Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
(07-09-2018, 09:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Γιατί έτσι όπως φαίνεται η απόφαση για την εταιρεία κερδός δεν θα υπάρχει άλλα αντιθέτως αύξηση νεκρών οχηματοχιλιομέτρων..

Ο λογαριασμός στο χειμερινό πρακτικά δε βγαίνει. Οι ανάγκες δρομολόγησης 12μ που έχει ο Βοτανικός είναι μεγαλύτερες σε σχέση με πέρυσι, οι ανάγκες στη Ράλλη θα είναι επίσης μεγάλες και αναγκαστικά θα δανείζεται λεωφορεία και ο Πειραιάς είναι νομίζω κατανοητό ότι δε θα μπορεί να βοηθήσει πλέον σε αυτό αφού και εκεί έχουν αυξηθεί οι ανάγκες σε 12μ αφού ανέλαβε γραμμές που δεν παίρνουν midi σε καμία περίπτωση. Κέρδος θα είναι έστω και με δανεισμούς να μπορέσει η εταιρεία να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του χειμερινού.

Όσο για τα περί "'αύξησης νεκρών οχηματοχιλιομέτρων", απλά βάσει google maps παραθέτω τα εξής:
Νεόκτιστα (ΤΕ-805): 10 χλμ από Λιόσια / 18 χλμ από Βοτανικό
Κέντρο Ασπροπύργου (ΑΦ-805): 14 χλμ από Λιόσια / 17 χλμ από Βοτανικό
Λόφος Κυρίλλου (ΤΕ-855): 15 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Ρουπάκι (ΤΕ-881): 17 χλμ από Λιόσια / 24 χλμ από Βοτανικό
Ψάρι (ΑΦ-855): 17 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Ελευσίνα: 21 χλμ από Λιόσια / 21 χλμ από Βοτανικό
Άνω Ελευσίνα (ΤΕ-862): 21 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Μάνδρα (ΤΕ-817/863): 25 χλμ από Λιόσια / 27 χλμ από Βοτανικό
Οικ. Τιτάν (ΤΕ-861): 33 χλμ από Λιόσια / 35 χλμ από Βοτανικό
(σε όλες τις περιπτώσεις η διαδρομή από Λιόσια υπολογίζεται μέσω Φυλής - Μεγ. Αλεξάνδρου - Νάτο και η διαδρομή από Βοτανικό μέσω Λ. Αθηνών - ΝΕΟΑΚ)

(07-09-2018, 09:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σε τέτοιες πρακτικές νομίζω θα έπρεπε να είμαστε απέναντι καθώς μόνο το καλό της συγκοινωνίας δεν προάγουν αλλά αντιθέτως την διάλυσή της... Και ειδικά αυτή τη περίοδο αυτό που βλέπω από τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων με τις αποφάσεις που λαμαβάνονται βλέπε είσοδο μόνο από μπροστά, εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου με το χειρότερο δυνατό τρόπο , αναγκαστική έκδοση προσωποποιημένης για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου γεγονός που σίγουρα θα αποστερήσει τη δυνατότητα αυτή από αρκετούς δικαιούχους, ουρές σε εκδοτήρια, ουρές σε πύλες, απόπειρες περικοπής ωραριών γραμμών αυθαίρετα (βλ. 237), ανακοινώσεις και δελτία τύπου για αύξησεις εσόδων που αμφιβάλλω αν ευσταθούν ενώ για μεταβολές στο δίκτυο η ενημέρωση είναι ανύπαρκτη ή μετά από 5 μέρες και άλλα πολλά ακόμα δείχνουν μια εικόνα απαξίωσης των αστικών συγκοινωνιών που ίσως είναι η χειρότερη που έχουμε δει τις τελευταίες δεκαετίες..

Οι πρακτικές αυτές είναι εσωτερικά ζητήματα. Δεν καταλαβαίνω σε τι επηρεάζει το συγκοινωνιακό έργο. Αλίμονο αν παρόμοια προβλήματα που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί, γιατροί, αστυνομικοί, πυροσβέστες και πόσο μάλλον υπάλληλοι στον ιδιωτικό τομέα έβγαιναν στο προσκήνιο και επηρέαζαν την απόδοσή τους.

Το τι σχέση έχει η είσοδος από την πρώτη πόρτα με τη συζήτηση αυτή, δε μπορώ να το καταλάβω! Ίσα ίσα που η εικόνα στις στάσεις δείχνει ότι οι ίδιοι οι επιβάτες στις περισσότερες περιπτώσεις κατευθύνονται προς την πρώτη πόρτα, ακόμα και αν ο οδηγός δεν εφαρμόζει το μέτρο και πολλοί διαμαρτύρονται για εκείνους που προσπαθούν να ξεφύγουν από τα υπόλοιπα σημεία. Προβλήματα υπάρχουν και σίγουρα οφείλει η εταιρεία να εκδώσει εγκύκλιο που να εξαιρεί γραμμές από την εφαρμογή του μέτρου για να είναι και τυπικά καλυμμένοι οι οδηγοί, αλλά με το χρόνο για την εφαρμογή του ζωνικού εισιτηρίου να μετρά πλέον αντίστροφα (βάσει των εξαγγελιών από πλευράς Υπουργείου-διοικήσεων) δε νομίζω πως πρέπει να καταδικάζουμε πλέον το μέτρο που τελικά "ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη".

Για την υποχρεωτική έκδοσης προσωποποιημένης για τους δικαιούχους μειωμένους, καιρός ήταν! Έχω σιχαθεί την εικόνα με ηλικιωμένους που μπαίνουν στα λεωφορεία κρατώντας 4-5 διαφορετικά εισιτήρια και να χτυπάνε μετά το άλλο προσπαθώντας να δουν ποιο έχουν φορτισμένο. Έχω βαρεθεί να βλέπω-ακούω-διαβάζω γκρίνια για το αν υπάρχουν ανοιχτά εκδοτήρια, που υπάρχουν, για τις ουρές, γιατί τα μηχανήματα εν έτει 2018 δε συνεχίζουν να πωλούν ελεύθερα μειωμένα εισιτήρια (στα υπεραστικά ΚΤΕΛ δε βλέπω να γκρινιάζει κανείς που υποχρεωτικά επιδεικνύεις πάσο και κατά την έκδοση και κατά την επιβίβαση, αλλιώς δε βλέπεις μειωμένο ούτε στα όνειρά σου). Καρτούλες όλοι λοιπόν να τελειώνει το παραμύθι των δικαιολογιών "μπήκα χωρίς εισιτήριο γιατί δεν είχε ανοιχτό εκδοτήριο για μειωμένο".


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων ΟΣΥ - από marios.ilioupoli - 07-09-2018, 11:22 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 59 7.266 22-04-2024, 04:30 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 70.164 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 106.107 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 232.090 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 149.267 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 148.933 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 410.445 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 23.999 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 638.713 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2016 marios.ilioupoli 37 45.712 18-12-2016, 02:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: tomasxouliaras

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)