Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(18-10-2013, 11:04 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μέσω της Ελ. Βενιζέλου θα καταλήγουν στην αφετηρία, στο χώρο του πρώην Ανατολικού Αερολιμένα οι γραμμές 124, 171, Ε22 και Χ97.
Παράλληλα, ιδρύεται και νέα στάση στο ύψος του ΕΠΑΛ Ελληνικού, που θα λειτουργεί ως στάση αποβίβασης.
Αναλυτικά: http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...CE%953-821
Thank God, τους έκοψε!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(18-10-2013, 01:13 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Thank God, τους έκοψε!
Είναι λίγο αργόστροφοι, αλλά είναι να μην πάρουν μπρος!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-10-2013, 02:41 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι λίγο αργόστροφοι, αλλά είναι να μην πάρουν μπρος!
Και όποιος θέλει να πάρει Α3/Β3 θα πρεπει να πηγαίνει απέναντι δηλαδή;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(18-10-2013, 04:25 PM)georgio Έγραψε: Και όποιος θέλει να πάρει Α3/Β3 θα πρεπει να πηγαίνει απέναντι δηλαδή;
Τι εννοείς;
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
18-10-2013, 04:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-10-2013, 04:35 PM από georgio.)
(18-10-2013, 04:28 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τι εννοείς;
Αν καταλαβα καλα τα λεωφορεια δεν θα κανουν στάση στο σημερινο σημείο, θα στρίβουν αριστερά στην ελ.βενιζελου θα αποβιβαζουν και θα πηγαινουν στην αφετηρια. ´Αρα αν καποιος απο τα 171,Ε22,Χ97 θέλει να πάρει Α3/Β3 προς Αθήνα θα πρέπει να περναει απέναντι.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(18-10-2013, 04:35 PM)georgio Έγραψε: Αν καταλαβα καλα τα λεωφορεια δεν θα κανουν στάση στο σημερινο σημείο, θα στρίβουν αριστερά στην ελ.βενιζελου θα αποβιβαζουν και θα πηγαινουν στην αφετηρια. ´Αρα αν καποιος απο τα 171,Ε22,Χ97 θέλει να πάρει Α3/Β3 προς Αθήνα θα πρέπει να περναει απέναντι.
Θα κάνει τα εξής:
1)
Αν έρχεται με 171: Θα σταματήσει 1 στάση πριν (ΓΕΦΥΡΑ) και θα πάρει Α3/Β3.
2)
Αν έρχεται με Ε22: Θα κατέβει στην Πλ. Γλυφάδας.
3)
Αν έρχεται με Χ97: Θα κατέβει στην Ανθέων για να πάρει Β3.
Διαφορετικά, και στις 3 περιπτώσεις, κατεβαίνουν στο σταθμό του Ελληνικού και περνάνε απέναντι για να τα πάρουν από εκεί.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(18-10-2013, 04:35 PM)georgio Έγραψε: Αν καταλαβα καλα τα λεωφορεια δεν θα κανουν στάση στο σημερινο σημείο, θα στρίβουν αριστερά στην ελ.βενιζελου θα αποβιβαζουν και θα πηγαινουν στην αφετηρια. ´Αρα αν καποιος απο τα 171,Ε22,Χ97 θέλει να πάρει Α3/Β3 προς Αθήνα θα πρέπει να περναει απέναντι.
Απ' το 171 γίνεται να κατέβει και στην στάση Γεφύρα, δηλαδή μία στάση πριν το σταθμό. Τα άλλα όντως πρέπει να πας απέναντι.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-10-2013, 04:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Θα κάνει τα εξής:
1) Αν έρχεται με 171: Θα σταματήσει 1 στάση πριν (ΓΕΦΥΡΑ) και θα πάρει Α3/Β3.
2) Αν έρχεται με Ε22: Θα κατέβει στην Πλ. Γλυφάδας.
3) Αν έρχεται με Χ97: Θα κατέβει στην Ανθέων για να πάρει Β3.
Διαφορετικά, και στις 3 περιπτώσεις, κατεβαίνουν στο σταθμό του Ελληνικού και περνάνε απέναντι για να τα πάρουν από εκεί.
Και επίσης οι οδηγοί που σχολάνε δεν θα μπορουν να φυγουν αμέσως!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(18-10-2013, 04:46 PM)georgio Έγραψε: Και επίσης οι οδηγοί που σχολάνε δεν θα μπορουν να φυγουν αμέσως!
Γιατί πιστεύεις ότι θα τους πει κανείς τίποτα αν κάνουν αποβίβαση στην υπάρχουσα στάση;
Και στην τελική, ο οδηγός έχει υποχρέωση να φτάνει μέχρι το τέρμα. Στη βάρδιά του υπολογίζεται εκτός από το χρόνο του δρομολογίου και ο χρόνος που χρειάζεται για να πάει το όχημα στο Α/Σ. Συνεπώς, έχει την υποχρέωση να αποβιβάσει τον κόσμο στη στάση που προβλέπεται και στη συνέχεια να φύγει για το Α/Σ, για το οποίο δε νομίζω πως χρειάζεται πάνω από 10'.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-10-2013, 04:53 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γιατί πιστεύεις ότι θα τους πει κανείς τίποτα αν κάνουν αποβίβαση στην υπάρχουσα στάση;
Και στην τελική, ο οδηγός έχει υποχρέωση να φτάνει μέχρι το τέρμα. Στη βάρδιά του υπολογίζεται εκτός από το χρόνο του δρομολογίου και ο χρόνος που χρειάζεται για να πάει το όχημα στο Α/Σ. Συνεπώς, έχει την υποχρέωση να αποβιβάσει τον κόσμο στη στάση που προβλέπεται και στη συνέχεια να φύγει για το Α/Σ, για το οποίο δε νομίζω πως χρειάζεται πάνω από 10'.
Καλά εννοείται αυτο! Και στην πλατεια γλυφαδας οσοι σχολανε τα βαζουν εκτος υπηρεσιας τα οχήματα. Επίσης είχα παρατηρήσει πέρυσι πως πολλοί οδηγοί στο 608 δεν κάνουν τα τοπικά αλλά αδειάζουν ζωγράφου και φεύγουν.(ίσως το μονο ελαφρυντικό είναι ότι αν έρχονται 1-2 λετα καθυστερημένοι μετά απο 3' έχει άλλο λεωφορειο)
Τώρα στο Ελληνικό αν αποβιβάζει ο καθένας όπου θέλει θα μπερδέψει ακόμα περισσότερο τον κόσμο, που πολλοί ακόμα δεν γνωρίζουν όταν κατεβαίνουν που είναι το μετρό!