Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(03-10-2013, 02:25 PM)nikos1991 Έγραψε: https://docs.google.com/document/d/1LhrB...sp=sharing
Επειδή παραείναι σεντόνι για να μπορέσετε να το διαβάσετε εντός φόρουμ, το ανέβασα στο drive μου.Περιμένω τα σχόλιά σας για μια επικοδομητική συζήτηση.
Α1[/b]: Δε νομίζω ότι υπάρχει νοήμων που να διαφωνεί στο να φύγουν τα Α1/Α2 -επιτέλους- από το κέντρο της Βούλας. Γιατί δε νοείται κορμός να μπερδεύεται στο εσωτερικό μιας περιοχής, χάνοντας πιθανόν και χρόνο από το δρομολόγιό του. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι σε τοπικοποίηση και του Β1, δε θα πρέπει το Α1 να ενισχυθεί για να γίνει 10λεπτο στην αιχμή; Γιατί από Βούλα έως Καλαμάκι θα είναι η μόνη γραμμή που θα πηγαίνει Πειραιά.
Α5/ Β5: Απόλυτα σύμφωνος! Φτάνει πια η κατάντια των κορμών που ανέλαβαν και τοπικά (βλ. Α1/Α2, Α3/Β3, Α4, Α5 κλπ).
Α6 (νυν 049): Εγώ είχα σαν σκέψη τα 040 και 049 να γίνουν 2 κορμοί με αριθμούς Α40 και Α49 αντίστοιχα και το πρώτο (040) να έφευγε και από Θησέως και να έπιανε μόνο Συγγρού, αλλά και το Α6 δεκτό! Αρκεί να μην το συγχέουν ότι επανήλθε το τρόλεϊ 18 σε μορφή λεωφορείου!
Α7: Πολύ σωστή η πρόταση για τροποποίηση. Όπου και να βάλουμε την αφετηρία, το Α7 πρέπει να εξυπηρετεί ΟΛΗ την Αλεξάνδρας, από την αρχή έως το τέλος της!
Ε7/ Ν7: Η σκέψη η δικιά μου ήταν το Ε14 να κοπεί από Υπ. Παιδείας και να πηγαίνει Κηφισιά, να γίνει κορμός με όλες τις στάσεις και αριθμό Α14 και να γίνει προσπάθεια συγχρονισμού με το Α7. Σ' αυτή την περίπτωση το Χ14 θα καταργούνταν και το νέο Α14 θα γίνονταν 24ωρη γραμμή.
ΥΓ: Εννοείται πως "λατρεύουμε" τους εργαζόμενους του Υπουργείου! Και φροντίζουμε για την υγεία τους. Οπότε ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ!
B8: Συμφωνώ! Άλλωστε δε βλέπω να μαζεύει και τον τρελό κόσμο από κέντρο. Μέχρι Άνω Πατήσια και πολύ τους είναι!
Γ9: Και σε αυτό σύμφωνος! Έχουν το 6 έως τον Κόκκινο Μύλο. Αρκεί πιστεύω.
Γ12: Εφόσον υπάρχει το 25, ποιος ο λόγος να συνυπάρχουν;
Α15/ Β15: Μία γραμμή (Α15) και όλα κομπλέ!
Α16/ Β16/ Γ16: Θα γίνω κακός αν πω ότι καλό θα ήταν οι κορμοί να περιορίζονται εντός Λεκανοπεδίου και για τα περιξ να υπάρχουν ανταποκρίσεις με τοπικά;
Συνεπώς, προτείνω το Α16 να κοπεί στο Παλατάκι (νυν ΤΕ/Β15) και να δημιουργηθεί μία τοπική ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Το Β16 να καταργηθεί, όπως και το Γ16, το οποίο καλύπτεται και από το τροφοδοτικό 866.
Χ63: Αριθμός τοπικού (8xx), διαδρομή ΜΑΝΔΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ, και διαδρομή εκτός Ελευσίνας (μέσω ΝΕΟΑΚ). Για τον Αγ. Σωτήρα αρκεί το ΚΤΕΛ. Δεν έχουν κάτι παραπάνω από την Ανάβυσσο ή το Λαύριο για να έχουν αστικό.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Καταρχάς υπάρχουν κάποια λάθη αναφορικά με τα σημερινά μέγιστα οχήματα ανά γραμμη:
101: 3
155: 4
Α2 : 12
Α3/Β3: 10
Α4 : 10
Α5 : 12
Β5 : 14
049: 9
Β8 : 5
Β9 : 14
543: 1
A/B10: 14
700: 6
Α13: 15
Α/Β/Γ16: 15 (Είναι συγκρότημα και τα οχήματα είναι κοινά)
X95: 10
X96: 9
Και πάμε στο σχολιαμό.
Α1/Α2: Θεωρώ πως είναι καλύτερα ως έχουν. Πρώτον, είναι γραμμές που τερματίζουν μόλις βγουν απ' το εσωτερικό της Βούλας συνεπώς δεν έχουν επιβάτες να εξυπηρετήσουν στη συνέχεια οπότε δεν καθυστερούν κανέναν. Δεύτερον, πιστεύει κανείς ότι αν ήταν τοπικά στη Βούλα θα είχε 9 διελεύσεις/ώρα στην αιχμή (Α2: 5 και Α1: 4) και μάλιστα με ωράρια 5:00-24:00? Για να μην παρεξηγούμαι είμαι υπέρ της άποψης οι κορμοί να είναι μόνο στις κεντρικές λεωφόρους αλλά όταν με μια μικρή τροποποιήση μπορούν να καλύψουν κάτι στο τέλος της διαδρομής θα πρέπει να προτιμάται έναντι ενός τοπικού που έχει ακόμα αρκετή διαδρομή να καλύψει μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Επίσης, σε περίπτωση συντονισμού με το Β2 δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αραιώσει στα 16' όταν ακόμη και το Β2 δουλεύει ακόμα και με 10'-15' τα πρωινά.
Β1: Δεν θα 'ταν άσχημη ιδέα να μην πήγαινε Πειραιά και να έκανε τοπικό μέχρι 3η Καλαμακίου.
Α3/Β3: Συμφωνώ πρέπει να ενοποιηθούν.
Α4: Κόψιμο. Συμφωνώ με το προτεινόμενο 150 και εφόσον τοπικοποιηθεί το Β1 προτείνω συγχώνευση τους. Χρόνος διαδρομής για πλήρη κύκλο 80' με 10 οχήματα ανά 8'. Διαδρομή προς Καλαμάκι. Διαδρομή πρός Τερψιθέα. Ταυτόχρονα κόψιμο του 142 και αλλαγή της διαδρομής του 101 ώστε να φύγει απ' την Αλίμου και να πηγαίνει από Θεομήτωρος και στις δύο κατευθύνσεις. Επιπροσθέτως μεταφορά της Αφετηρίας του απ' την Θράκης στην Τερψιθέα στην πρώην ΑΦ210. Κατά ταύτα η Κάτω Ηλιούπολη πάει στο 109 ανά 10' με 6 οχήματα. Συνολικό κέρδος 6 οχήματα (Πρίν: Α4: 10, 142: 1, Β1: 6, 109: 5. Μετά 150: 10, 109: 6.) .
Α5: Αν πάει ΕΡΤ χάνεται η απευθείας μετεπιβίβαση των τοπικών Πλακεντίας προς Αθήνα οδικώς. Οπότε ή ως έχει ή Πλακεντία.
Β5: Κόψιμο απ' τον Τσακό με ενίσχυση 406. Εξυπακουέται 12μετρα στα 406/407.
Β8: Συγχώνευση με το 605 σε μια γραμμή ανά 15' με 6 οχήματα.
Β9/Γ9: Τοπικοποιήση στα Άνω Πατήσια. Το Β9 με 11 οχήματα ανά 10' και το Γ9 με 8 οχήματα ανά 10'. Για το Β9 δεν βρίσκω το λόγο να σπάσει σε τόσες γραμμές που στην τελική θα 'χουν αρκετά χειρότερη συχνότητα. Προτείνω τα Άνω Πατήσια ώστε κάποιος που θέλει να μετακινηθεί προς Ν. Χαλκηδόνα ή αρχές Ν. Φιλαδέλφειας να έχει πολλές επιλογές. Συνολικά στην αιχμή θα υπάρχουν 22 διελεύσεις ανά ώρα (Β8: 4/ώρα, Β9: 6/ώρα, Γ9: 6/ώρα, 3: 6/ώρα).
Α11/Β11: Θα πρότεινα τοπικοποίηση στην Αττική και συγχώνευση στη διαδρομή του Β11. Είναι πολύ επιτυχημένες γραμμές οπότε δεν αξίζουν να κοπούν.
Α13: Τοπικοποίηση στην Ανθούπολη. Άμα είναι να πηγαίνει μέχρι Άγιο Αντώνιο ποιος είναι ο λόγος που έγινε επέκταση του μετρό που κόστισε αρκετά?
Α16/Β16/Γ16: Είτε μένουν ως έχουν αλλά με διέλευση μόνο από Ιερά Οδό (με κόψιμο φυσικά των Β16/866 που θα υπερκαλύπτονται απ' τα Α16/Γ16) ή κόψιμο και των τριών και μεταφορά των τοπικών στην Αγία Μαρίνα όταν ανοίξει και ένας νέος κορμός Α16 για την Ιερά Οδό μέχρι Χαϊδάρι.
Χ63: Κόψιμο. Άμα πάνε τα τοπικά Αγία Μαρίνα θα καλύπτεται απ' αυτά.
Χ93/Χ95/Χ96/Χ97: Κανονική επιβίβαση-αποβίβαση στις στάσεις που εξυπηρετούν κατά τις νυχτερινές ώρες με αυξημένο όμως εισητήριο για τα νυχτερινά.
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 1
Εγγραφή: 24-04-2011
(03-10-2013, 10:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Β5: Κόψιμο απ' τον Τσακό με ενίσχυση 406. Εξυπακουέται 12μετρα στα 406/407.
Στο 407 τα 12μετρα δεν χωράνε στα στενά της Αγίας Παρασκευής, μόνο με midi μπορεί να δρομολογηθεί η γραμμή. Για το 406 δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω πως ισχύει το ίδιο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(03-10-2013, 10:44 PM)MB 0405N1 Έγραψε: Στο 407 τα 12μετρα δεν χωράνε στα στενά της Αγίας Παρασκευής, μόνο με midi μπορεί να δρομολογηθεί η γραμμή. Για το 406 δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω πως ισχύει το ίδιο.
Παλιά είχαν πάρει και τα δύο 12μετρα (γκαζιέρες Ανθούσας).
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
04-10-2013, 01:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-10-2013, 02:07 PM από N1Ellinikou.)
Σύναψη:Α16: Ελευσίνα – Στ. Αιγάλεω – Πλ. Κουμουνδούρου
Ένωση σε μία διαδρομή, αυτή του Α16. Όσοι θέλουν να πάνε από Ελευσίνα στη Λ. Αθηνών έχουν του 845. Δρομολόγια ανά 15-20’.
Βέβαια αμα γίνει αυτό, πραγμα που δεν με χαλάει, τότε το 845 θα πρέπει να βγαίνει με νταλίκες ανα 10-15 λεπτά. Εδώ σήμερα στα Irisbus γίνεται της τρελής το πανηγύρι.
Σύναψη:Τα Χ95 και Χ96 θα επιβιβάζουν - αποβιβάζουν κανονικά σε όλες τις προβλεπόμενες στάσεις τους εντός της Αθήνας. Δεν γίνεται η παραλιακή και η Μεσογείων να μην έχουν νυχτερινή συγκοινωνία.
Σύμφωνοι. Αλλά τα Αεροδρομιακά ας κρατήσουν τους περιορισμούς επιβίβασης/αποβίβασης όλο το 24ωρο. Δεν είναι ευχάριστο να έχεις να προλάβεις πτήση 4 το πρωί (άρα ξεκινάς από τη 01.00 και) και το λεωφορείο σου να σταματάει σε κάθε στάση για τα νυχτοπούλια! Αντ' αυτού ας δημιουργηθεί μια νέα νυχτερινή γραμμή που θα υποκαθιστά τη γραμμή 3 του μετρό. (πχ ''Ν3 ΑΙΓΑΛΕΩ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ'').
(03-10-2013, 08:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Α16/Β16/Γ16: Θα γίνω κακός αν πω ότι καλό θα ήταν οι κορμοί να περιορίζονται εντός Λεκανοπεδίου και για τα περιξ να υπάρχουν ανταποκρίσεις με τοπικά;
Συνεπώς, προτείνω το Α16 να κοπεί στο Παλατάκι (νυν ΤΕ/Β15) και να δημιουργηθεί μία τοπική ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Το Β16 να καταργηθεί, όπως και το Γ16, το οποίο καλύπτεται και από το τροφοδοτικό 866.
Η Ελευσίνα είναι εντός αστικής ζώνης. Και επειδή ένας χαμούλης στα Ν2 από και προς Ελευσίνα γίνεται (εργατιά που πάει στη φάμπρικα), πρέπει να υπάρχει απευθείας σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(04-10-2013, 01:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Σύμφωνοι. Αλλά τα Αεροδρομιακά ας κρατήσουν τους περιορισμούς επιβίβασης/αποβίβασης όλο το 24ωρο. Δεν είναι ευχάριστο να έχεις να προλάβεις πτήση 4 το πρωί (άρα ξεκινάς από τη 01.00 και) και το λεωφορείο σου να σταματάει σε κάθε στάση για τα νυχτοπούλια! Αντ' αυτού ας δημιουργηθεί μια νέα νυχτερινή γραμμή που θα υποκαθιστά τη γραμμή 3 του μετρό. (πχ ''Ν3 ΑΙΓΑΛΕΩ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ'').
Όταν λέω στις προβλεπόμενες στάσεις, εννοώ αυτές που έχει σαν Χ95-96, όχι σε κάθε στάση που υπάρχει στο δρόμο του. Σαν express θα ανεβαίνει πάλι.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
04-10-2013, 02:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-10-2013, 02:11 PM από marios.ilioupoli.)
(04-10-2013, 01:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Σύμφωνοι. Αλλά τα Αεροδρομιακά ας κρατήσουν τους περιορισμούς επιβίβασης/αποβίβασης όλο το 24ωρο. Δεν είναι ευχάριστο να έχεις να προλάβεις πτήση 4 το πρωί (άρα ξεκινάς από τη 01.00 και) και το λεωφορείο σου να σταματάει σε κάθε στάση για τα νυχτοπούλια! Αντ' αυτού ας δημιουργηθεί μια νέα νυχτερινή γραμμή που θα υποκαθιστά τη γραμμή 3 του μετρό. (πχ ''Ν3 ΑΙΓΑΛΕΩ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ'').
Το 790 σε 30' το πολύ φτάνει από το Περιστέρι στην Ηλιούπολη και κάνει και χίλιες δυο στροφές στα Σεπόλια.
Δε θα είναι μεγάλες οι καθυστερήσεις για τα Χ95 και Χ96. Άλλωστε στο διάστημα 01:00-05:00 δεν υπάρχουν αναχωρήσεις πτήσεων από το "Ελ. Βενιζέλος".
Εκτός αυτού, τη νύχτα δεν έχουν και τόσο συχνές στάσεις. Από την εμπειρία από το 790, στα Σεπόλια θυμάμαι ότι έκανε κάποιες στάσεις, στο Σταθμό Λαρίσης και μετά στο Σύνταγμα (εκεί μάζεψε ότι νεολαία υπήρχε) και μετά σχεδόν σφαίρα μέχρι πλ. Γλυφάδας, με πολύ λίγες στάσεις.
(04-10-2013, 01:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Η Ελευσίνα είναι εντός αστικής ζώνης. Και επειδή ένας χαμούλης στα Ν2 από και προς Ελευσίνα γίνεται (εργατιά που πάει στη φάμπρικα), πρέπει να υπάρχει απευθείας σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας.
Δεν έχω κάτι με τους Ελευσινιώτες (φτωχο-περιοχή είναι άλλωστε), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει απευθείας σύνδεση, όταν αυτή λείπε ακόμη και από περιοχές που είναι κοντά στην Αθήνα (Αγ. Δημήτριος, Άνω Ηλιούπολη, Ψυχικό κ.α).
Και επιπλέον, αν η Ελευσίνα θεωρείται αστική ζώνη, τότε με την ίδια λογική να χαρακτηρίσουμε ως τέτοια και την Αρτέμιδα και να τις έχουμε λεωφορείο από Αθήνα (το καλοκαίρι φουλάρουν οι GN).
Εφόσον χρειάζεται απευθείας σύνδεση, τότε εισιτήριο στο 1,60€ μετά το Χαϊδάρι. Ή έστω υποχρεωτικά ενιαίο.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 790 σε 30' το πολύ φτάνει από το Περιστέρι στην Ηλιούπολη και κάνει και χίλιες δυο στροφές στα Σεπόλια.
Δε θα είναι μεγάλες οι καθυστερήσεις για τα Χ95 και Χ96. Άλλωστε στο διάστημα 01:00-05:00 δεν υπάρχουν αναχωρήσεις πτήσεων από το "Ελ. Βενιζέλος".
Εκτός αυτού, τη νύχτα δεν έχουν και τόσο συχνές στάσεις. Από την εμπειρία από το 790, στα Σεπόλια θυμάμαι ότι έκανε κάποιες στάσεις, στο Σταθμό Λαρίσης και μετά στο Σύνταγμα (εκεί μάζεψε ότι νεολαία υπήρχε) και μετά σχεδόν σφαίρα μέχρι πλ. Γλυφάδας, με πολύ λίγες στάσεις.
Χθες το βράδυ είχα πάρει το #444 από Γλυφάδα για Κέντρο. Αναχώρηση στη ώρα του 1:30, άφιξη Αγ. Δημήτριο 1:48 και Σύνταγμα 1:59. Η παρέα μου που συνέχισε για Αγ. Αντώνιο, έφτασαν στις 2:17. Σύνολο διαδρομής 47'. Ούτε με το μετρό δεν πας τόσο γρήγορα
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
04-10-2013, 02:28 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-10-2013, 02:29 PM από Citaro.)
(14-09-2013, 09:24 PM)nikos1991 Έγραψε: H Ευρυάλη μπορεί να φορτωθεί στα τοπικά 114-5-6 για να ανέβουν από το Γκολφ στο Ελληνικό.
Έχω προτείνει στο αντίστοιχο τόπικ (τομέας 1) να ανεβούν τα 149/170, που είναι πιό ταιριαστά από θέμα συχνοτήτων.
https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=68&pid=24208#pid24208
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν έχω κάτι με τους Ελευσινιώτες (φτωχο-περιοχή είναι άλλωστε), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει απευθείας σύνδεση, όταν αυτή λείπε ακόμη και από περιοχές που είναι κοντά στην Αθήνα (Αγ. Δημήτριος, Άνω Ηλιούπολη, Ψυχικό κ.α).
Και επιπλέον, αν η Ελευσίνα θεωρείται αστική ζώνη, τότε με την ίδια λογική να χαρακτηρίσουμε ως τέτοια και την Αρτέμιδα και να τις έχουμε λεωφορείο από Αθήνα (το καλοκαίρι φουλάρουν οι GN).
Εφόσον χρειάζεται απευθείας σύνδεση, τότε εισιτήριο στο 1,60€ μετά το Χαϊδάρι. Ή έστω υποχρεωτικά ενιαίο.
Συμφωνώ με τη λογική της απόστασης, αλλά νομίζω πως είναι περισσότερο κοινωνικά τα κριτήρια που υπάρχουν τα Α-Β-Γ16 (Το Γ16 το ξέχασα στους κορμούς, αλλά το μόνο που θα του άλλαζα, ήταν να το στείλω από Ιερά Οδό). Η περιοχή του Ασπρόπτυργου και της Ελευσίνας είναι παραδοσιακά υποβαθμισμένη, γι' αυτό κανένας δεν σκέφτεται να κόψεις το απ' ευθείας λεωφορείο για Αθήνα, ή να βάλει επιπλέον εισιτήριο. Και θα μου πεις κι εσύ με τα χίλια δίκια, ο κάτοικος της Σαρωνίδας που πλήρωνε 1,60€, ήταν πιο πλούσιος; ή έμενε πιο μακριά; H Βάρκιζα που ξεκινούσε το 1,60€ ήταν 29,7km μακριά από την ΑΦΕ22, ενώ η Ελευσίνα είναι στα 21,4Km και η διαδρομή του 305 από Νομισματοκοπείο στα 25,5km. Τώρα για το θέμα των δημογραφικών κριτηρίων, νομίζω πως οι κάτοικοι της Ελευσίνας, είναι από τους τελευταίους που πρέπει να πληρώσουν κάποια αύξηση.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
|