Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Χωρίς ενίσχυση του Β1 το κόψιμο του 101 δεν θα είναι καλό νομίζω.
Το 202 είχε κάποια στενά μόνο του.
Για το 142 που λες γενικά με συχνότητες ανά 40 λεπτά είναι οτιδήποτε ανόητο ότι διαδρομή και να έχει μιας και δεν θα έχει ποτέ την εμπιστοσύνη του κόσμου άρα θα έχει πάντα πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση.
(04-07-2013, 02:04 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Χωρίς ενίσχυση του Β1 το κόψιμο του 101 δεν θα είναι καλό νομίζω.
Το 202 είχε κάποια στενά μόνο του.
Για το 142 που λες γενικά με συχνότητες ανά 40 λεπτά είναι οτιδήποτε ανόητο ότι διαδρομή και να έχει μιας και δεν θα έχει ποτέ την εμπιστοσύνη του κόσμου άρα θα έχει πάντα πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση.

Το 142 είναι trollιά του ΟΑΣΑ.... Μυρίζει κατάργηση εντός των επόμενων μηνών... Γιατί να περιμένεις 40' για μια διαδρομή που ακόμα και με τα πόδια είναι λιγότερο;
Μπορει καποιος να στειλει το link της διαυγειας;
(04-07-2013, 02:11 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Το 142 είναι trollιά του ΟΑΣΑ.... Μυρίζει κατάργηση εντός των επόμενων μηνών... Γιατί να περιμένεις 40' για μια διαδρομή που ακόμα και με τα πόδια είναι λιγότερο;

Αυτό λέω και γω. Το έφτιαξαν για να το καταργήσουν προφανώς με πρόσχημα ''λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης''.
(04-07-2013, 02:04 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Χωρίς ενίσχυση του Β1 το κόψιμο του 101 δεν θα είναι καλό νομίζω.
Το 202 είχε κάποια στενά μόνο του.
Για το 142 που λες γενικά με συχνότητες ανά 40 λεπτά είναι οτιδήποτε ανόητο ότι διαδρομή και να έχει μιας και δεν θα έχει ποτέ την εμπιστοσύνη του κόσμου άρα θα έχει πάντα πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση.

Μα εννοείται το Β1 να ενισχυθεί και να 'χει τελευταίο από Πειραιά στις 23:40 όπως το 101. Άμα του δίναν τα 3 οχήματα που θα δίνουν στο νέο 101 θα είχε 9 οχήματα με χρόνο διαδρομής 140' έχουμε συχνότητα στη αιχμή σχεδόν ανά 15' που και για την Αλίμου θα 'ταν καλό γιατί τώρα θα μείνει με τα Β1, 140 που δεν σε πάνε μετρό, 101 στην μια κατεύθυνση και ένα κομμάτι μόνο ανά 25' και 142 ανά 40' μόνο μέχρι Λαμίας δηλαδή στην πραγματικότητα η Αλίμου πλέον δεν θα 'χει σχεδόν καμία σύνδεση με το μετρό. Το 202 είχε το κομμάτι της Δάφνης στην μια κατεύθυνση μόνο του για στην άλλη είχε και 218/232. Στον Άγιο Ιωάννη και στο Νέο Κόσμο έχει Τράμ, Μετρό και το 4 και καλύπτεται αλλά μετά στη Βρεσθένης ήταν μόνο του. Ίσως το πήραν με το σκεπτικό ότι επειδή ο σταθμός του Φιξ είναι σχετικά κοντά θα προτιμά κάποιος να περπατήσει και να πάει κατευθείαν εκεί. Πάντως αυτό το κομμάτι θα μπορούσε να καλυφθεί με κόψιμο του 856 με το άνοιγμα του Στ. Αγία Μαρίνα και να γίνει ένα νέο 202 Δάφνη-Υμμητός-Στ. Συγγρού Φιξ.

(04-07-2013, 02:14 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Μπορει καποιος να στειλει το link της διαυγειας;

http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa
Η αφετηρια που λενε 570 m που ειναι;
Για το 142 θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Με 40' στην αιχμή, άχρηστο είναι. Απλά ήθελαν να αφήσουν μια λεωφορειακή γραμμή στην Αλίμου, μιας και το 141 αλλάζει εκ νέου αφετηρία. Θα μπορούσαν κάλλιστα να καταργήσουν το 155, το 216 να έμενε μόνο του, και να ενισχυόταν το 142 με 20' στην αιχμή. Ετσι ναι. Δηλαδή σώνει και καλά πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε λεωφορείο για το Α/Σ Ελληνικού? Δεν μπορούν οι εργαζόμενοι να περπατούν μέχρι τη στάση ''Λαμίας'' ή ''Κόντινεντ''? 5 λεπτά το πολύ με τα πόδια είναι.

Το Β1 λογικά θα ενισχυθει. ΛΟΓΙΚΑ...

Το 202 και πολύ άργησαν να το κόψουν. Άντε να είχε 3-4 άτομα από τη Δάφνη για την Εθνάρχου Μακαρίου. Μετά άδειο έφτανε στο Φιξ.
Για το 142 μην παίρνεται και όρκο ότι θα καταργηθεί άμεσα. Γιατί και το 247 ελάχιστο κόσμο είχε (ότι μάζευε στη Βουλιαγμένης), αλλά επιβίωσε τόσα χρόνια. Και θυμηθείτε τι λέγαμε και για το 070, που μας έγινε μόνιμο (Wink τελικά...
(04-07-2013, 02:46 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Για το 142 θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Με 40' στην αιχμή, άχρηστο είναι. Απλά ήθελαν να αφήσουν μια λεωφορειακή γραμμή στην Αλίμου, μιας και το 141 αλλάζει εκ νέου αφετηρία. Θα μπορούσαν κάλλιστα να καταργήσουν το 155, το 216 να έμενε μόνο του, και να ενισχυόταν το 142 με 20' στην αιχμή. Ετσι ναι. Δηλαδή σώνει και καλά πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε λεωφορείο για το Α/Σ Ελληνικού? Δεν μπορούν οι εργαζόμενοι να περπατούν μέχρι τη στάση ''Λαμίας'' ή ''Κόντινεντ''? 5 λεπτά το πολύ με τα πόδια είναι.

Το Β1 λογικά θα ενισχυθει. ΛΟΓΙΚΑ...

Το 202 και πολύ άργησαν να το κόψουν. Άντε να είχε 3-4 άτομα από τη Δάφνη για την Εθνάρχου Μακαρίου. Μετά άδειο έφτανε στο Φιξ.

Και το νέο 155 βλέπω να κόβεται ή να αραιώνεται πολύ με τον καιρό. Το 216 όταν είχε ξεκινήσει λειτουργούσε και ΣΚ και πήγαινε άδειο. Τώρα θα μαζέψει κόσμο ειδικά και με την συγχώνευση που θα το καταστήσει άχρηστο για μετρό από την Ηλιούπολη?

Για το Β1 δεν λέει πουθενά για ενίσχυση.

Για το 202 το είπα περισσότερο γιατί αφήσαν άλλα που μπορούσαν να γίνουν π.χ. τοπικοποιήση Α4 στο Στ. Ηλιούπολης και 154 στο Στ. Αλίμου ή κόψιμο του με ενίσχυση 128 ανά 15' στην αιχμή ανάληψη του τμήματος του 162 στο Πανόραμα της Βούλας και να πηγαίνει Στ. Ελληνικού αντί για Τερψιθέα. Έτσι μπορούσαν να κοπούν και τα 162/163.
Αναλυτικά, ότι αλλάζει, για να καταλαβαίνουν όλοι:

ΙΔΡΥΣΕΙΣ ΓΡΑΜΜΩΝ
Ιδρύεται η γραμμή 142 (ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ), που θα ακολουθεί τη διαδρομή: Στ. Αργυρούπολης > Αλεξιουπόλεως > Πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου > Αλεξιουπόλεως > Τιτάνων > Λαμίας > Λ. Αλίμου > Λ. Ποσειδώνος > Γρ. Αυξεντίου > Θουκυδίδου > Λ. Καλαμακίου > Λ. Ποσειδώνος > Λ. Αλίμου > Λαμίας > Τιτάνων > Αλεξιουπόλεως > Θουκυδίδου > Τήνου > Λ. Βουλιαγμένης > Στ. Αργυρούπολης.

ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΓΡΑΜΜΩΝ
Καταργούνται οι γραμμές:
  • 202 (ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ)
  • 210 (ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
  • 216 (ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
  • 247 (ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΕΣΩ Λ. ΑΛΙΜΟΥ)

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΡΑΜΜΩΝ
101 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΛΙΜΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ): Τοπικοποιείται με κυκλική διαδρομή ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΛΙΜΟΣ.
109 (ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ): Από κυκλική γίνεται γραμμή με αφετηρία/τέρμα. Αφετηρία: η υπάρχουσα. Τέρμα: Στ. Αγ. Δημήτριος.
124 (ΓΛΥΦΑΔΑ - ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ - ΑΓ. ΤΡΥΦΩΝΑΣ): Μεταφέρεται το τέρμα της στο στ. Ελληνικού.
141 (ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ): Δε θα εξυπηρετεί Ποσειδώνος, Αλίμου και Α/Σ Ελληνικού και μεταφέρεται η αφετηρία της στο στ. Δάφνης.
155 (ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΕΣΩ Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ): Αναλαμβάνει και το κομμάτι του 216 στην Ηλιούπολη.
171 (ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΒΑΡΚΙΖΑ ΜΕΣΩ Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ): Μεταφέρεται η αφετηρία της στο στ. Ελληνικού.
Β3 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ / ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ): Τροποποιείται ώστε στην κατεύθυνση προς Ακαδημία να πραγματοποιεί στάση έναντι της Πλ. Γλυφάδας (Ποσειδώνος, ρεύμα προς Βούλα).
Ε22 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ): Μεταφέρεται η αφετηρία της στο στ. Ελληνικού.
Χ97 (ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΑΕΡΟΛ. ΑΘΗΝΩΝ): Μεταφέρεται η αφετηρία της στο στ. Ελληνικού.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34