20-11-2013, 01:05 AM
(20-11-2013, 12:47 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καλύτερο σχεδιασμό χρειάζονται τα τοπικά ΒΒΒ. Ποιος ο λόγος να υπάρχει το Ε22 (μάλλον οδεύει προς κατάργηση από το νέο έτος βέβαια), και να έχει μία διαδρομή 30-35 χλμ. έως τη Σαρωνίδα, και μετά τη Βάρκιζα το λεωφορείο να είναι άδειο; Και την ίδια ώρα 114 και 149/170 να τριγυρνάνε σαν τις άδικες κατάρες, προσφέροντας σύνδεση ΜΟΝΟ με το κέντρο της Γλυφάδας και από εκεί να πρέπει να πάρει άλλο λεωφορείο. Και ποιος ο λόγος να τριγυρνάει το 162 άδειο, που εξυπηρετεί το εσωτερικό της Βούλας, αλλά δεν πάει στο Μετρό;
Το συμπέρασμα είναι ένα: ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΡΑ. Καταργήσεις, τροποποιήσεις, αραιώσεις, πυκνώσεις και επαναξιολόγηση της τιμολογιακής πολιτικής. Και δε μας φταίει καμία Κυβέρνηση, ούτε Τρόικα για τα σημερινά χάλια, όπως νομίζουν κάποιοι.
Άμα καταργηθεί το Ε22 ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γίνει με τα τοπικά Γλυφάδας. Σ' αυτό που συμφωνούμε απόλυτα είναι ότι δεν φταίει καμιά Τρόικα για τα σημερινό μπάχαλο στους συγκοινωνιακούς φορείς. Δεν μπορείς να λες ότι δεν έχεις βάρδιες όταν έχεις ακόμα στο κέντρο να πηγαίνουν κάτι Α4, Β8, Γ10, Α13 κ.α. χωρίς λόγο ή να βλέπεις γραμμές να κάνουν 8αρια επιμηκύνοντας σε μεγάλο βάθμο τον χρόνο διαδρομής π.χ. 101, 212 στην κατεύθυνση προς Δάφνη κ.α. και σε πολλές περίπτωσεις να χάνουν την επιβατική τους κίνηση.