13-11-2013, 12:29 PM
Πάντως, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι, παρά τις μεγάλες αραιώσεις δρομολογίων που έχουν γίνει, το φαινόμενο να μην σταματήσει λεωφορείο λόγω κορεσμού είναι πλέον εξαιρετικά σπάνιο. Θα το δεις μόνο σε γραμμές ΑΕΙ/ΤΕΙ και στο 051, κάποιες ώρες. Δηλαδή, μόνο σε γραμμές που καλούνται να σηκώσουν επιβάτες που εμφανίζονται συγκεκριμένες ώρες "ομαδόν" (πχ έναρξη/λήξη μαθημάτων, ταυτόχρονη άφιξη πολλών υπεραστικών λεωφορείων)
Παλιότερα και ειδικά πριν το 1999 δεν υπήρχε κεντρική γραμμή που να μην είχε έστω για κάποιες ώρες πρόβλημα.
Και με τα σημερινά δεδομένα, πάντως, θεωρώ ότι δεν περισσεύει ούτε μία νταλίκα. Δείτε τι γίνεται σε γραμμές που τις στερούνται, για να καταλάβετε. Α1, Β5, Β9, Β12, 049. Ειδικά το 049 τις καθημερινές είναι απελπισία με 12μετρα.
Φυσικά υπάρχουν και γραμμές, στις οποίες λόγω των επεκτάσεων μετρό εξέλιπε η ανάγκη δρομολόγησης 18μετρων : Α13, 154, ΑΒ3.
Παλιότερα και ειδικά πριν το 1999 δεν υπήρχε κεντρική γραμμή που να μην είχε έστω για κάποιες ώρες πρόβλημα.
Και με τα σημερινά δεδομένα, πάντως, θεωρώ ότι δεν περισσεύει ούτε μία νταλίκα. Δείτε τι γίνεται σε γραμμές που τις στερούνται, για να καταλάβετε. Α1, Β5, Β9, Β12, 049. Ειδικά το 049 τις καθημερινές είναι απελπισία με 12μετρα.
Φυσικά υπάρχουν και γραμμές, στις οποίες λόγω των επεκτάσεων μετρό εξέλιπε η ανάγκη δρομολόγησης 18μετρων : Α13, 154, ΑΒ3.