Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019
#41
(08-10-2019, 05:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Νομίζω πως οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι οι μόνες λάθος παρεμβάσεις είναι το 732 και το 054, καθώς και ο κύκλος του Β2 που θα έπρεπε να είναι Πετμεζα, αριστερά Καλλιρρόης, αριστερά Βουρβαχη, αριστερά Λ.Συγγρού.

Το άσχημο με το 054 είναι πως θα μείνει με 3 λεωφορεία τις Καθημερινές (άλλα 3 θα μείνουν για το 211 λογικά στην καλύτερη!), άρα το μισάωρο για αρχή το βλέπω δεδομένο. Ίσως θα ήταν καλύτερο να πήγαινε από Κυθνου στον Στ.Κατω Πατησίων και να γίνει γκρουπ με το 605, αφού αποφασίστηκε ο διαχωρισμός.. Στα υπόλοιπα:

Η ενοποίηση των 322-323 έγινε ακριβώς όπως είχαμε συζητήσει εδώ πρόσφατα και έπρεπε να είχε γίνει καιρό τώρα.

Σε ο,τι αφορά τις γραμμές Άνω Λιοσίων και Μενιδίου, πρέπει να γίνει ριζική αναδιάρθρωση των γραμμών. Το 711 σίγουρα δεν είχε δουλειά στην Αττική και ούτε στα Πατήσια, ιδανικά μπορούσε με Αφετηρία την Ζωφρια να αναλάβει εξυπηρέτηση και του κέντρου των Ανω Λιοσίων λειτουργώντας διακεντρικά και σε γκρουπ με τα 537 και 734 με 3 λεωφορεία σύνολο (μαζί με τα σχολικά που είχε ζητήσει ο Δήμος Φυλής). Αλλά αυτό θα το συζητήσουμε αλλού..

Η επέκταση του Β12 είναι περιττή, ωστόσο δεν επιβαρύνει τον χρόνο διαδρομής για παραπάνω από 3-5 λεπτά. Ωστόσο, μια διέλευση της Φυλής (723) από τον οικισμό Πανόραμα θα ήταν αρκετή, χωρίς την ανάγκη να τραβήξουν το Β12 από το Αμαξοστάσιο.

Το 720 η απόφαση δεν το αναφέρει πάντως σαν κυκλικό στα Πατήσια, απ' ότι είδα.

Η ιδέα του 409/413 ήταν του Δήμου Παπάγου (τότε, προ Καλλικράτη), καθώς ο ΟΑΣΑ είχε εξ' αρχής την τοπική έκδοση του 408 μόνο για Άμυνα. Ευτυχώς, η λογική ξαναγυρνα, διότι αν ήθελε κάποιος από την Άμυνα να πάει Παπάγου, έπρεπε να ψάχνει τι είχε φύγει από Παπάγου για να ξέρει που θα πάει να το περιμένει. Οι περισσότεροι πήγαιναν στην παραδοσιακή στάση του 409 και εκεί άρχιζε το μαρτύριο της υπομονής..

Για τα 100, 155, 165 συμφωνώ απόλυτα, δεν μπορώ όμως να μην στεναχωρηθω για την κατάντια που έφτασε ο ΟΑΣΑ το 404, που πριν ούτε 10 χρόνια είχε πάνω από 80 δρομολόγια ημερησίως έως τις 2345 δρομολόγια και τώρα όλο το Κάτω Χαλάνδρι τίποτα..

Αν και όπως φαίνεται, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα, το γεγονός ότι κάτι 024, Γ12, 856, 622/815, Ε14, 18/9, Α13, Β15, 025, Β1 κτλ υπάρχουν ακόμα, σίγουρα θέτει ερωτηματικά γιατί επέλεξαν να βρουν οχήματα από το 732 και το 054..

Το 054 έτσι όπως έχει καταντήσει δεν ξέρω αν είναι τόσο λάθος που σπάει. Πλέον όταν δουλεύει μόνιμα με αρκετά 30-35λεπτα σε αιχμή (υπάρχουν περιπτώσεις που Καθημερινές βαράει και κενά της μιας ώρας και άνω χωρίς να υπάρχει κάποια κυκλοφοριακή ανάσχεση) και τελευταία δεν εκτελείται ούτε το τελευταίο δρομολόγιο από Περισσό (και σήμερα το τελευταίο είναι στις 22:30 αντί για 23:00) σίγουρα έχει χάσει τη σημασία του. Το να πάει Άνω Πατήσια ώστε να είναι σε κοινή στάση με το 605 ίσως είχε κάποιο νόημα (μένει όμως ακάλυπτη η Ταϋγέτου), αν είναι να πάει Κ. Πατήσια καλύτερα στη Στουρνάρη να πιάνει "κέντρο".

Για το 720 αναφέρεται ότι θα δρομολόγια θα εκτελούνται κυκλικά από την Αφετηρία.


Το 404 κατά βάση δούλευε παλιά ανά 15'-20' και από αρχεία που υπάρχουν φαίνεται να είχε 53 δρομολόγια όταν ήταν στην Κατεχάκη και 56 επί Άμυνας με τελευταία 23:30 και 23:35 αντίστοιχα. Επί της ουσίας όμως από τότε που άνοιξε το Μετρό στο Χαλάνδρι και αργότερα σε Χολαργό/Νομισματοκοπείο η επιβατική του κίνηση μειώθηκε δραματικά και εδώ και χρόνια πάει άδειο, ακόμα και εντελώς.

Για το Β12 τώρα αυτό που εφαρμόζεται το είχα προτείνει και εγώ παλιότερα λόγω του ότι με μια πολύ μικρή επέκταση γλιτώνεις το 713 χωρίς γκρίνιες και μένουν και 2 βάρδιες διαθέσιμες. Για αρχή το Β12 πρέπει να κοιτάξουν να το δρομολογούν κομπλέ γιατί όταν έχεις μόνιμα κενά 20λεπτα (και κάτα περιόδους βλέπεις να βαράει και 30λεπτα και 40λεπτα) και νταλίκα να δρομολογείται πάλι θα έχεις πρόβλημα.

Αν κρίνουμε και από το δελτίο τύπου του ΟΑΣΑ αυτή ήταν μόνο η αρχή, αλλαγές αναμένονται μέχρι και το Φεβρουάριο του 2020. Και δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στο δίκτυο τουλάχιστον τα τελευταία 2 χρόνια οι τροποποιήσεις είναι απαραίτητες όσο ποτέ. Ας κοπεί ότι "πονάει λιγότερο" μπας και καταφέρουν και ξαναβγουν βάρδιες στις βασικές γραμμές. Δεν είναι δυνατό να έχουμε φτάσει να δουλεύουν γραμμές όπως το 140 και το 421 με κενά της μιας ώρας συστηματικά τις Καθημερινές ή ολόκληρα Α/Σ να έχουν πετσοκόψει κατά το δοκούν σχεδόν όλες τις γραμμές τους (βλ. Ράλλη, Μπραχάμι, Βοτανικός) και να μην γίνεται τίποτα.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 - από mercedes elbo - 08-10-2019, 06:37 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 31 6.038 24-04-2024, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 18.520 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 45.445 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 48.782 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 89.403 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 68.337 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 155.915 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 116.993 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.539 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 145.303 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)