 622 ή 036 (προς Κυψέλη) και τρόλεϊ 2/4. Οι κάτοικοι της Κυψέλης έχουν τα τρόλεϊ με συνδιασμένες αναχωρήσεις ανά 6-7', οπότε δεν περιμένουν το 622. Ο άξονας Πατησίων - Ακαδημίας - Βασ. Σοφίας ανήκει εξολοκλήρου στο 608 και τα τρόλεϊ 3/13 με περίπου 10 και 10 διελεύσεις, έναντι των 3ων του 622.
Συνεπώς έχουμε ένα τμήμα Γουδή - κέντρο με ικανοποιητική πληρότητα οχήματος και ανάγκη για συντονισμένες αναχωρήσεις, ένα τμήμα Ταύρος - Ομόνοια που δεν γεμίζει ούε μίντι και το τμήμα Γαλάτσι - Κέντρο που ικανοποιείται αρκετά καλά από τις υπόλοιπες γραμμές.
Προτείνω:
την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των διακεντρικών γραμμών 622 και 815.
την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ της γραμμή 213 "ΓΟΥΔΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ" κυκλική στα πρότυπα των γραμμών 235, 220/1, 203/4. Χρειάζονται 5 οχήματα με συχνότητα 10' και κύκλο 50'.
την ΕΝΙΣΧΥΣΗ της γραμμή 036 με 2 οχήματα επιπλέον για την αύξηση της συχνότητας από τα 15' στα 12'.
την ΕΠΕΚΤΑΣΗ της γραμμής 035 από το υπάρχον τέρμα στον Ταύρο χωρίς αλλάγή ονομασιας και ένα επιπλέον όχημα. Αναλυτική περιγραφή για το 035 στο αντίστοιχο θέμα.
Μετά τις αλλαγές θα απασχολούνται 8 οχήματα έναντι 13 (θεωρητικά μιλώντας), άρα εξοικονομεί και ο Οργανισμός 5 οχήματα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.959 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.736 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.942 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.876 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.779 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 394.069 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.934 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.992 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.493 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.670 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)