08-10-2019, 05:48 PM
Νομίζω πως οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι οι μόνες λάθος παρεμβάσεις είναι το 732 και το 054, καθώς και ο κύκλος του Β2 που θα έπρεπε να είναι Πετμεζα, αριστερά Καλλιρρόης, αριστερά Βουρβαχη, αριστερά Λ.Συγγρού.
Το άσχημο με το 054 είναι πως θα μείνει με 3 λεωφορεία τις Καθημερινές (άλλα 3 θα μείνουν για το 211 λογικά στην καλύτερη!), άρα το μισάωρο για αρχή το βλέπω δεδομένο. Ίσως θα ήταν καλύτερο να πήγαινε από Κυθνου στον Στ.Κατω Πατησίων και να γίνει γκρουπ με το 605, αφού αποφασίστηκε ο διαχωρισμός.. Στα υπόλοιπα:
Η ενοποίηση των 322-323 έγινε ακριβώς όπως είχαμε συζητήσει εδώ πρόσφατα και έπρεπε να είχε γίνει καιρό τώρα.
Σε ο,τι αφορά τις γραμμές Άνω Λιοσίων και Μενιδίου, πρέπει να γίνει ριζική αναδιάρθρωση των γραμμών. Το 711 σίγουρα δεν είχε δουλειά στην Αττική και ούτε στα Πατήσια, ιδανικά μπορούσε με Αφετηρία την Ζωφρια να αναλάβει εξυπηρέτηση και του κέντρου των Ανω Λιοσίων λειτουργώντας διακεντρικά και σε γκρουπ με τα 537 και 734 με 3 λεωφορεία σύνολο (μαζί με τα σχολικά που είχε ζητήσει ο Δήμος Φυλής). Αλλά αυτό θα το συζητήσουμε αλλού..
Η επέκταση του Β12 είναι περιττή, ωστόσο δεν επιβαρύνει τον χρόνο διαδρομής για παραπάνω από 3-5 λεπτά. Ωστόσο, μια διέλευση της Φυλής (723) από τον οικισμό Πανόραμα θα ήταν αρκετή, χωρίς την ανάγκη να τραβήξουν το Β12 από το Αμαξοστάσιο.
Το 720 η απόφαση δεν το αναφέρει πάντως σαν κυκλικό στα Πατήσια, απ' ότι είδα.
Η ιδέα του 409/413 ήταν του Δήμου Παπάγου (τότε, προ Καλλικράτη), καθώς ο ΟΑΣΑ είχε εξ' αρχής την τοπική έκδοση του 408 μόνο για Άμυνα. Ευτυχώς, η λογική ξαναγυρνα, διότι αν ήθελε κάποιος από την Άμυνα να πάει Παπάγου, έπρεπε να ψάχνει τι είχε φύγει από Παπάγου για να ξέρει που θα πάει να το περιμένει. Οι περισσότεροι πήγαιναν στην παραδοσιακή στάση του 409 και εκεί άρχιζε το μαρτύριο της υπομονής..
Για τα 100, 155, 165 συμφωνώ απόλυτα, δεν μπορώ όμως να μην στεναχωρηθω για την κατάντια που έφτασε ο ΟΑΣΑ το 404, που πριν ούτε 10 χρόνια είχε πάνω από 80 δρομολόγια ημερησίως έως τις 2345 δρομολόγια και τώρα όλο το Κάτω Χαλάνδρι τίποτα..
Αν και όπως φαίνεται, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα, το γεγονός ότι κάτι 024, Γ12, 856, 622/815, Ε14, 18/9, Α13, Β15, 025, Β1 κτλ υπάρχουν ακόμα, σίγουρα θέτει ερωτηματικά γιατί επέλεξαν να βρουν οχήματα από το 732 και το 054..
Το άσχημο με το 054 είναι πως θα μείνει με 3 λεωφορεία τις Καθημερινές (άλλα 3 θα μείνουν για το 211 λογικά στην καλύτερη!), άρα το μισάωρο για αρχή το βλέπω δεδομένο. Ίσως θα ήταν καλύτερο να πήγαινε από Κυθνου στον Στ.Κατω Πατησίων και να γίνει γκρουπ με το 605, αφού αποφασίστηκε ο διαχωρισμός.. Στα υπόλοιπα:
Η ενοποίηση των 322-323 έγινε ακριβώς όπως είχαμε συζητήσει εδώ πρόσφατα και έπρεπε να είχε γίνει καιρό τώρα.
Σε ο,τι αφορά τις γραμμές Άνω Λιοσίων και Μενιδίου, πρέπει να γίνει ριζική αναδιάρθρωση των γραμμών. Το 711 σίγουρα δεν είχε δουλειά στην Αττική και ούτε στα Πατήσια, ιδανικά μπορούσε με Αφετηρία την Ζωφρια να αναλάβει εξυπηρέτηση και του κέντρου των Ανω Λιοσίων λειτουργώντας διακεντρικά και σε γκρουπ με τα 537 και 734 με 3 λεωφορεία σύνολο (μαζί με τα σχολικά που είχε ζητήσει ο Δήμος Φυλής). Αλλά αυτό θα το συζητήσουμε αλλού..
Η επέκταση του Β12 είναι περιττή, ωστόσο δεν επιβαρύνει τον χρόνο διαδρομής για παραπάνω από 3-5 λεπτά. Ωστόσο, μια διέλευση της Φυλής (723) από τον οικισμό Πανόραμα θα ήταν αρκετή, χωρίς την ανάγκη να τραβήξουν το Β12 από το Αμαξοστάσιο.
Το 720 η απόφαση δεν το αναφέρει πάντως σαν κυκλικό στα Πατήσια, απ' ότι είδα.
Η ιδέα του 409/413 ήταν του Δήμου Παπάγου (τότε, προ Καλλικράτη), καθώς ο ΟΑΣΑ είχε εξ' αρχής την τοπική έκδοση του 408 μόνο για Άμυνα. Ευτυχώς, η λογική ξαναγυρνα, διότι αν ήθελε κάποιος από την Άμυνα να πάει Παπάγου, έπρεπε να ψάχνει τι είχε φύγει από Παπάγου για να ξέρει που θα πάει να το περιμένει. Οι περισσότεροι πήγαιναν στην παραδοσιακή στάση του 409 και εκεί άρχιζε το μαρτύριο της υπομονής..
Για τα 100, 155, 165 συμφωνώ απόλυτα, δεν μπορώ όμως να μην στεναχωρηθω για την κατάντια που έφτασε ο ΟΑΣΑ το 404, που πριν ούτε 10 χρόνια είχε πάνω από 80 δρομολόγια ημερησίως έως τις 2345 δρομολόγια και τώρα όλο το Κάτω Χαλάνδρι τίποτα..
Αν και όπως φαίνεται, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα, το γεγονός ότι κάτι 024, Γ12, 856, 622/815, Ε14, 18/9, Α13, Β15, 025, Β1 κτλ υπάρχουν ακόμα, σίγουρα θέτει ερωτηματικά γιατί επέλεξαν να βρουν οχήματα από το 732 και το 054..