12-11-2018, 12:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-11-2018, 01:44 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(12-11-2018, 11:01 AM)Alex37 Έγραψε: Το 164 θα βγαίνει από μπραχάμι οσονούπωΚαι καπως ετσι, κλεινει με τον πλεον αδοξο τροπο η "παρουσία" των 18μετρων στα νότια προάστια, με αποκλειστική ευθύνη της ΟΣΥ, η οποία δεν ειναι σε θεση να βαλει σε ταξη το αμαρτωλο αμαξοστάσιο της Π. Ραλλη.
Μετά την παταγώδη αποτυχια στο 237 το καλοκαιρι, που εμεινε σχεδον ανεπανδρωτο με το "ετσι θελω", ηρθε και η σειρα του 164, το οποιο επισης το εχουν καταντησει χειροτερο και απο τα τοπικα Γλυφαδας.
Είχαν δίκιο, λοιπον, οι οδηγοι του πρώην Α/Σ Ελληνικού, οτι δεν θα ξανδουν δυγκοινωνία τα νοτια προάστια.
Και τιθεται ξανα το ερώτημα : Ποιοι ειναι αυτοι οι καραγκιόζηδες στην Π.Ραλλη που, ενω τους πηγαν ισα με 100 νταλικες GN, καταφέρνουν και κρατανε "μεσα" ολοκληρο στολο λεωφορείων; Πως ειναι δυνατον να μην βγαινουν 9 χρονων Solaris στο δρομο και να ειναι μονιμα "χαλασμενα" τα 80 απο τα 115?
Δεν εχει μεινει ουτε μια γραμμή όρθια. 550 με 10/16 οχηματα, Α7 με 7/12 και ας μη μιλήσω για 040 και 703. Γραμμές - ογκόλιθοι με μισάωρα σε ωρα αιχμής! Ευτυχώς που το 608 το δωσανε Ανθουσα και εχει διαθεσιμοτητα 19/20.