17-06-2017, 01:20 AM
(17-06-2017, 01:02 AM)MrVanHool Έγραψε: Δεν είναι τόσο απλό.. Σκέψου ότι μέχρι τις 1000-1030 περιμένεις να μπει καμία κατσαρη μέσα.. Μετά (έχοντας χάσει ήδη 3 ώρες), πρέπει να πας με την συγκοινωνία στην άλλη άκρη της Αθήνας, να βγάλεις το λεωφορείο (που την ευθύνη και την εμπειρία την έχουν άλλοι) και να πας να φορτώσεις στην άλλη άκρη πάλι. Ο βραδινος πάλι, θα πρέπει να εργαστεί υπερωριακως για να πάει το όχημα στο Α/Σ του και να βρει τρόπο από εκεί να γυρίσει στην κατοικία του (που είναι προφανώς κοντά στο αρχικό Αμαξοστάσιο), με την συγκοινωνία το βράδυ!Μα γιατί υπάρχουν οχήματα στα αλλααμαξοστασια; Αντε στο Μπραχαμι να περισευουν καποια Ν1 και στο Ελληνικο καμια 20αρια νταλικες.
Σε μια σοβαρή ιδιωτική επιχείρηση βέβαια που θα σεβοταν τον εργαζόμενο και θα του πληρωνε όλα τα έξτρα όμως, σαφώς και θα πήγαιναν και στα Λιόσια να βγάλουν αμάξι για να μην κάθονται χωρίς να παράγουν έργο σε μια δύσκολη στιγμή. Δεν θα ήταν καθημερινό το φαινόμενο όμως και δεν θα το έκαναν για την ψυχή της μάνας τους..
Ολο αυτο που συμβαινει τωρα ειναι αυτα που φωναζουμε απο το 12 και μετα οτι με ολο και λιγοτερους οδηγους καθε χρονο ολο και λιγοτερα ανταλλακτικα ολο και λιγότερα οχήματα κάποια στιγμη θα κλείσει το μαγαζι. Ήδη προς τα εκει παει...
Τωρα αυτο που λετε να πανε οδηγοι στα αλλα αμαξοστασια και δεν ειναι απλο και αμαξια δεν υπαρχουν αλλα στην ουσια εχει ψιλογινει με μεταφορα γραμμων σε κοντινα αμαξοστασια. πχ το Α7 ειναι 5-4 Ελλ-Ραλλη, το 141 που ηταν χρονια ΕΛΛ πλεον εδω και 3 χρονια Μπραχαμι οπως και το 201. Στο 608 ολο και λιγοστευουν οι βαρδιες της Ραλλη κάθε χρονο. Το Β12 απο τη Ραλλη ειναι πλεον μονιμα Λιοσια. Ότι μπορούσε να γίνει έχει γίνει. Αν δεν παρουν οδηγους ανταλλακτικα και οχήματα το συγκοινωνιακο εργο μερα με τη μερα θα συρρικνωνεται!