19-01-2015, 09:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-01-2015, 09:23 PM από christos126.)
Θα συμφωνήσω σε αυτό, ότι δηλαδή ο σχεδιασμός της συγκοινωνίας δεν νοείται να χαράσσεται παίρνοντας ως δεδομένο τον πιθανό αποκλεισμό τμημάτων του κέντρου, όσο κι αν αυτός συμβαίνει σχετικά συχνά, αλλά αντίθετα η Συγκοινωνία οφείλει να επιβάλλει και να εφαρμόζει τη χάραξη που μεγιστοποιεί την εξυπηρέτηση του επιβατικού της κοινού, καθώς παράλληλα και να προσαρμόζεται όταν προκύπτουν οι συγκεντρώσεις και οι αποκλεισμοί. Με τον τρόπο αυτό το κοινό και θα εξυπηρετείται σε μόνιμη βάση (όπως περιγράφεται στο παραπάνω παράδειγμα με τις γραμμές 057 και 046), αλλά και θα γνωρίζει τον τρόπο με τον οποίο θα εξυπηρετείται σε έκτακτες περιπτώσεις.
Εξάλλου, με αφορμή τη γραμμή 165 που τέθηκε σε λειτουργία, προκύπτει ότι οι Σ.Α. είναι μάλλον ευάλωτες στους πολιτικάντηδες. Ακόμα κι αν με τη δρομολόγηση ανά 35 λεπτά, 06:00-20:30 και εκτός Κυριακής φαίνεται ότι δεν... πολυθέλουν να εξυπηρετήσουν και κάπως θα βρουν τρόπο να υποβαθμίσουν και να καταργησουν τη γραμμή, εντούτοις με αυτόν τον τρόπο δημιουργούν έστω αυτό το "δεδικασμένο" της "λίγο πιο προσεγμένης" εξυπηρέτησης της Τερψιθέας, τη στιγμή που στις πηγμένες κεντρικότερες περιοχές, όπως του Παγκρατίου/Βύρωνα ή του Ζωγράφου/Ιλισίων, που το μετρό προσεγγίζεται με χαμηλές ταχύτητες και το ΙΧ μπλέκει στην κίνηση ή αδυνατεί να βρει χώρους στάθμευσης, δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια "ζέση".
Φυσικά ο καθένας διεκδικεί αυτό που μπορεί για να έχει το καλύτερο αποτέλεσμα και αυτό είναι απόλυτα θεμιτό. Απλώς δεν μπορώ να μη σχολιάσω το πώς οι Σ.Α. αντιδρούν στην κάθε περίπτωση. :-)
Εξάλλου, με αφορμή τη γραμμή 165 που τέθηκε σε λειτουργία, προκύπτει ότι οι Σ.Α. είναι μάλλον ευάλωτες στους πολιτικάντηδες. Ακόμα κι αν με τη δρομολόγηση ανά 35 λεπτά, 06:00-20:30 και εκτός Κυριακής φαίνεται ότι δεν... πολυθέλουν να εξυπηρετήσουν και κάπως θα βρουν τρόπο να υποβαθμίσουν και να καταργησουν τη γραμμή, εντούτοις με αυτόν τον τρόπο δημιουργούν έστω αυτό το "δεδικασμένο" της "λίγο πιο προσεγμένης" εξυπηρέτησης της Τερψιθέας, τη στιγμή που στις πηγμένες κεντρικότερες περιοχές, όπως του Παγκρατίου/Βύρωνα ή του Ζωγράφου/Ιλισίων, που το μετρό προσεγγίζεται με χαμηλές ταχύτητες και το ΙΧ μπλέκει στην κίνηση ή αδυνατεί να βρει χώρους στάθμευσης, δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια "ζέση".
Φυσικά ο καθένας διεκδικεί αυτό που μπορεί για να έχει το καλύτερο αποτέλεσμα και αυτό είναι απόλυτα θεμιτό. Απλώς δεν μπορώ να μη σχολιάσω το πώς οι Σ.Α. αντιδρούν στην κάθε περίπτωση. :-)