04-07-2013, 10:42 AM
Τροποποιήση της διαδρομής του 740. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...%A6%CE%9C3
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
|
04-07-2013, 10:42 AM
Τροποποιήση της διαδρομής του 740. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...%A6%CE%9C3
04-07-2013, 11:50 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-07-2013, 12:22 PM από marios.ilioupoli.)
ΕΚΤΑΚΤΟ! ΕΚΤΑΚΤΟ! Επίσημα, μέσω Διαύγειας, οι τροποποιήσεις:
- 101: Γίνεται τοπική (ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΛΙΜΟΣ). - 109: Από κυκλική γίνεται γραμμή με αφετηρία/τέρμα, χωρίς καμία τροποποίηση. - 171: Μεταφέρεται στο στ. Ελληνικού. - 202: Καταργείται. - 210: Καταργείται. - 216: Καταργείται. (γίνεται αναφορά περί συγχώνευσης με 155) - Χ97: Μεταφέρεται στο στ. Ελληνικού.
04-07-2013, 12:25 PM
(04-07-2013, 11:50 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΕΚΤΑΚΤΟ! ΕΚΤΑΚΤΟ! Επίσημα, μέσω Διαύγειας, οι τροποποιήσεις: Και το E22 βγήκε επίσημα στη διάυγεια, στο pdf για το Χ97.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
04-07-2013, 12:28 PM
04-07-2013, 12:43 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-07-2013, 12:46 PM από N1Ellinikou.)
Για το 202 και το 210 το περίμενα.
Για το 109 δεν περίμενα οτι θα αποκτήσει τέρμα στον Αγ. Δημήτριο. Για το 216 θα δούμε αν θα ''επιστρέψει'' με νέα διαδρομή και ίσως συγχωνευμένο με το 155. Για το 171 και το Χ97 (και έμμεσα το Ε22) όλοι ξεραμε πλέον οτι θα κοπούν στο Ελληνικό. Σπάω όμως το κεφάλι μου να καταλάβω από τη περιγραφή της διαδρομής το πού θα είναι η αφετηρία... Το μόνο που έχω καταλάβει είναι πως τα λεωφορεία θα κάνουν το γύρο μέσα στις εγκαταστάσεις του παλιού αεροδρομίου και θα μπαινοβγαίνουν απ' τα φανάρια της Τροχαίας Ελληνικού, για να καλύψουν έτσι τη στάση ''Στροφή Σουρμένων'' και απ' τις δυο πλευρές. Ενδιαφέρον αποκτά το 101. Κόβεται εντελώς ο Πειραιάς (μοναδική συγκοινωνία πλέον η Β1). Θα συνεχίσει να συνδέει τη Ριζούντος/Τριπόλεως, Γερουλάνου με σταθμό μετρο (Άλιμος), θα συνεχίζει μέσω Δωδεκανήσου και Ιωνίας, θα καλύπτει όλη τη Θεομήτορος (στο ένα ρεύμα της όμως), θα βοηθάει το πηγμένο 141 στη Καλαμακίου, θα βγαίνει παραλιακή, θα συνεχίζει μέσω Λ. Αλίμου και θα καλύπτει όλη τη Λ. Κυθηρίων (πάλι μόνο στο ένα ρεύμα της). Λογικά το 101 θα περάσει στο Α/Σ Ελληνικού και θα το δούμε να βγαίνει με τα λατρεμένα Ν1!
04-07-2013, 12:52 PM
(04-07-2013, 12:43 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Σπάω όμως το κεφάλι μου να καταλάβω από τη περιγραφή της διαδρομής το πού θα είναι η αφετηρία... Το μόνο που έχω καταλάβει είναι πως τα λεωφορεία θα κάνουν το γύρο μέσα στις εγκαταστάσεις του παλιού αεροδρομίου και θα μπαινοβγαίνουν απ' τα φανάρια της Τροχαίας Ελληνικού, για να καλύψουν έτσι τη στάση ''Στροφή Σουρμένων'' και απ' τις δυο πλευρές. http://goo.gl/maps/w8aX7 Δικό σου
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
04-07-2013, 01:04 PM
Μπράβο για το 101. Θα δοθεί σίγουρα Ελληνικό. Και το 210 είχε ειπωθεί πιο πριν ότι μετράει αντίστροφα.
04-07-2013, 01:14 PM
(04-07-2013, 12:52 PM)nikos1991 Έγραψε: http://goo.gl/maps/w8aX7 Νίκο δεν νομίζω! Νομίζω έβγαλα άκρη. Η διαδρομή που θα ακολουθείται θα είναι η εξής: http://www.scribblemaps.com/maps/view/kDmf16VFlz
04-07-2013, 01:30 PM
04-07-2013, 01:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-07-2013, 01:51 PM από mercedes elbo.)
Σωστές και αναμενόμενες κινήσεις για τα 171, Χ97, Ε22, 124 και 210. Αν και στα Χ97, 124 και 171 μου φαίνονται λίγο μεγάλοι οι χρόνοι διαδρομής τους .
Το 141 καλό πιστεύω είναι που θα γίνει έτσι. To 109 βλακεία είναι να μείνει Άγιο Δημήτριο. Το 142 (νέο 247) δεν βλέπω λόγο ύπαρξης ειδικά με συχνότητες ανά 40'. Το νέο 155 το θεωρώ εντελώς βλακεία. Για κάποιον που μένει Ηλιούπολη και θέλει να πάει μ' αυτό στο μετρό θα 'πρεπει να πάει μέχρι το Στ. Αλίμου και να γυρίσει πίσω εκτός αν κατέβει στην Σοφοκλή Βενιζέλου και το κόψει με τα πόδια για το Στ. Ηλιούπολης. Έτσι πιστεύω δεν θα 'χει κανένα νοήμα ειδικά στο κομμάτι της Ηλιούπολης. Καλύτερα να 'κανα δυο τοπικά ένα 155 Ελληνικό-Στ. Αλίμου ανά 20' με 1 όχημα και 216 Αγία Μαρίνα-Στ. Ηλιούπολης ανά 15'-20' με 2 οχήματα με την σημερινή διαδρομή απλά χωρίς να κάνει τον κύκλο στο Στ. Αγίου Δημητρίου και θα γλιτώναμε και ένα όχημα (τώρα θα θέλει 4). Το 101 το μπλέξαν αρκετά και αυτή ήταν η κυκλική του Αλίμου που λέγανε. Καλύτερα να το κόβαν εντελώς καθώς το κομμάτι του Αλίμου καλύπτεται από 109 και 141, η Αλίμου απ' το Β1 και στην Αργυρούπολη αν βάζαν το Β1 μόνο μέσω Γερουλάνου και πήγαινε Στ. Αλίμου το Β1 θα μπορούσε να ενισχυθεί στα 15'-20' στην αιχμή και θα 'ταν καλύτερα και για την Αλίμου και για την Αργυρούπολη/Άνω Ελληνικό. To 202 κίνηση ιδιαίτερη δεν είχε αλλά δεν ξέρω αν ήταν σωστή κίνηση τη στιγμή που δημιουργούν σπατάλες όπως 142, 101 και νεο 155 και μην ξενχάμε και άλλα όπως 162/163 που δεν βλέπω να γίνεται τίποτα. Το Β3 καλώς του κόψαν τον ηλίθιο κύκλο και το ίδιο πρέπει να γίνει στο Α3 και στα υπόλοιπα τοπικά Γλυφάδας καθώς χάνουν τζάμπα χρόνο. Τέλος δεν ακούστηκε τίποτα για το 114 που 'λέγαν ότι θα πάει Στ. Ελληνικού. (04-07-2013, 01:14 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Νίκο δεν νομίζω!Αν είναι έτσι είναι πολύ μεγάλος ο κύκλος. Δεν μπορούσαν να τα βάλουν να στρίβουν από Βουλιαγμένης-Ελευθερίου Βενιζέλου για να αποφεύγαμε όλο αυτόν τον κύκλο. Το ίδιο θα 'ταν. |
|