14-10-2019, 10:07 AM
Λοιπόν, έχουμε και λέμε :
Πρώτη μέρα σήμερα με τις νέες αλλαγές στο δίκτυο. Από παρατήρηση γύρω στις 9 το πρωϊ έχω τα εξής :
214 : στο τμήμα από Ευαγγελισμό μέχρι Ακαδημία τα οχήματα ήταν μισοάδεια, καμια σχέση με το παλιό 732. Τούτο διότι στο 732 γινόταν επιβίβαση σε όλο το κομμάτι από Ρηγίλλης-Σύνταγμα-Ακαδημία από όσους ήθελαν να κατεβούν προς Ομόνοια και κάτω.
Τώρα, θα έχουμε 7 οχήματα τα οποία στο κομμάτι Ακαδημία-Ευαγγελισμός, εκτός από τις ώρες αιχμής, θα κουβαλάνε "αέρα", ενώ οι επιβάτες που ήθελαν να μετακινηθούν προς Ομόνοια-Λιοσίων, θα στοιβάζονται στα ανεπαρκή 3, 608.
Οι συχνότητες (σήμερα) ήταν 9λεπτες με 7 οχήματα στην αιχμή. Λογικά, από τις επόμενες μέρες και μόλις τελειώσει η "διαφήμιση", θα "κόψουν" το 7ο όχημα και θα το αφήσουν με 10-12λεπτα.
Στα δρομολόγια του ΟΑΣΑ φαίνεται βελτιωμένη η Κυριακή (το έχουν προγραμματίσει με 3 οχήματα και 15-20'), αν και φοβάμαι ότι θα μείνει "στα χαρτιά".
211 : το ίδιο με το 214, εδώ όμως είναι η διαφορά ότι και το παλιό 054 ήταν αραιό, οπότε στην ουσία δεν λείπει κάτι. Εκεί που θα υπάρχει πρόβλημα είναι στις ώρες αιχμής, όπου το 054 έκανε "σκούπα" από Ακαδημία προς Πατησίων και μάζευε πολύ κόσμο από το 608 ή το 622 που είχε κατεύθυνση τη Δροσοπούλου.
Συχνότητες : 3 οχήματα με 20λεπτα. Στα ίδια με το 054 (εδώ βλέπω πιό δύσκολο να κόβεται το 3ο όχημα, αν και ο Βοτανικός δεν το 'χει σε τίποτα να αφήσει τη γραμμή το απόγευμα με 2 λεωφορεία, βλέπε 235)
732 : Από την τηλεματική που το βλέπω, του έχουν δώσει ομοίως 7 οχήματα, άρα θα κάνει πάνω-κάτω την ίδια δουλειά με πριν. Εδώ τα πράγματα, ως προς το κομμένο κομμάτι, είναι λίγο διαφορετικά διότι αρκετός κόσμος κατεβαίνει στην Πλ. Αττικής, ενώ η Χαλκοκονδύλη (Πλ. Λαυρίου) είναι πολύ κοντά στην Ομόνοια. Αυτό που θα λείψει και εδώ, είναι η διασύνδεση της Λιοσίων με την Ακαδημίας.
409 : Δύο οχήματα με 20λεπτο. Θεωρώ ότι αρκεί. Διάλυση της Κυριακής, με ωράριο 07:30 - 22:00 αντί για 23:45.
Επίσης, βλέπω να έχουν συμπληρώσει μια βάρδια στο 021 (την μεσημεριανή που κόβανε μόνιμα) και μένει να δούμε πού θα πάνε οι άλλες δύο που γλύτωσαν από το κατηργημένο 100.
Πρώτη μέρα σήμερα με τις νέες αλλαγές στο δίκτυο. Από παρατήρηση γύρω στις 9 το πρωϊ έχω τα εξής :
214 : στο τμήμα από Ευαγγελισμό μέχρι Ακαδημία τα οχήματα ήταν μισοάδεια, καμια σχέση με το παλιό 732. Τούτο διότι στο 732 γινόταν επιβίβαση σε όλο το κομμάτι από Ρηγίλλης-Σύνταγμα-Ακαδημία από όσους ήθελαν να κατεβούν προς Ομόνοια και κάτω.
Τώρα, θα έχουμε 7 οχήματα τα οποία στο κομμάτι Ακαδημία-Ευαγγελισμός, εκτός από τις ώρες αιχμής, θα κουβαλάνε "αέρα", ενώ οι επιβάτες που ήθελαν να μετακινηθούν προς Ομόνοια-Λιοσίων, θα στοιβάζονται στα ανεπαρκή 3, 608.
Οι συχνότητες (σήμερα) ήταν 9λεπτες με 7 οχήματα στην αιχμή. Λογικά, από τις επόμενες μέρες και μόλις τελειώσει η "διαφήμιση", θα "κόψουν" το 7ο όχημα και θα το αφήσουν με 10-12λεπτα.
Στα δρομολόγια του ΟΑΣΑ φαίνεται βελτιωμένη η Κυριακή (το έχουν προγραμματίσει με 3 οχήματα και 15-20'), αν και φοβάμαι ότι θα μείνει "στα χαρτιά".
211 : το ίδιο με το 214, εδώ όμως είναι η διαφορά ότι και το παλιό 054 ήταν αραιό, οπότε στην ουσία δεν λείπει κάτι. Εκεί που θα υπάρχει πρόβλημα είναι στις ώρες αιχμής, όπου το 054 έκανε "σκούπα" από Ακαδημία προς Πατησίων και μάζευε πολύ κόσμο από το 608 ή το 622 που είχε κατεύθυνση τη Δροσοπούλου.
Συχνότητες : 3 οχήματα με 20λεπτα. Στα ίδια με το 054 (εδώ βλέπω πιό δύσκολο να κόβεται το 3ο όχημα, αν και ο Βοτανικός δεν το 'χει σε τίποτα να αφήσει τη γραμμή το απόγευμα με 2 λεωφορεία, βλέπε 235)
732 : Από την τηλεματική που το βλέπω, του έχουν δώσει ομοίως 7 οχήματα, άρα θα κάνει πάνω-κάτω την ίδια δουλειά με πριν. Εδώ τα πράγματα, ως προς το κομμένο κομμάτι, είναι λίγο διαφορετικά διότι αρκετός κόσμος κατεβαίνει στην Πλ. Αττικής, ενώ η Χαλκοκονδύλη (Πλ. Λαυρίου) είναι πολύ κοντά στην Ομόνοια. Αυτό που θα λείψει και εδώ, είναι η διασύνδεση της Λιοσίων με την Ακαδημίας.
409 : Δύο οχήματα με 20λεπτο. Θεωρώ ότι αρκεί. Διάλυση της Κυριακής, με ωράριο 07:30 - 22:00 αντί για 23:45.
Επίσης, βλέπω να έχουν συμπληρώσει μια βάρδια στο 021 (την μεσημεριανή που κόβανε μόνιμα) και μένει να δούμε πού θα πάνε οι άλλες δύο που γλύτωσαν από το κατηργημένο 100.