(05-12-2013, 06:20 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Επιτέλους το 813 θα πιάνει τον σταθμό ''Αμπελόκηποι''! Αφού φεύγει λοιπόν απ' τις πρώην φυλακές Αβέρωφ, δεν του αλλαζουν και αυτήν την απαρχαιωμένη ονομασία?
Δε θέλουν έξοδα οι άνθρωποι!
(05-12-2013, 06:24 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Δε θέλουν έξοδα οι άνθρωποι!
813 ΣΤ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΑΙΓΑΛΕΩ (ΠΡΟΥΣΣΗΣ)
Τι ξενέρωτο.
Ενώ το "ΑΒΕΡΩΦ - ΠΡΟΥΣΗΣ", σου δίνει κάτι, ρε παιδί μου!
Πέραν της πλάκας, τώρα, η μετονομασία που προτείνω πιστεύω ότι είναι εφικτή και χρήσιμη στον επιβάτη.
Διαφορετικά, θα έπρεπε και σήμερα ακόμη να διατηρήσουμε την προμετωπίδα του 11 ως
"ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ" και του 3 ως
"ΠΑΤΗΣΙΑ - ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ" ονομασίες ιστορικές, από τις πλέον γνωστές και για όποιον δεν κατοικεί στην Αθήνα.
(05-12-2013, 08:17 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]813 ΣΤ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΑΙΓΑΛΕΩ (ΠΡΟΥΣΣΗΣ)
Τι ξενέρωτο. Ενώ το "ΑΒΕΡΩΦ - ΠΡΟΥΣΗΣ", σου δίνει κάτι, ρε παιδί μου!
Πέραν της πλάκας, τώρα, η μετονομασία που προτείνω πιστεύω ότι είναι εφικτή και χρήσιμη στον επιβάτη.
Διαφορετικά, θα έπρεπε και σήμερα ακόμη να διατηρήσουμε την προμετωπίδα του 11 ως "ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ" και του 3 ως "ΠΑΤΗΣΙΑ - ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ" ονομασίες ιστορικές, από τις πλέον γνωστές και για όποιον δεν κατοικεί στην Αθήνα.
Μια χαρά είναι η ονομασία. Αλλά χρειάζονται και γύρω στις 60-65 ετικέτες στάσεων για να αλλάξει η ονομασία. Ενώ τώρα, βάζουν απλά 5 ετικέτες και ξεμπέρδεψαν και άσε τους επιβάτες να βρουν μόνοι τους που πάει το λεωφορείο.
(05-12-2013, 03:55 PM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]δεν το φερνουν μεχρι γουδη??καλυτερα θα ναι!!
Με τα Irisbus Diesel ή χωρίς;
(07-12-2013, 02:11 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Με τα Irisbus Diesel ή χωρίς;
χωρις θελει και ρωτημα τα μπουχτισαμε!!
Περα απο την πλακα δεν ειναι και μεγαλη αποσταση απο τον γαλαξια μεχρι το γουδη!!
(07-12-2013, 02:16 AM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]χωρις θελει και ρωτημα τα μπουχτισαμε!! Περα απο την πλακα δεν ειναι και μεγαλη αποσταση απο τον γαλαξια μεχρι το γουδη!!
Πολλά ζητάτε κι εσείς κύριε!
Πάντως, δε θεωρώ ότι έχει και τόσο νόημα να τραβηχτεί το
813 έως το Γουδή. Θα φάει ξεχείλωμα στη συχνότητα, αφού έξτρα όχημα δεν παίζει να μπει. Χώρια που δε μπορούν να καταργηθούν με αυτό τα 622/815, αφού μένει η Παπαδιαμαντοπούλου ακάλυπτη και η Μικράς Ασίας θα εξυπηρετείται μόνο με το 140, το οποίο είναι αρκετά κορεσμένο.
ισως να εχεις δικιο και οταν εχει κινηση η θηβων θα καθυστερει κιολας.
Πάντως και το νέο Τέρμα του 813 (παλιό ΤΕ8) δεν είναι και η καλύτερη θέση.. Η περιοχή εκεί τριγύρω έχει θέμα με τις αφετηρίες που είναι η μία χειρότερη από την άλλη...
(07-12-2013, 04:10 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Πάντως και το νέο Τέρμα του 813 (παλιό ΤΕ8) δεν είναι και η καλύτερη θέση.. Η περιοχή εκεί τριγύρω έχει θέμα με τις αφετηρίες που είναι η μία χειρότερη από την άλλη...
Λογικά θα είναι ''προσωρινά'' κυκλικό, όπως και σήμερα.