(03-12-2013, 05:07 AM)nikos1991 Έγραψε: Ο extra οδηγός θα έχει πιάσει δουλειά σε άλλη γραμμή στις 16:30, θα κάνει διάλειμμα στη Δάφνη στις 20:35 μέχρι τις 20:55 που θα πιάσει 237.
Πράγματι, τα δρομολόγια είναι λίγο "κουλά" για να τα δουλέψουμε. Εγώ πιστεύω πως θα βγαίνουν δύο οχήματα. Το πρώτο όχημα με τρείς βάρδιες (μια οκτάωρη και δύο εξάωρες) και το δεύτερο όχημα με δύο οκτάωρες.
Το σενάριο με δύο οχήματα + υπηρεσιακό/απόσπαση από άλλη γραμμή δεν βγαίνει. Αν ήταν έτσι, το πρώτο όχημα θα έπρεπε να κάνει διάλειμμα μεταξύ 17:00 - 18:30, που όμως δεν φαίνεται να υπάρχει.
Εξ άλλου, αν δεν είναι υπηρεσιακό και είναι από άλλη γραμμή το όχημα που κάνει τα βραδυνά, από πού να έρθει; Από το 141, το 206, το 131, το 112. Όλα αυτά έχουν αυτοτελή δρομολόγηση με οκτάωρες βάρδιες και δεν βλέπω να "περισσεύει" όχημα.
Εμένα μου βγαίνουν ως εξής :
ΟΧΗΜΑ 1
Εξαγωγή 0510
από Ηλιούπολη 0530- 0615- 0700- 0740- Δ0845- 0950- 1045- 1135- 1225 (αλλαγή Δάφνη 1250) - 1315- 1405- 1455- 1545- 1635- 1725- 1815 (αλλαγή Δάφνη 1840)- 1905- 1955- 2105- 2210- 2330 (Σχ 0015)- Εισαγωγή 0030
ΟΧΗΜΑ 2
Εξαγωγή 0755
από Ηλιούπολη 0815- Δ0920- 1020- 1110- 1200- 1250- 1340- 1430- 1520 (αλλαγή Δάφνη 1545)- 1610- 1700- 1750- 1840- 1930- 2030- Δ2140- 2245 (Σχ2330)- Εισαγωγή 2345
Θα μου πείτε, γιατί τόσο κενό ανάμεσα στα δρομολόγια του πρώτου οχήματος το βράδυ, αφού η εξάωρη βάρδια δεν χρειάζεται διάλειμμα; Στις 20:30 το "ανοίγουν" ώστε να κάνει διάλειμμα το δεύτερο, και μετά αφήνει κενό ώστε να εκτελέσει το τελευταίο δρομολόγιο στις 23:30.
Θα μπορούσε να είχε πιό "σφιχτή δρομολόγηση", μετά τις 21:40, που τελειώνει το διάλειμμα του δεύτερου οχήματος, βγαίνοντας 2200- 2245- 2330, ενώ το δεύτερο να βγαίνει 2225 και μετά σχόλασμα.