Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Το Χ93 καλυτερα να ξεκιναει απο Αγιο αντωνιο ολη την ημερα και να κανει σταση στα κτελ.Θα εξυπηρετουσε καλυτερα τον κοσμο (επιβατες και εργαζομενους).
Απάντηση
(10-02-2013, 07:16 PM)chris747 Έγραψε: Το Χ93 καλυτερα να ξεκιναει απο Αγιο αντωνιο ολη την ημερα και να κανει σταση στα κτελ.Θα εξυπηρετουσε καλυτερα τον κοσμο (επιβατες και εργαζομενους).

Δε βολεύει να ξεκινάει από Άγιο Αντώνιο και να πηγαίνει μετά ΚΤΕΛ, είναι κύκλος. Μόνο τις νυχτερινές ώρες μπορεί να γίνει αυτό, αφού δε χρειάζεται να πάει στα ΚΤΕΛ.
Απάντηση
Mια που μιλάγαμε εδώ για τα express του Αεροδρομίου, θέλω να κάνω μια ερώτηση κι όποιος ξέρει απαντάει: Το αυξημένο εισητήριο στις γραμμές αυτές είναι μόνο λόγω διοδίων της Αττικής Οδού ή πληρώνει ο ΟΑΣΑ κάποιο τέλος στον Αερολιμένα για τη χρήση των οδών/εγκαταστάσεών του; Ξέρω πως κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τον ΟΣΕ, αφού στην ουσία "νοικιάζει" το σιδηροδρομικό σταθμό που ανήκει και κατασκευάστηκε αποκλειστικά από τον Αερολιμένα. (και γι' αυτό το εισητήριο είναι επίσης τσιμπημένο)
Απάντηση
(07-03-2013, 01:31 AM)pvuccino Έγραψε: Mια που μιλάγαμε εδώ για τα express του Αεροδρομίου, θέλω να κάνω μια ερώτηση κι όποιος ξέρει απαντάει: Το αυξημένο εισητήριο στις γραμμές αυτές είναι μόνο λόγω διοδίων της Αττικής Οδού ή πληρώνει ο ΟΑΣΑ κάποιο τέλος στον Αερολιμένα για τη χρήση των οδών/εγκαταστάσεών του; Ξέρω πως κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τον ΟΣΕ, αφού στην ουσία "νοικιάζει" το σιδηροδρομικό σταθμό που ανήκει και κατασκευάστηκε αποκλειστικά από τον Αερολιμένα. (και γι' αυτό το εισητήριο είναι επίσης τσιμπημένο)
Τα Χ96 και Χ97 πληρώνουν κάπου διόδια; Δε νομίζω! Ούτε το Ε22 πληρώνει διόδια, αλλά έχει εξίσου αυξημένη τιμή εισιτηρίου στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα.
Πάντως πολύ καλή η ερώτησή σου και χρήζει αρκετής διερεύνησης το θέμα γιατί είναι παράλογο (δεν είναι το μόνο βέβαια) να υπάρχει τέτοια σημαντική διαφορά στην τιμή του εισιτηρίου μεταξύ κανονικών γραμμών και εξπρές.
Απάντηση
Αν σκεφτω προχειρα καποιους λογους ειναι ότι:
1) γιατι ειναι γραμμες εξπρες
2) καλυπτουν πολλα χιλιομετρα
Απάντηση
Σύγκριση Χ97 με 140
Μήκος διαδρομής (στη μια κατεύθυνση)
Χ97: ~33,5 χλμ. / 140: ~27,5 χλμ.
Τιμή εισιτηρίου
Χ97: 5€ (2,5€) / 140: 1,2€ (0,6€)
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: στην παρένθεση αναφέρεται το μειωμένο)

Για να βλέπω σχόλια τώρα...
Απάντηση
(07-03-2013, 04:18 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα Χ96 και Χ97 πληρώνουν κάπου διόδια; Δε νομίζω! Ούτε το Ε22 πληρώνει διόδια, αλλά έχει εξίσου αυξημένη τιμή εισιτηρίου στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα.
Πάντως πολύ καλή η ερώτησή σου και χρήζει αρκετής διερεύνησης το θέμα γιατί είναι παράλογο (δεν είναι το μόνο βέβαια) να υπάρχει τέτοια σημαντική διαφορά στην τιμή του εισιτηρίου μεταξύ κανονικών γραμμών και εξπρές.

Έχουν ακριβότερο εισιτήριο διότι πληρώνουν Αττική Οδό (απαράδεκτο γενικά για λεωφορείο τακτικής γραμμής), υποδομές στο αεροδρόμιο (το ίδιο με το προηγούμενο) αλλά και λόγω της εκ των συνθηκών μειωμένης επιβατικής κίνησης τους εξαιτίας του εξπρές χαρακτήρα τους.
Απάντηση
(08-03-2013, 12:28 AM)garvanitis Έγραψε: Έχουν ακριβότερο εισιτήριο διότι πληρώνουν Αττική Οδό (απαράδεκτο γενικά για λεωφορείο τακτικής γραμμής), υποδομές στο αεροδρόμιο (το ίδιο με το προηγούμενο) αλλά και λόγω της εκ των συνθηκών μειωμένης επιβατικής κίνησης τους εξαιτίας του εξπρές χαρακτήρα τους.
Τι ακριβώς πληρώνουν στην Αττική Οδό; Εισέρχονται από τη Λεωφόρο Κορωπίου-Αεροδρομίου στον αυτοκινητόδρομο του Αεροδρομίου ο οποίος δεν καλύπτεται από διόδια.
Το να πληρώνουν κάποιο ποσό στην εταιρεία που διαχειρίζεται το Αεροδρόμιο, δεν το θεωρώ και κάτι το μη αναμενόμενο. Όμως έχω απορία αν συμβαίνει το ίδιο και με τα ΤΑΞΙ ή εκεί κάνουμε την πάπια.
Και όσο αφορά την τιμή του εισιτηρίου, προσωπικά πιστεύω πως απαιτείται γενική επανεξέταση των τύπων εισιτηρίων που κυκλοφορούν, διότι υπάρχουν αρκετές αδικίες. Και μια απ' αυτές είναι -κατά τη γνώμη μου- και στις εξπρές του Αεροδρομίου (Χ93/Χ95/Χ96/Χ97).
Απάντηση
Τα Χ93 και Χ95 ειναι αυτά που πληρώνουν διόδια στην Αττική Οδο. Η τιμολογιακή πολιτική της Αττικής Οδού γίνεται ανάλογα με τον αριθμό των αξόνων και το μέγεθος του οχηματος. Το Χ95, που έχει 3 άξονες, πληρώνει 7 Ευρώ ανά διέλευση. Ενα πήγαινε-έλα του Χ95 κοστίζει στην ΟΣΥ 14 Ευρώ. Το Χ93, με δύο άξονες πληρώνει και αυτο 7 Ευρώ ανα διέλευση, παρόλο που έχει 2 άξονες, γιατί θεωρείται βαρύ όχημα άνω των 15 θέσεων. Άρα και το Χ93 πληρώνει 14 Ευρώ για ένα πήγαινε-έλα.

Τα διόδια, σε συνδυασμό με τα έξοδα χρήσης αεροδρομίου, τα έξοδα κίνησης (πετρέλαια, συντήρηση) και τα έξοδα προς το ανθρώπινο δυναμικό (οδηγούς) καθιστουν την τιμή του εισητηρίου στα 5 Ευρω, τιμή λογική, κατα την άποψή μου.
Απάντηση
Παιδιά, υπήρχε μέχρι πριν μερικά χρόνια μια γραμμή που την έφαγε η μαρμάγκα: η 309: Στ.Κορωπί-Αερολιμένας. Αυτή αν δεν κάνω λάθος λειτουργούσε με αστικό εισητήριο, άρα; Φυσικά και καταργήθηκε πριν προλάβει να τη μάθει ο κόσμος γιατί ασκούσε αθέμιτο ανταγωνισμό στο Μετρο/Προαστιακό και στα express του Αεροδρομίου! Άρα μήπως τελικά πληρώνουμε μόνο τα διόδια και την απόσταση; (καύσιμα, καταπόνηση τροχαίου υλικού κτλ) Βέβαια η γραμμή ως κυκλική δε στάθμευε στο χώρο του Αερολιμένα, είχε απλή διέλευση, οπότε μπορεί σ' αυτή την περίπτωση να μην καταβάλεται κάποιο τέλος. Πάντως μ' έχει βάλει σε σκέψεις όλο αυτό με το Αεροδρόμιο και εξηγώ:

Από τη μια πλευρά έχουμε δύο ΜΣΤ, που εξυπηρετούν το Αεροδρόμιο με καλές σχετικά συχνότητες και κάλυψη μεγάλου μέρους του λεκανοπεδίου και μια γραμμή για την κατασκευή της οποίας ο ελληνικός λαός πλήρωσε δισεκατομμύρια. Όμως οι συρμοί και του Μετρό και του Προαστιακού φτάνουν στο αεροδρόμιο με ελάχιστο κόσμο! Ο λόγος; Φυσικά το ακριβό εισητήριο, σε σχέση μ' αυτό του λεωφορείου. Το οποίο όπως είπα πιο πριν, είναι ακριβό εξαιτίας των υπέρογκων τελών που καταβάλει ο ΟΣΕ στον Αερολιμένα για τη χρήση/εκμετάλλευση του σταθμού. Από την άλλη έχουμε ένα δίκτυο λεωφορειακών γραμμών express που παρ' όλο που είναι σε μεγάλο βαθμό παράλληλες με το Μετρό ή τον Προαστιακό, πάνε κι έρχονται γεμάτες λόγω του χαμηλού κομίστρου. Είναι όμως εξαιρετικά κοστοβόρες και λόγω καυσίμων, αλλά και λόγω καταπόνησης τροχαίου υλικού, μιας και οι αποστάσεις που καλύπτουν είναι πολύ μεγάλες.

Έτσι πήγαινε το πράγμα μέχρι τώρα, το πρόβλημα είναι πως τελευταία προέκυψε αυτό το ενοχλητικό κουνούπι που λέγεται "κρίση" και ψάχνουμε από παντού να κόψουμε. Δεν είναι λοιπόν προκλητικό να ξοδεύονται δεκάδες οχήματα στις γραμμές του αεροδρομίου (και μάλιστα 18μετρα που είναι πια απαραίτητα στις αστικές γραμμές) και οι πανάκριβοι συρμοί του Προαστιακού και του Μετρό να πηγαινοέρχονται άδειοι λόγω υψηλού κόστους; Δεν πρέπει να γίνει κάτι για ν' αλλάξει αυτό; Εγώ σκέφτηκα δύο προτάσεις, εκ των οποίων η δεύτερη είναι πιο εφικτή. Θέλω ν' ακούσω φυσικά και τη δική σας γνώμη.

ΠΡΟΤΑΣΗ 1:
Όπως είπα και πριν, η γραμμή 309 που ήταν κυκλική είχε αστικό εισητήριο. Άρα μπορεί να δημιουργηθεί και σήμερα μια ανάλογη γραμμή με αφετηρία το Σταθμό Κορωπί και διέλευση από τον Αερολιμένα. Μόνο που αυτή τη φορά δε θα έχει συχνότητες/ανέκδοτο, θα εξυπηρετείται αποκλειστικά από 18μετρα και θα έχει άμεση ανταπόκριση με τους συρμούς του Μετρό και του Προαστιακού, δίνοντας στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να φτάσει στο Αεροδρόμιο με ΑΣΤΙΚΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ των 1,40!!! Παράλληλα καταργούνται οι γραμμές Χ93 και Χ95, καθώς και η Χ97 μόλις ανοίξει η επέκταση του Μετρό στο Ελληνικό. Διατηρείται η Χ96 όπως είναι 1) γιατί δεν είναι παράλληλη με κάποιο ΜΣΤ και 2) γιατί είναι η μόνη γραμμή που συνδέει απευθείας το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο. (κάτι ανταποκρίσεις τύπου ΣΚΑ/Αχαρναί ή Μοναστηράκι από τον ΗΣΑΠ σε ώρα αιχμής, νομίζω είναι ανέκδοτο, ειδικά αν σκεφτούμε ότι ο κόσμος αυτός έχει και βαλίτσες)

Αν γίνουν όλα αυτά, τότε ούτε ο Προαστιακός ούτε το Μετρό θα έχουν λόγο να πηγαίνουν αεροδρόμιο, οπότε μπορούν ωραιότατα να τερματίζουν στο Κορωπί, αποφεύγοντας έτσι και τα υπέρογκα τέλη του σταθμού στο Αεροδρόμιο. Το πράγμα θα λειτουργεί ως εξής: Άφιξη συρμού στο Κορωπί-αποβίβαση όλων των επιβατών-επιβίβαση σε 2-3 18μετρα (όσα χρειαστούν για να χωρέσουν οι επιβάτες ένος γεμάτου τρένου)-αναχώρηση των λεωφορείων για Αερολιμένα Αθηνών-επιστροφή μετά από 10-15 λεπτά με τους καινούριους επιβάτες-επιβίβαση συρμού-αναχώρηση κτλ. Περίπου όπως δούλευε το σύστημα στον ΗΣΑΠ, όταν είχαν κλείσει τμήματα γραμμής για ανακαίνιση. Επειδή η απόσταση είναι πολύ μικρή, και κερδίζεις σε καύσιμα και δεν ταλαιπωρείς τα οχήματά σου. Αλλά κυρίως έχεις ΤΕΡΑΣΤΙΑ εξοικονόμηση λεωφορείων (και δη 18μετρων) τα οποία μπορούν να μπουν στο κύκλωμα των αστικών γραμμών και να προσφέρουν μεγάλη ανακούφιση!

Τέλος για να καλυφθεί το κενό από την κατάργηση του Χ93 και της σύνδεσης ΚΤΕΛ-Αεροδρόμιο, θα πρέπει να φτιαχτεί άλλη μια γραμμή τύπου Shuttle που θα συνδέει τα ΚΤΕΛ Κηφισού με το Σταθμό του Ελαιώνα απ' όπου διέρχονται οι συρμοί του αεροδρομίου. (μια γραμμή που έτσι κι αλλιώς πρέπει να φτιαχτεί κατά τη γνώμη μου) Τα ΚΤΕΛ Λιοσίων πιστεύω έχουν επαρκή συγκοινωνιακή σύνδεση, άλλωστε η πλειονότητα των επιβατών εξυπηρετείται από τα ΚΤΕΛ Κηφισού.

Η πρόταση αυτή έχει 3 βασικά προβλήματα και γι' αυτό είναι ίσως ανέφικτη, αν και είναι η πιο οικονομική για όλους! 1) Ο Σταθμός στο Κορωπί δεν είναι κατασκευασμένος για τέτοιας κλίμακας μετεπιβίβαση. Θα πρέπει δηλαδή μέσα σε 5-10 λεπτά να έχει αδειάσει ο συρμός και όλοι οι επιβάτες να 'χουν επιβιβαστεί στα λεωφορεία στο πάνω επίπεδο! Κι επειδή μιλάμε και για κόσμο με βαλίτσες, θα δουλέψει (κυρίως) κυλιόμενη και ασανσέρ, που είναι όπως ξέρουμε περιορισμένα. Γιατί άμα θέλουμε μισή ώρα για να γίνει όλη αυτή η μανούρα, ε ναι δεν έχει νόημα! 2) Η γραμμολογία στο Κορωπί δεν επιτρέπει αναστροφή συρμών. Βέβαια ίσως μπορούν οι συρμοί να μπαίνουν στην τροχιά ανόδου στην Κάντζα (που έχει παρακαμπτήριο) και να υπάρχει μονογράμιση μεταξύ Κάντζας και Κορωπίου, αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο μάλλον θα χρειαστεί επαναχάραξη όλων των δρομολογίων! 3) και σημαντικότερο: Δε νομίζω να μπορεί ο ΟΣΕ να πει απλά "αποσύρομαι απ' το σταθμό του αεροδρομίου!" Για να μπήκε ο αερολιμένας στον κόπο (και στα έξοδα) να τον κατασκευάσει, πάει να πει πως υπάρχει κάποιο σύμφωνο με το οποίο δεσμεύεται ο ΟΣΕ να τον χρησιμοποιεί για Χ χρόνια!

ΠΡΟΤΑΣΗ 2:
Τα έξοδα του ΟΣΕ/Μετρό/Προαστιακού για την κυκλοφορία των συρμών στο Αεροδρόμιο είναι σταθερά. Είτε τα τρένα μεταφέρουν έναν επιβάτη, είτε εκατό! Τα τέλη χρήσης του σταθμού είναι συγκεκριμένα, τα μεροκάματα των οδηγών κτλ κτλ. Που σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή και παρ' όλη την υπερτιμολόγηση του εισητηρίου ο ΟΣΕ μπαίνει ΜΕΣΑ! Γιατί όσο και ακριβό να το 'χεις το εισητήριο, αν κουβαλάς 10 άτομα δεν τα βγάζεις τα έξοδά σου. Προφανώς η γραμμή αυτή διατηρείται για λόγους prestige και όχι επειδή είναι κερδοφόρα! Αν μπορούσε όμως να 'ναι ΚΑΙ κερδοφόρα;

Πως θα γίνει αυτό; Απλούστατα, με το να κατεβάσεις την τιμή του εισητηρίου στα 5 Ευρώ και με την κατάργηση των παράλληλων γραμμών Χ93 και Χ95!! Υπάρχει κάποιος που δε θα προτιμήσει να πάει με το τρένο - που και πιο γρήγορο είναι και πιο άνετο - αν το εισητήριο είναι ίδιο με αυτό του λεωφορείου; Έτσι και ο κόσμος εξυπηρετείται καλύτερα, και έχουμε την απαραίτητη εξοικονόμηση οχημάτων (μεγαλύτερη αυτή τη φορά, αφού δε χρειαζόμαστε γραμμή Shuttle στο Κορωπί) και οι ΤΡΑΙΝΟΣΕ/ΑΜΕΛ θα έχουν μεγαλύτερα έσοδα απ' ό,τι τώρα κι ας έχουν χαμηλότερο εισητήριο. Το μόνο κακό είναι ότι έτσι το εισητήριο δε θα 'ναι αστικό, όπως στην Πρόταση 1. Αλλά η Πρόταση 1 δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτή, λόγω των παραπάνω. Ισχύει βέβαια κι εδώ ό,τι είπα και πιο πριν για τη σύνδεση Ελαιώνα-ΚΤΕΛ.

Ένα πρόβλημα που μπορεί να ανακύψει και με τις δύο παραπάνω προτάσεις είναι το εξής: Μπορεί οι συρμοί του Μετρό να κυκλοφορούν άδειοι στο τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο, μετά όμως γεμίζουν στους ενδιάμεσους σταθμούς με αποτέλεσμα πολλές φορές να φτάνουν στην Πλακεντίας υπερπλήρεις!! Που θα χωρέσει λοιπόν ο επιπλέον κόσμος του καταργημένου Χ95;

Το ενδιαφέρον βέβαια εδώ είναι ότι αυτό συμβαίνει ΜΟΝΟ με τους συρμούς του Μετρό! Σε αντίθεση, οι συρμοί του Προαστιακού φτάνουν στην Πλακεντίας συνήθως μισογεμάτοι. Γιατί; Μα φυσικά γιατί οι κάτοικοι των Μεσογείων προτιμούν να περιμένουν λίγο παραπάνω μέχρι να περάσει το Μετρό που θα τους πάει κατευθείαν στο κέντρο, παρά να πάρουν τον Προαστιακό που περνάει μεν πιο συχνά, τους υποχρεώνει όμως σε μετεπιβίβαση στην Πλακεντίας. Αν θέλουμε να κάνουμε το Μετρό τη μόνη σύνδεση μεταξύ αεροδρομίου και κέντρου, αυτό πρέπει να το αποθαρρύνουμε. Και υπάρχουν 2 τρόποι:

1) Ξανακάνουμε το μετρό express, όπως ήταν στις αρχές του. Από Πλακεντίας κατευθείαν Αεροδρόμιο. Και οι ενδιάμεσοι σταθμοί θα εξυπηρετούνται από τον Προαστιακό και μετεπιβίβαση στην Πλακεντίας. Βέβαια δεν ξέρω κατα πόσο κάτι τέτοιο θα προκαλέσει προβλήματα στην κυκλοφορία των συρμών.

2) Μετατρέπουμε το Μετρό σε Χ95, δηλαδή ναι μεν σταματάει στα Μεσόγεια, αλλά μόνο για επιβίβαση όταν κατευθύνεται προς Αεροδρόμιο και μόνο για αποβίβαση όταν κατευθύνεται προς Αθήνα. Φυσικά το τρένο δεν είναι λεωφορείο, απαξ και σταματήσει στην αποβάθρα κι ανοίξουν οι πόρτες όποιος θέλει ανεβαίνει κι όποιος θέλει κατεβαίνει, ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ: Εφ όσον μετά την Πλακεντίας όλοι πάνε Αεροδρόμιο (αφού δεν κάνω αποβίβαση αλλού) βάζω ένα γενικότερο εισητήριο 5 Ευρώ από Πλακεντίας και μετά. Έτσι και να θέλει κάποιος ν' ανέβει Πλακεντίας και να κατέβει πχ Παλλήνη, θα πρέπει να σκάσει 5 Ευρώ!! Άρα εκτός κι αν βιάζεται πολύ και δεν τον πειράζει να πληρώσει κάτι παραπάνω, τον συμφέρει πολύ περισσότερο να πάρει Προαστιακό!

Και κάτι τελευταίο: (ελπίζω να μη σας κούρασα με τη φλυαρία μου) Θα πρέπει ο κόσμος που περιμένει στους σταθμούς του μετρό για το αεροδρομιακό, να επιβιβάζεται στον πρώτο συρμό που θα περάσει και να περιμένει μετά στην Πλακεντίας ή στο Χαλάνδρι, όπου υπάρχει άφθονος χώρος. Έτσι θα αποφευχθεί η σαρδελοποίηση μέχρι την Πλακεντίας στους συρμούς που πάνε αεροδρόμιο, αλλά κυρίως θα αναπνεύσουν οι σταθμοί του κέντρου, που αλλιώς θα επιβαρυνθούν με ένα πλήθος κόσμου το οποίο θα περιμένει εως και 30 λεπτά στην αποβάθρα, μπλοκάρωντας έτσι το σύστημα.

Και εννοείται φυσικά πως τη νύχτα που σταματούν Μετρό και Προαστιακός, οι λεωφορειακές γραμμές θα λειτουργούν κανονικά! (μη σας πω και με αυξημενά δρομολόγια) Όμως τη νύχτα δε στερούν οχήματα από άλλες γραμμές. Και ο Προαστιακός να ξαναεπεκτείνει τα δρομολόγια του μέχρι τις 12! Όχι τώρα που στις 10 πάνε σπίτια τους! (αν είναι δυνατόν!)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.579 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.800 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.630 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.871 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.720 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.549 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.679 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.782 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.418 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)