02-09-2018, 05:18 PM
(02-09-2018, 04:47 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Ευχαριστώ πολύ ! - Κατατοπιστική η εξήγηση που έδωσες σχετικά με τα κυκλώματα που έχουν διαμορφωθεί στην Ράλλη , απλά κάνω μια διαπίστωση και με την αφορμή του σημερινού δανεισμού που έκανε και πάλι η ράλλη για το 164 με το iris #704 , που έγκειται στον πολύ μεγάλο αριθμό παροπλισμένων volvo αλλά και solaris . Θα πρέπει ΑΜΕΣΑ ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να μεριμνήσουν για την προμήθεια ανταλλακτικών για την επισκευή των volvo που είναι και παλιότερα αλλά συγχρόνως και για την συντήρηση των solaris που αν και νεότερα βρίσκονται ήδη σε κατάρρευση - πράγμα ΑΝΕΠΙΤΕΡΠΤΟ για τόσο καινούρια οχήματα. Εάν δεν γίνει κάτι τέτοιο αργά η γρήγορα θα καταρρεύσει το σύστημα μιας και οι GN είναι και αυτές αρκετά γερασμένες ( Από το 1999 συνομήλικες με τα volvo ) και σίγουρα δεν θα μπορέσουν να βαστήξουν όλο αυτό το βάρος.
Σήμερα δεν ήταν δανεισμός στο 164 αλλά απόσπαση για λίγα δρομολόγια!
Όσο για τα Volvo δεν νομίζω ότι πλέον μπορούν να γίνουν πολλά. Συνεχώς βλάβες βγάζουν. Χώρια που σε αρκετές γραμμές δεν είναι και ότι καλύτερο λόγω των τραγικών επιδοσεών τους.. Εκεί που πρέπει να δωθεί το βάρος είναι στα GN στα οποία έχει πέσει η διαθεσιμότητά τους τελευταία σε σχέση με το πως ήταν επί Ελληνικού πριν 2 μήνες και στα Solaris που είναι 9 ετών λεωφορεία έστω και με οριστική διαγραφή αρκετών οχημάτων που ακινητούν και πάνω απ 5 χρόνια. Ήδη σε αρκετά έχουν παραδοθεί πινακίδες σε κάποια και έχουν πάει στα τρόλει στο Ρουφ μαζί με αποσυρμένα βολβο. Το παράξενο της υπόθεσης βέβαια είναι ότι δεν βρίσκω στη Διαύγεια κάποια απόφαση για κατάθεση πινακίδων ή/και διαγραφή οχημάτων όπως συνέβαινε παλιότερα.. Και είναι και άλλων τύπων λεωφορεία που έχουν παραδώσει πινακίδες (π.χ. iris).
Επίσης, σύμφωνα με πρόσφατο δημιοσίευμα του movenews (https://www.movenews.gr/ergazomenoi-oasa...xeimerino/) αναφέρεται στη Ράλλη ως δύναμη αμαξοστασίου 240 οχήματα. Αν κρίνουμε ότι η Ράλλη έχει περίπου 115 GN τα Volvo και Solaris που έχουν παραμείνει είναι συνολικά 125!