Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Πρώτη μέρα σήμερα, Τετάρτη 30/1, με όλα τα ΜΜΜ σε λειτουργία και τα λεωφορεία φαινόντουσαν σαν απορυθμισμένα. Το πρωί για τουλάχιστον 20' στη Βουλιαγμένης από Ηλιούπολη προς Άγ. Δημήτριο δεν περνούσε τίποτα (μόνο ένα εκτός υπηρεσίας πέρασε), ενώ και στη Δάφνη που πήγα μετά 237 και 206 πρέπει να είχαν καθυστέρηση γιατί στη στάση επικρατούσε πανδαιμόνιο και το χάος επήλθε μόλις έφτασαν μαζί τα δύο αυτά, που έχανε η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα.
Θα πει κανείς ότι αυτά είναι συνηθισμένα σε μια Αθήνα των 5 εκατομμυρίων κατοίκων και των χιλιάδων τουριστών, που εν έτη 2013 δεν έχει αποκτήσει ούτε ένα υποτυπώδες σύστημα τηλεματικής σε ένα βασικό μέσο μετακίνησης, αλλά παλεύει να δώσει λύσεις σε συνδικαλιστικές διεκδικήσεις.
Η ανοχή όμως έχει όρια και μετά από την πολυήμερη ταλαιπωρία δεν υπάρχουν άλλα όρια.
Χτες Τετάρτη τρία 608 στην Πανεπιστημίου με διαφορά 2 λεπτών το καθένα.
Α2, Β2, Α3, Β3 είχαν κάνει τρενάκι και πηγαίναν στην Ακαδημία.

Τη τελευταία μέρα που λειτούργησαν κανονικά λεωφορεία και τρόλλευ και δεν είχε μετρό το 12 στο Περιστέρι εμφανίστηκε με αρθρωτό. Ο κόσμος που το είδε χωρίς πλάκα ξαφνιάστηκε. Επανεμφανίστηκε με απλό Neoplan του 2004 και το βράδυ που δεν είχαν βγει όλα στους δρόμους ενώ δεν είχε λεωφορεία. Και μετά επέστρεψε στα Vanhool.
(31-01-2013, 03:44 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Χτες Τετάρτη τρία 608 στην Πανεπιστημίου με διαφορά 2 λεπτών το καθένα.
Α2, Β2, Α3, Β3 είχαν κάνει τρενάκι και πηγαίναν στην Ακαδημία.

Αν αυτό συνέβη το μεσημέρι, οφείλονταν στην πορεία που υπήρχε στην Πανεπιστημίου από τους μαθητές των μουσικών σχολείων, εξαιτίας της οποίας διεκόπη η κυκλοφορία για λίγη ώρα.
(31-01-2013, 05:49 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Αν αυτό συνέβη το μεσημέρι, οφείλονταν στην πορεία που υπήρχε στην Πανεπιστημίου από τους μαθητές των μουσικών σχολείων, εξαιτίας της οποίας διεκόπη η κυκλοφορία για λίγη ώρα.

Πρωί ήταν. όταν λες μεσημέρι εννοείς απόγευμα;
(31-01-2013, 06:35 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Πρωί ήταν. όταν λες μεσημέρι εννοείς απόγευμα;

Εννοώ γύρω στις 13:00 μετά το μεσημέρι. Εκείνη την ώρα έκαναν οι μαθητές πορεία και σταμάτησε για κάποιο διάστημα η κυκλοφορία στην Πανεπιστημίου, πέρα από τη διακοπή της κυκλοφορίας που υπήρχε και στη Σταδίου λόγω των επεισοδίων στο Υπ. Εργασίας.
(01-02-2013, 07:13 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Εννοώ γύρω στις 13:00 μετά το μεσημέρι. Εκείνη την ώρα έκαναν οι μαθητές πορεία και σταμάτησε για κάποιο διάστημα η κυκλοφορία στην Πανεπιστημίου, πέρα από τη διακοπή της κυκλοφορίας που υπήρχε και στη Σταδίου λόγω των επεισοδίων στο Υπ. Εργασίας.

Όχι πιο νωρίς ήταν
237:Κυριακή 3/2 από 11-12 (τουλάχιστον) είχε μόνο 1 όχημα, το 535!
Δεν εκτελέστηκε το δρομολόγιο των 11.20.
Περιμέναμε στο Νησάκι από 11.25 έως 12.00.
Πέρασε στις 11.30 προς Α.Ηλιούπολη το 535, το οποίο και ξαναπέρασε προς
Δάφνη στις 12.00 εκτελώντας το δρομολόγιο των 11.50.
Με αφορμη το θεμα των απεργιων-στασεων: σημερα κατα τις 16.15 στην ηλιουπολη το 140 απο πολυγωνο πηγαινε προς γλυφαδα και δεν ειχε καθολου κοσμο. Φανταζομαι πως ξεκινησε απο υμηττο; Γιατί ειναι αδυνατο να κανει ελληνικο-πολυγωνο-ηλιουπολη σε μιση ωρα. Επισης σημερα το 856 ξεκινησε δρομολογιο 16:50. Μήπως πρεπει να βρεθει καποια φορμουλα ετσι ώστε το πρωι ή σε απεργιες τα λεωφορεια απο χαραυγή να βγαινουν απ το ελληνικο και όχι απο πειραια;
(06-02-2013, 07:37 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Με αφορμη το θεμα των απεργιων-στασεων: σημερα κατα τις 16.15 στην ηλιουπολη το 140 απο πολυγωνο πηγαινε προς γλυφαδα και δεν ειχε καθολου κοσμο. Φανταζομαι πως ξεκινησε απο υμηττο; Γιατί ειναι αδυνατο να κανει ελληνικο-πολυγωνο-ηλιουπολη σε μιση ωρα. Επισης σημερα το 856 ξεκινησε δρομολογιο 16:50. Μήπως πρεπει να βρεθει καποια φορμουλα ετσι ώστε το πρωι ή σε απεργιες τα λεωφορεια απο χαραυγή να βγαινουν απ το ελληνικο και όχι απο πειραια;
Έχω την αίσθηση -κι ας με διορθώσει κάποιος εργαζόμενος της ΟΣΥ ή κάποιος που να τα γνωρίζει καλύτερα- ότι πολλές φορές σε στάσεις εργασίας το σωματείο αποφασίζει τα λεωφορεία να βγαίνουν 30' πριν τη λήξη της στάσης. Για παράδειγμα πολλές φορές όταν τυχαίνει και το πρωί υπάρχει μέχρι τις 9:00 στάση εργασίας, το σωματείο λέει πως στις 8:30 θα βγουν τα λεωφορεία από τα αμαξοστάσια.
Σ' αυτή την περίπτωση, όμως, και για να ξεκινήσει στις 16:50 το δρομολόγιο του 856 σημαίνει ότι στις 16:00 πρέπει να βγήκε από το αμαξοστάσιο, γιατί δε νομίζω να κάνει τόσο πολύ χρόνο για να φτάσει στη Χαραυγή.

Πάντως δεν είναι το μόνο λάθος σε κάθε απεργία τους. Και βάσει της κείμενης νομοθεσίας οι απεργοί σε επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας έχουν την υποχρέωση να διαθέτουν επαρκές προσωπικό ασφαλείας για την εξυπηρέτηση του κόσμου, κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεών. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει κάποια στιγμή επιτέλους να το σεβαστούν και να το εφαρμόσουν τα σωματεία.
Θα μπορούσαν να διαθέτουν ένα συγκεκριμένο αριθμό οδηγών για τη λειτουργία ορισμένων γραμμών -κορμών κατά βάση- και κυρίως σε περιοχές που δεν υπάρχει κάλυψη από ΜΣΤ, ώστε να υπάρχει κάποια μορφή εξυπηρέτησης.
Αλλά εδώ ανοίγει μια μεγάλη συζήτηση...
εγω παντως προχτες που ειχαν σταση εργασιας 12:00 με 16:00 περιμενα το 608 στου ζωγραφου απο 16:30 και το πρωτο ηρθε στις 17:00 ενω ειχαν περασει δυο 230 και δυο 235