13-11-2013, 12:52 PM
(13-11-2013, 12:29 PM)Citaro Έγραψε: Πάντως, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι, παρά τις μεγάλες αραιώσεις δρομολογίων που έχουν γίνει, το φαινόμενο να μην σταματήσει λεωφορείο λόγω κορεσμού είναι πλέον εξαιρετικά σπάνιο. Θα το δεις μόνο σε γραμμές ΑΕΙ/ΤΕΙ και στο 051, κάποιες ώρες. Δηλαδή, μόνο σε γραμμές που καλούνται να σηκώσουν επιβάτες που εμφανίζονται συγκεκριμένες ώρες "ομαδόν" (πχ έναρξη/λήξη μαθημάτων, ταυτόχρονη άφιξη πολλών υπεραστικών λεωφορείων)
Παλιότερα και ειδικά πριν το 1999 δεν υπήρχε κεντρική γραμμή που να μην είχε έστω για κάποιες ώρες πρόβλημα.
Και με τα σημερινά δεδομένα, πάντως, θεωρώ ότι δεν περισσεύει ούτε μία νταλίκα. Δείτε τι γίνεται σε γραμμές που τις στερούνται, για να καταλάβετε. Α1, Β5, Β9, Β12, 049. Ειδικά το 049 τις καθημερινές είναι απελπισία με 12μετρα.
Φυσικά υπάρχουν και γραμμές, στις οποίες λόγω των επεκτάσεων μετρό εξέλιπε η ανάγκη δρομολόγησης 18μετρων : Α13, 154, ΑΒ3.
Από πότε το Β5 στερείται τα 18μετρα; Μόνο μια βάρδια είναι με γκαζιέρα και οι υπόλοιπες κανονικά με Volvo ή Solaris.
Πάντως, όντως, εξαιρώντας τις γραμμές που αναφέρει ο Citaro, παρά τη μείωση του συγκοινωνιακού έργου (αραίωση δρομολογίων, κόψιμο γραμμών), δεν παρατηρούνται φαινόμενα μέγιστης πληρότητας, που να αναγκάζει το όχημα.
Ίσως η μείωση της επιβατικής κίνησης; Ίσως το ότι όσο λιγότερες γραμμές μένουν σε κάποιο κεντρικό οδικό άξονα, τόσο καλύτερη εξυπηρέτηση υπάρχει; Για παράδειγμα, η Βουλιαγμένης είχε μέχρι το καλοκαίρι 9 γραμμές που έφταναν στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου (109,154,155,171,216,247,Α3/Β3,Α4), οι οποίες, λόγω της διαφοροποίησης στη διαδρομή, περνούσαν ασυντόνιστα, με αποτέλεσμα να μένει πολλές φορές και στην αιχμή ένα κενό 10-15' και από Ηλιούπολη μέχρι το Μετρό, τα λεωφορεία να πηγαίνουν σαν τους κορμούς σε μέρα απεργίας του Μετρό και φυσικά να μη μπορούν να σταματήσουν για να παραλάβουν επιβάτες. Τώρα, όμως, που λιγόστεψαν οι γραμμές αυτές, σε συνδυασμό πάντα με την επέκταση του Μετρό, το φαινόμενο αυτό έπαψε να υπάρχει.