Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020
#15
(12-02-2020, 11:02 AM)Citaro Έγραψε: Με 780 οχήματα ΕΘΕΛ και 120 ΗΛΠΑΠ σε ώρα αιχμής διαθέσιμα, τί να ζητήσει κανείς και πώς;; Κάποτε πριν 10 χρόνια θυμάμαι ότι εδώ μέσα είχαμε προτάσεις "πολυτελείας" (πχ αν θα πρέπει να κατεβαίνουν όλες οι Ηλιούπολες και οι Αγ. Δημήτριοι στην Αθήνα παράλληλα με το μετρό).

Σήμερα φτάσαμε στο σημείο να μην υπάρχουν οδηγοί/οχήματα ούτε για τη βασική συγκοινωνιακή κάλυψη. Ήμουν φανατικός υπέρμαχος των συνενώσεων γραμμών τύπου 608,732, οι οποίες λειτούργησαν καλά και σήκωσαν πολύ μεγάλο βάρος συγκοινωνίας.
Με τα χάλια όμως που έχουμε, τείνω να πειστώ ότι καλύτερα δουλεύουν πλέον τα 214 και τα 732 μόνα τους κι ας θυσιάσαμε την απευθείας διαδρομή Πανεπιστημίου - Λιοσίων.  Τουλάχιστον απέκτησε ξανά συγκοινωνία ο Βύρωνας και τα Σεπόλια.

Με το ίδιο σκεπτικό αρχίζω και βλέπω πολύ σοβαρά το 608. Όταν συνενώθηκε και επί πολλά χρόνια, δούλευε με 25-28 οχήματα και παρείχε πραγματικά καλές υπηρεσίες. Στη συνέχεια, από το πολύ κόψε-κόψε, έμεινε εδώ και ενάμιση χρόνο να δουλεύει στην αιχμή με 19 οχήματα, ενώ το απόγευμα μετά τις 17:00 μένει με 15-16 οχήματα το πολύ.  
Αποτέλεσμα είναι να υπάρχει δρομολόγιο ανα 13-15' επίσημα (δηλ. να δημιουργούνται 20λεπτα λόγω κίνησης) και οι δύο μεγάλοι δήμοι (Γαλάτσι και Ζωγράφου), στους οποίους απευθύνεται η γραμμή, να μην έχουν συγκοινωνία.

Προτιμότερο λοιπόν, με τις παρούσες συνθήκες, να "σπάσει" ξανά η γραμμή και λειτουργούν δύο κλάδοι με αξιοπιστία, παρά να έχω μια γραμμή-μακαρόνι και να βλέπω το ένα όχημα στο Γαλάτσι, τρία μαζεμένα στην Πατησίων, άλλα δυο μαζί στην Ακαδημίας, μεταξύ τους κενά των 20' και πάει λέγοντας.

Τα λεωφορεία που βγαίνουν έξω στην αιχμή δεν είναι και 780, πολλά δεν φαίνονται στην τηλεματική ώρες ώρες. Μέχρι πριν μερικούς μήνες (και στο περσινό χειμερινό) ήταν γύρω στα 900, σίγουρα πλέον όμως είναι λιγότερα αφού έχουμε λιγότερους οδηγούς καθώς και ελλείψεις σε Λιόσια/Ανθούσα και χειροτέρευση της κατάστασης στη Ράλλη. Το απαράδεκτο όμως που συμβαίνει εδώ και πάρα πολύ καιρό είναι η συνεχής "διαρροή" προσωπικού που φεύγει σε δήμους, υπουργεία, ΑΕΙ, ΟΑΣΑ, άλλες ΔΕΚΟ κ.α. Δεν είναι δυνατόν σε μια εταιρεία με τέτοια έλλειψη προσωπικού να φεύγει σωρηδόν κόσμος αντί να κοιτάξουμε πως θα έρθουν από άλλους φορείς του δημοσίου παλιοί οδηγοί της ΕΘΕΛ ή άνθρωποι με επαγγελματικά διπλώματα.

Το σπάσιμο των διακεντρικών είναι δίκοπο μαχαίρι. Από τη μια βοηθάνε στις μετακινήσεις στο κεντρο και δίνουν πρόσβαση σε περισσότερα σημεία απευθείας από τα προάστια από την άλλη χαλάνε οι χρονοαποστάσεις πολύ εύκολα, σε πορείες γίνονται πολύ πιο εύκολα αχταρμας και επειδή έχουν πολλά αμάξια πέφτει περισσότερο ψαλίδι στις βάρδιες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 054. Σαν διακεντρικό το είχαν ξεπατώσει.. Δρομολόγια πραγματικά συνήθως ανά 25’-40’ με κενά (προγραμματισμένα, όχι από βλάβη) και 1 ώρα σε ώρες αιχμής, είχαν κόψει μόνιμα το τελευταίο των 23:00 από Περισσό, ΣΚ πάλι γινόταν χαμός από απούσες κλπ. Τώρα τουλάχιστον τα “νέα” 054 και 211 έχουν πιο σταθερές συχνότητες γύρω στα 20’ και ακόμα και να λείπει βάρδια (πολύ σπάνια) θα είναι η συχνότητα στο 30λεπτο. Το βασικότερο πρόβλημα με την τωρινή κατάσταση θεωρώ είναι η αναστροφή στο Πολυτεχνείο που αναγκάζει τον επιβάτη είτε σε επιπλέον μετεπιβίβαση είτε σε περπάτημα για να προσεγγίσει Ομόνοια/Ακαδημία. Θα έπρεπε να φτάνει έστω Ομόνοια.

Για το 608 που αναφέρθηκε όντως έχει χαλάσει αρκετά η δρομολόγηση αλλά και πάλι έχω αμφιβολίες κάθως είναι καλή διακεντρική και απαξ και σπάσει θα πέσει πολύ βάρος στο 3. Αν έσπαγε όμως πιστεύω θα έπρεπε πάλι να φτάνει Ακαδημία και από τις 2 κατευθύνσεις. Στο κομμάτι του Ζωγράφου ίσως θα είχε νόημα να ξαναγίνει το συγκρότημα με το 235 και να υπάρξει κάποια καλύτερη συχνότητα συνολικά για την περιοχή.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 - από mercedes elbo - 13-02-2020, 02:11 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 31 6.067 24-04-2024, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 18.559 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 45.493 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 48.824 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 83.617 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 68.556 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 156.008 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 117.211 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.543 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 145.341 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)