Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
(28-11-2013, 09:18 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Ετοιμαστείτε για ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ γιατί όπως κάθε φορά, ο ΟΑΣΑ σέβεται τον εαυτό του και ένανε λάθη στα pdf ROFL . Συγκεκριμένα στις αποφάσεις για τα 876, Χ63 και 866 αναφέρουν πως από τις στάσεις 2η Αγ. Μαρίνας και Αφετηρία 830 περνάει και το 837, κάτι που ΔΕΝ ισχύει Big Grin

Και όμως σωστά τα λέει. Η διαδρομή του 837 θα είναι: Ιερά Οδός, δεξιά Αγίας Μαρίνας, δεξιά Αγίας Βαρβάρας, δεξιά Βύρωνος, αριστερά 28ης Οκτωβρίου, αριστερά Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου. Δηλαδή δεν θα ξαναβγαίνει Ιερά Οδό.

(28-11-2013, 11:38 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Δύσκολο πάντως να κόψουν εντελώς την οδική σύνδεση της Αθήνας με την Ελευσίνα και τον Ασπρόπυργο, λόγω των τοπικών από τα οποία τροφοδοτούνται. (τα 'χουμε ξαναπεί 100 φορές...) Μην κοιτάτε που με το Α10/Β10 τη "γλυτώσανε" και το πήγανε Σταθ.Λαρίσης που στο κάτω κάτω της γραφής Δήμος Αθηναίων είναι! Για φανταστείτε να λέγανε πχ θα το πάμε Νερατζιώτισσα!! Χαμός θα γινότανε! Ενώ τώρα είναι 2-3 λεπτά με το μετρό από το κέντρο. (άσε που έτσι κι αλλιώς κι απ'την Πλατ.Βάθη ήθελε μετεπιβίβαση για κέντρο) Ενώ αν ο επιβάτης από το τοπικό της Ελευσίνας πάρει το λεωφορείο για Αγ.Μαρίνα κι απο 'κει κανα 12λεπτο για Σύνταγμα συν το ανέβα-κατέβα συν τη μετπιβίβαση αν θέλει να πάει Ομόνοια ή Πανεπιστήμιο, νομίζω θα 'ναι τεράστια ταλαιπωρία! Αν τερμάτιζε το Α16 πχ Κεραμεικό ή Θησείο (ξέρω ξέρω δεν έχει χώρο, σαν παράδειγμα το έφερα) πιθανώς να ήταν και πιο εξυπηρετικό από σήμερα που πάει Κουμουνδούρου. Εκτός κι αν βρουν τρόπο (και κυρίως ΧΩΡΟ) να φέρουν όλα τα τοπικά Ελευσίνας-Ασπρόπυργου στην Αγ.Μαρίνα.

Συμφωνώ απόλυτα. Τα Α10/Β10 πήγαν Σταθμό Λαρίσης για να γλιτώσουν από τους ναρκομανείς της Πλ. Βάθης. Το Α16 πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κοπεί γιατί έχει να τροφοδοτεί όλα τα τοπικά Ελευσίνας και πλέον και τα 837/866/Χ63. Το ίδιο ισχυεί και για το Γ16 που έχει τα τοπικά Ασπροπύργου.

(28-11-2013, 10:51 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Το πιστεύω κι εγώ. Όμως, ας το έκαναν εξαρχής. Γιατί τα Α16/876 και Γ16/866 θα θυμίζουν λίγο καταστάσεις... 103/141, 108/109, 111/112!

Εν τω μεταξύ, η απόφαση της Χ63 αναφέρει πως κάποια δρομολόγια θα έχουν αφετηρία στη Μάνδρα και όχι στον Οικισμό Τιτάν. Μήπως ετοιμάζονται να το περιορίσουν ως εκεί? Μακάρι να γίνει πάντως!

Ακριβώς και το κακό είναι ότι έτσι αποσυντονίζονται πλήρως. Καλύτερα να ήταν μόνα τους τα Α16/Γ16 αλλό από Ιερά Οδό και τα δύο ώστε να υπάρχει γρήγορη σύνδεση με το μετρό αλλά και σύνδεση με το κέντρο.
Και να ήταν μαζί τα Α16 και Γ16 στην Ιερά οδό δεν θα ήταν συντονισμένα μεταξύ τους όπως δεν ήταν μέχρι τώρα τα Β16 και Γ16
(29-11-2013, 12:20 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Και να ήταν μαζί τα Α16 και Γ16 στην Ιερά οδό δεν θα ήταν συντονισμένα μεταξύ τους όπως δεν ήταν μέχρι τώρα τα Β16 και Γ16

Από Κουμουνδούρου φεύγουν συντονισμένα σήμερα τα Α16/Β16/Γ16 και βγάζουν συχνότητα στην αιχμή γύρω στα 9'-10'. Στον γυρισμό ο μόνος τρόπος για να συντονιστούν είναι να υπάρξει ενδιάμεσο σημείο συντονισμού στην Αγία Μαρίνα.
(29-11-2013, 12:08 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Και όμως σωστά τα λέει. Η διαδρομή του 837 θα είναι: Ιερά Οδός, δεξιά Αγίας Μαρίνας, δεξιά Αγίας Βαρβάρας, δεξιά Βύρωνος, αριστερά 28ης Οκτωβρίου, αριστερά Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου. Δηλαδή δεν θα ξαναβγαίνει Ιερά Οδό.
Η απόφαση του 837 είναι απολύτως σωστή. Περιγράφει την παραπάνω διαδρομή με τις σωστές στάσεις.
Σε αυτό που διαφωνώ είναι στις αποφάσεις Χ63, 876 και 866 (πχ http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A12%CE%91 σελ.7) το 837 αναφέρεται στη στάση "Αφετηρία 830" που είναι στην οδό Νέστου και στη στάση 2η Αγ. Μαρίνας στην οδό Αγ. Μαρίνας, απέναντι από τον σταθμό. Στις 2 παραπάνω στάσεις δεν διέρχεται το 837, σύμφωνα με την παραπάνω διαδρομή. Αυτό που λένε οι άλλες 3 αποφάσεις και σημείωσα πως είναι λάθος είναι ότι το 837 ξαναβγαίνει στην Ιερά Οδό όπως οι παραπάνω γραμμές.
Και οι αλλαγές, ενόψει "Αγ. Μαρίνας", συνεχίζονται:
- 803: Τροποποίηση της διαδρομής (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%9E2%CE%A1).
- 811: Τροποποίηση της διαδρομής και μετονομασία σε "ΧΑΪΔΑΡΙ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%9A%CE%A9).
(29-11-2013, 05:09 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Η απόφαση του 837 είναι απολύτως σωστή. Περιγράφει την παραπάνω διαδρομή με τις σωστές στάσεις.
Σε αυτό που διαφωνώ είναι στις αποφάσεις Χ63, 876 και 866 (πχ http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A12%CE%91 σελ.7) το 837 αναφέρεται στη στάση "Αφετηρία 830" που είναι στην οδό Νέστου και στη στάση 2η Αγ. Μαρίνας στην οδό Αγ. Μαρίνας, απέναντι από τον σταθμό. Στις 2 παραπάνω στάσεις δεν διέρχεται το 837, σύμφωνα με την παραπάνω διαδρομή. Αυτό που λένε οι άλλες 3 αποφάσεις και σημείωσα πως είναι λάθος είναι ότι το 837 ξαναβγαίνει στην Ιερά Οδό όπως οι παραπάνω γραμμές.

Όντως έχεις δίκιο τώρα το πρόσεξα. Έχεις δίκιο.
Μεταφέρεται η αφετηρία της 813 στη θέση της αφετηρίας της κατηργημένης 8 (επί της Λ. Αλεξάνδρας), με ανάλογη τροποποίηση της διαδρομής.

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-9%CE%958
(05-12-2013, 12:15 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μεταφέρεται η αφετηρία της 813 στη θέση της αφετηρίας της κατηργημένης 8 (επί της Λ. Αλεξάνδρας), με ανάλογη τροποποίηση της διαδρομής.

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-9%CE%958

Άντε, επιτέλους! Να τελειώνει αυτό το ανεκδιήγητο μπάχαλο που δημιουργείται μπροστά από το Εφετείο. Και για να μην παρεξηγούμαι: Το μπάχαλο δεν το δημιούργησε το 813 που ΝΟΜΙΜΑ έχει την αφετηρία του στη Λουκάρεως, αλλά η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ της Τροχαίας, που έχει ΜΟΝΙΜΟ προσωπικό έξω από τα Δικαστήρια και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ να διώξει τους ταρίφες που κάνουν ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΙΑΤΣΑ και καταλαμβάνουν τη λωρίδα ανόδου προς Γκύζη.

Το θέμα, εν τέλει, λύνεται με την υποχώρηση του πιό αδύναμου κρίκου (του λεωφορείου). Ποιός άραγε να τα βάλει με την κίτρινη φατρία; Το αιτιολογικό της απόφασης του ΟΑΣΑ μιλάει μόνο του : Έχοντας υπ' όψιν το 1) έγγραφο της Τροχαίας, 2) έγγραφο του Εφετείου. Δηλαδή, όλες οι υπηρεσίες βρήκαν ότι φταίει το λεωφορείο και ότι ... δεν φταίει η κατάληψη του οδοστρώματος από δεκάδες άεργα και ρυπαρά ταξί, που περιμένουν ψωμολυσσόντας κάποιον συνάδελφό μου δικηγόρο να τον πάνε δυό βήματα παραπέρα (και που δεν τον βρίσκουν, γιατί κι εμείς σε ποσοστό 80%, πλέον, αδυνατούμε να χρηματοδοτούμε τέτοιες ... πολυτέλειες)

Αθάνατη Ελλάδα.

Υ.Γ. : Παράπλευρη ωφέλεια > Επιτέλους θα επαναποκτήσει αξιοπρεπή σύνδεση το Μετρό Αμπελοκήπων με την κάθοδο προς Ιπποκράτους, που είχε ξεμείνει με το κατακαημένο 230, από τότε που κόπηκαν τα 601/3, Γ5, 419.
δεν το φερνουν μεχρι γουδη??καλυτερα θα ναι!!
Επιτέλους το 813 θα πιάνει τον σταθμό ''Αμπελόκηποι''! Αφού φεύγει λοιπόν απ' τις πρώην φυλακές Αβέρωφ, δεν του αλλαζουν και αυτήν την απαρχαιωμένη ονομασία?
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34