21-06-2015, 12:36 AM
(20-06-2015, 05:16 PM)georgio Έγραψε: Λοιπον ποια είναι η αλήθεια για το 237:
1) Οι οδηγοί το συχένονται λόγω πολλων δρομολογίων. Τώρα με το νεο πρόγραμμα και τα 40' διαλειμμα έχει μειωθεί ενα δρομολόγιο αλλά ποιος θα προτιμήσει 237 απο 608 ή Α3;
2) Τον Ιουνιο του 13, Κυριακή μια GN είχε κολλήσει γύρω στις 10 το βράδυ στην Σ. Βενιζέλου λίγο πιο κάτω απ το δημαρχειο και μάλιστα ειχε και γερανός. Είχα πει απο μέσα μου ότι αυτό θα ειναι και η χαριστική βολή για τις GN στο 237 πράγμα που έγινε. Από τότε σταμάτησαν να μπαίνουν τα ΣΚ (που πάντα είχε και έχει διαθέσιμες) και όποτε έμπαιναν ήταν λόγω έλλειψης 12μ.
Και απο μια πλευρα έχουν ένα δίκιο στα Γρ. Κίνησης γιατί πάντα καπου θα κολήσει το 237 (χαρ/κα τον Γεναρη ήταν το απόγευμα 40' κολλημενο στο Τερμα λόγω παρκαρισμένων τον Μαιο πάλι στη στροφή στο Τερμα 50' και κατα καιρους θα κολλήσει στην Πλατεια).
´Εχω στείλει και στον Δημο και στον ΟΑΣΑ εγγραφο με το που κολλαει και τι ενέργειες μπορουν να γινουν, μόνο ο Δήμος έχει απαντήσει χωρίς να έχει γίνει κάτι βέβαια.
Αν τοποθετηθουν κολλονάκια και πινακίδες σε στανταρ σημεια που κολλάει θα μπορουν να μπαίνουν ανετα τα 18μ και να μη είμαστε "με το φόβο" μην κολλήσει και οι GN θα μπουν κάπου που χρειάζονται περισσότερο απο το Α3 και το 164!
Post τα οποία ξεκινάνε με τίτλο "ποια είναι η αλήθεια για το ΧΧΧ" συνήθως δεν τα λαμβάνω υπ' όψιν, γιατί μου θυμίζουν δημοσιεύματα επιπέδου Στέφανου Χίου και Δημοσθένη Λιακόπουλου, αλλά για σένα θα κάνω εξαίρεση (τέλος off topic).
Σχετικά με το 1) όσο και να το μισούν οι οδηγοί, από τη στιγμή που θα έχουν βάρδια στο 237 θα τη μισούν είτε έχουν GN είτε έχουν Ν1. Δε νομίζω να αγαπήσουν ξαφνικά τη γραμμή αν τους τάξουν βάρδια με Ν1.
Επίσης σχετικά με το 2) έχει παρατηρηθεί πως η δυσκολία σε μια στροφή είναι περίπου ίδια είτε οδηγάς 12μ όχημα είτε είναι 18μ. Ο συντελεστής δυσκολίας των 6 παραπάνω μέτρων μειώνεται από την άρθρωση που κάνει πιο ελαστική τη στρέψη. Επίσης τα 12μ Μερσεντές (Ν1 και Ν2) έχουν σχετικά μικρό μεταξόνιο (5.8μ) με αποτέλεσμα να πετάει "κώλο" στη στροφή, εν αντιθέσει με τις GN που δεν το κάνουν.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608