Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
(23-05-2013, 12:33 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Γενικά οι αλλαγές δεν βελτιώνουν τίποτα ιδιαίτερα. Για το Γ12 είναι σωστές οι αποφάσεις άλλα θα ήταν ακόμα πιο σωστά να κοπεί στην Αττική. Τα Α11/Β11 χρειάζονται συγχώνευση. Το 12 δεν αντέχει μόνο του στη Λένορμαν. Τα Α8/Β8 άδεια φτάνουν στο κέντρο συνήθως μιας και τον κόσμο τον μαζεύουν τα τρόλεϊ.

Το 12 αν πάρει αρθρωτά και αν ενισχυθεί λίγο πιστεύω ότι αντέχει. Επίσης, το Α8 χρειάζεται γιατί είναι ο μόνος τροφοδότης οδικώς με το κέντρο των 640, 642 κλπ. Με τα άλλα συμφωνώ απόλυτα.
Α, ναι είναι αυτό που λέμε ότι δεν μπορεί μια τοπική να τροφοδοτεί μια άλλη τοπική άρα μάλλον έχεις δίκιο για το Α8. Πάντως το 12 για να πάρει αρθρωτά πρέπει να κοπούν από αλλού (6, 10, 14) άλλα είναι καλή σαν ιδέα.
(23-05-2013, 12:24 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Για το Α7 το καλύτερο πιστεύω είναι να πάει Ιπποκράτους και μετά Ακαδημία. Όχι να κάνει κύκλους στο κέντρο.
Εννοείται πως το καλύτερο θα ήταν να πάει Ακαδημία! Όμως με την αφετηρία του Α5 και τον εξοβελισμό των λεωφορείων απ' τον παράδρομο δεν έχει χώρο! Μόνο αν φύγουν οι στάσεις των διερχομένων χωράει. (και να πάνε που; )
(23-05-2013, 04:11 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Εννοείται πως το καλύτερο θα ήταν να πάει Ακαδημία! Όμως με την αφετηρία του Α5 και τον εξοβελισμό των λεωφορείων απ' τον παράδρομο δεν έχει χώρο! Μόνο αν φύγουν οι στάσεις των διερχομένων χωράει. (και να πάνε που; )

H Aκαδημία είναι όντως ενδεδειγμένη, αλλά ακόμη και τις στάσεις να καταργήσουν, δεν χωράνε τα λεωφορεία. Υπ' όψιν ότι στον Πλάτανο δεν έχει χώρο για τέρμα, άρα όλα τα διαλείμματα γίνονται (αντίθετα με την συνήθη πρακτική) στο κέντρο της Αθήνας. Που σημαίνει ότι μπορεί να μαζευτούν 4 νταλίκες ταυτόχρονα (μια βόλτα στην Κάνιγγος γύρω στις 10-11 το πρωϊ θα σας πείσει).

Βάλτε τώρα μες στο δρόμο 2 νταλίκες του Α5 και 4 νταλίκες του Α7 στη σειρά, να δείτε τί έχει να γίνει. Ούτε οι στάσεις των διερχομένων αλλάζουν εύκολα, διότι έχουν συγκεκριμένη λογική αποσυμφόρησης (η πρώτη είναι ομαδική για Σύνταγμα/Βουλιαγμένης/Συγγρού, η δεύτερη για Ζωγράφου/Γουδί και η τρίτη για Ιλίσια/Καισαριανή/Παγκράτι/Βύρωνα) Το καλύτερο θα ήταν να μπορούν να κάνουν στάση όλες οι γραμμές εκεί που είναι η στάση των τρόλλεϋ. Δεν γίνεται όμως διότι αυτά που έρχονται από Πανεπιστημίου (220/1 235 Β2 Α4) και από Ιπποκράτους (025/6 230 203/4) δεν μπορούν να προσεγγίσουν.
Παρατείνεται και για τον Ιουνιο η λειτουργία της 070. Μάλλον πάει για μόνιμη η λειτουργία της.
(23-05-2013, 11:05 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]H Aκαδημία είναι όντως ενδεδειγμένη, αλλά ακόμη και τις στάσεις να καταργήσουν, δεν χωράνε τα λεωφορεία. Υπ' όψιν ότι στον Πλάτανο δεν έχει χώρο για τέρμα, άρα όλα τα διαλείμματα γίνονται (αντίθετα με την συνήθη πρακτική) στο κέντρο της Αθήνας. Που σημαίνει ότι μπορεί να μαζευτούν 4 νταλίκες ταυτόχρονα (μια βόλτα στην Κάνιγγος γύρω στις 10-11 το πρωϊ θα σας πείσει).

Βάλτε τώρα μες στο δρόμο 2 νταλίκες του Α5 και 4 νταλίκες του Α7 στη σειρά, να δείτε τί έχει να γίνει. Ούτε οι στάσεις των διερχομένων αλλάζουν εύκολα, διότι έχουν συγκεκριμένη λογική αποσυμφόρησης (η πρώτη είναι ομαδική για Σύνταγμα/Βουλιαγμένης/Συγγρού, η δεύτερη για Ζωγράφου/Γουδί και η τρίτη για Ιλίσια/Καισαριανή/Παγκράτι/Βύρωνα) Το καλύτερο θα ήταν να μπορούν να κάνουν στάση όλες οι γραμμές εκεί που είναι η στάση των τρόλλεϋ. Δεν γίνεται όμως διότι αυτά που έρχονται από Πανεπιστημίου (220/1 235 Β2 Α4) και από Ιπποκράτους (025/6 230 203/4) δεν μπορούν να προσεγγίσουν.
Yπάρχει και η εσοχή ανάμεσα σε Ιπποκράτους-Ρήγα Φεραίου όπου είχαν Αφετηρία παλία τα 203/204 και 601/603 που ίσως μπορούσε να πάει εκεί το Α7. Επίσης, Β2 και Α4 καλύτερα να κάναν στάση στη Σίνα ώστε να μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει τους συνδυασμούς Α3/Β3/Α4 και Α2/Β2.
(23-05-2013, 07:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Yπάρχει και η εσοχή ανάμεσα σε Ιπποκράτους-Ρήγα Φεραίου όπου είχαν Αφετηρία παλία τα 203/204 και 601/603 που ίσως μπορούσε να πάει εκεί το Α7. Επίσης, Β2 και Α4 καλύτερα να κάναν στάση στη Σίνα ώστε να μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει τους συνδυασμούς Α3/Β3/Α4 και Α2/Β2.

Και εκείνη η εσοχή έχει χαριστεί στα παρκόμετρα του Δ. Αθηναίων. Το Β2 θα μπορούσε να κάνει τέρμα στη Σίνα, όπου υπάρχει χώρος μπροστά από το Ε22, "σπρώχνοντας" μπροστά τα Ε22 και Α2 και βάζοντας πίσω απ' αυτά είτε στάση Α4/Β2, είτε ακόμα καλύτερα αφετηρία Β2 και στάση Α4. Οι επιβάτες προς παραλία γνωρίζουν ακριβώς την ώρα που θα περνάει το Β2 και δεν θα παίζουν κορώνα - γράμματα για το πού θα περιμένουν, όπως και οι επιβάτες προς Βουλιαγμένης που δεν θα κυνηγάνε το Α4 σε όλο το τετράγωνο...
Διορθωτική απόφαση για τη νέα Ε14 (ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΟΑΚΑ) στη Διαύγεια: http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/ΒΕΝ846ΨΧΕ3-8ΑΓ
Η γραμμή θα λειτουργεί τελικώς από Δευτέρα έως Παρασκευή τις ώρες 06:00-23:00. Συνεπώς, μάλλον η Χ14 τις καθημερινές θα γίνει νυχτερινή και το ΣΚ θα είναι 24ωρης λειτουργίας.

Μετονομάζεται η 642 από "ΣΤ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΠΕΥΚΗ" σε "ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΠΕΥΚΗ", για να αποφεύγεται η σύγχυση του κοινού.
Η απόφαση: http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/ΒΕΝ846ΨΧΕ3-Ω7Η
Η απόφαση για την Ε14 πρέπει να είναι η μόνη που είναι άμεσα εκτελεστέα, ακριβώς γιατί έχει απαγορευτεί η είσοδος του κοινού (άρα και των λεωφορείων) στο χώρο του Υπουργείου Παιδείας, έως το πέρας των Πανελλαδικών εξετασέων.
Οι υπόλοιπες (συγχώνευση Χ40/Χ41 + ίδρυση 740, μεταφορά αφετηριών 060/Α7/Α8/Β8/Γ12) σε εφαρμογή από 1/6.
Εκκρεμεί βέβαια να δούμε αν από 1/6 θα αλλάξει και το ωράριο της Ε14, η οποία μετά την τροποποίησή της προβλέπεται να λειτουργεί τις καθημερινές από 06:00 έως 23:00 (σήμερα σταματάει στις 20:00).
Οι προηγούμενες αλλαγές όπως η μεταφορά της αφετηρίας των Α10 και Β10 έχουν εφαρμοστεί;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34