Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017
(30-05-2017, 07:13 PM)pvuccino Έγραψε: Αν όντως γίνει κάτι τέτοιο και συνδυαστεί με τη δημοτική συγκοινωνία, υπάρχει περίπτωση να κόψει κόσμο από το ΚΤΕΛ, τουλάχιστον όσον αφορά τους κατοίκους Ραφήνας. (αμφιβάλλω αν θα το προτιμήσουν οι ταξιδιώτες με τόσες μετεπιβιβασεις) Λέτε να διαμαρτυρηθούν τα ΚΤΕΛ ή ο κόσμος τους είναι κυρίως αυτοί που ταξιδεύουν, οπότε δεν τους πολυνοιαζει να χάσουν 5-6 Ραφηνιωτες;

Δεν θα ενοχληθεί το ΚΤΕΛ, όπως εν τέλει δεν ενοχλήθηκε και από την γραμμή 123 ΣΑΡΩΝΙΔΑ - Π. ΦΩΚΑΙΑ.
Άλλη η χρήση και λειτουργία της αστικής γραμμής και άλλη της υπεραστικής. Κανείς εχέφρων άνθρωπος δεν θα ξεκινήσει από την Αθήνα να πάει στην Ανάβυσσο, χρησιμοποιώντας διαδοχικά μετρό, 122 και 123 (και δη με τέτοιες συχνότητες και μη συντονισμό δρομολογίων). Θα φτάσει μετά από δυόμιση ώρες.
Οι αστικές γραμμές είναι για τις τοπικές μετακινήσεις, οι υπεραστικές για την γρήγορη σύνδεση της Αττικής προς την Αθήνα (ή τον σταθμό μετρό που εξυπηρετεί).

Ακόμη και σήμερα, 17 χρόνια μετά τη λειτουργία του μετρό, υπάρχουν πολλοί επιβάτες που χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ προς/από Παλλήνη, Πικέρμι, Παιανία, Ελευσίνα, απλούστατα γιατί πάνε απευθείας, με πούλμαν, με άνεση και χωρίς στριμωξίδι. Υπό την έννοια αυτή, το ΚΤΕΛ αποτελεί την "first class" εναλλακτική και ως τέτοιο θα έπρεπε να προμοτάρεται. Όποιος θέλει να δώσει 3-4€ και να πάει κατευθείαν στο Πικέρμι, τα δίνει. Όποιος δεν θέλει, θα πάει με το 314 και θα κάνει το διπλάσιο χρόνο. Ό,τι επιθυμεί ο καθένας.

Ειδικά δε όσον αφορά το λιμάνι της Ραφήνας, ακόμα και να κατεβάζανε το 314 μπροστά στη μπουκαπόρτα των ferry, δεν θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το ΚΤΕΛ, λόγω χρόνου διαδρομής και μετεπιβιβάσεων.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 - από Citaro - 31-05-2017, 11:07 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 31 5.969 24-04-2024, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 18.431 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 45.401 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 48.743 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 89.327 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 83.437 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 68.293 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 116.943 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.537 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 145.247 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)