14-11-2011, 12:16 PM
@ mercedes elbo : Χαίρομαι που "ξέθαψες" το link της κουβέντας που είχα ξεκινήσει πριν δυο χρόνια (που να φανταζόμουν σε τι χάλια θα φτάναμε σήμερα ...)
Όσον αφορά τις άλλες προτάσεις που διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον, να επανέλθω και να συμπληρώσω τα εξής :
Α1 : Καλώς ή κακώς, όσο δεν πάει τραμ στον Πειραιά, ο κορμός της παραλιακής θα είναι το κύριο μέσο μεταφοράς. Ξαναπροτείνω τη μετατροπή του σε Express E1 ώστε οι ενδιάμεσες στάσεις να εξυπηρετούνται από το τράμ και να αποκτήσει (και αυτό) επιτέλους κάποιο λόγο ύπαρξης. Συμφωνώ με τον mercedes elbo. Αν και θα πρέπει να αρκεστούμε στα ... 8 οχήματα επί 15' συχνότητα.
101/Β1 Και εδώ πολύ ωραία πρόταση του mercedes elbo. Αν γινόταν κάτι τέτοιο (Δυτ. Αερολιμένας - Αλίμου - Στ. Αλίμου - Αργυρούπολη), τότε περισσεύει και το 247. Ρεαλιστική συχνότητα (και εδώ) δυστυχώς βλέπω το 15λεπτο.
Α2/Β2/Ε22, Α3/Β3 : Ισχύουν ό,τι έλεγα και στην αρχική κουβέντα πριν δύο χρόνια.
Α4 : Εδώ μας εξέπληξε ευχάριστα ο ΟΑΣΑ. Η λύση της συγχώνευσης του 208 με το Α4 κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ επιτυχημένη, καθώς αφ΄ενός δεν απέκοψαν τελείως την Ηλιούπολη από την οδική σύνδεση με την Αθήνα, αφ' ετέρου στηρίζεται όσο χρειάζεται η Βουλιαγμένης στην αρχή της. Ο κόσμος εξ άλλου το τιμάει, καθώς από Σύνταγμα και ειδικά Μακρυγιάννη έχει καλή ροή επιβατών. Συντονισμός δρομολογίων (από Αγ. Δημήτριο) με το 154 μπορεί να γίνει τα ΣΚ, που πέφτει η συχνότητα του Α4.
Α5/Β5 : Ό,τι έλεγα και παλιότερα. Απ' ευθείας Μεσογείων (χωρίς Τσακό) και τέρμα στα όρια της Αγ. Παρασκευής, γιατί όχι και στο Στ. Πλακεντίας που λεει και ο meganium. Ο Γέρακας και γενικά η Μαραθώνος θέλουν βελτιώσεις, καθώς σκόρπισαν οι γραμμές ανάμεσα σε Πλακεντίας και Νομ/κοπείο χωρίς κάποια διαφαινόμενη λογική.
Α7 : Το κόψιμο στον Πλάτανο έγινε (αν και με χάλια συχνότητα) και ήδη φαίνονται αποτελέσματα : Η ροή των λεωφορείων είναι πολύ πιο ομαλή και από την Κάνιγγος βλέπεις αναχωρήσεις στην ώρα τους (πράγμα που είχε να γίνει χρόνια).
Για το ότι πρέπει να μπεί Ιπποκράτους, συμφωνούμε όλοι, καθώς έχει μείνει στην ουσία χωρίς συγκοινωνία το κομμάτι Κηφισίας - Στ. Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους. Εκτός κι αν εννοούν "συγκοινωνία" το ένα μιντάκι του 230 που περνάει μια στο εικοσάλεπτο και αν ...
Α8/Β8 : Το Α8 μένει ως έχει καθώς είναι πολύ επιτυχημένο και άκρως απαραίτητο στην Πατησίων. Το Β8 μπορεί να γίνει τοπικό, όπως λέει ο Giannis, όμως εγώ προτείνω συνένωσή με το 605 και να κάνει το εξής δρομολόγιο : Μεταμόρφωση - Φιλαφέλφεια - Στ. Ανω Πατησίων - Περισσός.
Β9 : Το Α9 το "ξεφορτώθηκαν" - η συχνότητα όμως του Β9 δεν είναι καλή. To τμήμα Στ. Κηφισιάς δεν παίζει λόγω οχημάτων 18μετρων.
Γ9 : Στηρίζει την Αχαρνών και δεν μπορεί να κοπεί εύκολα στα Πατήσια. Ας παραμείνει έτσι όπως είναι, αρκεί να αλλάξουν την αρίθμηση (Α9 για Μεταμόρφωση/Κάτω Κηφισιά, Β9 για Κόκκινο Μύλο/Αχαρναί)
Α10/Β10 : Όντως οι διαφοροποιήσεις τους είναι ελάχιστες και πρέπει να ενωθούν σε μία γραμμή. Το ίδιο και τα Α/Β11.
Β12 : Να γίνει Α12 για λόγους τάξης στην αρίθμηση και καλώς έχει όπως έχει.
Α13 : Ό,τι απέμεινε (και σωστά) από τους "κορμούς" Περιστερίου. Αν είχε καλύτερο σημείο αφετηρίας στην Αθήνα, θα στήριζε πολύ καλύτερα τον Κολωνό και το τρόλλεϋ 12. Ή μήπως υπάρχει εθελοντής, που θα κατέβει Ζήνωνος και Μενάνδρου στις 23:00 να πάρει από εκεί το λεωφορείο ;;
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το 051, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.
Α15/Β15 : Καλώς έχουν και δεν αλλάζουμε κάτι.
Α16/Β16/Γ16 : Το πρόβλημα της γραμμής είναι η διάσπασή της μεταξύ των αξόνων Ιεράς Οδού και Λ. Αθηνών. Θεωρώ ότι πρέπει να
ξεκαθαρίσει η πορεία των γραμμών για να μην έχουμε δρομολόγια ανά ... μιάμιση ώρα.
Η λογική λέει ότι, αφού η Ελευσίνα έχει και τα ΚΤΕΛ Μεγάρων (ενώ ο Ασπρόπυργος όχι) που πάνε Express από ΝΕΟΑΚ, η αστική συγκοινωνία Αθήνα- Ελευσίνα πρέπει να περνάει από την Ιερά Οδό και η γραμμή Αθήνα - Ασπρόπυργος από την Λ. Αθηνών.
Άρα προτείνεται : Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ) και Β16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (μέσω Λ. ΑΘΗΝΩΝ), με αναχωρήσεις 1 προς 1 εναλλάξ. Κάνω και τη σχετική επαναρίθμηση για να φύγουν τα "Γ" και να μπεί τάξη.
Για όποιον πρέπει να μετακινηθεί από Λ. Αθηνών προς Ελευσίνα, υπάρχει ο συνδυασμός Α15 + 845 (αλλαγή στα ΤΕΙ) ή Β16 + 845 ή Α16 (αλλαγή μετά το Δαφνί).
Β18/Γ18 : Δεν θα άλλαζα τίποτα, καθώς και οι δύο συνδέσεις χρειάζονται (Ράλλη/Λαμπράκη). Το μόνο που θέλει είναι να αλλάξει το "Γ18" σε "Α18 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ)" για να γίνει σωστή η αρίθμηση.
Όσον αφορά τις άλλες προτάσεις που διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον, να επανέλθω και να συμπληρώσω τα εξής :
Α1 : Καλώς ή κακώς, όσο δεν πάει τραμ στον Πειραιά, ο κορμός της παραλιακής θα είναι το κύριο μέσο μεταφοράς. Ξαναπροτείνω τη μετατροπή του σε Express E1 ώστε οι ενδιάμεσες στάσεις να εξυπηρετούνται από το τράμ και να αποκτήσει (και αυτό) επιτέλους κάποιο λόγο ύπαρξης. Συμφωνώ με τον mercedes elbo. Αν και θα πρέπει να αρκεστούμε στα ... 8 οχήματα επί 15' συχνότητα.
101/Β1 Και εδώ πολύ ωραία πρόταση του mercedes elbo. Αν γινόταν κάτι τέτοιο (Δυτ. Αερολιμένας - Αλίμου - Στ. Αλίμου - Αργυρούπολη), τότε περισσεύει και το 247. Ρεαλιστική συχνότητα (και εδώ) δυστυχώς βλέπω το 15λεπτο.
Α2/Β2/Ε22, Α3/Β3 : Ισχύουν ό,τι έλεγα και στην αρχική κουβέντα πριν δύο χρόνια.
Α4 : Εδώ μας εξέπληξε ευχάριστα ο ΟΑΣΑ. Η λύση της συγχώνευσης του 208 με το Α4 κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ επιτυχημένη, καθώς αφ΄ενός δεν απέκοψαν τελείως την Ηλιούπολη από την οδική σύνδεση με την Αθήνα, αφ' ετέρου στηρίζεται όσο χρειάζεται η Βουλιαγμένης στην αρχή της. Ο κόσμος εξ άλλου το τιμάει, καθώς από Σύνταγμα και ειδικά Μακρυγιάννη έχει καλή ροή επιβατών. Συντονισμός δρομολογίων (από Αγ. Δημήτριο) με το 154 μπορεί να γίνει τα ΣΚ, που πέφτει η συχνότητα του Α4.
Α5/Β5 : Ό,τι έλεγα και παλιότερα. Απ' ευθείας Μεσογείων (χωρίς Τσακό) και τέρμα στα όρια της Αγ. Παρασκευής, γιατί όχι και στο Στ. Πλακεντίας που λεει και ο meganium. Ο Γέρακας και γενικά η Μαραθώνος θέλουν βελτιώσεις, καθώς σκόρπισαν οι γραμμές ανάμεσα σε Πλακεντίας και Νομ/κοπείο χωρίς κάποια διαφαινόμενη λογική.
Α7 : Το κόψιμο στον Πλάτανο έγινε (αν και με χάλια συχνότητα) και ήδη φαίνονται αποτελέσματα : Η ροή των λεωφορείων είναι πολύ πιο ομαλή και από την Κάνιγγος βλέπεις αναχωρήσεις στην ώρα τους (πράγμα που είχε να γίνει χρόνια).
Για το ότι πρέπει να μπεί Ιπποκράτους, συμφωνούμε όλοι, καθώς έχει μείνει στην ουσία χωρίς συγκοινωνία το κομμάτι Κηφισίας - Στ. Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους. Εκτός κι αν εννοούν "συγκοινωνία" το ένα μιντάκι του 230 που περνάει μια στο εικοσάλεπτο και αν ...
Α8/Β8 : Το Α8 μένει ως έχει καθώς είναι πολύ επιτυχημένο και άκρως απαραίτητο στην Πατησίων. Το Β8 μπορεί να γίνει τοπικό, όπως λέει ο Giannis, όμως εγώ προτείνω συνένωσή με το 605 και να κάνει το εξής δρομολόγιο : Μεταμόρφωση - Φιλαφέλφεια - Στ. Ανω Πατησίων - Περισσός.
Β9 : Το Α9 το "ξεφορτώθηκαν" - η συχνότητα όμως του Β9 δεν είναι καλή. To τμήμα Στ. Κηφισιάς δεν παίζει λόγω οχημάτων 18μετρων.
Γ9 : Στηρίζει την Αχαρνών και δεν μπορεί να κοπεί εύκολα στα Πατήσια. Ας παραμείνει έτσι όπως είναι, αρκεί να αλλάξουν την αρίθμηση (Α9 για Μεταμόρφωση/Κάτω Κηφισιά, Β9 για Κόκκινο Μύλο/Αχαρναί)
Α10/Β10 : Όντως οι διαφοροποιήσεις τους είναι ελάχιστες και πρέπει να ενωθούν σε μία γραμμή. Το ίδιο και τα Α/Β11.
Β12 : Να γίνει Α12 για λόγους τάξης στην αρίθμηση και καλώς έχει όπως έχει.
Α13 : Ό,τι απέμεινε (και σωστά) από τους "κορμούς" Περιστερίου. Αν είχε καλύτερο σημείο αφετηρίας στην Αθήνα, θα στήριζε πολύ καλύτερα τον Κολωνό και το τρόλλεϋ 12. Ή μήπως υπάρχει εθελοντής, που θα κατέβει Ζήνωνος και Μενάνδρου στις 23:00 να πάρει από εκεί το λεωφορείο ;;
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το 051, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.
Α15/Β15 : Καλώς έχουν και δεν αλλάζουμε κάτι.
Α16/Β16/Γ16 : Το πρόβλημα της γραμμής είναι η διάσπασή της μεταξύ των αξόνων Ιεράς Οδού και Λ. Αθηνών. Θεωρώ ότι πρέπει να
ξεκαθαρίσει η πορεία των γραμμών για να μην έχουμε δρομολόγια ανά ... μιάμιση ώρα.
Η λογική λέει ότι, αφού η Ελευσίνα έχει και τα ΚΤΕΛ Μεγάρων (ενώ ο Ασπρόπυργος όχι) που πάνε Express από ΝΕΟΑΚ, η αστική συγκοινωνία Αθήνα- Ελευσίνα πρέπει να περνάει από την Ιερά Οδό και η γραμμή Αθήνα - Ασπρόπυργος από την Λ. Αθηνών.
Άρα προτείνεται : Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ) και Β16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (μέσω Λ. ΑΘΗΝΩΝ), με αναχωρήσεις 1 προς 1 εναλλάξ. Κάνω και τη σχετική επαναρίθμηση για να φύγουν τα "Γ" και να μπεί τάξη.
Για όποιον πρέπει να μετακινηθεί από Λ. Αθηνών προς Ελευσίνα, υπάρχει ο συνδυασμός Α15 + 845 (αλλαγή στα ΤΕΙ) ή Β16 + 845 ή Α16 (αλλαγή μετά το Δαφνί).
Β18/Γ18 : Δεν θα άλλαζα τίποτα, καθώς και οι δύο συνδέσεις χρειάζονται (Ράλλη/Λαμπράκη). Το μόνο που θέλει είναι να αλλάξει το "Γ18" σε "Α18 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ)" για να γίνει σωστή η αρίθμηση.