Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
(05-07-2013, 06:53 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τολμηρές αλλαγές έκαναν π.χ. συγχώνευση 155/216, κόψιμο 202 αλλά όχι τις σωστές. Tongue

Το πρώτο είναι πατάτα, αλλά ας μην το αναλύσουμε περαιτέρω. Είπα και στο mesametaforas.gr τι μπορούσε να γίνει:
- Το Α4 να γίνει τοπικό στο στ. Αλίμου, χωρίς το κομμάτι της Ηλιούπολης.
- Η Ηλιούπολη να περάσει στο παλιό 208, το οποίο να ενοποιηθεί με το 216.
- Το 154 να καταργηθεί.
- Η Κύπρου του 154 θα εξυπηρετείται από το τοπικό Α4.
- Η Γούναρη να πάει στο 128, όπως και το Πανόραμα Βούλας.
- Το 128 να φύγει από Τερψιθέα και να πάει στο Μετρό Ελληνικού.
- Τα 162/163 να κοπούν.
(04-07-2013, 02:54 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Και το νέο 155 βλέπω να κόβεται ή να αραιώνεται πολύ με τον καιρό. Το 216 όταν είχε ξεκινήσει λειτουργούσε και ΣΚ και πήγαινε άδειο. Τώρα θα μαζέψει κόσμο ειδικά και με την συγχώνευση που θα το καταστήσει άχρηστο για μετρό από την Ηλιούπολη?

Το 216 ποτέ δε λειτουργούσε ΣΚ. Εδώ είναι η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ για την ίδρυση της γραμμής: http://web.archive.org/web/2005101803180...290305.htm.
Στο τέλος γράφει:
Σύναψη:Η νέα λεωφορειακή γραμμή θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή με συχνότητα δρομολογίων ανά 15΄ - 20΄ λεπτά περίπου κατά τις ώρες αιχμής.
Συνεπώς, ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει δοκιμαστεί η λειτουργία της σε ΣΚ για να δούμε αν πάει άδειο ή όχι. Και πιστεύω πως αν το νέο 155 το επεκτείνουν μέχρι Πλ. Παραθύρα μέσω Ανδρ. Παπανδρέου, Πρωτόπαππα, Ελ. Βενιζέλου, Αλ. Παναγούλη, και θα ανακούφιζε λίγο το 237 που επιβαρύνεται λόγω της λαϊκής στο Νησάκι και θα είχε και αυξημένη επιβατική κίνηση μέχρι το μεσημέρι.
(09-07-2013, 07:42 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Το 216 ποτέ δε λειτουργούσε ΣΚ. Εδώ είναι η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ για την ίδρυση της γραμμής: http://web.archive.org/web/2005101803180...290305.htm.

Μάλλον δεν ήταν στην αρχή αλλά το θυμάμαι πολύ καλά ότι είχε δουλέψει και ΣΚ. Το 'χα δει ένα Σάββατο με το Ν2 #716 (τότε είχε και το Ελληνικό Ν2 αν δεν κάνω λάθος τα 673-695 και 716-729) και μια Κυριακή με Ν1. Και τις δύο φορές που το 'χα δει ήταν άδειο ή είχε 2-3 άτομα μέσα.

(09-07-2013, 07:42 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Συνεπώς, ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει δοκιμαστεί η λειτουργία της σε ΣΚ για να δούμε αν πάει άδειο ή όχι. Και πιστεύω πως αν το νέο 155 το επεκτείνουν μέχρι Πλ. Παραθύρα μέσω Ανδρ. Παπανδρέου, Πρωτόπαππα, Ελ. Βενιζέλου, Αλ. Παναγούλη, και θα ανακούφιζε λίγο το 237 που επιβαρύνεται λόγω της λαϊκής στο Νησάκι και θα είχε και αυξημένη επιβατική κίνηση μέχρι το μεσημέρι.
Τα Σάββατα τις ώρες της Λαϊκής η ανακοίνωση στην Διαύγεια έλεγε ότι από Αγ. Κωνσταντίνου θα πηγαίνει Μαρίνου Αντύπα-Πλ. Κανάρια-ευθεία Μαρίνου Αντύπα-Ηρώς Κωνσταντόπουλου και συνέχεια η διαδρομή προς Ελληνικό δηλαδή θα φτάνει μέχρι τα Κανάρια και θα γυρνάει πίσω.
(09-07-2013, 11:28 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τα Σάββατα τις ώρες της Λαϊκής η ανακοίνωση στην Διαύγεια έλεγε ότι από Αγ. Κωνσταντίνου θα πηγαίνει Μαρίνου Αντύπα-Πλ. Κανάρια-ευθεία Μαρίνου Αντύπα-Ηρώς Κωνσταντόπουλου και συνέχεια η διαδρομή προς Ελληνικό δηλαδή θα φτάνει μέχρι τα Κανάρια και θα γυρνάει πίσω.

Θα εξυπηρετεί μόνο την Κάτω Ηλιούπολη. Και ουσιαστικά άδειο θα πηγαίνει, αφού δεν πρόκειται κανείς να το πάρει από τα Κανάρια για να τον αφήσει στα Πολυκλαδικά. Ενώ αν περνούσε κοντά από τη λαϊκή, θα είχε τουλάχιστον κάπως ενισχυμένη κίνηση, γιατί θα εξυπηρετούσε και τον κόσμο που πάει να ψωνίσει.
(09-07-2013, 11:39 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Θα εξυπηρετεί μόνο την Κάτω Ηλιούπολη. Και ουσιαστικά άδειο θα πηγαίνει, αφού δεν πρόκειται κανείς να το πάρει από τα Κανάρια για να τον αφήσει στα Πολυκλαδικά. Ενώ αν περνούσε κοντά από τη λαϊκή, θα είχε τουλάχιστον κάπως ενισχυμένη κίνηση, γιατί θα εξυπηρετούσε και τον κόσμο που πάει να ψωνίσει.

Γενικά έτσι όπως το 'καναν δεν θα 'χει κίνηση γιατί από Ηλιούπολη τον πρώτο σταθμό που προσεγγίζει είναι αυτός του Αλίμου, όποτε θα 'ναι κύκλος αν θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει για κέντρο. Ίσως αποκτήσει κίνηση για όσους θέλουν να κινηθούν από Ηλιούπολη πιο νότια.
(09-07-2013, 12:29 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Γενικά έτσι όπως το 'καναν δεν θα 'χει κίνηση γιατί από Ηλιούπολη τον πρώτο σταθμό που προσεγγίζει είναι αυτός του Αλίμου, όποτε θα 'ναι κύκλος αν θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει για κέντρο. Ίσως αποκτήσει κίνηση για όσους θέλουν να κινηθούν από Ηλιούπολη πιο νότια.

Αν κατέβει κάποιος στο Δημοτικό Στάδιο της Ηλιούπολης, ο σταθμός του Μετρό είναι 2 στενά παρακάτω.
Βέβαια θα μπορούσαν να διευκολύνουν τη σύνδεση και με αυτό το σταθμό ως εξής: Από Ηρ. Κωνσταντοπούλου, δεξιά Χαρ. Τρικούπη, συνέχεια Κλεάνθους, στάση στο σταθμό "ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ", συνέχεια Κλεάνθους, αριστερά Σοφ. Βενιζέλου, δεξιά Ηρ. Κωνσταντοπούλου και συνέχεια κανονικά προς Ελληνικό.
(09-07-2013, 12:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Αν κατέβει κάποιος στο Δημοτικό Στάδιο της Ηλιούπολης, ο σταθμός του Μετρό είναι 2 στενά παρακάτω.
Βέβαια θα μπορούσαν να διευκολύνουν τη σύνδεση και με αυτό το σταθμό ως εξής: Από Ηρ. Κωνσταντοπούλου, δεξιά Χαρ. Τρικούπη, συνέχεια Κλεάνθους, στάση στο σταθμό "ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ", συνέχεια Κλεάνθους, αριστερά Σοφ. Βενιζέλου, δεξιά Ηρ. Κωνσταντοπούλου και συνέχεια κανονικά προς Ελληνικό.

Πιστεύω καλύτερα θα ήταν να πήγαινε όπως παλία δηλαδή Ηρως Κωνσταντόπουλου-Σοφ. Βενιζέλου-Πύρρωνος-αριστερά Βουλιαγμένης και έτσι εξυπηρετεί και πάλι τα Πολυκλαδικά.
(09-07-2013, 01:13 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Πιστεύω καλύτερα θα ήταν να πήγαινε όπως παλία δηλαδή Ηρως Κωνσταντόπουλου-Σοφ. Βενιζέλου-Πύρρωνος-αριστερά Βουλιαγμένης και έτσι εξυπηρετεί και πάλι τα Πολυκλαδικά.

Η σκοπιμότητα της τροποποίησης που είχε γίνει το 2011 στο 216 ήταν να εξυπηρετεί και το σχολικό συγκρότημα των Πολυκλαδικών, μιας και έχει μαθητές απ' όλη την Ηλιούπολη, λόγω και του ΕΠΑΛ που βρίσκεται εκεί.
Αν πούμε ότι επανέρχεται η παλιά διαδρομή, οι μαθητές θα πρέπει να κατεβαίνουν στη στάση που είναι απέναντι από τον Κωτσόβολο και να διασχίζουν τη λεωφόρο, άρα τίθεται και θέμα ασφάλειας πλέον.
(09-07-2013, 01:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η σκοπιμότητα της τροποποίησης που είχε γίνει το 2011 στο 216 ήταν να εξυπηρετεί και το σχολικό συγκρότημα των Πολυκλαδικών, μιας και έχει μαθητές απ' όλη την Ηλιούπολη, λόγω και του ΕΠΑΛ που βρίσκεται εκεί.
Αν πούμε ότι επανέρχεται η παλιά διαδρομή, οι μαθητές θα πρέπει να κατεβαίνουν στη στάση που είναι απέναντι από τον Κωτσόβολο και να διασχίζουν τη λεωφόρο, άρα τίθεται και θέμα ασφάλειας πλέον.

Θεωρώ ότι δεν είναι τραγικό να περάσουν τον δρόμο ο οποιός έχει και φανάρια.
(09-07-2013, 02:34 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Θεωρώ ότι δεν είναι τραγικό να περάσουν τον δρόμο ο οποιός έχει και φανάρια.

Τραγικό δεν είναι, αλλά ας θυμηθούμε τι γινόταν στην Κηφισίας μέχρι να τοποθετηθούν οι πεζογέφυρες. Και γι' αυτό και κατασκευάστηκαν.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34