Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019
#34
Ένας μικρός και λιτός σχολιασμός εκ μέρους μου:

100: έχει κόσμο τα πρωινά κυρίως από Κάνιγγος για Κολωνάκι. Αρκετές φορές το παίρνω κι εγώ, μόνο και μόνο για να γλιτώσω τις ανηφόρες μέχρι τη Σκουφά. Κατά τα άλλα ψώφια πράγματα. Ορθώς καταργείται κατά τη γνώμη μου. Ωστόσο, θεωρώ πως θα έπρεπε το 022 ή το 060 να ανέβει από Λυκαβηττού-Σκουφά.

Χ80: αδιάφορο, και πολύ άργησε μάλιστα. Τα ιδιωτικά διώροφα λεωφορεία των τριών εταιρειών κάνουν ήδη καλή δουλειά. Η ΟΣΥ ας επικεντρωθεί στο συγκοινανιακό έργο και όχι στα hop on hop off...

165: το δημιούργημα του Δημάρχου Ελληνικού-Αργυρούπολης πεθαίνει. Στα τσακίδια! Βέβαια μύτη δε θα ανοίξει με ένα δρομολόγιο μόλις το πρωί και με όχημα δανεικό από το 164...

155: η γραμμή με την οποία μεγάλωσα. Ομολογώ πως στεναχωριέμαι που μια γραμμή με τόση ιστορία, η οποία πήγαινε Σταδίου και όχι Ακαδημία, η οποία είχε πρώτο δρομολόγιο 0500 και τελευταίο 0000, η οποία δρομολογήθηκε με Ikarus, Βεργίνες, Ν1, Ν2 (τρίπορτα και δίπορτα), Irisbus Agora S, GN, Solaris 8,6... Αναμενόμενο θα πει κανείς εφόσον α) έκλεισε το Α/Σ Ελληνικού, δηλαδή ο λόγος ύπαρξής του, και β) η επιβατική του κίνηση ήταν σχετικά χαμηλή, με εξαίρεση τα δρομολόγια των 08:00, 08:35 και 09:10, τα οποία κάθε μέρα μεταφέρουν τα ίδια πρόσωπα (συμπεριλαμβανομένου και εμού) από την Αγία Παρασκευή Ελληνικού προς τις δουλειές τους. Ορθώς κόβεται, καθώς πλέον την Αγία Παρασκευή Ελληνικού εξυπηρετεί ο σταθμός μετρό "Αργυρούπολη" αλλά και εν μέρει η γραμμή 2 της Δημοτικής Συγκοινωνίας Ελληνικού-Αργυρούπολης.

Β2: σωστή κίνηση η τοπικοποίησή του μέχρι το Φιξ, ΑΛΛΑ... άκλαυτο θα πάει, καθώς δεν θα πιάνει την περιβόητη στάση καθόδου της Συγγρού στο ύψος του σταθμού μετρό. Τι θα δούμε; Ένα Β2 να γυρίζει άδειο προς παραλία και Α2, 550 και 10 να έχουν κάτσει κάτω κυριολεκτικά και τον κόσμο βιτρώ στα παράθυρα. Εν ολίγοις, fail!

409/413: επιτέλους μπήκε μια τάξη. Μια γραμμή για τον Χολαργοπαπάγο από Άμυνα και τέλος. Απο μένα είναι ναι!

Γ16: σωστή κίνηση, ώστε να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο τοπικού και κορμού, το οποίο μου θυμίζει εποχές 108/109, 103/141, 111/112 κλπ. Βέβαια, δε κρύβω ότι έχω ανάμεικτα συναισθήματα για το γεγονός ότι το Θριάσιο Πεδίο μένει πλέον χωρίς επίγεια σύνδεση με την Αθήνα.

Γ10: επιτέλους φεύγει από τη χαβούζα και πάει σε ένα σημείο πιο "βατό". Εγκρίνω.

Β12: δε φτάνει που η γραμμή έπεφτε (και πέφτει αλλά σε λιγότερο βαθμό πλέον) θύμα λιθοβολισμού από την φυλή του Κάιν και ως εκ τούτου πήρε κοντά οχήματα, τώρα την τραβάνε στο βουνό. Και αν νομίζει κανείς ότι θα ενισχυθεί η γραμμή... μάλλον ας αλλάξει πλευρό! Με τα ίδια οχήματα θα πάει Πανόραμα και θα γίνει της ανωμαλίας στη Φυλής...

711: η ήρεμη δύναμη του δικτύου, η οποία σκόρπιζε χαρά (κάτι σαν το Ε1 παλιά) στο πλήθος της Λ. Φυλής που περίμενε καρτερικά το μεθεπόμενο Β12 για να μπει, πλέον έλαβε ημερομηνία λήξης. Από "σκούπα" του Β12 θα γίνει "παρακατιανή" των Λιοσίων. Μίδι ανά ώρα και μετά κόψιμο λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης!

Πάμε και στα πιο "πιπεράτα" τώρα:

054: η πιο αποτυχημένη διακεντρική επανέρχεται στο status quo ante. Ίσως ακούγεται λογικό, αν λάβει κανείς υπόψιν ότι από Περισσό-Λαμπρινή προς Αθήνα τα πράγματα ήταν κομσί-κομσά. Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να μείνει ως έχει, ώστε να υπάρχει περισσότερη επίγεια σύνδεση Πατησίων-Ευαγγελισμού, δίχως να σε αναγκάζει ντε και καλά να πάρεις το βαγόνι 3 (στο οποίο γίνεται το έλα να δεις) ή το μετρό (με μπόνους την μετεπιβίβαση στο Σύνταγμα ή/και την Ομόνοια). Τι θα γίνει με το 054; Εικάζω ότι θα πηγαινοέρχεται άδειο και θα επανδρωθεί με ένα όχημα ανά 90'. Το 211 ίσως κάτι κάνει, αν και στον βωμό της εξοικονόμησης οχημάτων, με 2 οχήματα αλά 235 και πολύ είναι...

732: το epic fail κατά τη γνώμη μου. Η ερώτησή μου είναι ΓΙΑΤΙ; Γιατί να αναγκάσεις το επιβατικο κοινό να μετεπιβιβαστεί στα ήδη γεμάτα βαγόνια (aka τρόλεϊ) ή σε άλλα λεωφορεία; Γιατι να στουμπώσεις και άλλο το μετρό, το οποίο ελλείψει των Rotem 1ης γενιάς έχει καταντήσει αηδία από την πολυκοσμία; Γιατί να επιβαρύνεις πάλι την Ακαδημία με λεωφορεία να κάνουν γύρω-γύρω; Απο μένα είναι όχι...

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Λεωφορεία ακινητοποιούνται λόγω παλαιότητας, οδηγοί βγαίνουν στη σύνταξη ή/και παραιτούνται. Διαγωνισμός για την προμήθεια νέων λεωφορείων και νέες προσλήψεις οδηγών δε φαίνονται στον γαλάζιο μεσογειακό με εύκρατο κλίμα ορίζοντα. Κατά συνέπεια, εάν κατοικοεδρεύεις στην οδό Μετσόβου αρ.15 παίρνεις το τσεκούρι και αρχίζεις να κόβεις. Ξεκινάς με τους "αδύναμους κρίκους" (100, 155, 165) και συνεχίζεις με λογικές παρεμβάσεις φύσεως "ήταν δίκαιο και έγινε πράξη" (Γ10, 409/413, Γ16). Βλέπεις όμως ότι τα κουκιά πάλι δε βγαίνουν, οπότε πιάνεις το τσεκούρι και αρχίζεις να του δίνεις μέχρι να καταλάβει, κυρικολεκτικά "στο ψαχνό" (Β2, 054, 732). Τα αποτελέσματα; 1) ασφυκτικά γεμάτα τρόλεϊ και λεωφορεία (όσα μέινουν να διασχίζουν το κέντρο δηλαδή, μιας και τείνουν να γίνουν είδος προς εξαφάνιση) και ένα ακόμη πιο ασφυκτικά γεμάτο μετρό. 2) συχνότητες αστικού ΚΤΕΛ. Γιατί κακά τα ψέμματα, οι αλλαγές αυτές δεν έχουν στόχο τον "εξορθολογισμό του δικτύου" που αρέσκεται ο ΟΑΣΑ να επικαλείται στις αποφάσεις του, αλλά να μπαλώσει τρύπες. Για άλλη μια φορά λοιπόν, την ανικανότητα της Πολιτείας (μιας και αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας ήταν, είναι και θα είναι ζήτημα εθνικό, αυστηρά ελεγχόμενο από τον εκάστοτε υπουργό μεταφορών και τη Κυβέρνηση) την λούζεται το επιβατικό κοινό. Αλλά και οι εναπομείναντες εργαζόμενοι, οι οποίοι σίγουρα τις επόμενες ημέρες θα ακούσουν Εκατονταπυλιανές, Σουμελές, Οδηγήτριες κ.ά. από το αγανακτισμένο επιβατικό κοινό.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 - από N1Ellinikou - 08-10-2019, 01:34 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 31 6.060 24-04-2024, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 18.557 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 45.474 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 48.805 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 89.464 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 68.516 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 155.948 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 117.165 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.542 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 145.333 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)