11-01-2019, 10:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-01-2019, 08:25 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
Προφανώς και ήταν αίτημα του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδας η δημιουργία του 326, χωρίς να λάβει τα απαραίτητα μέτρα στο κέντρο της Λουτσας και ενώ είχε τοποθετηθεί η στάση "Δημαρχείο" στην Λεωφ.Αρτεμιδος στην επιστροφή, είχε περαστεί και στην "1η Βραυρωνος"..
Το θέμα είναι ότι δεν υπήρχε καμιά ενημέρωση για την μεταφορά της Αφετηρίας του 323 στον Άγ.Νικόλαο και τα νέα μειωμένα δρομολόγια και ο κόσμος περίμενε στο κέντρο της Λούτσας το 323 για να πάει προς την Αγία Κυριακή και δεν πέρναγε ή στον Αγ.Νικόλαο είχε Τέρμα και άλλαζε σε 322..
Με την ενιαία Αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο, θα έπρεπε το 323 να μην πηγαίνει πια καθόλου στην Βραυρώνα, ώστε να μειωθεί ο χρόνος και για τις δύο γραμμές και να έχουν τουλάχιστον ανά ώρα εναλλάξ δρομολόγιο (αφού μια ενιαία γραμμή 322-323 θα ήταν πολύ μακαρόνι)
Το θέμα είναι ότι δεν υπήρχε καμιά ενημέρωση για την μεταφορά της Αφετηρίας του 323 στον Άγ.Νικόλαο και τα νέα μειωμένα δρομολόγια και ο κόσμος περίμενε στο κέντρο της Λούτσας το 323 για να πάει προς την Αγία Κυριακή και δεν πέρναγε ή στον Αγ.Νικόλαο είχε Τέρμα και άλλαζε σε 322..
Με την ενιαία Αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο, θα έπρεπε το 323 να μην πηγαίνει πια καθόλου στην Βραυρώνα, ώστε να μειωθεί ο χρόνος και για τις δύο γραμμές και να έχουν τουλάχιστον ανά ώρα εναλλάξ δρομολόγιο (αφού μια ενιαία γραμμή 322-323 θα ήταν πολύ μακαρόνι)