31-05-2017, 11:07 AM
(30-05-2017, 07:13 PM)pvuccino Έγραψε: Αν όντως γίνει κάτι τέτοιο και συνδυαστεί με τη δημοτική συγκοινωνία, υπάρχει περίπτωση να κόψει κόσμο από το ΚΤΕΛ, τουλάχιστον όσον αφορά τους κατοίκους Ραφήνας. (αμφιβάλλω αν θα το προτιμήσουν οι ταξιδιώτες με τόσες μετεπιβιβασεις) Λέτε να διαμαρτυρηθούν τα ΚΤΕΛ ή ο κόσμος τους είναι κυρίως αυτοί που ταξιδεύουν, οπότε δεν τους πολυνοιαζει να χάσουν 5-6 Ραφηνιωτες;
Δεν θα ενοχληθεί το ΚΤΕΛ, όπως εν τέλει δεν ενοχλήθηκε και από την γραμμή 123 ΣΑΡΩΝΙΔΑ - Π. ΦΩΚΑΙΑ.
Άλλη η χρήση και λειτουργία της αστικής γραμμής και άλλη της υπεραστικής. Κανείς εχέφρων άνθρωπος δεν θα ξεκινήσει από την Αθήνα να πάει στην Ανάβυσσο, χρησιμοποιώντας διαδοχικά μετρό, 122 και 123 (και δη με τέτοιες συχνότητες και μη συντονισμό δρομολογίων). Θα φτάσει μετά από δυόμιση ώρες.
Οι αστικές γραμμές είναι για τις τοπικές μετακινήσεις, οι υπεραστικές για την γρήγορη σύνδεση της Αττικής προς την Αθήνα (ή τον σταθμό μετρό που εξυπηρετεί).
Ακόμη και σήμερα, 17 χρόνια μετά τη λειτουργία του μετρό, υπάρχουν πολλοί επιβάτες που χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ προς/από Παλλήνη, Πικέρμι, Παιανία, Ελευσίνα, απλούστατα γιατί πάνε απευθείας, με πούλμαν, με άνεση και χωρίς στριμωξίδι. Υπό την έννοια αυτή, το ΚΤΕΛ αποτελεί την "first class" εναλλακτική και ως τέτοιο θα έπρεπε να προμοτάρεται. Όποιος θέλει να δώσει 3-4€ και να πάει κατευθείαν στο Πικέρμι, τα δίνει. Όποιος δεν θέλει, θα πάει με το 314 και θα κάνει το διπλάσιο χρόνο. Ό,τι επιθυμεί ο καθένας.
Ειδικά δε όσον αφορά το λιμάνι της Ραφήνας, ακόμα και να κατεβάζανε το 314 μπροστά στη μπουκαπόρτα των ferry, δεν θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το ΚΤΕΛ, λόγω χρόνου διαδρομής και μετεπιβιβάσεων.