Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
Κλείνει λόγω έργων μέχρι τον Απρίλιο 2015 τμήμα της Λεωφόρου Σπάτων

Η Περιφέρεια Αττικής ανακοινώνει ότι στο πλαίσιο κατασκευής του έργου «Συντήρηση Οδικού Δικτύου - Συντήρηση Εγκαταστάσεων Ηλεκτροφωτισμού & λοιπές εργασίες σε Οδούς Αρμοδιότητας Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής Έτους 2012», θα ξεκινήσουν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις 18 Οκτωβρίου 2013 επί της Λεωφόρου Σπάτων, οι οποίες θα διαρκέσουν έως τις 18 Απριλίου 2015 και έχουν ως εξής:

  - Διακοπή της κυκλοφορίας στη Λεωφόρο Σπάτων, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πύρρου & Παπαγγελάκη, με απαγόρευση κυκλοφορίας κάθε οχήματος και στα δύο ρεύματα, καθ’ όλο το 24ωρο και όλες τις ημέρες της εβδομάδος.

Η διεξαγωγή της κυκλοφορίας για όσο χρονικό διάστημα εκτελούνται τα έργα θα γίνεται μέσω περιποριών από εναλλακτικές διαδρομές με κατάλληλη σήμανση ως εξής: 

 - Η  κυκλοφορία των οχημάτων με κατεύθυνση από Γέρακα προς Σπάτα, θα διεξάγεται μέσω των οδών Λ. Σπάτων, δεξιά στην οδό Πύρρου, αριστερά στην οδό Παπαγγελάκη και συνέχεια δεξιά στη Λ. Σπάτων  

- Η  κυκλοφορία των οχημάτων με κατεύθυνση από Σπάτα προς Γέρακα, θα διεξάγεται μέσω των οδών Λ. Σπάτων, αριστερά στην οδό Παπαγγελάκη, δεξιά στην οδό Παπασιδέρη , αριστερά στην ανώνυμη οδο , δεξιά στην οδό Παλαιοπαναγιάς, αριστερά στην οδό Μπέλλου, δεξιά στην οδό Λεονταρίου και συνέχεια αριστερά στη Λ. Σπάτων Επισημαίνεται ότι για την ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στις παραπάνω περιπορίες, θα κατασκευαστούν νέοι φωτεινοί σηματοδότες στις διασταυρώσεις Λ. Σπάτων – Παπαγγελάκη και Παπαγγελάκη – Πύρρου και θα τροποποιηθεί η υφιστάμενη φωτεινή σηματοδότηση στον κόμβο Λ. Σπάτων – Ανατολικής Λεονταρίου (Γέφυρα).   Επίσης, για την οδό Πύρρου θεωρείται απαραίτητη η μονοδρόμησή της με κατεύθυνση από τη Λ. Σπάτων προς την οδό Παπαγγελάκη, καθώς και μειώσεις στα όρια ταχύτητας στις οδούς Παπαγγελάκη, Παπασιδέρη, ανώνυμη οδός, Παλαιοπαναγιάς, Μπέλλου, Λεονταρίου, μείωση του ορίου ταχύτητας στα 40χλμ/ώρα, ενώ στην οδό Πύρρου μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ ώρα. 

Τέλος, όσον αφορά την κυκλοφορία των Λεωφορείων & Βαρέων οχημάτων και μόνο για την κατεύθυνή τους από Σπάτα προς Αθήνα προβλέπεται η περιπορία τους μέσω των οδών Μπέκα, Αγίου Δημητρίου, Παράδρομο Αττικής Οδού & Εθνικής Αντιστάσεως.
(18-10-2013, 10:57 PM)meganium Έγραψε: Τέλος, όσον αφορά την κυκλοφορία των Λεωφορείων & Βαρέων οχημάτων και μόνο για την κατεύθυνή τους από Σπάτα προς Αθήνα προβλέπεται η περιπορία τους μέσω των οδών Μπέκα, Αγίου Δημητρίου, Παράδρομο Αττικής Οδού & Εθνικής Αντιστάσεως.

Και βεβαίως υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση άμεση ενημέρωση από τον ΟΑΣΑ. Και δε μιλάμε για τροποποιήσεις κάποιων ωρών, αλλά γιαμεταβολή που θα διαρκέσει έως το 2015!!!
(18-10-2013, 11:13 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και βεβαίως υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση άμεση ενημέρωση από τον ΟΑΣΑ. Και δε μιλάμε για τροποποιήσεις κάποιων ωρών, αλλά γιαμεταβολή που θα διαρκέσει έως το 2015!!!

Και ούτε καν έστω στην Διαυγεια... Παρόλα αυτά δεν καταλαβαίνω γιατί να τα στέλνουν από εκεί αφού θα μπορούσαν να πηγαίνουν όπως και τα αμάξια αφού υπάρχουν και σπίτια από εκεί και ειναι και πιο κοντά στην Σπάτων. Τώρα θα κάνουν ολόκληρη βόλτα στο πουθενά. Ελπίζω να μην σκεφτεί κανενας φωστήρας αργότερα να βγαίνει στην Μαραθώνος το 304 όπως πάει το 319 από την Αγίου Δημητρίου και να φεύγει απευθείας για νομισματοκοπειο χωρίς να περνάει από εργατικές και Σπάτων.
Από την Παρασκευή 1/11 σε εφαρμογή η ενοποίηση των 306 και 324:
http://www.oasa.gr/news.php?id=funk653
(18-10-2013, 05:04 PM)georgio Έγραψε: Επίσης είχα παρατηρήσει πέρυσι πως πολλοί οδηγοί στο 608 δεν κάνουν τα τοπικά αλλά αδειάζουν ζωγράφου και φεύγουν.(ίσως το μονο ελαφρυντικό είναι ότι αν έρχονται 1-2 λετα καθυστερημένοι μετά απο 3' έχει άλλο λεωφορειο)

Δεν είναι τόσο απλό να "μην κάνουν τα τοπικά". Ούτε στο χέρι τους είναι, ούτε αποτελεί δικαιολογία το "1-2 λεπτά καθυστερημένοι".
Πρώτον: Τα τοπικά δεν γίνονται πάντα στο τέλος της βάρδιας, μπορεί να είναι και στο ενδιάμεσο. Άρα δεν μπορεί ο οδηγός να "το κλείσει" και να φύγει.
Δεύτερον : Υπό ομαλές συνθήκες κυκλοφορίας (χωρίς πορείες) τα οχήματα του 608 έχουν περίπου 10 λεπτά περιθώριο στα τέρματα και έτσι απορροφώνται τυχόν καθυστερήσεις.
Τρίτον : Μπορεί τώρα λόγω απεργίας στα ΑΕΙ να μην είναι τραγική η μη εκτέλεση ενός τοπικού, αλλά όταν είναι σε φούλ λειτουργία οι σχολές, γεμίζουν και παραγεμίζουν.
Τέταρτον : Αν λείπει βάρδια πριν ή μετά το τοπικό, υπάρχει περίπτωση ο σταθμάρχης να το καταργήσει και να βάλει το όχημα να κάνει την πλήρη διαδρομή - κατά συνέπεια μπορεί να μην δείς να περνάει "τοπικό", αλλά το όχημα υπάρχει και εκτελεί κανονικό δρομολόγιο με προμετωπίδα "608".
Πέμπτον : Τα τοπικά είναι παράγωγα των διακεντρικών γραμμών και γίνονται για να μπορέσει το όχημα να εκτελέσει το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια μέσα στην βάρδια και να γλυτώσουν νεκρά χιλιόμετρα. Π.χ. Το τοπικό που ξεκινάει 18:45 από Ζωγράφου εκτελείται με GN Ελληνικού, παίρνει 19:22 από Ακαδημία και σχολάει στου Ζωγράφου. Εισαγωγή έχει περίπου στις 20:25.
Αν το έβαζαν να πάει Γαλάτσι, θα έφτανε Γαλάτσι στις 19:55 και θα είχε εισαγωγή στις 20:55 (εκτελώντας νεκρή διαδρομή Γαλάτσι - Καποδιστρίου - Κηφισίας - Κατεχάκη - Περιφερειακός Καρέα - Ηλιούπολη - Α/Σ Ελληνικού). Όμως, στις 20:55 θα είχε ξεπεράσει το 8ωρο του οδηγού του και έτσι δεν βγαίνει. Γι' αυτό και βάζουν τοπικά, για να σχολάνε πιό κοντά στη λήξη της βάρδιας και παράγοντας και κάποιο έργο.
Το ίδιο γίνεται και στα 732, 054.
(30-10-2013, 02:07 PM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι τόσο απλό να "μην κάνουν τα τοπικά". Ούτε στο χέρι τους είναι, ούτε αποτελεί δικαιολογία το "1-2 λεπτά καθυστερημένοι".
Πρώτον: Τα τοπικά δεν γίνονται πάντα στο τέλος της βάρδιας, μπορεί να είναι και στο ενδιάμεσο. Άρα δεν μπορεί ο οδηγός να "το κλείσει" και να φύγει.
Δεύτερον : Υπό ομαλές συνθήκες κυκλοφορίας (χωρίς πορείες) τα οχήματα του 608 έχουν περίπου 10 λεπτά περιθώριο στα τέρματα και έτσι απορροφώνται τυχόν καθυστερήσεις.
Τρίτον : Μπορεί τώρα λόγω απεργίας στα ΑΕΙ να μην είναι τραγική η μη εκτέλεση ενός τοπικού, αλλά όταν είναι σε φούλ λειτουργία οι σχολές, γεμίζουν και παραγεμίζουν.
Τέταρτον : Αν λείπει βάρδια πριν ή μετά το τοπικό, υπάρχει περίπτωση ο σταθμάρχης να το καταργήσει και να βάλει το όχημα να κάνει την πλήρη διαδρομή - κατά συνέπεια μπορεί να μην δείς να περνάει "τοπικό", αλλά το όχημα υπάρχει και εκτελεί κανονικό δρομολόγιο με προμετωπίδα "608".
Πέμπτον : Τα τοπικά είναι παράγωγα των διακεντρικών γραμμών και γίνονται για να μπορέσει το όχημα να εκτελέσει το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια μέσα στην βάρδια και να γλυτώσουν νεκρά χιλιόμετρα. Π.χ. Το τοπικό που ξεκινάει 18:45 από Ζωγράφου εκτελείται με GN Ελληνικού, παίρνει 19:22 από Ακαδημία και σχολάει στου Ζωγράφου. Εισαγωγή έχει περίπου στις 20:25.
Αν το έβαζαν να πάει Γαλάτσι, θα έφτανε Γαλάτσι στις 19:55 και θα είχε εισαγωγή στις 20:55 (εκτελώντας νεκρή διαδρομή Γαλάτσι - Καποδιστρίου - Κηφισίας - Κατεχάκη - Περιφερειακός Καρέα - Ηλιούπολη - Α/Σ Ελληνικού). Όμως, στις 20:55 θα είχε ξεπεράσει το 8ωρο του οδηγού του και έτσι δεν βγαίνει. Γι' αυτό και βάζουν τοπικά, για να σχολάνε πιό κοντά στη λήξη της βάρδιας και παράγοντας και κάποιο έργο.
Το ίδιο γίνεται και στα 732, 054.
´Εγω πάντως όσα τοπικά του 608 βλεπω σχολάνε Ακαδημία και δεν γυρνάνε Ζωγράφου. Επίσης στο 856 γιατί δεν γίνονται τοπικά; Υπάρχουν αρκετά οχήματα που σχολάνε στη Δάφνη(χαραυγή) τα οποία θα μπορούσαν να πάνε μέχρι Ακαδημία.
Η 323 τροποποιείται στην περιοχή της Αγ. Κυριακής:
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%92%CE%A4

Η 447 μετατρέπεται σε διπλής κατεύθυνσης, με τέρμα στην Πλ. 25ης Μαρτίου, στα Άνω Βριλήσσια.
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%94%CE%96
Breaking news! Οι τροποποιήσεις, ενόψει εγκαινίων νέας επέκτασης Μετρό, είναι γεγονός:
- 837: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-53%CE%A8).
- 866: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A5%CE%A7).
- Β16: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ, με νέο αριθμό 876 (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A12%CE%91).
- Χ63: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ) - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%99%CE%94).

Έκπληξη καμία. Αλλαγές (πάνω κάτω) αναμενόμενες...
(28-11-2013, 02:37 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Breaking news! Οι τροποποιήσεις, ενόψει εγκαινίων νέας επέκτασης Μετρό, είναι γεγονός!

Οι γραμμές 837, 866, Β16 και Χ63 μετατρέπονται σε τροφοδοτικές στο σταθμό "Αγ. Μαρίνα".

ΥΓ: Έκπληξη καμία. Αλλαγές αναμενόμενες...

Το Α16;
Που το είδες αυτό; Είναι σίγουρο;
(28-11-2013, 02:48 PM)ecoj Έγραψε: Το Α16;
Που το είδες αυτό; Είναι σίγουρο;

Εσύ που είδες το Α16; Tongue

Η Β16 κόβεται σε τροφοδοτική στην Αγ. Μαρίνα. Η Α16 ως έχει.

Και οι 4 αποφάσεις, αναρτημένες στη Διαύγεια.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 130 29.447 , 09:31 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.078 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.654 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 56.379 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 101.118 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.762 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.490 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.595 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.297 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.840 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)