30-09-2020, 05:55 PM
(30-09-2020, 05:46 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ουσιαστικά επαναφέρεται το 846 όπως ήταν πριν το άνοιγμα των σταθμών του μετρό (ορθώς) και κόβεται το κομμάτι της 28ης Οκτωβρίου. Λύση του στυλ τα μισά τοπικά τα άλλα μισά Πειραιά στην πράξη δεν θα δούλευε καθώς θα ήταν αδύνατος ο συντονισμός στην επιστροφή. Άλλωστε το 846 αποτελεί την πιο ευθεία σύνδεση Νίκαιας με Πειραιά και εφόσον το μετρό δεν έχει φτάσει Πειραιά είναι λάθος να κόβονται από τώρα τα ακτινικά και να υποχρεώνεται ο κόσμος σε μετεπιβίβαση σε λεωφορεία με συχνότητες της πλάκας, που ισχύει και για το 809.Επανέρχεται ως είχε (Γεμελου/Γρεβενών) ή συνεχίζει από 28ης Οκτωβρίου για Στ.Νικαιας και Πειραιά; Γιατί τότε, γιατί να υπάρχει 800, 852 και 846 μαζί;
Για τα υπόλοιπα 827/8, 800 και 900 θέλουν κόψιμο και τα αμάξια τους να ενισχύσουν τα 814, 846, 909.
Εγώ νομίζω πως επειδή δεν νοιάζονται και ιδιαίτερα, θα παραμείνει ως έχει (από 28ης Οκτωβρίου) έως Πειραιά, πράγμα λάθος.
Τέλος, στην πράξη το 846 πήγαινε άδειο και δεν υπάρχει ανάγκη για απευθείας σύνδεση. Όμως μέχρι να φανούν οι ροές του κόσμου, για κάποιους μήνες δοκιμαστικά, η καλύτερη λύση θα ήταν η μεικτή δρομολόγηση με ενδιάμεσο τοπικό. Έπειτα, θα φαινόταν η ανάγκη ή όχι κατάργησης του 846 και διατήρησης του 852 για το Γεμελου/Γρεβενών - Στ.Νικαιας και των 810 και 830 για Πειραιά (μαζί με το υπάρχον 909), τα οποία πρέπει να είναι τρένα.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''