(22-05-2013, 11:58 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Τροποποιήσεων συνέχεια!
Το Α7 επιτέλους αλλάζει αφετηρία. Από Κάννιγγος πάει πλέον στην οδό Στουρνάρη (στη σημερινή θέση Α8, Β8). Μετονομάζεται σε Α7 ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ-ΚΗΦΙΣΙΑ (ΠΛ. ΠΛΑΤΑΝΟΥ) [αν και κατά τη γνώμη μου θα ήταν ορθότερο να ονομαστεί ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-ΚΗΦΙΣΙΑ σκέτο, αλλά anyway...]
Αφού επιτέλους φεύγει το Α7 από τα Εξάρχεια, μήπως θα ήταν καιρός να δούμε και τη διαδρομή του προς κέντρο;
Εδώ και καιρό φωνάζουμε ότι η Ιπποκράτους έχει κυριολεκτικά αποψιλωθεί από λεωφορειακές γραμμές, μετά και την κατάργηση των Γ5/419/601/603, που μπορεί να μην πρόσφεραν τίποτα στην έξοδό τους από Βασ. Σοφίας προς περιφέρεια, ήταν όμως ο αξιόπιστος συνδετήριος κρίκος για τη διαδρομή Μετρό Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους. Η γραμμή αυτή εξυπηρετείται στην άνοδο (Χ. Τρικούπη - Μετρό Αμπελόκηποι) από το Α7 (18μετρα με 10λεπτη συχνότητα) και το 230. Στην επιστροφή όμως έχει μείνει το 230 μόνο του και δεν μπορεί να σηκώσει το φορτίο.
Με την ευκαιρία, λοιπόν, της μεταφοράς της αφετηρίας του Α7 προς το Πολυτεχνείο, θα μπορούσε εύκολα να ενοποιηθεί και η διαδρομή του, δηλ. να κατεβαίνει από Ιπποκράτους, δεξιά Πανεπιστημίου, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου και αφετηρία στη Μάρνη (κάνοντας "τράμπα" τις αφετηρίες Β12/Α7) και επιστροφή από Μάρνη, δεξιά Πατησίων, αριστερά Χαλκοκονδύλη. Κάνιγγος και αριστερά Χαρ. Τρικούπη.
Έτσι αφ΄ενός θα είχαμε
α) σημαντική αύξηση της μεταφορικής ικανότητας στον κλάδο Γηροκομείο - Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους (που έχει ζήτηση)
β) εξισορρόπηση της προσφοράς συγκοινωνίας στους δύο άξονες Χαρ. Τρικούπη και Ιπποκράτους (που σήμερα πάσχει διότι η Ιπποκράτους εξυπηρετείται μόνο με ΜidiBus και το - φάντασμα πλέον - 813, σηκώνοντας παράλληλα και τους επιβάτες της Ασκληπιού που ανεβαίνουν με τα 025/6)
και, αφ΄ετέρου,
γ) ξεκάθαρη διαδρομή της γραμμής Α7, χωρίς τις ανεξήγητες περιπορείες (άνοδος από Εξάρχεια, κάθοδος από Πεδίο Άρεως.)