Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024
(28-11-2024, 04:50 PM)Crabman Έγραψε: Έπεσα πάνω σε δημοσιεύσεις για το 309Β και έπαθα σοκ. Η αχαριστία ορισμένων (αρκετών από ότι φαίνεται, αλλά ελπίζω να είναι η μειοψηφία) από Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη είναι αδιανόητη! Αντί να χαρούν που επιτέλους έχουν αστική συγκοινωνία, διαμαρτύρονται για τα πάντα. Για τα δρομολόγια, για τη συχνότητα, για το ότι δεν πηγαίνει το λεωφορείο απευθείας κέντρο Αθήνας, ότι δεν τους πηγαίνει το λεωφορείο στο αεροδρόμιο, ότι θα έρθει όλη η πλέμπα της Αθήνας να τους καταστρέψει την περιοχή, ότι θα γίνουν «Λούτσα», ότι αφού δεν είναι διαδημοτική γραμμή δεν πρέπει να την κάνει ο ΟΑΣΑ και ένα σορό μπαρούφες. 
Όπως ξέρεις πολύ καλά, οι Αρβανίτες της Αττικής ρίχνουν κυβέρνηση. Έχουν ιδιότυπη ασυλία ως "γηγενείς". Ως εκ τούτου, αναμενόμενα. Για τον αν θα ήθελε να μπλέξει μαζί τους κάποιος, αμφιβάλλω (μόνο ανίδεοι πανε και εγκαθίστανται)
Την Κυριακή και την Δευτέρα 15-16/12 θα λειτουργήσει η προσωρινή γραμμή "Χ11 Στ.Δάφνης - Στ.Ελληνικό (κυκλική)" από τις 22:40 έως την λήξη της βάρδιας, λόγω διακοπής κυκλοφορίας των συρμών της γραμμής 2 στο ανωτέρο κομμάτι. 4 οχήματα ΑΜ ΜΠΡ με 2ωρες βάρδιες. Αν τις βολέψουν αλλιώς, θα είναι θαύμα!
Δεν είμαι σίγουρος αν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αλλά τα 136/137 πλέον κάνουν αναστροφή στο δρομάκι ανάμεσα στην Συγγρου και στην Καλλιρόης στον σταθμό μετεπιβίβασης λεωφορείων του Στ. Συγγρού-Φιξ, σε απόσταση ελάχιστων μέτρων από την αφετηρία του Β2 και του 910.

Αντιθέτως, τα 106/126 συνεχίζουν να πηγαίνουν μέχρι την Πετμεζα. Πλέον είναι τα μόνα που χρησιμοποιούν την στάση «ΦΙΞ» στην κάθοδο της Καλλιρόης.
(14-12-2024, 04:09 PM)Costpap Έγραψε: Δεν είμαι σίγουρος αν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αλλά τα 136/137 πλέον κάνουν αναστροφή στο δρομάκι ανάμεσα στην Συγγρου και στην Καλλιρόης στον σταθμό μετεπιβίβασης λεωφορείων του Στ. Συγγρού-Φιξ, σε απόσταση ελάχιστων μέτρων από την αφετηρία του Β2 και του 910.

Αντιθέτως, τα 106/126 συνεχίζουν να πηγαίνουν μέχρι την Πετμεζα. Πλέον είναι τα μόνα που χρησιμοποιούν την στάση «ΦΙΞ» στην κάθοδο της Καλλιρόης.
Πήρα Πέμπτη βράδυ το 137 τελευταίο δρομολόγιο από αφετηρία μέχρι Φιξ μόνος μου σε όλη τη διαδρομή, φτάνουμε Φιξ με αφήνει αφετηρία Β2 και νόμιζα ότι ήθελε να φύγει κενός
(14-12-2024, 04:09 PM)Costpap Έγραψε: Δεν είμαι σίγουρος αν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αλλά τα 136/137 πλέον κάνουν αναστροφή στο δρομάκι ανάμεσα στην Συγγρου και στην Καλλιρόης στον σταθμό μετεπιβίβασης λεωφορείων του Στ. Συγγρού-Φιξ, σε απόσταση ελάχιστων μέτρων από την αφετηρία του Β2 και του 910.

Αντιθέτως, τα 106/126 συνεχίζουν να πηγαίνουν μέχρι την Πετμεζα. Πλέον είναι τα μόνα που χρησιμοποιούν την στάση «ΦΙΞ» στην κάθοδο της Καλλιρόης.
Πρέπει να πηγαίνουν όλα (106 , 126 , 136 , 137 αλλά και το Β2) από Πετμεζά μετά Βούρβαχη και αριστερά Συγγρού όλο ευθεία να εξυπηρετούν τη κεντρική στάση της καθόδου. Το έχουμε πει πολλές φορές αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται
(14-12-2024, 04:31 PM)Leon377 Έγραψε: Πήρα Πέμπτη βράδυ το 137 τελευταίο δρομολόγιο από αφετηρία μέχρι Φιξ μόνος μου σε όλη τη διαδρομή, φτάνουμε Φιξ με αφήνει αφετηρία Β2 και νόμιζα ότι ήθελε να φύγει κενός

Φαίνεται ο κόσμος δεν το έχει μάθει ακόμα, και είναι λογικό από την στιγμή που δεν έχει βγει καμία ανακοίνωση. Εγώ την Παρασκευή το μεσημέρι που ήμουν στην περιοχή κοιτούσα στην τηλεματική την στάση στην κάθοδο της Καλλιρόης, έβλεπα μόνο τα 106/126 και τελικά κατέληξα στο τραμ για να κάνω την διαδρομή μου. Έμεινα έκπληκτος όταν ήρθε δίπλα μας όχημα του 136 με μόλις 2 άτομα μέσα, το οποίο θα με βόλευε περισσότερο από το τραμ. Μετά από αυτό μπήκα στο χάρτη στην τηλεματική και ανακάλυψα την νέα σταση δίπλα στην αφετηρία 910/Β2.

(14-12-2024, 04:37 PM)kostas720 Έγραψε: Πρέπει να πηγαίνουν όλα (106 , 126 , 136 , 137 αλλά και το Β2) από Πετμεζά μετά Βούρβαχη και αριστερά Συγγρού όλο ευθεία να εξυπηρετούν τη κεντρική στάση της καθόδου. Το έχουμε πει πολλές φορές αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται

Για το Β2 δεν μπορεί να υλοποιηθεί εκτός αν γίνει κυκλικό στο Φιξ και μεταφερθεί η αφετηρία κάπου αλλού. Ιδανικά θα έπρεπε να πηγαίνει τουλάχιστον μέχρι Πλ. Γλυφάδας, αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα ήταν εφικτό να παραμείνει κυκλική μία τέτοια γραμμή, και ιδιαίτερα με αναστροφή στο Φιξ. Μόνο στα 106/126/136/137 μπορεί να γίνει αυτό που λες. Προσωπικά, φαντάζομαι ότι η αλλαγή αυτή στα 136/137 έχει γίνει πειραματικά και αν είναι επιτυχημένη θα εφαρμοστεί και στα 106/126. Ωστόσο, με τόσα που έχουν δει τα μάτια μας όλα αυτά τα χρόνια, δεν αποκλείω απλά να ξέχασαν να τις τροποποιήσουν και αυτές.
(15-12-2024, 02:15 AM)Costpap Έγραψε: Φαίνεται ο κόσμος δεν το έχει μάθει ακόμα, και είναι λογικό από την στιγμή που δεν έχει βγει καμία ανακοίνωση. Εγώ την Παρασκευή το μεσημέρι που ήμουν στην περιοχή κοιτούσα στην τηλεματική την στάση στην κάθοδο της Καλλιρόης, έβλεπα μόνο τα 106/126 και τελικά κατέληξα στο τραμ για να κάνω την διαδρομή μου. Έμεινα έκπληκτος όταν ήρθε δίπλα μας όχημα του 136 με μόλις 2 άτομα μέσα, το οποίο θα με βόλευε περισσότερο από το τραμ. Μετά από αυτό μπήκα στο χάρτη στην τηλεματική και ανακάλυψα την νέα σταση δίπλα στην αφετηρία 910/Β2.


Για το Β2 δεν μπορεί να υλοποιηθεί εκτός αν γίνει κυκλικό στο Φιξ και μεταφερθεί η αφετηρία κάπου αλλού. Ιδανικά θα έπρεπε να πηγαίνει τουλάχιστον μέχρι Πλ. Γλυφάδας, αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα ήταν εφικτό να παραμείνει κυκλική μία τέτοια γραμμή, και ιδιαίτερα με αναστροφή στο Φιξ. Μόνο στα 106/126/136/137 μπορεί να γίνει αυτό που λες. Προσωπικά, φαντάζομαι ότι η αλλαγή αυτή στα 136/137 έχει γίνει πειραματικά και αν είναι επιτυχημένη θα εφαρμοστεί και στα 106/126. Ωστόσο, με τόσα που έχουν δει τα μάτια μας όλα αυτά τα χρόνια, δεν αποκλείω απλά να ξέχασαν να τις τροποποιήσουν και αυτές.
Εν τω μεταξύ το Β2 τη μισή ώρα τρώει χρόνο στο παλιό αεροδρόμιο στη κίνηση πηγαίνοντας άδειο ενώ με 8 λεπτά (4+4) παραπάνω θα πήγαινε Γλυφάδα και θα γέμιζε και θα ήταν όλοι χαρούμενοι
Το 112 γύρισε κάπου αυτές τις μέρες στην κανονική του αφετηρία μετά από 8 μήνες
(28-11-2024, 04:50 PM)Crabman Έγραψε: Έπεσα πάνω σε δημοσιεύσεις για το 309Β και έπαθα σοκ. Η αχαριστία ορισμένων (αρκετών από ότι φαίνεται, αλλά ελπίζω να είναι η μειοψηφία) από Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη είναι αδιανόητη! Αντί να χαρούν που επιτέλους έχουν αστική συγκοινωνία, διαμαρτύρονται για τα πάντα. Για τα δρομολόγια, για τη συχνότητα, για το ότι δεν πηγαίνει το λεωφορείο απευθείας κέντρο Αθήνας, ότι δεν τους πηγαίνει το λεωφορείο στο αεροδρόμιο, ότι θα έρθει όλη η πλέμπα της Αθήνας να τους καταστρέψει την περιοχή, ότι θα γίνουν «Λούτσα», ότι αφού δεν είναι διαδημοτική γραμμή δεν πρέπει να την κάνει ο ΟΑΣΑ και ένα σορό μπαρούφες. Για την εξυπηρέτηση του Μαρκόπουλου λοιπόν προτείνω 24ωρη γραμμή με ονομασία «MARKOPOULO PARADISE» και διαδρομή ΕΡΥΘΡΕΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΠΕΡΑΜΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ - ΟΜΟΝΟΙΑ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΦΡΑΓΜΑ-ΚΑΛΕΝΤΖΙ - ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ - ΡΑΦΗΝΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ και θεαματικό φωταγωγημένο τέρμα ΠΑΝΩ στην κεντρική πλατεία του Μαρκοπούλου. 10λεπτη συχνότητα, δωρεάν φυσικά για τους κατοίκους του δήμου Μαρκοπούλου-Μεσογαίας, ενώ κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ θα παραλείπεται το Μοναστηράκι για να μην καθυστερεί το δρομολόγο...

καλησπέρα αδερφέ, ειμαι ντοπιος και δεν υπαρχει λογικος ανθρωπος που να μην εχει χαρει σχετικα με την γραμμη εαν και θα επρεπε να υπαρχει απο τοτε που ανοιξε ο ΣΣ Κορωπιου αλλα καλιο αργα παρα ποτε

αυτοι που αναφερεις εσυ ειναι οι ιδιοι που γεμιζουν σκουπιδια το Πορτο Ραφτη καθε καλοκαιρι και μετα κλαιγονται για αυτα στο ιντερνετ, περιτο να σου πω οτι καθοτι εχω κανει 2 φορες απογραφεας πολλοι απο αυτους ειναι ουσιαστικα μονιμοι κατοικοι της περιοχης αλλα για δικους τους εκλογικους λογους δεν μεταφερουν τα δικαιωματα τους εδω ωστε ο δημος να λαβει τα αντοιστιχα κονδυλια (ευτυχως ο κ. Αιδινιωτης σαν αντιδημαρχος καθαριοτητας εχει κανει αψογη δουλεια να πω).

Στα γενικα, με αυτους δε βρισκεις ακρη, οι νορμαλ ντοπιοι παντως το περιμεναμε δεκαετιες το αστικο και επιτελους ηρθε, το μονο που λεπει τωρα ειναι να βαλουν ενα εκδοτηριο εισητηριων στην πλατεια γιατι δεν ξερω κατα ποσο οσοι μπαινουν χτυπανε εισητηριο και ειναι κριμα η γραμμη να μπει στο κοκκινο ακομα δεν ξεκινησε (και επεικειται και επεκταση στο Πορτο Ραφτη απο το Μαιο του 2025 και μετα συμφωνα με τον Υπουργο)..


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2025 N1Ellinikou 0 130 , 05:32 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.697 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 55.406 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 57.081 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 101.887 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 95.485 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 78.206 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 176.802 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 129.186 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.857 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)