07-08-2018, 01:59 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-08-2018, 02:10 AM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Πλέον έχω πάψει να υποστηρίζω τη λογική μία και καλή γραμμή αντί για 2-3 ασυντόνιστες και ειδικά τον Αύγουστο είναι πολύ προτιμότερο το 2ο. Αν έχεις μία γραμμή τότε όσο καλή συχνότητα και να έχει αν το υπεύθυνο αμαξοστάσιο δεν μπορεί/θέλει να τη δρομολογήσει τότε θα τη διαλύσει έτσι κι αλλιώς ενώ αν έχεις 2-3 γραμμές με 1-2 οχήματα η κάθε μία τότε έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεις λεωφορείο! Γενικά στην Αθήνα τον Αύγουστο η συχνότητα ανά μισάωρο μερικές φορές είναι πολυτέλεια!
Παρατηρώντας τα Solaris ταυτόχρονα δε θα βρει κανείς πάνω από 20 έξω πλέον! Βέβαια κάποια που είναι έξω τη τώρα τη νύχτα δεν ήταν τη μέρα οπότε είτε δεν έχουν κλιματιστικά είτε βγάζουν όσο λιγότερα γίνεται έξω για να μην καούν και τα υπόλοιπα! Πάντως αν όντως τα λειτουργικά Solaris ασχέτως κλιματιστικού είναι τόσο λίγα τότε χειμερινό αναμένεται πάρτι!
Η δρομολόγηση πλέον στηρίζεται κυρίως σε Citelis, Ν1, Ν2, GN, Irisbus Diesel και Solaris midi!
Volvo, Renault, Solaris 18m, Neoplan midi είναι πραγματικά λίγα που βγαίνουν έξω καθημερινά! Μέση κατάσταση οι 2ης γενιάς γκαζιέρες! Τα δίπορτα Ν2 ο Βοτανικός τα έχει περιορίσει στο αεροδρόμιο παρότι στο Θ1 κυκλοφορούσαν και αλλού!* Στα τρόλεϊ τα 6000αρα έχουν πάψει να κυκλοφορούν αλλά αυτό είναι πάγια τακτική τα καλοκαίρια!
*Υπάρχουν 3 συγκεκριμένα δίπορτα που πήγαν Βοτανικό από Ράλλη και στο Θ1 έκοβαν βόλτες σε 730 και 811. Τα συγκεκριμένα έχουν πάψει να κυκλοφορούν εντελώς στο Θ2. Ούτε για το Χ93 δεν τα θεωρεί άξια ο Βοτανικός κι είναι σε καλύτερη εμφανίσιμη κατάσταση από κάποια που βάζει! Επίσης ο Βοτανικός έχει προτίμηση στα δικά του Ν2 παρά σε αυτά που πήρε από τη Ράλλη κάτι που προσωπικά υποθέτω ότι μπορεί οφείλεται σε κλιματιστικά!
Παρατηρώντας τα Solaris ταυτόχρονα δε θα βρει κανείς πάνω από 20 έξω πλέον! Βέβαια κάποια που είναι έξω τη τώρα τη νύχτα δεν ήταν τη μέρα οπότε είτε δεν έχουν κλιματιστικά είτε βγάζουν όσο λιγότερα γίνεται έξω για να μην καούν και τα υπόλοιπα! Πάντως αν όντως τα λειτουργικά Solaris ασχέτως κλιματιστικού είναι τόσο λίγα τότε χειμερινό αναμένεται πάρτι!
Η δρομολόγηση πλέον στηρίζεται κυρίως σε Citelis, Ν1, Ν2, GN, Irisbus Diesel και Solaris midi!
Volvo, Renault, Solaris 18m, Neoplan midi είναι πραγματικά λίγα που βγαίνουν έξω καθημερινά! Μέση κατάσταση οι 2ης γενιάς γκαζιέρες! Τα δίπορτα Ν2 ο Βοτανικός τα έχει περιορίσει στο αεροδρόμιο παρότι στο Θ1 κυκλοφορούσαν και αλλού!* Στα τρόλεϊ τα 6000αρα έχουν πάψει να κυκλοφορούν αλλά αυτό είναι πάγια τακτική τα καλοκαίρια!
*Υπάρχουν 3 συγκεκριμένα δίπορτα που πήγαν Βοτανικό από Ράλλη και στο Θ1 έκοβαν βόλτες σε 730 και 811. Τα συγκεκριμένα έχουν πάψει να κυκλοφορούν εντελώς στο Θ2. Ούτε για το Χ93 δεν τα θεωρεί άξια ο Βοτανικός κι είναι σε καλύτερη εμφανίσιμη κατάσταση από κάποια που βάζει! Επίσης ο Βοτανικός έχει προτίμηση στα δικά του Ν2 παρά σε αυτά που πήρε από τη Ράλλη κάτι που προσωπικά υποθέτω ότι μπορεί οφείλεται σε κλιματιστικά!