Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
(07-12-2013, 04:18 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Λογικά θα είναι ''προσωρινά'' κυκλικό, όπως και σήμερα.

Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού.. Μια λύση που θα κατέβω αύριο να μελετήσω είναι η δυνατότητα τέρματος μαζί με το 653 στην Πανόρμου, αλλά κι αυτό δύσκολο μου φαίνεται..
(07-12-2013, 04:23 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού.. Μια λύση που θα κατέβω αύριο να μελετήσω είναι η δυνατότητα τέρματος μαζί με το 653 στην Πανόρμου, αλλά κι αυτό δύσκολο μου φαίνεται..

Πως θα γίνεται αυτό;
Μήπως θα ήταν καλύτερα να σταματούσε στο τέρμα του 7;
Επιτέλους τώρα θα μπορούν τα ταξί να παρκάρουν και απο την απέναντι μεριά!
Πάντως η σύνδεση με το μετρό ειναι θετική.
(09-12-2013, 12:26 AM)antonis Έγραψε: [ -> ]Πως θα γίνεται αυτό;
Μήπως θα ήταν καλύτερα να σταματούσε στο τέρμα του 7;
Επιτέλους τώρα θα μπορούν τα ταξί να παρκάρουν και απο την απέναντι μεριά!
Πάντως η σύνδεση με το μετρό ειναι θετική.

Νομίζω πως δε μπορεί εύκολα να στρίψει μετά στη Μεσογείων. Ενώ από τη Ζαχάρωφ, όπως και τα Β5 και 230, στρίβει πιο εύκολα.
Όπως ανέφερα και σε άλλο thread, από σήμερα η αφετηρία της 813 μεταφέρθηκε στη Λ. Αλεξάνδρας, εκεί που βρίσκονταν, μέχρι πριν το καλοκαίρι, η αφετηρία της γραμμής τρόλεϊ 8. Βέβαια το συνεργείο που πήγε για να βάλει τον καινούριο στύλο, δε μπήκε καν στον κόπο να ξηλώσει τον παλιό του τρόλεϊ.

Επίσης, ενόψει Αγ. Μαρίνας (πιθανώς το ΠΣΚ παραδίδεται), έρχεται μικρή τροποποίηση στη διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 892:
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A3%CE%9A8
(09-12-2013, 02:49 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Όπως ανέφερα και σε άλλο thread, από σήμερα η αφετηρία της 813 μεταφέρθηκε στη Λ. Αλεξάνδρας, εκεί που βρίσκονταν, μέχρι πριν το καλοκαίρι, η αφετηρία της γραμμής τρόλεϊ 8. Βέβαια το συνεργείο που πήγε για να βάλει τον καινούριο στύλο, δε μπήκε καν στον κόπο να ξηλώσει τον παλιό του τρόλεϊ.

Γραφειοκρατία και κινήσεις "θεαθήναι" : Η γραμμή "8" δεν καταργήθηκε, αλλά "ανεστάλη" η λειτουργία της μέχρι "νεωτέρας". Το ίδιο και η 7. Προφανώς υπάρχει λόγος, που δεσμεύει τον ΟΑΣΑ να μην προβεί στην τυπική κατάργησή τους κι έτσι αφήνουν την υποδομή ώς έχει (δεν ξήλωσαν την αφετηρία ούτε του 7, ούτε του 8, και τα αυτοκόλλητα τα ξανάβαλαν στις καινούργιες στάσεις).

Βέβαια, το ότι δεν πρόκειται να ξανακυκλοφορήσουν είναι δεδομένο. Όπως και το Γ1 που έχει κοπεί εδώ και τρία χρόνια και τα αυτοκόλλητα παραμένουν εκεί που είναι.

Χ..στηκαν για την παραπληροφόρηση του επιβατικού κοινού. Αρκεί γραφειοκρατικά να καλύπτονται.
(09-12-2013, 04:17 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Γραφειοκρατία και κινήσεις "θεαθήναι" : Η γραμμή "8" δεν καταργήθηκε, αλλά "ανεστάλη" η λειτουργία της μέχρι "νεωτέρας". Το ίδιο και η 7. Προφανώς υπάρχει λόγος, που δεσμεύει τον ΟΑΣΑ να μην προβεί στην τυπική κατάργησή τους κι έτσι αφήνουν την υποδομή ώς έχει (δεν ξήλωσαν την αφετηρία ούτε του 7, ούτε του 8, και τα αυτοκόλλητα τα ξανάβαλαν στις καινούργιες στάσεις).

Βέβαια, το ότι δεν πρόκειται να ξανακυκλοφορήσουν είναι δεδομένο. Όπως και το Γ1 που έχει κοπεί εδώ και τρία χρόνια και τα αυτοκόλλητα παραμένουν εκεί που είναι.

Χ..στηκαν για την παραπληροφόρηση του επιβατικού κοινού. Αρκεί γραφειοκρατικά να καλύπτονται.

Υπάρχουν και άλλες γραμμές που ανεστάλη η λειτουργία τους όπως 134/135, 403, 408 κ.α. αλλά συνήθως αφαιρούνται από τις στάσεις. Όμως, είναι γεγονός ότι υπάρχουν στάσεις όπου αναγράφονται γραμμές που έχουν καταργηθεί π.χ. στην Παραλιακή υπάρχει σχεδόν παντόυ το Γ1 και το 340. Ειδικά το 340 καταργήθηκε κανονικά και συνεχίζουν να παραμένουν τα αυτοκόλλητα στις στάσεις.

Το παράξενο με τα 7/8 είναι που και στις καινούριες στάσεις κολλήθηκαν αυτοκόλλητα.
Και για τη 202, αναστολή λειτουργίας είχαμε, αλλά η απόφαση όριζε απομάκρυνση των στάσεων που καταργούνται, κάτι που δεν έγινε ποτέ.
Μικροαλλαγές και στην γραμμή 830, ενόψει της λειτουργίας του σταθμού Αγ. Μαρίνα. ( http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A46%CE%98 )

Παράλληλα, σύμφωνα με αυτήν την απόφαση του ΟΑΣΑ στη Διαύγεια, δεν θα ιδρυθεί η νέα στάση με ονομασία ''2η ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ'' για τις γραμμές 876, 866 & Χ63. Αναμένεται, λογικά, ορθή επανάληψη των αποφάσεων για τις παραπάνω γραμμές.
Τοποθετήθηκαν στις στάσεις τα αυτοκόλλητα της νέας γραμμής 876 ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΣΤ.ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ.
(11-12-2013, 03:09 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Παράλληλα, σύμφωνα με αυτήν την απόφαση του ΟΑΣΑ στη Διαύγεια, δεν θα ιδρυθεί η νέα στάση με ονομασία ''2η ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ'' για τις γραμμές 876, 866 & Χ63. Αναμένεται, λογικά, ορθή επανάληψη των αποφάσεων για τις παραπάνω γραμμές.

Λεπτομέρεια ασήμαντη, αλλά δε νομίζω πως υπάρχει λόγο για να βγει "ορθή επανάληψη". Υπάρχει απόφαση που "καταργεί" (πριν την ώρα της) την εν λόγω στάση.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34