12-01-2016, 02:18 PM
(12-01-2016, 03:26 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ανάγκες για 12μετρα έχουν το Β2 και το 237. Όχι το 164 που έχει ικανοποιητικότατη κίνηση, αλλά όχι για παραπάνω από 12μετρο.
Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι το 164 χρειάζεται 18μετρο. Τα παραπάνω τα ανέφερα ως προς τα "αντανακλαστικά" του Γρ. Κίνησης του Ελληνικού όπου σωστά έκοψε σχεδόν άμεσα τις GN στο 164 ενώ στο μεν Α3 δεν έχουν καταλάβει ότι βολεύεται άνετα με Ν1 και στο δε 237 ότι θέλει GN.
Το 237 δεδομένου της παρούσας κατάστασης (σχεδόν καθημερινά κομμένο ένα όχημα με αποτέλεσμα να έχει ακόμα και 20λεπτα στην αιχμή) χρειάζεται νταλίκες. Παρομοίως και το Β2 που έχουν αραιώσει πολύ τα δρομολόγια. Όμως, σ´ αυτό νομίζω σκοντάφτουμε στο κύκλωμα καθώς οι περισσότερες βαρδιές του (αν όχι όλες) πρέπει να είναι στο Γ' Κύκλωμα με οδηγούς διπλώματος Δ' Κατηγορίας. Βέβαια, μια ανταλλαγή βαρδιών με το Β' που έχει κάτι 120, 142, 154 θα έλυνε το πρόβλημα (το ίδιο πρέπει να γίνει και με το 250, αν δεν έχει γίνει ήδη).
Υ.Γ. Υποθέτω ότι για τα Β2/237 ήθελες να γράψεις 18μετρα.