10-06-2019, 12:36 PM
Το Ν1 #314 εμφανίζεται στο 122!!!
Από Πειραιά πρέπει να ήταν κανονικά (ήταν και από όλα τα νούμερα, όχι μόνο τα μεγάλα 900αρια).
Αυτό όντως φάνηκε ακόμα και την περασμένη Δευτέρα με Θερινό Ι είχε αρκετές παραπάνω νταλίκες έξω ενώ την επόμενη (Τρίτη με Χειμερινό) όλα τα Α1, Β/Γ18 με Iris και αρκετά στο Β9. Κατά τη γνώμη μου εφόσον υπάρχει πλεόνασμα λεωφορείων σε Ρέντη και Βοτανικό θα έπρεπε να στέλνουν που και που τεχνικούς στην Ράλλη που έχει μεγάλο πρόβλημα ώστε να υπάρχουν περισσότερες νταλίκες μόνιμα στο δρόμο (που χρειάζονται σε πολλές γραμμές).
Σήμερα βέβαια χαμός από Iris με το #908 στο Α7, #949 στο Β5 (και μόνο Ν1 από Ανθούσα), #924 και #928 στο 421 και κλασικά φουλ σε Α1, Β/Γ18. Υποθέτω λόγω κλιματιστικών πλέον οι ελλείψεις..
(09-06-2019, 11:58 PM)georgio Έγραψε: Πήγαν κανονικά Πειραιά δηλδή; Ή βγηκαν απο οδηγούς της Ράλλη;
Πάντως αυτό που κάνουν με το Α1 ειναι ανεξίγητο..ενώ έχουν νταλίκες στέλνουν μικρά απο Ρεντη τις καθημερινές..και ότι εχουν νταλικες φάνηκε απο την απεργία της ΔΕΠΑ τις πρώτες μέρες που όλες οι γραμμές της Ράλλη είχαν νταλικες με χειμερινό κανονικά και όχι Θερινό
Από Πειραιά πρέπει να ήταν κανονικά (ήταν και από όλα τα νούμερα, όχι μόνο τα μεγάλα 900αρια).
Αυτό όντως φάνηκε ακόμα και την περασμένη Δευτέρα με Θερινό Ι είχε αρκετές παραπάνω νταλίκες έξω ενώ την επόμενη (Τρίτη με Χειμερινό) όλα τα Α1, Β/Γ18 με Iris και αρκετά στο Β9. Κατά τη γνώμη μου εφόσον υπάρχει πλεόνασμα λεωφορείων σε Ρέντη και Βοτανικό θα έπρεπε να στέλνουν που και που τεχνικούς στην Ράλλη που έχει μεγάλο πρόβλημα ώστε να υπάρχουν περισσότερες νταλίκες μόνιμα στο δρόμο (που χρειάζονται σε πολλές γραμμές).
Σήμερα βέβαια χαμός από Iris με το #908 στο Α7, #949 στο Β5 (και μόνο Ν1 από Ανθούσα), #924 και #928 στο 421 και κλασικά φουλ σε Α1, Β/Γ18. Υποθέτω λόγω κλιματιστικών πλέον οι ελλείψεις..