20-11-2013, 12:47 AM
(19-11-2013, 11:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 171 χρειάζεται οπωσδήποτε 18μετρα γιατί δεν εξυπηρετεί μόνο Βάρη/Βάρκιζα αλλά και Άνω Βούλα και ολόκληρη την Βουλιαγμένης στο ύψος της Γλυφάδας. Όσον αφορά την επιβατική κίνηση τα τοπικά ΒΒΒ έχουν παρόμοια κίνηση με τα 101/155.
Καλύτερο σχεδιασμό χρειάζονται τα τοπικά ΒΒΒ. Ποιος ο λόγος να υπάρχει το Ε22 (μάλλον οδεύει προς κατάργηση από το νέο έτος βέβαια), και να έχει μία διαδρομή 30-35 χλμ. έως τη Σαρωνίδα, και μετά τη Βάρκιζα το λεωφορείο να είναι άδειο; Και την ίδια ώρα 114 και 149/170 να τριγυρνάνε σαν τις άδικες κατάρες, προσφέροντας σύνδεση ΜΟΝΟ με το κέντρο της Γλυφάδας και από εκεί να πρέπει να πάρει άλλο λεωφορείο. Και ποιος ο λόγος να τριγυρνάει το 162 άδειο, που εξυπηρετεί το εσωτερικό της Βούλας, αλλά δεν πάει στο Μετρό;
Το συμπέρασμα είναι ένα: ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΡΑ. Καταργήσεις, τροποποιήσεις, αραιώσεις, πυκνώσεις και επαναξιολόγηση της τιμολογιακής πολιτικής. Και δε μας φταίει καμία Κυβέρνηση, ούτε Τρόικα για τα σημερινά χάλια, όπως νομίζουν κάποιοι.