Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#91
(08-02-2013, 12:24 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σήμερα το Χ97 φτάνει στο στ. Δάφνης. Λογικό, γιατί αφενός έτσι ήταν από την αρχή της δημιουργίας του, δεδομένου ότι τότε το Μετρό δεν έφτανε στον Αγ. Δημήτριο, αλλά κατέληγε στη Δάφνη, και με τη λειτουργία του νέου σταθμού Αγ. Δημητρίου δε μεταφέρθηκε εκεί, διότι εκτιμώ πως θα υπήρχε και θέμα χωρητικότητας.

Απ' ό,τι έχω καταλάβει, το Χ97 παρέμεινε στη Δάφνη για να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές τη νύχτα, που δε λειτουργεί το μετρό.
Απάντηση
#92
(08-02-2013, 01:18 AM)pvuccino Έγραψε: Απ' ό,τι έχω καταλάβει, το Χ97 παρέμεινε στη Δάφνη για να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές τη νύχτα, που δε λειτουργεί το μετρό.
Καταρχάς, με πιθανή μεταφορά στο Ελληνικό μπορεί απλά τις νυχτερινές ώρες να γίνει ένας συνδυασμός στις ώρες που διέρχεται το 790 με τις ώρες αναχώρησης του Χ97 προς Αεροδρόμιο. Όμως, ακόμη κι αν υπάρχει τόσο μεγάλο ζήτημα με τη μη εξυπηρέτηση του τμήματος Δάφνη-Ελληνικό κατά τις ώρες μη λειτουργίας του Μετρό, θα μπορούσε απλά η αφετηρία από τις 00:00 έως τις 06:00 να μεταφέρεται στο στ. Δάφνης, εκεί που είναι και σήμερα.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι τη νύχτα δεν υπάρχει σημαντική επιβατική κίνηση στη γραμμή (όχι ότι υπάρχει και τη μέρα). Συνήθως από τις 01:00 έως τις 06:00 το πρωί δεν υπάρχει καμία πτήση προς άφιξη ή αναχώρηση από το "Ελ. Βενιζέλος", άρα η επιβατική κίνηση της γραμμής είναι μηδαμινή ή σημαντικά περιορισμένη σε σχέση με την επιβατική κίνηση που παρουσιάζει η γραμμή την υπόλοιπη ημέρα.
Απάντηση
#93
(09-02-2013, 03:08 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καταρχάς, με πιθανή μεταφορά στο Ελληνικό μπορεί απλά τις νυχτερινές ώρες να γίνει ένας συνδυασμός στις ώρες που διέρχεται το 790 με τις ώρες αναχώρησης του Χ97 προς Αεροδρόμιο. Όμως, ακόμη κι αν υπάρχει τόσο μεγάλο ζήτημα με τη μη εξυπηρέτηση του τμήματος Δάφνη-Ελληνικό κατά τις ώρες μη λειτουργίας του Μετρό, θα μπορούσε απλά η αφετηρία από τις 00:00 έως τις 06:00 να μεταφέρεται στο στ. Δάφνης, εκεί που είναι και σήμερα.

Καλύτερα το δεύτερο. Άμα περιμένεις να το συγχρονίσουν με το 790 που περνάει όποτε λάχει... φέξε μου και γλύστρησα! Άλλωστε όταν πρωτοάνοιξε ο σταθμός της Δάφνης κάνανε το ίδιο και με το Ε91. (τότε ήταν ακόμη στο Ελληνικό το Αεροδρόμιο) Την ημέρα ξεκινούσε από Σταθμό Δάφνης και τη νύχτα από την παλιά του αφετηρία στην Ομόνοια!

(09-02-2013, 03:08 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι τη νύχτα δεν υπάρχει σημαντική επιβατική κίνηση στη γραμμή (όχι ότι υπάρχει και τη μέρα). Συνήθως από τις 01:00 έως τις 06:00 το πρωί δεν υπάρχει καμία πτήση προς άφιξη ή αναχώρηση από το "Ελ. Βενιζέλος", άρα η επιβατική κίνηση της γραμμής είναι μηδαμινή ή σημαντικά περιορισμένη σε σχέση με την επιβατική κίνηση που παρουσιάζει η γραμμή την υπόλοιπη ημέρα.

Αν ισχύει αυτό τότε καλύτερα να μην κυκλοφορούν καθόλου τη νύχτα τα αεροδρομιακά. Ή να γίνουν κανονικά νυχτερινά όπως το Χ14. Δε μας παίρνει για σπατάλες νομίζω.
Απάντηση
#94
(09-02-2013, 01:15 PM)pvuccino Έγραψε: Καλύτερα το δεύτερο. Άμα περιμένεις να το συγχρονίσουν με το 790 που περνάει όποτε λάχει... φέξε μου και γλύστρησα!
Το 790 μπορεί να έχει αραιά δρομολόγια, αλλά αν το χρησιμοποιήσεις 1-2 φορές και το παρακολουθείς γενικά, ξέρεις ακριβώς την ώρα που περνάει.
Για παράδειγμά, εγώ που μένω δίπλα από τη Βουλιαγμένης και πολλές φορές ξενυχτάω τα βράδια, ακούω στα :00' (01:00, 02:00, 03:00 κοκ) να περνάει προς Γλυφάδα και περίπου στα :45' (00:45, 01:45, 02:45 κοκ) προς Περιστέρι. Και πιστέψτε με πως μπορεί να μη χάνει ούτε λεπτό!
Εναλλακτικά, πάντως, θα μπορούσε από 00:00 έως 06:00 η αφετηρία να είναι στη Δάφνη για να μην υπάρχει και παράπονο από κανέναν.

Όσο αφορά το δεύτερο σκέλος του σχολίου σου. Το τσέκαρα και όταν έγραφα το σχόλιο και το επιβεβαίωσα και σήμερα από την ιστοσελίδα του Αεροδρομίου (www.aia.gr). Για σήμερα, για παράδειγμα, η τελευταία πτήση βραδινή άφιξη είναι στις 00:40 και η πρώτη πρωινή στις 07:35 και στο ενδιάμεσο υπάρχει μόνο μια άφιξη από Λονδίνο στις 03:50. Όσο αφορά τις αναχωρήσεις, τελευταία βραδινή στις 21:50, πρώτη πρωινή στις 06:15 και στο μεσοδιάστημα μόνο μια αναχώρηση στις 01:10 για Μολδαβία.
Συνεπώς από τις 01:00 έως τις 06:00 δεν υπάρχει επιβατική κίνηση και σ' αυτή, αλλά και προφανώς και στα υπόλοιπα εξπρές του αεροδρομίου. Άρα μήπως να επεκτείνουμε την κουβέντα και στο αν θα πρέπει τη νύχτα να λειτουργούν τα αεροδρομιακά;
Θα μπορούσαν, για παράδειγμα, τα Χ93 και Χ97 να σταματάνε τη λειτουργία τους 01:00-05:00 ή στο διάστημα αυτό να λειτουργούν ως κανονικά νυχτερινά, όπως ορθά προτείνεις και να κρατήσουμε τα Χ95 και Χ96 ως έχον για να μην απομονώνουμε και τελείως το Αεροδρόμιο τη νύχτα.
Απάντηση
#95
Ποιον εξπηρετεί το Χ93 τη νύχτα;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#96
Παιδιά μην ξεχνατε οτι δεν ειναι μονο οσοι ταξιδευουν αλλα υπαρχουν και καποιοι που δουλευουν στο αεροδρομιο. Και επισης οι συγκεκριμενες γραμμες εξυπηρετουν κ περιοχες που τα συγκεκριμενα λεωφορεια ειναι η μοναδικη συγκοινωνιακη καλυψη
Απάντηση
#97
Γιώργο μη λέμε ό,τι θέλουμε. Ναι, υπάρχουν και άνθρωποι που δουλεύουν στο αεροδρόμιο, όπως και σε όλη την Αττική. Μήπως με την ίδια λογική να κάνουμε όλες τις γραμμές 24ωρες; Γιατί υπάρχουν και άνθρωποι που μπορεί να μένουν στην Ηλιούπολη και στις 6:00 το πρωί να πρέπει να είναι σε κάποιο από τα εργοστάσιο στη βόρεια Αττική. Μήπως θα πρέπει για να εξυπηρετούνται αυτοί να βάζουμε τα λεωφορεία να ξεκινάνε από τις 03:00;
Δεν είπαμε να καταργηθεί η 24ωρη λειτουργία. Αλλά ας μείνει μόνο στο Χ95 (Σύνταγμα - Αεροδρόμιο) και στο Χ96 (Πειραιάς - Αεροδρόμιο).
Και ορθώς αναρωτιέται κι ο Νίκος για το ποιον εξυπηρετεί το Χ93 τη νύχτα. Πτήσεις στο Αεροδρόμιο δεν υπάρχουν, αφίξεις και αναχωρήσεις στα ΚΤΕΛ ούτε. Άρα γιατί να κυκλοφορεί;
Και κάτι τελευταίο για το σχόλιο του Γιώργου, αυτές οι περιοχές που δεν έχουν άλλη συγκοινωνιακή κάλυψη, δεν έχουν δα και τόση μεγάλη επιβατική κίνηση. Και κάποιος που μένει στον Άλιμο στη Θεομήτορος ή χαμηλά στην Ιωνίας (κοντά στο Πανί), σε περιοχές δηλαδή που είναι πιο πυκνοκατοικημένες, δεν έχει μέσο για να μετακινηθεί. Όπως επίσης και κάποιος που μένει στο Πανόραμα ή στον Καρέα δεν έχει τρόπο για να μετακινηθεί μετά τις 23:30. Άρα το επιχείρημα σου δε στέκει, πέρα που στις εξπρές του Αεροδρομίου στη μια κατεύθυνση επιτρέπεται μόνο η επιβίβαση και στην άλλη μόνο η αποβίβαση.
Απάντηση
#98
Δεν ξερω ρε παιδια προσπαθω να σκεφτω γιατι υπαρχουν. Μηπως ειναι για σημερα οι συγκεκριμενες ωρες και γενικα εχει πτησεις κ το βραδυ; Και επισης στο αεροδρομιο πρεπει να εισαι 2 ωρες πριν + 1 ωρα η διαδρομη πρεπει 3 ωρες πριν να ξεκινησεις
Απάντηση
#99
(09-02-2013, 07:42 PM)georgio Έγραψε: Δεν ξερω ρε παιδια προσπαθω να σκεφτω γιατι υπαρχουν. Μηπως ειναι για σημερα οι συγκεκριμενες ωρες και γενικα εχει πτησεις κ το βραδυ; Και επισης στο αεροδρομιο πρεπει να εισαι 2 ωρες πριν + 1 ωρα η διαδρομη πρεπει 3 ωρες πριν να ξεκινησεις

Η αλήθεια είναι αυτή. Ότι αν φεύγεις πχ στις 6 πρέπει από τις 3 να φύγεις από το σπίτι σου, οπότε σου λέει για 2-3 ώρες μόνο να σταματούν να λειτουργούν; Αλλά ίσως να μπορούσαν να κάνουν άλλη διαδρομή το βράδυ και να εξυπηρετούν περισσότερο κόσμο. Το Χ93 όντως δεν έχει λόγο να πηγαίνει στα ΚΤΕΛ τέτοιες ώρες. Φαντάζομαι περισσότερο θα εξυπηρετεί τον κόσμο στο Περιστέρι, στα Κάτω Πατήσια, τη Ν.Φιλαδέλφεια και το Μαρούσι. Άρα ίσως θα μπορούσε τη νύχτα που δεν έχει ΚΤΕΛ να διέρχεται από τα κέντρα των περιοχών αυτών. Κι όχι να πρέπει εγώ που μένω ας πούμε Περιστέρι να βγω στον Κηφισό μες τη μαύρη νύχτα που είναι κι επικίνδυνα για να πάω αεροδρόμιο! Να ξεκινάει από τον Άγιο Αντώνη, όπως το 790. Με παρόμοιο τρόπο μπορεί να περνάει κι από άλλες περιοχές κοντά στη διαδρομή του!
Απάντηση
Δεν έχει καθόλου άδικο ο Γιώργος. Το θέμα είναι όμως να υπάρχει ουσιαστική εξυπηρέτηση από μια λεωφορειακή γραμμή και όχι απλά να υπάρχει.
Τα Χ95 και Χ96 θα μπορούσαν να παραμένουν ως έχουν. Το Χ93 όμως γιατί να παραμένει στο σταθμό των ΚΤΕΛ τη νύχτα, τη στιγμή που ούτε δρομολόγια των ΚΤΕΛ υπάρχουν, αλλά ούτε και λειτουργεί κάποια γραμμή που να εξυπηρετεί το σταθμό. Γιατί να μην ξεκινάει κι αυτό από τον Άγιο Αντώνιο μαζί με το 790;
Επίσης, το Χ97 προσωπικά είμαι υπέρμαχος του να πάει Ελληνικό και 00:00-06:00 να μεταφέρεται η αφετηρία του στη Δάφνη ή να παραμένει και στο Ελληνικό, αλλά να συνδυάζεται με ώρες διέλευσης του 790.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 219.114 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.484 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.767 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 76.074 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.910 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 394.484 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 175.129 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 89.052 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.565 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.787 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)