Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Κλείνει λόγω έργων μέχρι τον Απρίλιο 2015 τμήμα της Λεωφόρου Σπάτων
Η Περιφέρεια Αττικής ανακοινώνει ότι στο πλαίσιο κατασκευής του έργου «Συντήρηση Οδικού Δικτύου - Συντήρηση Εγκαταστάσεων Ηλεκτροφωτισμού & λοιπές εργασίες σε Οδούς Αρμοδιότητας Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής Έτους 2012», θα ξεκινήσουν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις 18 Οκτωβρίου 2013 επί της Λεωφόρου Σπάτων, οι οποίες θα διαρκέσουν έως τις 18 Απριλίου 2015 και έχουν ως εξής:
- Διακοπή της κυκλοφορίας στη Λεωφόρο Σπάτων, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πύρρου & Παπαγγελάκη, με απαγόρευση κυκλοφορίας κάθε οχήματος και στα δύο ρεύματα, καθ’ όλο το 24ωρο και όλες τις ημέρες της εβδομάδος.
Η διεξαγωγή της κυκλοφορίας για όσο χρονικό διάστημα εκτελούνται τα έργα θα γίνεται μέσω περιποριών από εναλλακτικές διαδρομές με κατάλληλη σήμανση ως εξής:
- Η κυκλοφορία των οχημάτων με κατεύθυνση από Γέρακα προς Σπάτα, θα διεξάγεται μέσω των οδών Λ. Σπάτων, δεξιά στην οδό Πύρρου, αριστερά στην οδό Παπαγγελάκη και συνέχεια δεξιά στη Λ. Σπάτων
- Η κυκλοφορία των οχημάτων με κατεύθυνση από Σπάτα προς Γέρακα, θα διεξάγεται μέσω των οδών Λ. Σπάτων, αριστερά στην οδό Παπαγγελάκη, δεξιά στην οδό Παπασιδέρη , αριστερά στην ανώνυμη οδο , δεξιά στην οδό Παλαιοπαναγιάς, αριστερά στην οδό Μπέλλου, δεξιά στην οδό Λεονταρίου και συνέχεια αριστερά στη Λ. Σπάτων Επισημαίνεται ότι για την ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στις παραπάνω περιπορίες, θα κατασκευαστούν νέοι φωτεινοί σηματοδότες στις διασταυρώσεις Λ. Σπάτων – Παπαγγελάκη και Παπαγγελάκη – Πύρρου και θα τροποποιηθεί η υφιστάμενη φωτεινή σηματοδότηση στον κόμβο Λ. Σπάτων – Ανατολικής Λεονταρίου (Γέφυρα). Επίσης, για την οδό Πύρρου θεωρείται απαραίτητη η μονοδρόμησή της με κατεύθυνση από τη Λ. Σπάτων προς την οδό Παπαγγελάκη, καθώς και μειώσεις στα όρια ταχύτητας στις οδούς Παπαγγελάκη, Παπασιδέρη, ανώνυμη οδός, Παλαιοπαναγιάς, Μπέλλου, Λεονταρίου, μείωση του ορίου ταχύτητας στα 40χλμ/ώρα, ενώ στην οδό Πύρρου μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ ώρα.
Τέλος, όσον αφορά την κυκλοφορία των Λεωφορείων & Βαρέων οχημάτων και μόνο για την κατεύθυνή τους από Σπάτα προς Αθήνα προβλέπεται η περιπορία τους μέσω των οδών Μπέκα, Αγίου Δημητρίου, Παράδρομο Αττικής Οδού & Εθνικής Αντιστάσεως.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(18-10-2013, 10:57 PM)meganium Έγραψε: Τέλος, όσον αφορά την κυκλοφορία των Λεωφορείων & Βαρέων οχημάτων και μόνο για την κατεύθυνή τους από Σπάτα προς Αθήνα προβλέπεται η περιπορία τους μέσω των οδών Μπέκα, Αγίου Δημητρίου, Παράδρομο Αττικής Οδού & Εθνικής Αντιστάσεως.
Και βεβαίως υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση άμεση ενημέρωση από τον ΟΑΣΑ. Και δε μιλάμε για τροποποιήσεις κάποιων ωρών, αλλά γιαμεταβολή που θα διαρκέσει έως το 2015!!!
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
(18-10-2013, 11:13 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και βεβαίως υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση άμεση ενημέρωση από τον ΟΑΣΑ. Και δε μιλάμε για τροποποιήσεις κάποιων ωρών, αλλά γιαμεταβολή που θα διαρκέσει έως το 2015!!!
Και ούτε καν έστω στην Διαυγεια... Παρόλα αυτά δεν καταλαβαίνω γιατί να τα στέλνουν από εκεί αφού θα μπορούσαν να πηγαίνουν όπως και τα αμάξια αφού υπάρχουν και σπίτια από εκεί και ειναι και πιο κοντά στην Σπάτων. Τώρα θα κάνουν ολόκληρη βόλτα στο πουθενά. Ελπίζω να μην σκεφτεί κανενας φωστήρας αργότερα να βγαίνει στην Μαραθώνος το 304 όπως πάει το 319 από την Αγίου Δημητρίου και να φεύγει απευθείας για νομισματοκοπειο χωρίς να περνάει από εργατικές και Σπάτων.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Από την Παρασκευή 1/11 σε εφαρμογή η ενοποίηση των 306 και 324:
http://www.oasa.gr/news.php?id=funk653
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
30-10-2013, 02:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-10-2013, 02:09 PM από Citaro.)
(18-10-2013, 05:04 PM)georgio Έγραψε: Επίσης είχα παρατηρήσει πέρυσι πως πολλοί οδηγοί στο 608 δεν κάνουν τα τοπικά αλλά αδειάζουν ζωγράφου και φεύγουν.(ίσως το μονο ελαφρυντικό είναι ότι αν έρχονται 1-2 λετα καθυστερημένοι μετά απο 3' έχει άλλο λεωφορειο)
Δεν είναι τόσο απλό να "μην κάνουν τα τοπικά". Ούτε στο χέρι τους είναι, ούτε αποτελεί δικαιολογία το "1-2 λεπτά καθυστερημένοι".
Πρώτον: Τα τοπικά δεν γίνονται πάντα στο τέλος της βάρδιας, μπορεί να είναι και στο ενδιάμεσο. Άρα δεν μπορεί ο οδηγός να "το κλείσει" και να φύγει.
Δεύτερον : Υπό ομαλές συνθήκες κυκλοφορίας (χωρίς πορείες) τα οχήματα του 608 έχουν περίπου 10 λεπτά περιθώριο στα τέρματα και έτσι απορροφώνται τυχόν καθυστερήσεις.
Τρίτον : Μπορεί τώρα λόγω απεργίας στα ΑΕΙ να μην είναι τραγική η μη εκτέλεση ενός τοπικού, αλλά όταν είναι σε φούλ λειτουργία οι σχολές, γεμίζουν και παραγεμίζουν.
Τέταρτον : Αν λείπει βάρδια πριν ή μετά το τοπικό, υπάρχει περίπτωση ο σταθμάρχης να το καταργήσει και να βάλει το όχημα να κάνει την πλήρη διαδρομή - κατά συνέπεια μπορεί να μην δείς να περνάει "τοπικό", αλλά το όχημα υπάρχει και εκτελεί κανονικό δρομολόγιο με προμετωπίδα "608".
Πέμπτον : Τα τοπικά είναι παράγωγα των διακεντρικών γραμμών και γίνονται για να μπορέσει το όχημα να εκτελέσει το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια μέσα στην βάρδια και να γλυτώσουν νεκρά χιλιόμετρα. Π.χ. Το τοπικό που ξεκινάει 18:45 από Ζωγράφου εκτελείται με GN Ελληνικού, παίρνει 19:22 από Ακαδημία και σχολάει στου Ζωγράφου. Εισαγωγή έχει περίπου στις 20:25.
Αν το έβαζαν να πάει Γαλάτσι, θα έφτανε Γαλάτσι στις 19:55 και θα είχε εισαγωγή στις 20:55 (εκτελώντας νεκρή διαδρομή Γαλάτσι - Καποδιστρίου - Κηφισίας - Κατεχάκη - Περιφερειακός Καρέα - Ηλιούπολη - Α/Σ Ελληνικού). Όμως, στις 20:55 θα είχε ξεπεράσει το 8ωρο του οδηγού του και έτσι δεν βγαίνει. Γι' αυτό και βάζουν τοπικά, για να σχολάνε πιό κοντά στη λήξη της βάρδιας και παράγοντας και κάποιο έργο.
Το ίδιο γίνεται και στα 732, 054.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(30-10-2013, 02:07 PM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι τόσο απλό να "μην κάνουν τα τοπικά". Ούτε στο χέρι τους είναι, ούτε αποτελεί δικαιολογία το "1-2 λεπτά καθυστερημένοι".
Πρώτον: Τα τοπικά δεν γίνονται πάντα στο τέλος της βάρδιας, μπορεί να είναι και στο ενδιάμεσο. Άρα δεν μπορεί ο οδηγός να "το κλείσει" και να φύγει.
Δεύτερον : Υπό ομαλές συνθήκες κυκλοφορίας (χωρίς πορείες) τα οχήματα του 608 έχουν περίπου 10 λεπτά περιθώριο στα τέρματα και έτσι απορροφώνται τυχόν καθυστερήσεις.
Τρίτον : Μπορεί τώρα λόγω απεργίας στα ΑΕΙ να μην είναι τραγική η μη εκτέλεση ενός τοπικού, αλλά όταν είναι σε φούλ λειτουργία οι σχολές, γεμίζουν και παραγεμίζουν.
Τέταρτον : Αν λείπει βάρδια πριν ή μετά το τοπικό, υπάρχει περίπτωση ο σταθμάρχης να το καταργήσει και να βάλει το όχημα να κάνει την πλήρη διαδρομή - κατά συνέπεια μπορεί να μην δείς να περνάει "τοπικό", αλλά το όχημα υπάρχει και εκτελεί κανονικό δρομολόγιο με προμετωπίδα "608".
Πέμπτον : Τα τοπικά είναι παράγωγα των διακεντρικών γραμμών και γίνονται για να μπορέσει το όχημα να εκτελέσει το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια μέσα στην βάρδια και να γλυτώσουν νεκρά χιλιόμετρα. Π.χ. Το τοπικό που ξεκινάει 18:45 από Ζωγράφου εκτελείται με GN Ελληνικού, παίρνει 19:22 από Ακαδημία και σχολάει στου Ζωγράφου. Εισαγωγή έχει περίπου στις 20:25.
Αν το έβαζαν να πάει Γαλάτσι, θα έφτανε Γαλάτσι στις 19:55 και θα είχε εισαγωγή στις 20:55 (εκτελώντας νεκρή διαδρομή Γαλάτσι - Καποδιστρίου - Κηφισίας - Κατεχάκη - Περιφερειακός Καρέα - Ηλιούπολη - Α/Σ Ελληνικού). Όμως, στις 20:55 θα είχε ξεπεράσει το 8ωρο του οδηγού του και έτσι δεν βγαίνει. Γι' αυτό και βάζουν τοπικά, για να σχολάνε πιό κοντά στη λήξη της βάρδιας και παράγοντας και κάποιο έργο.
Το ίδιο γίνεται και στα 732, 054. ´Εγω πάντως όσα τοπικά του 608 βλεπω σχολάνε Ακαδημία και δεν γυρνάνε Ζωγράφου. Επίσης στο 856 γιατί δεν γίνονται τοπικά; Υπάρχουν αρκετά οχήματα που σχολάνε στη Δάφνη(χαραυγή) τα οποία θα μπορούσαν να πάνε μέχρι Ακαδημία.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Η 323 τροποποιείται στην περιοχή της Αγ. Κυριακής:
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%92%CE%A4
Η 447 μετατρέπεται σε διπλής κατεύθυνσης, με τέρμα στην Πλ. 25ης Μαρτίου, στα Άνω Βριλήσσια.
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%94%CE%96
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
28-11-2013, 02:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-11-2013, 06:29 PM από marios.ilioupoli.)
Breaking news! Οι τροποποιήσεις, ενόψει εγκαινίων νέας επέκτασης Μετρό, είναι γεγονός:
- 837: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" ( http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-53%CE%A8).
- 866: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" ( http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A5%CE%A7).
- Β16: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ, με νέο αριθμό 876 ( http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A12%CE%91).
- Χ63: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚ. ΤΙΤΑΝ) - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" ( http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%99%CE%94).
Έκπληξη καμία. Αλλαγές (πάνω κάτω) αναμενόμενες...
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(28-11-2013, 02:37 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Breaking news! Οι τροποποιήσεις, ενόψει εγκαινίων νέας επέκτασης Μετρό, είναι γεγονός!
Οι γραμμές 837, 866, Β16 και Χ63 μετατρέπονται σε τροφοδοτικές στο σταθμό "Αγ. Μαρίνα".
ΥΓ: Έκπληξη καμία. Αλλαγές αναμενόμενες...
Το Α16;
Που το είδες αυτό; Είναι σίγουρο;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(28-11-2013, 02:48 PM)ecoj Έγραψε: Το Α16;
Που το είδες αυτό; Είναι σίγουρο;
Εσύ που είδες το Α16;
Η Β16 κόβεται σε τροφοδοτική στην Αγ. Μαρίνα. Η Α16 ως έχει.
Και οι 4 αποφάσεις, αναρτημένες στη Διαύγεια.
|