Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(09-07-2013, 02:41 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τραγικό δεν είναι, αλλά ας θυμηθούμε τι γινόταν στην Κηφισίας μέχρι να τοποθετηθούν οι πεζογέφυρες. Και γι' αυτό και κατασκευάστηκαν.
Ένταξει η Βουλιαγμένης δεν έχει την κίνηση της Κηφισίας. Ειδικά τώρα που θα ανοίξουν οι σταθμοί του μετρό θα πέσει η κίνηση αρκετά.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Νέες αποφάσεις στη Διαύγεια για τροποποιήσεις σε λεωφορειακές γραμμές:
114: Καταργείται η διαδρομής της στο Λαιμό Βουλιαγμένης και από τη Λητούς θα στρίβει δεξιά στην Απόλλωνος και συνέχεια κανονικά προς Λίμνη Βουλιαγμένης.
Η απόφαση: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A3%CE%A89
Β2: Γίνεται γραμμή με αφετηρία/τέρμα, με τη νέα αφετηρία της να ορίζεται στην Ακαδημία, στην οδό Σίνα (θέση Ε22), και το τέρμα της στην υπάρχουσα αφετηρία, στον παλιό Δυτικό Αερολιμένα του Ελληνικού.
Η απόφαση: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%91%CE%96
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(17-07-2013, 11:14 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Νέες αποφάσεις στη Διαύγεια για τροποποιήσεις σε λεωφορειακές γραμμές:
114: Καταργείται η διαδρομής της στο Λαιμό Βουλιαγμένης και από τη Λητούς θα στρίβει δεξιά στην Απόλλωνος και συνέχεια κανονικά προς Λίμνη Βουλιαγμένης.
Η απόφαση: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A3%CE%A89
Β2: Γίνεται γραμμή με αφετηρία/τέρμα, με τη νέα αφετηρία της να ορίζεται στην Ακαδημία, στην οδό Σίνα (θέση Ε22), και το τέρμα της στην υπάρχουσα αφετηρία, στον παλιό Δυτικό Αερολιμένα του Ελληνικού.
Η απόφαση: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%91%CE%96
Βλακεία με το 114. Ο μόνος λόγος υπαρξής του ήταν η διαδρομή μέχρι τη Μαρίνα. Άμα κοπεί καλύτερα να κοπεί εντελώς και το όχημα του να πάει στα 149/170 με διέλευση από Καβουρίου-Λητούς-Απόλλωνος.
Καλή κίνηση με το Β2 που αποκτάει Αφετηρία-Τέρμα και ενισχύεται.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(17-07-2013, 12:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: Βλακεία με το 114. Ο μόνος λόγος υπαρξής του ήταν η διαδρομή μέχρι τη Μαρίνα. Άμα κοπεί καλύτερα να κοπεί εντελώς και το όχημα του να πάει στα 149/170 με διέλευση από Καβουρίου-Λητούς-Απόλλωνος.
Καλή κίνηση με το Β2 που αποκτάει Αφετηρία-Τέρμα και ενισχύεται.
Για το 114 προσυπογράφω. Σπατάλη θα είναι να διατηρηθεί και αν τροποιηθούν και τα 149/170 θα αποκτήσουν λίγο ενδιαφέρον, από το να περνάνε ασυντόνιστα με Ε22 ή 171 στην ίδια ακριβώς διαδρομή.
Το Β2 δε μας εξέπληξε η αλλαγή από κυκλική σε αφετηρία/τέρμα. Και θα πάρει τα 2 οχήματα που εξοικονομούνται από την τοπικοποίηση του Ε22 στο Ελληνικό.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
17-07-2013, 02:39 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-07-2013, 02:39 PM από Vasilis21.)
(17-07-2013, 02:23 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το Β2 δε μας εξέπληξε η αλλαγή από κυκλική σε αφετηρία/τέρμα. Και θα πάρει τα 2 οχήματα που εξοικονομούνται από την τοπικοποίηση του Ε22 στο Ελληνικό. γιατι δεν το πηγανε γλυφαδα??10-15λεπτα θελει...στο παλιο αεροδρομιο ποιον εξυπηρετει??φανταζομαι θα χει νταλικες...
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
17-07-2013, 02:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-07-2013, 02:49 PM από georgio.)
(17-07-2013, 02:39 PM)Vasilis21 Έγραψε: γιατι δεν το πηγανε γλυφαδα??10-15λεπτα θελει...στο παλιο αεροδρομιο ποιον εξυπηρετει??φανταζομαι θα χει νταλικες... Γιατι σου λεει οποιος θελει να παει γλυφαδα κατεβαινει αγιο κοσμα και μπορει να παρει Α1,Α2,140 που εχουν σχετικα καλες συχνοτητες 15'-20' ενω εχει αναφερθει οτι το Α1 θα βελτίωνε λιγο τις συχνοτητες του.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(17-07-2013, 02:48 PM)georgio Έγραψε: Γιατι σου λεει οποιος θελει να παει γλυφαδα κατεβαινει αγιο κοσμα και μπορει να παρει Α1,Α2,140 που εχουν σχετικα καλες συχνοτητες 15'-20' ενω εχει αναφερθει οτι το Α1 θα βελτίωνε λιγο τις συχνοτητες του. τι να πω θα δουμε
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(17-07-2013, 02:39 PM)Vasilis21 Έγραψε: γιατι δεν το πηγανε γλυφαδα??10-15λεπτα θελει...στο παλιο αεροδρομιο ποιον εξυπηρετει??φανταζομαι θα χει νταλικες...
Θεωρούν ότι όποιος θέλει Γλυφάδα από Κέντρο/Συγγρού παίρνει Α2 και από Παραλιακή στο κομμάτι Συγγρού-Αμφιθέας Τράμ και Α1.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Ενοποίηση Λεωφορειακών γραμμών 306 και 324
Μετά από συνεχείς προσπάθειες δύο και πλέον ετών και σε συνέχεια των προσφάτων αλλαγών στις Λεωφορειακές γραμμές του Δήμου μας, η ενοποίηση των γραμμών 306 και 324 είναι πια γεγονός
Στα δύο αυτά έτη ανταλλάχθηκαν πολλές επιστολές, επισκέψεις αρμοδίων, προβληματισμοί και συζητήσεις πάνω στο θέμα.
Το τελευταίο έγγραφο του ΟΑΣΑ στις 12 Ιουλίου2013 έφερε το θετικό αποτέλεσμα. Σύμφωνα με το έγγραφο αυτό, η νέα γραμμή, η οποία θα έχει αμφίδρομη κίνηση, θα διατηρεί την υπάρχουσα διαδρομή της γραμμής 306 και μέσω της οδού Ολυμπιονικών θα εξυπηρετεί την περιοχή της Κάντζας - Προαστιακού - Εργατικές Κατοικίες Παλλήνης - Κέντρο Παλλήνης - Ανθούσα (οδ. Ατλαντίδος), σύμφωνα με την υπάρχουσα διαδρομή της γραμμής 324.
Η ενοποίηση των λεωφορειακών γραμμών 306 και 324, ανακοινώθηκε από το Δήμαρχο, κ Αθανάσιο Ζούτσο, στην πρόσφατη διαβούλευση του με τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Κάντζας.
Τα δρομολόγια που θα ξεκινήσουν από αρχές Σεπτεμβρίου, συνδέουν μεταξύ τους τις τρείς Δημοτικές Ενότητες (Ανθούσα, Γέρακα, Παλλήνης) και θα εξυπηρετούν καθημερινά πλήθος επιβατών προς κεντρικές υπηρεσίες όπως: Δημαρχείο Παλλήνης, εμπορικά κέντρα Γέρακα και Παλλήνης, Ταχυδρομεία Γέρακα και Παλλήνης, ΔΟΥ Παλλήνης, καταστήματα τραπεζών, Δημοτικά Ιατρεία, ενώ θα συνδέει Αθλητικές Εγκαταστάσεις, Πολιτιστικά και Πνευματικά Κέντρα.
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να προσεγγίζει εύκολα και γρήγορα κεντρικούς σταθμούς Προαστιακού Σιδηροδρόμου και Μετρό (Παλλήνη, Κάντζα και Δουκίσσης Πλακεντίας) δίνοντας τη δυνατότητα άμεσων μετεπιβιβάσεων με άλλες λεωφορειακές γραμμές που διέρχονται από τη λεωφόρο Μαραθώνος.
Στην ουσία, πρόκειται για μία περιμετρική κάλυψη του Δήμου Παλλήνης η οποία θα μπορεί να ολοκληρώνεται εύκολα και γρήγορα, αφού σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αρμοδίων η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι κάθε 30 με 35 λεπτά σε ώρες αιχμής.
Σημαντικότατος αρωγός στην επιτυχή αυτή προσπάθεια του Δήμου Παλλήνης στάθηκε η αμέριστη συμπαράσταση των Συλλόγων της Κάντζας και των Εργατικών Κατοικιών, οι οποίοι συνέλεξαν 800 περίπου υπογραφές υποστήριξης του εν λόγω αιτήματος, και τους οποίους ο Δήμος Παλλήνης ευχαριστεί θερμά.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(18-07-2013, 03:18 PM)meganium Έγραψε: Ενοποίηση Λεωφορειακών γραμμών 306 και 324
Μετά από συνεχείς προσπάθειες δύο και πλέον ετών και σε συνέχεια των προσφάτων αλλαγών στις Λεωφορειακές γραμμές του Δήμου μας, η ενοποίηση των γραμμών 306 και 324 είναι πια γεγονός
Στα δύο αυτά έτη ανταλλάχθηκαν πολλές επιστολές, επισκέψεις αρμοδίων, προβληματισμοί και συζητήσεις πάνω στο θέμα.
Το τελευταίο έγγραφο του ΟΑΣΑ στις 12 Ιουλίου2013 έφερε το θετικό αποτέλεσμα. Σύμφωνα με το έγγραφο αυτό, η νέα γραμμή, η οποία θα έχει αμφίδρομη κίνηση, θα διατηρεί την υπάρχουσα διαδρομή της γραμμής 306 και μέσω της οδού Ολυμπιονικών θα εξυπηρετεί την περιοχή της Κάντζας - Προαστιακού - Εργατικές Κατοικίες Παλλήνης - Κέντρο Παλλήνης - Ανθούσα (οδ. Ατλαντίδος), σύμφωνα με την υπάρχουσα διαδρομή της γραμμής 324.
Η ενοποίηση των λεωφορειακών γραμμών 306 και 324, ανακοινώθηκε από το Δήμαρχο, κ Αθανάσιο Ζούτσο, στην πρόσφατη διαβούλευση του με τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Κάντζας.
Τα δρομολόγια που θα ξεκινήσουν από αρχές Σεπτεμβρίου, συνδέουν μεταξύ τους τις τρείς Δημοτικές Ενότητες (Ανθούσα, Γέρακα, Παλλήνης) και θα εξυπηρετούν καθημερινά πλήθος επιβατών προς κεντρικές υπηρεσίες όπως: Δημαρχείο Παλλήνης, εμπορικά κέντρα Γέρακα και Παλλήνης, Ταχυδρομεία Γέρακα και Παλλήνης, ΔΟΥ Παλλήνης, καταστήματα τραπεζών, Δημοτικά Ιατρεία, ενώ θα συνδέει Αθλητικές Εγκαταστάσεις, Πολιτιστικά και Πνευματικά Κέντρα.
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να προσεγγίζει εύκολα και γρήγορα κεντρικούς σταθμούς Προαστιακού Σιδηροδρόμου και Μετρό (Παλλήνη, Κάντζα και Δουκίσσης Πλακεντίας) δίνοντας τη δυνατότητα άμεσων μετεπιβιβάσεων με άλλες λεωφορειακές γραμμές που διέρχονται από τη λεωφόρο Μαραθώνος.
Στην ουσία, πρόκειται για μία περιμετρική κάλυψη του Δήμου Παλλήνης η οποία θα μπορεί να ολοκληρώνεται εύκολα και γρήγορα, αφού σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αρμοδίων η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι κάθε 30 με 35 λεπτά σε ώρες αιχμής.
Σημαντικότατος αρωγός στην επιτυχή αυτή προσπάθεια του Δήμου Παλλήνης στάθηκε η αμέριστη συμπαράσταση των Συλλόγων της Κάντζας και των Εργατικών Κατοικιών, οι οποίοι συνέλεξαν 800 περίπου υπογραφές υποστήριξης του εν λόγω αιτήματος, και τους οποίους ο Δήμος Παλλήνης ευχαριστεί θερμά.
Πολύ καλή κίνηση η ενοποιήση των 306/324. Nα φανταστώ θα 'χει 3 οχήματα, δηλαδή όσα και τα 306 (2) και 324 (1) σήμερα. Θα λειτουργεί και Κυριακή αυτή η νέα γραμμή?
|